Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
441/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkausreplat ovat moukkamaisia.

Näin muutaman sadan eri naisen kanssa sänkyyn päätyneen miehen kommenttina, miehen kannattaa tarjota itsensä, tämä siis miehen näkökulmasta, samoin kuin saksalaisen laatuauton myyjän.

Ei tyrkyttäen, vaan antaen naisen ymmärtää kenen kanssa voi oikeasti viettää laatuaikaa. Periaatteena: ota tai jätä. Anelemaan ei pidä sortua, vaan tiedostaa oma objektiivinen miehinen laatunsa.

Tietenkin oman olemuksen ja tarjonnan on vastattava lupausta.

Ellei six-pack näy (edes about), ellei akateeminen loppututkinto ole ”Big Fourista” ja jos asuu Kaivarin, Ulliksen tai Töölön ulkopuolella, tämä malli ei varmaankaan toimi. Tosin, puutteet noissa edellytyksissä voi osin korvata riittävän lihavalla lompakolla, ansaitulla tai perityllä, mutta parempi on, jos lähtökohdat ovat kunnossa.

Toisaalta, jos lähtökohdat ovat kunnossa. No. Kysyntää riittää.

Minulla oli aikoinaan kroppa oli kuin kreikkalaisella patsaalla urheilutaustan vuoksi. Ongelmaksi osoittautui se, että naiset kokivat minut pelottavaksi tai sitten vain häpesivät oman kroppansa "normaaliutta". Minulle ulkonäko oli sinänsä ihan sama.

Ihan turha puhua mistään ulkoisista seikoista, kun todellisuudessa eniten naisia saavat miehet ovat sellaisia pikkuisen keskivartalolihavia hikisiä baari-ernoja. Näin se vain meni, ja näin se menee edelleen. Helppo on vaivatonta, ja suurimmalle osalle ihmisistä se on riittävää. 

Voin kuvitella, että liiiian upean kropan omaava mies saa naisen häpeilemään omia vartalollisia vajavuuksiaan. Mutta onhan sellainen kreikkalaisen veistoksen vartalo upea... wow!

Ei nainen välttämättä oma vartaloaan häpeä, mutta nainen kuitenkin haluaa pohjimmiltaan pariutua ja jos kaltaisesi Adonis yrittää iskeä tavista, niin tämä tavis tietää, että et ole vakavissasi, vaan nainen on vain hetken viihdyke. Aiemman viestin lyllerö taas odottaa loppuikänsä, että se prinssi urheiluautoissa tulee ja vie hänet kartanoonsa.

Tai sitten hän vain venailee sellaista ihan tavallista ja päästään normaalia miestä tuollaisen rumaakin rumemman junttiörkin asemesta. Jos junttiörkki on ainoa joka on tarjolla, ei yhdellekään naiselle ole mikään ongelma olla yksin.

Vierailija
442/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus pakit yhdeltä lyllerö-naiselta, jota olisin baari-illan päätteeksi voinut paremman puutteessa panna. Totesin hänelle pakit saatuani, että olisit tyyväinen, että joku haluaa ylipäätään tuollaistakin panna.

Tasokkaat naiset panevat vain parastaan, sinä et siis ollut se paras, saati edes kelvollinen tällekään naiselle.

🤣 Tuo kyseinen yli satakiloinen nainen vaan saa varmasti odotella hautaan saakka sitä tasokasta seuraa. Minusta ainakin on parempi syödä hyvä sämpylä, kuin tappaa itsensä nälkään odottomalla sisäfilettä jota ei tule koskaan saamaan.

Kannattaa odotella tasokasta seuraa ja varmistaa näin oma korkea tasonsa, haksahtamatta kaltaisiisi.

Olet myrkyllinen hyväksikäyttävä, alistava rivikatkero ja silti kuvittelet olevasi jokin suuri jumaladonis.

Luuletko, että yli satakiloinen nainen saa tasokasta ja pysyvää seuraa? Huutonaurua xD. Saa todellakin odotella hautaan saakka.

Turhaan luulottelet itseriittoisena muiden saamisista tai saamattomuudesta. Oma saamattomuutesi fakta.

100kg on vain iso, mutta ties mitä muuta hyvää, itse olet vain uliprinssinakkireppana sekä wannabe-gigolo.

Jahas, joku voimaantunut kehopositiivari veti kilarit.

Ketju on huonoista iskurepliikeistä, ei tuosta kirjoittajasta joten yritä miesv ihakiimassasi pysyä aiheessa, kiitos.

Niin, ketju on huonoista iskureploista, ei toisten haukkumisesta. Onko sulla niitä iskureploja esittää? Vai eikö ole kukaan sua yrittänyt iskeä, ei edes ällöttävällä vonkausreplalla? Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minkä juoman sä haluat mulle tarjota?"

Tämä vinkki oli ollut edellisen viikon Cosmossa. "Tällä lainilla selvität miehen tulotason ja mielikuvituksellisuuden".

Sanoin typykälle että "sä olet niin kännissä, että suosittelen sulle vettä. Sitä saa tuolta tiskiltä ihan ilmatteeksi, kunhan käyt hakemassa".

Cosmo onkin noloa kaupallista kiertokuraa, jolla on tarkoitus tehdä rahaa yksinkertaisten bimbojen kontolla.

Vierailija
444/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vinkki oli ollut edellisen viikon Cosmossa. "Tällä lainilla selvität miehen tulotason ja mielikuvituksellisuuden".

Sanoin typykälle että "sä olet niin kännissä, että suosittelen sulle vettä. Sitä saa tuolta tiskiltä ihan ilmatteeksi, kunhan käyt hakemassa".

Cosmo onkin noloa kaupallista kiertokuraa, jolla on tarkoitus tehdä rahaa yksinkertaisten bimbojen kontolla.

Tehdä rahaa bimbojen kontolla?

Onko äidinkielesi suomi? Jos on, sanavarastosi ja sanastontuntemuksesi on jostain muusta syystä kovin heikko.

Vierailija
445/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavin ansa on mies, joka teeskentelee olevansa hyvä ihminen, mutta on paholainen naamion takana ja pahoinpitelee naisia. Narsistit tekevät ansoja naisille ja tuhoavat sitten heidän elämänsä.

Tampereella on sellainen arkkitehti. Pitkä historia naisten kanssa, joita hän on kohdellut huonosti. Varsinkin viimeinen. Nyt hän on kullankaivajan kanssa ja maksaa kullankaivajan. Ja tällä miehellä on tiukka raha.

Vierailija
446/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus pakit yhdeltä lyllerö-naiselta, jota olisin baari-illan päätteeksi voinut paremman puutteessa panna. Totesin hänelle pakit saatuani, että olisit tyyväinen, että joku haluaa ylipäätään tuollaistakin panna.

Tasokkaat naiset panevat vain parastaan, sinä et siis ollut se paras, saati edes kelvollinen tällekään naiselle.

🤣 Tuo kyseinen yli satakiloinen nainen vaan saa varmasti odotella hautaan saakka sitä tasokasta seuraa. Minusta ainakin on parempi syödä hyvä sämpylä, kuin tappaa itsensä nälkään odottomalla sisäfilettä jota ei tule koskaan saamaan.

Kannattaa odotella tasokasta seuraa ja varmistaa näin oma korkea tasonsa, haksahtamatta kaltaisiisi.

Olet myrkyllinen hyväksikäyttävä, alistava rivikatkero ja silti kuvittelet olevasi jokin suuri jumaladonis.

Luuletko, että yli satakiloinen nainen saa tasokasta ja pysyvää seuraa? Huutonaurua xD. Saa todellakin odotella hautaan saakka.

Turhaan luulottelet itseriittoisena muiden saamisista tai saamattomuudesta. Oma saamattomuutesi fakta.

100kg on vain iso, mutta ties mitä muuta hyvää, itse olet vain uliprinssinakkireppana sekä wannabe-gigolo.

Uliprinssinakkireppans ja wannabegigolo, mutta ties mitä muuta hyvää...

Vierailija
447/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ilmatteeks? No sittenhän mua on kusetettu. Tapasin kerran sattumalta vanhan koulukaverin yökerhossa ja siinä jutellessa innostuin puhumaan käsilläni ja vahingossa huitaisin hänen juomansa lattialle. Tarjouduin heti ostamaan uuden. Oli muuten todella kallista vettä!

Vierailija
448/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tässä paikassa ei ole kyllä mitään elämää. Mennään kuule mun kämpille. Siellä lupaan olevan vähintäinkin vauhdikasta puolielämää.

-???? Puolielämää?? Mitä ihmeen puolielämää?

-Suku.

Vierailija
449/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten oli armeijassa eräs pölhö, joka iltalomilla yritti iskeä naisia seuraavalla iskurepliikillä: - Voinks mä työntää mun männän sun pakoputkeen?

Sitten se itki kyynel silmäkulmassa sitä, kuinka ei ollut vielä kertaakaan saanut keltään. 😆

No oliko ihiime.

Vierailija
450/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tässä paikassa ei ole kyllä mitään elämää. Mennään kuule mun kämpille. Siellä lupaan olevan vähintäinkin vauhdikasta puolielämää.

-???? Puolielämää?? Mitä ihmeen puolielämää?

-Suku.

Tämän iskurepan käyttäjä on kopsannut tämän idean muinaisesta Loirin sketsistä.

Vierailija
451/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vanhemmat ovat varmaan syntyneet antiikin Kreikassa, kun sinulla on niin jumalainen kroppa.

Vierailija
452/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, joku voimaantunut kehopositiivari veti kilarit.

Ketju on huonoista iskurepliikeistä, ei tuosta kirjoittajasta joten yritä miesv ihakiimassasi pysyä aiheessa, kiitos.

Niin, ketju on huonoista iskureploista, ei toisten haukkumisesta. Onko sulla niitä iskureploja esittää? Vai eikö ole kukaan sua yrittänyt iskeä, ei edes ällöttävällä vonkausreplalla? Otan osaa.

Vierailija
453/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tän paikan kaunein nainen (oksu tulee).

Vierailija
454/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahtuuko kuinka monta sormee?"

Vierailija
455/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet aika kuuma vaikka olet jo yli 30"

Vierailija
456/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan naida sua". Työkaveri firman juhlissa.

Ei onnistunut.

Itsellä onnistui. Johtui kuitenkin siitä että minä naisena sanoin noin ja kohde oli mies.

Vierailija
457/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. Aina joskus saa kuulla. Talon intraankin kommentoivat mokomat. Mies 40+v

Vierailija
458/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski nainen tuomitsee itse itsensä kaikkein voimakkaimmin. Ja syö sen jälkeen – itseään lohduttaakseen – vielä lisää.

Itsekuri hoi.

Mitä sitten? Liittyy aiheeseen "Ällöttävimmät vonkausreplat" miten?

Vierailija
459/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus unohdettaisiin ajatus että nainen heti haluaa naimisiin+lapsia ja ikuisen onnen.

Ja joskus nainen haluaa vain sen panon ja se on siinä. Jos miehellä seisoo eikä haise pahalle niin mikäs on ollessa.  Niin ja ei ole väkivaltainen.

Vierailija
460/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein tässä räkälässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme