ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Pulu. Lähetkö harrastamaan sixtinaintia.
Perustetaanko kirjallinen opintopiiri? Voitaisiin opiskella hotellihuoneessani yhdessä Kinseyn raporttia kannesta kanteen.
"Sulla on hyvä perse, minkähänlaista kakkaa sieltä tulee"
Kuukautisten aikaan sanoi mieheni: anna sitä verilettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. Todellakin vain kuvottavaa. Taidan siirtyä naisiin.
Trollipalstan takiako? Kahden naisen välistä lesboilua on kyllä kieltämättä kiihoittavaa katsella ja jälkiruoaksi voin sitten nuolla ja naida peräaukkonne. Ooh! Ruisk!
SETÄ SPERMA
Olet selvästi mies kun et voi uskoa näitä todeksi. Itse naisena olen kuullut näistä useammankin ja siksi uskon ihan täysin että suurin osa lopuistakin on täyttä totta.
Oma listani, kaikki tuntemattomilta ensikohtaamisella:
-panettaako?
-Lähe meille, panen sua perseeseen.
-mennään kihloihin.
-anna pillua
-sanoin akalle että vaihdan sen kahteen 17 vuotiaaseen
-oma eukko ei anna
-mulla on munassa jotain valkoista, lähe kattoo
-tuu tonne mun asuntovaunulle (uhkaava tilanne)
Ja tää sai oikeasti nauramaan, festareilla (siinäkin on eroa miten sen sanoo):
2 miestä: lähe meidän telttaan panee
Mä: haluun nähä tän seuraavan bändin
Miehet: kyl sä ehit
Mä: en mä sit kyl lähe
Sitten toimintaa ilman kyselyjä:
-kouraisu jalkovälistä, noin 10 tapausta. Näissä yleensä kouraisen itse takaisin niin kovaa kuin pystyn jos tilanne ei ole uhkaava.
-päästä kiinni ottaminen ja väkisin suuteleminen
-ei kyselty vaan käytettiin
tyrmäystippoja (tässä tosin juttelua mukana)
Saisinko tehdä sijoituksia pankkiisi, jonka päällä istut?
”Ton sun kaverin mä voisin ottaa tyttökaveriks mutta sun kanssa lähtisin mieluummin panemaan”
Kumpikaan meistä ei ollut silloin 20-vuotiaina mitenkään kiinnostuneita tai kiitollisia tämän 50-vuotiaan ukkelin mielipiteistä meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummeli64 kirjoitti:
Joskus 80-luvulla oli tapana kysyä suoraan että: meille, teille vai motelliin?
Tää oli sitä aikaa kun baaritiskillä, jos joku tarjosi tulta tupakkaan, se oli melko selvä tapaus ja jos vielä tarjottiin drinkki, oli suorastaan velvollisuus lähteä miehen mukaan haha oikeesti.Tämä pätee edelleen perinteisten roolien maissa.
Muutama vuosi sitten eräs irlantilainen mies pahastui, kun vapaan keskustelun ja hänen tarjoamansa juoman jälkeen mainitsin olevani naimisissa (tai jotain miehestäni).
Olin katsomassa laulajaa kuten muutkin paikalla olleet, en sinkkuna pörräämässä.
Ko. henkilö oletti ettei varattu nainen ota juomaa vastaan.Juoman vastaanottohan on suostumus.
Niin, juomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua 10 cm lyhyempi ja ainakin 15 vuotta vanhempi mies baaritiskille 'Olen köyhä ja pienimunainen mies, mutta pillua tekisi mieli.' Työkaverit (miehet) repesi täysin ja en todellakana lähtenyt.
Itseironia ei ole sun juttujasi?
Vierailija kirjoitti:
Nousee kuvotus ja viha tästä ketjusta.
Ei jummi, toimiikos tollainenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Olen mies ja ei irtoaisi edes minulta ;-) Siis, jos nainen kysyisi tolleen. Olen aika varovainen naisten suhteen enkä takuulla aloittaisi mitään ko. sammakon suustansa päästäneen naisen kanssa. No, nyt olen jo vuosia ollut suhteessa emännänja lapsien kera eli se siitä... Mutta silti. Kuvottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua 10 cm lyhyempi ja ainakin 15 vuotta vanhempi mies baaritiskille 'Olen köyhä ja pienimunainen mies, mutta pillua tekisi mieli.' Työkaverit (miehet) repesi täysin ja en todellakana lähtenyt.
Itseironia ei ole sun juttujasi?
No, tuo oli kyllä vitsinä heitetty takuulla. Pitäähän sitäkin ymmärtää. Ja tosiaan. Eihän sitä tartte mitään tehdä mistä ei pidä.
Opiskeltaisiinko yhdessä biologiaa?
WhattaF kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. Todellakin vain kuvottavaa. Taidan siirtyä naisiin.
Trollipalstan takiako? Kahden naisen välistä lesboilua on kyllä kieltämättä kiihoittavaa katsella ja jälkiruoaksi voin sitten nuolla ja naida peräaukkonne. Ooh! Ruisk!
SETÄ SPERMA
Olet selvästi mies kun et voi uskoa näitä todeksi. Itse naisena olen kuullut näistä useammankin ja siksi uskon ihan täysin että suurin osa lopuistakin on täyttä totta.
Oma listani, kaikki tuntemattomilta ensikohtaamisella:
-panettaako?
-Lähe meille, panen sua perseeseen.
-mennään kihloihin.
-anna pillua
-sanoin akalle että vaihdan sen kahteen 17 vuotiaaseen
-oma eukko ei anna
-mulla on munassa jotain valkoista, lähe kattoo
-tuu tonne mun asuntovaunulle (uhkaava tilanne)Ja tää sai oikeasti nauramaan, festareilla (siinäkin on eroa miten sen sanoo):
2 miestä: lähe meidän telttaan panee
Mä: haluun nähä tän seuraavan bändin
Miehet: kyl sä ehit
Mä: en mä sit kyl läheSitten toimintaa ilman kyselyjä:
-kouraisu jalkovälistä, noin 10 tapausta. Näissä yleensä kouraisen itse takaisin niin kovaa kuin pystyn jos tilanne ei ole uhkaava.
-päästä kiinni ottaminen ja väkisin suuteleminen
-ei kyselty vaan käytettiin
tyrmäystippoja (tässä tosin juttelua mukana)
MINKÄLAISTA elämää sä oikein elät... Ei sillä. Ihmettelen vain kun itse (mies) olen käynyt elämäni aikana sadoisssatansseissa, diskoissa ym.. ja ei mitään minkäänlaista pienintäkään kiinnostusta naisten osalta... Eli naiset ei vissiin sitten ehdota mitään kenellekään...
Mä oon hyvä sängyssä. Lähe kokeilemaan.
On maailma muuttunut entistä pahemmaksi, jos oikeesti joku joutuu nykyään tuollaista p...kaa kuuntelemaan... Yök! Itsellä ei tosiaankaan ole mistään tollaisesta kokemusta, vaan nuorena (kasarin lopulla ja ysärillä) miehet yleensä kehuivat ulkonäköä ja pyrkivät lähikontaktiin tanssiin hakemalla ym. Todella "herrasmiesmäistä" oli käytös, harvoin kuuli edes näitä "meille, teille, vai eri teille?"-reploja. Sinkkuna tuli nuorena vietettyä vuosia ja lukemattomien miesten kanssa jonkinlaista kontaktia otettua (Huom. ei tarkoita pantua!), joten jonkinlaista kokemustakin kertyi. Kerran eräs sälli heitti jotenkin vaan keskustelussa, vihjailevasti että .".. sitt kun mä huomenna herään sun sängystä..", niin näin todellakin tapahtui, eli puhetaidoilla minut ainakin sai joskus lämpenemään.
N53
Klassikko 'anna pillua'.