Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
381/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassajonossa takanani oleva mieshenkilö halusi tietää: Paljonko maksaa yö kanssasi? Vaikka mulla oli vihkisormus sormessa. Mutta jos nuorella naisella on piikkikorot, kiva kukkamekko ja tiimalasi kroppa, niin sehän tarkoittaa, että olen varmasti maksullinen nainen? Vai?

Vierailija
382/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

passiivimuodossa esiteytyt kysymykset

tuleva äidinkielen opettaja huomannut oleellisimman asian

taas kerran :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman kassajonossa takanani oleva mieshenkilö halusi tietää: Paljonko maksaa yö kanssasi? Vaikka mulla oli vihkisormus sormessa. Mutta jos nuorella naisella on piikkikorot, kiva kukkamekko ja tiimalasi kroppa, niin sehän tarkoittaa, että olen varmasti maksullinen nainen? Vai?

ja naama oli ku petolinnunpersus vai? :D

Vierailija
384/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puoliso käytti vongatessaan sanaparia "mela mekkoon". En nykyään pysty käyttämään mekkoa, kun tuo kielikuva on niiiiiin ällöttävä ja naista esineellistävä.

Vierailija
385/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tekeekö vonkauksesta älöttävää se, että sitä tekee väärä mies?

Ei, vaan miehestä tekee väärän se, että hän vonkaa ällöttävästi.

Kiva kuulla

-Axl Smith

Vierailija
386/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on hintansa.

Vierailija
387/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne luule, maksullinen on itse aktiivinen. Torjukkaukkeli vain purkaa katkeruuttaan.

Vierailija
388/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku aloittaa ketjun, jossa käydään läpi niitä hyviä ja onnistuneita avausrepliikkejä?

Tässäkin ketjussa ne passiiviset naiset naureskelevat miesten kömpelöille ja epätoivoisille yrityksille hakea kontaktia, mutta he eivät itse tee asian hyväksi mitään ilmeisesti torjunnnan eli pakkien pelossa. Kun miehellekin tulee riittävän monta kertaa kylmää palautetta, hän ymmärtää jättää naiset rauhaan.

Vierailija
389/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku aloittaa ketjun, jossa käydään läpi niitä hyviä ja onnistuneita avausrepliikkejä?

Tässäkin ketjussa ne passiiviset naiset naureskelevat miesten kömpelöille ja epätoivoisille yrityksille hakea kontaktia, mutta he eivät itse tee asian hyväksi mitään ilmeisesti torjunnnan eli pakkien pelossa. Kun miehellekin tulee riittävän monta kertaa kylmää palautetta, hän ymmärtää jättää naiset rauhaan.

Ensin sanatonta viestintää ja jos nainen näyttää suhtautuvan siihen hyvin, niin sitten ihan asiallista, tilanteeseen liittyvää kommenttia.

Vierailija
390/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä toisella foorumilla on ihan yleistä, että keski-ikäiset (yli 40v) naiset pitävät tuolleen pukeutuvia maksullisina.

Vierailija
391/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.

Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?

Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.

Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.

Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?

Kuules palstanarttu, tuo on oma tulkintasi että nuo iskee hermoon. Puutun ainoastaan siihen miesv ihaan mitä levitätte, riippumatta siitä mikä on aiheena.

IMPLIKOITKO, että kaikki miehet harrastavat tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi koet että näiden kertominen on miesvihaa?

Ei niistä kertominen ole miesv ihaa.

Se että te tehtailette näitä ketjuja vuodesta toiseen sata päivässä eri aiheista "miehet sitä miehet tätä"

Se on.

VARSINKIN kun samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.

Ketju on avoin ällöttäville vonkausreploille sukupuolesta riippumatta.

Mutta miksi ketju on tehty? Miksi sinä tulit tänne?

Aivan, haukkumaan miehiä.

Ovatko paskat iskureplat siis mielestäsi yhtä kuin miehet? Kuule, sinä itse taidat suoltaa sitä sakeinta miesvihaa tällä palstalla.

Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?

Et tietenkään, siellä ei haukuta miesten tekemisiä.

En ole nähnyt sellaista ketjua. Ketä ne naiset ovat siis iskeneet, toisiaanko? En oikein usko. Eikä tässäkään ketjussa taida olla miehiä kertomassa, millaisia paskoja iskureploja heidän kaverinsa ovat ”heitelleet ilmoille” - vai onko?

Tähän ketjuun saa miehet kertoa omia kokemuksiaan. Miksi se ei kelpaa? Ei ole sukupuolisidonnainen asia… vai onko sittenkin? Eivätkö naiset iskekään miehiä paskoilla reploilla tai muutenkaan? Sekö tässä närästää?

Et tietenkään ole, se ketju poistetaan minuutissa.

Se mikä närästää on teidän ja moderaattoreiden tekopyhyys. Miesten haukkuminen on palstalla täysin ok, mutta vastaava ketju naisista poistetaan.

Kerro, miksi koet tarpeelliseksi haukkua miehiä? Saatko siitä jotain nautintiä ja tyydytystä?`Tuleeko hyvä mieli? Olet nyt parempi ihminen?

Ymmärsinkö mä nyt oikein: Palstalla on ketju vonkauskokemuksille, sukupuoleen sitomaton sellainen. Sinä haluat kostoksi (?) avata ketjun, jossa haukut naisia, ja kun tuo ketju poistetaan, se on miesvihaa? Hmmm…. Kai tuossa jokin logiikka on, mutta ei kyllä avaudu tällaiselle naisvihaan vihkiytymättömälle henkilölle.

Itse aiheesta: Kovin mielikuvituksellisiin suorituksiin eivät minua vonganneet tyypit ole yltäneet. ”Anna p*llua” on tainnut olla verbaalisesti taitavin suoritus tällä saralla.

Tein ketjun jossa pyysin naisia kertomaan toimivista iskurepliikeistä joita he käyttävät. Positiivisen kautta siis lähestyä asiaa eikä tällaisen oksentamisen mitä te tykkäätte harrastaa.

Se oli teille liikaa.

Mitäs jos sinä nyt kertoisit omista iskurepliikeistäsi?

Ei taida onnistua, hauskempaa haukkua miehiä. Saat varmasti siitä nautintoa.

”samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.”

Mikähän oli se tyyli, jolla puhuit naisista ketjussasi, kun se jouduttiin poistamaan?

”Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?”

No heittelivätkö ne naiset paskoja iskureploja vai saitko pyytämiäsi toimivia iskureploja? Mitä itse asiassa lopulta oikein edes hait, viestisi ovat kovin ristiriitaisia?

Jos nämä ketjussa kerrotut iskureplat ovat oksennusta, niin voiko siitä syyttää naisia, jotka niitä joutuvat kuuntelemaan? Onko todellakin miesvihaa kertoa, millaisen halventamisen ja naisvihan kohteeksi naiset joutuvat?

ok eli sinun kanssasi ei voi keskustella usealta kantilta. Minäpä avaan:

kysyin teoriatason kysymyksen "menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat paskoja iskurepliikkejä". En ole tehnyt sellaista ketjua, kysyin menisitkö sellaiseen. Voit vastata tai olla vastaamatta. Mikäli et menisi niin siihenkin voi olla kaksi syytä: naiset eivät heittele paskoja iskurepliikkejä vaan ne ovat kaikki täyttä asiaa, tai sitten naiset eivät heitä mitään iskurepliikkejä.

Tein sitten ketjun jossa ajattelin selvittää asiaa, Halusin lähestyä asiaa positiivisen kautta eli "hei naiset, kertokaa mikä teidän suustanne on toiminut". Siihen tuli muutama vastaus, tasoa "kaikki koska miehet on helppoja" jonka jälkeen ketju katosi. Mitään syytä poistamiselle en nähnyt. Tästä voi päätellä muutamia asioita: naiset eivät pahemmin heittele iskurepliikkejä vaan asia on ulkoistettu miehille TAI palstalla ei välitetä lähestyä asiaa positiivisen kautta. Tällaiset ketjut missä pääsee haukkumaan miehiä ovat hauskempia.

Äläkä leiki tekopyhää ja puhu sukupuolineutraalisuudesta. Kaikki tietää mitä tarkoitetaan kun halutaan kuulla ällöjä vonkausreploja.

ketjuja poistetaan välillä koska niihin tulee niin paljon painokelvotonta vastausta eikä jokaista jakseta yksitellen poistaa

ei siis ole ketjun aiheen vika vaan viestien

Vierailija
392/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin ketjun, se poistatettiin

Vierailija
393/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.

Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?

Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.

Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.

Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?

Kuules palstanarttu, tuo on oma tulkintasi että nuo iskee hermoon. Puutun ainoastaan siihen miesv ihaan mitä levitätte, riippumatta siitä mikä on aiheena.

IMPLIKOITKO, että kaikki miehet harrastavat tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi koet että näiden kertominen on miesvihaa?

Ei niistä kertominen ole miesv ihaa.

Se että te tehtailette näitä ketjuja vuodesta toiseen sata päivässä eri aiheista "miehet sitä miehet tätä"

Se on.

VARSINKIN kun samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.

Ketju on avoin ällöttäville vonkausreploille sukupuolesta riippumatta.

Mutta miksi ketju on tehty? Miksi sinä tulit tänne?

Aivan, haukkumaan miehiä.

Ovatko paskat iskureplat siis mielestäsi yhtä kuin miehet? Kuule, sinä itse taidat suoltaa sitä sakeinta miesvihaa tällä palstalla.

Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?

Et tietenkään, siellä ei haukuta miesten tekemisiä.

En ole nähnyt sellaista ketjua. Ketä ne naiset ovat siis iskeneet, toisiaanko? En oikein usko. Eikä tässäkään ketjussa taida olla miehiä kertomassa, millaisia paskoja iskureploja heidän kaverinsa ovat ”heitelleet ilmoille” - vai onko?

Tähän ketjuun saa miehet kertoa omia kokemuksiaan. Miksi se ei kelpaa? Ei ole sukupuolisidonnainen asia… vai onko sittenkin? Eivätkö naiset iskekään miehiä paskoilla reploilla tai muutenkaan? Sekö tässä närästää?

Et tietenkään ole, se ketju poistetaan minuutissa.

Se mikä närästää on teidän ja moderaattoreiden tekopyhyys. Miesten haukkuminen on palstalla täysin ok, mutta vastaava ketju naisista poistetaan.

Kerro, miksi koet tarpeelliseksi haukkua miehiä? Saatko siitä jotain nautintiä ja tyydytystä?`Tuleeko hyvä mieli? Olet nyt parempi ihminen?

Ymmärsinkö mä nyt oikein: Palstalla on ketju vonkauskokemuksille, sukupuoleen sitomaton sellainen. Sinä haluat kostoksi (?) avata ketjun, jossa haukut naisia, ja kun tuo ketju poistetaan, se on miesvihaa? Hmmm…. Kai tuossa jokin logiikka on, mutta ei kyllä avaudu tällaiselle naisvihaan vihkiytymättömälle henkilölle.

Itse aiheesta: Kovin mielikuvituksellisiin suorituksiin eivät minua vonganneet tyypit ole yltäneet. ”Anna p*llua” on tainnut olla verbaalisesti taitavin suoritus tällä saralla.

Tein ketjun jossa pyysin naisia kertomaan toimivista iskurepliikeistä joita he käyttävät. Positiivisen kautta siis lähestyä asiaa eikä tällaisen oksentamisen mitä te tykkäätte harrastaa.

Se oli teille liikaa.

Mitäs jos sinä nyt kertoisit omista iskurepliikeistäsi?

Ei taida onnistua, hauskempaa haukkua miehiä. Saat varmasti siitä nautintoa.

”samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.”

Mikähän oli se tyyli, jolla puhuit naisista ketjussasi, kun se jouduttiin poistamaan?

”Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?”

No heittelivätkö ne naiset paskoja iskureploja vai saitko pyytämiäsi toimivia iskureploja? Mitä itse asiassa lopulta oikein edes hait, viestisi ovat kovin ristiriitaisia?

Jos nämä ketjussa kerrotut iskureplat ovat oksennusta, niin voiko siitä syyttää naisia, jotka niitä joutuvat kuuntelemaan? Onko todellakin miesvihaa kertoa, millaisen halventamisen ja naisvihan kohteeksi naiset joutuvat?

ok eli sinun kanssasi ei voi keskustella usealta kantilta. Minäpä avaan:

kysyin teoriatason kysymyksen "menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat paskoja iskurepliikkejä". En ole tehnyt sellaista ketjua, kysyin menisitkö sellaiseen. Voit vastata tai olla vastaamatta. Mikäli et menisi niin siihenkin voi olla kaksi syytä: naiset eivät heittele paskoja iskurepliikkejä vaan ne ovat kaikki täyttä asiaa, tai sitten naiset eivät heitä mitään iskurepliikkejä.

Tein sitten ketjun jossa ajattelin selvittää asiaa, Halusin lähestyä asiaa positiivisen kautta eli "hei naiset, kertokaa mikä teidän suustanne on toiminut". Siihen tuli muutama vastaus, tasoa "kaikki koska miehet on helppoja" jonka jälkeen ketju katosi. Mitään syytä poistamiselle en nähnyt. Tästä voi päätellä muutamia asioita: naiset eivät pahemmin heittele iskurepliikkejä vaan asia on ulkoistettu miehille TAI palstalla ei välitetä lähestyä asiaa positiivisen kautta. Tällaiset ketjut missä pääsee haukkumaan miehiä ovat hauskempia.

Äläkä leiki tekopyhää ja puhu sukupuolineutraalisuudesta. Kaikki tietää mitä tarkoitetaan kun halutaan kuulla ällöjä vonkausreploja.

ketjuja poistetaan välillä koska niihin tulee niin paljon painokelvotonta vastausta eikä jokaista jakseta yksitellen poistaa

ei siis ole ketjun aiheen vika vaan viestien

Ketjussa oli alle 10 vastausta eikä yksikään haukkunut naisia

Vierailija
394/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanatonta viestintää ja jos nainen näyttää suhtautuvan siihen hyvin, niin sitten ihan asiallista, tilanteeseen liittyvää kommenttia.

Noinko lähestyt miehiä?

Anna konkreettisia esimerkkejä

Vierailija
395/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano nyt suoraan saako sitä pillua vai ei, etten tässä turhaa tuhlaa aikaa!

Vierailija
396/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuisko majoneesi.. Saanko kuorruttaa sun pimpan… 🤦🏼‍♀️

Vierailija
397/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen esileikki:

Kiänny

Vierailija
398/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetään panee. Ei sun näkönen mua parempaa saa.

Vierailija
399/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavin ansa on mies, joka teeskentelee olevansa hyvä ihminen, mutta on paholainen naamion takana ja pahoinpitelee naisia. Narsistit tekevät ansoja naisille ja tuhoavat sitten heidän elämänsä.

Vierailija
400/962 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuulla hyvän vitsin? Nainen ja mies esittäytyivät; Mäen Anna, Kylmäsen Usko. No, hohhoijaa 🥱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi