Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
221/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla oli tapana kysyä suoraan että: meille, teille vai motelliin?

Tää oli sitä aikaa kun baaritiskillä, jos joku tarjosi tulta tupakkaan, se oli melko selvä tapaus ja jos vielä tarjottiin drinkki, oli suorastaan velvollisuus lähteä miehen mukaan haha oikeesti.

Vierailija
222/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä klassikko: Sattuiko sinua kun putosit taivaasta siihen?

Oi että, nämä ovat niin lutusia. Itselle on jäänyt mieleen tällainen keskustelu tanssiparketilla:

”Sulla on varmaan sokeritauti.”

”Miksi niin luulet?”

”No kun sulla on noin makee perä.”

Voin oikein sieluni silmin nähdä, miten reppana oli tätä peilin edessä harjoitellut. Ei tullut siitä sen pidempää tuttavuutta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli64 kirjoitti:

Tää oli sitä aikaa kun baaritiskillä, jos joku tarjosi tulta tupakkaan, se oli melko selvä tapaus ja jos vielä tarjottiin drinkki, oli suorastaan velvollisuus lähteä miehen mukaan haha oikeesti.

Tämä pätee edelleen perinteisten roolien maissa.

Muutama vuosi sitten eräs irlantilainen mies pahastui, kun vapaan keskustelun ja hänen tarjoamansa juoman jälkeen mainitsin olevani naimisissa (tai jotain miehestäni).

Olin katsomassa laulajaa kuten muutkin paikalla olleet, en sinkkuna pörräämässä.

Ko. henkilö oletti ettei varattu nainen ota juomaa vastaan.

Vierailija
224/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, duuniin mennessäni rappusilla istui kaksi nuorta narkkarikundia.

Polttelin siinä tupakkaa loppuun, kun toinen kysyi, josko haluaisin harrastaa seksiä rahasta vieressä istuvan veljensä kanssa. Nuoret olivat tosi rähjäisen ja likaisen näköisiä.

Sanoin että olen naimisissa, vastasivat ettei mun mies tietenkään saisi tietää asiasta. Hämmennyin ja sanoin, ettei mulla ole käteistä eikä muutenkaan kiinnosta, jolloin olivat kovasti avuliaita saattamaan minut lähimmälle pankkiautomaatille.

Hyi ja yäk.

Vierailija
225/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmaan "paras" heitto kun olin parikymppisenä yökerhossa: Lähdetäänkö laittamaan pissivehkeet yhteen? En todellakaan lähtenyt.

N 45

Vierailija
226/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koinitaanko?

Vierailija
227/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?

Ei sitä tiedä ennenkuin kysyy. Missä ongelma kun tiedämme, että "kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta". Eli ei tiedä ennenkuin kysyy.

Sama juttu, millä hinnalla annat? En mistään hinnasta.

Annatko satasella? En!

Annatko tonnilla?  En!

Annatko kymppitonnilla?

Liian pitkä hiljaisuus. Rahamies kerää rahat takaisin taskuunsa.

"OK, hintatasosi selvisi".

Vierailija
228/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella avoimella palstalla (yleensä nuorten kiimaisten) miesten tavoite on luoda sellaista mielikuvaa, että kaikki naiset antaa. Sitten kun sitä jatketaan vuosikausia tuhansien viestien voimin kyllähän se alkaa vaikuttaa täällä notkuvien mielikuvaan siitä mikä on normaalia. Tämä on kaiken aivopesun toimintatapa. Toisto toisto ja toisto!

Aivan sama kuin, jos olet jatkuvasti siellä baareissa ja sulle joka ilta toisensa perän toistetaan, että kaikki naiset antaa niin on todennäköistä, että jossain vaiheessa vastuskykysi murtuu ihan puhtaasta viestien määrästä ilman että tarvitaan edes viinaa.

Se miksi osa naisista sitten jatkuvasti haeutuu tällaiseen ympäristöön onkin hyvä kysymys. Siinä liene samaa logiikkaa miksi pahimmat rikolliset saa eniten rakkausviestejä naisilta. Joku alitajuinen naisia vetävä vetoavuus/inhotus juttu siinä on takana ja miehet osaa sen käyttää hyväksi. 

99% naisista ei notku näillä palstoilla ja lue vonkausreploista. Kaikkia ei vaan kiinnosta tuhlata iltojaan ja elämäänsä tällaisen teeman ympärillä. Olet mitä luet! Tervetuloa siis prosenttiin!

Vierailija
229/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennäänkö n*ussimaan" sössöttävän alkoholistin suusta

Vierailija
230/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tulee näitä kuvia aina tyhmiltä miehiltä

🍆🍑

Vierailija
231/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun annat pakit näille herrasmiehille, niin perästä kuuluu Huorrrraaaa 🤭😂

Vierailija
232/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä hyvä sängyssä.

Vakiokysymykseni. Pelaa joskus.

Vierailija
233/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.

Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

Väärin kysytty. "Voinko panna sua?" indikoi yksipuoleista pumppaamista jossa mies panee naista kuin jotain pumpattavaa barbaraa. Huonoimmillaan se on paljon paskempaa kuin runkkaus etenkin jos toinen lahnailee satasella.

"Pannaanko?" taas on konnotatiivisesti enemmän interaktiivista molemminpuolista toimintaa.

Ja jos baarissa kysyy riittävän monelta naiselta tuon, aivan varmasti joku lähtee.

Jos jaksaa sanoa useamman sanan, voi vaikka kysyä: "Lähdetäänkö meille heti, vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?"

Tältä näköjään irtoaa :D

Vierailija
234/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on tosi hyvät pierettimet". Soveltuu hyvin naisiin, joilla on makee räystäsperse.

Vierailija
235/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua 10 cm lyhyempi ja ainakin 15 vuotta vanhempi mies baaritiskille 'Olen köyhä ja pienimunainen mies, mutta pillua tekisi mieli.' Työkaverit (miehet) repesi täysin ja en todellakana lähtenyt.

Miksi miehen pituus oli mainittava asia? :D

Vierailija
236/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kuuluu saada läheisyyttä ja hellyyttä

Vierailija
237/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee kuvotus ja viha tästä ketjusta.

Vierailija
238/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä klassikko: Sattuiko sinua kun putosit taivaasta siihen?

M: Sattuiko se?

N: (huokaus) ai mikä?

M: kun kiipesit helvetistä maanpinnalle

Vierailija
239/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummeli64 kirjoitti:

Tämä pätee edelleen perinteisten roolien maissa.

Muutama vuosi sitten eräs irlantilainen mies pahastui, kun vapaan keskustelun ja hänen tarjoamansa juoman jälkeen mainitsin olevani naimisissa (tai jotain miehestäni).

Olin katsomassa laulajaa kuten muutkin paikalla olleet, en sinkkuna pörräämässä.

Ko. henkilö oletti ettei varattu nainen ota juomaa vastaan.

Juoman vastaanottohan on suostumus.

Vierailija
240/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?

Ei sitä tiedä ennenkuin kysyy. Missä ongelma kun tiedämme, että "kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta". Eli ei tiedä ennenkuin kysyy.

Sama juttu, millä hinnalla annat? En mistään hinnasta.

Annatko satasella? En!

Annatko tonnilla?  En!

Annatko kymppitonnilla?

Liian pitkä hiljaisuus. Rahamies kerää rahat takaisin taskuunsa.

"OK, hintatasosi selvisi".

Tämä sama ”vitsi” kuultu jo joskus 80-luvulla, ja tuskin silloinkaan ihan uusi oli.