Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hel. kaupungin vuokra-asunnoista..

Vierailija
09.07.2006 |

Käytiin eilen katsomassa erästä asuntoa, joka ei mielestäni sovi lainkaan lapsiperheelle.

jos nyt kieltäydymme asunnosta, emmekä ota sitä, niin joudummeko jonon perään vai etsisivätkö meille uutta asuntoa heti? Onko kellään omakohtaista kokemusta tai tietoa asiasta?



T. Vanhemmat + lapsi + rv25

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa asunto, ja vuoden päästä vaihdatte jonkun kanssa tai haette kaupungilta uudestaan.

Vierailija
2/2 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää ottaa mitä vaan tarjotaan. Itse olen aina hakenut uusiin ja niihin olen päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän