Lue keskustelun säännöt.
hel. kaupungin vuokra-asunnoista..
09.07.2006 |
Käytiin eilen katsomassa erästä asuntoa, joka ei mielestäni sovi lainkaan lapsiperheelle.
jos nyt kieltäydymme asunnosta, emmekä ota sitä, niin joudummeko jonon perään vai etsisivätkö meille uutta asuntoa heti? Onko kellään omakohtaista kokemusta tai tietoa asiasta?
T. Vanhemmat + lapsi + rv25
Kommentit (2)
Ihan tyhmää ottaa mitä vaan tarjotaan. Itse olen aina hakenut uusiin ja niihin olen päässyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ottakaa asunto, ja vuoden päästä vaihdatte jonkun kanssa tai haette kaupungilta uudestaan.