Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka puhuvat liikaa ja tyhmiä ihmisten seurassa ja joutuvat sitten häpeämään taas viikkoja

Vierailija
23.06.2020 |

Itselleni tapahtuu tuota liian usein. Pyrin siksi välttämäänkin tilanteita, mutta kohta taas löydän itseni pälpättämässä. Tajuan siinä tilanteessakin monesti, kuinka tyhmältä vaikutan, ja silti vain jatkan. Sitten tosiaan häpeän ja häpeän jälkeen päin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa itsekkään puhua kuin paskaa. Mitää järkevää en ole sanonut vuosiin.

Zinc

Vierailija
2/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joka kerta, kun on joku sosiaalinen apahtuma, jossa on enemmän kuin 1 ihminen.

En vaan osaa olla ihmisten kanssa. Tai tulkita tilanteita. Aina saa hävetä.

Onneksi näen ihmisiä vain noin kerran kuussa. Korona-aika on ollut ihanaa kun on voinut märehtiä vain vanhoja häpeitä kehittämättä uusia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen! :(

Vierailija
4/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt riippuu siitäkin miten ne ihmiset juoruavat eteenpäin ja muuntelevat sanomaasi vähän lisää.

Vierailija
5/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen. Ärsyttää tosiaan sitten kun tajuaa höpöttäneensä kaikkea typerää. Mulla on vielä se special talentti että puhun jostain ihmisestä joka onkin just jossain selän takana. En siis hauku tms mutta muuten esim. että se ja se sanoi sitä ja tätä, sitten joku vähän vaivaantuneesti katsoo ja nyökkii päällä että se tyyppi on muuten tuossa ihan vieressä... äärimmäisen noloa.

Vierailija
6/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten lohdullista sentään kuulla, että en ole ainoa :)

Ap

Vierailija
7/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa itsekkään puhua kuin paskaa. Mitää järkevää en ole sanonut vuosiin.

Zinc

Kyllä osaat. Olen seurannut kommenttejasi ja ajoittain olen sitä mieltä että olet..... valaistunut.

T. Palsta-esoteerikko

Vierailija
8/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista tuntemattomista ei meinaa saada mitään irti. Ilmeisesti suurin osa vaikenee varmuuden vuoksi itsensä munaamisen pelossa. Eihän tuommoisille hölmöille voi muuta kuin nauraa!

Vierailija
9/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, juuri minun elämästäni. Suustani tulee täysin sensuroimatonta soopaa ja pahimmassa tapauksessa loukkaan vielä tahtomattani muita ihmisiä.

Vierailija
10/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät häpeä, vaikka olisi syytä.

Vierailija
11/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monista tuntemattomista ei meinaa saada mitään irti. Ilmeisesti suurin osa vaikenee varmuuden vuoksi itsensä munaamisen pelossa. Eihän tuommoisille hölmöille voi muuta kuin nauraa!

Mutta vaikenemiseen kykenevät eivät joudu sentään häpeämään kaikkina aamuyön tunteina typeriä puheitaan.

Vierailija
12/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Surkeinta tässä on, että olen oikeasti aika fiksu ja sivistynyt henkilö, mutta sosiaalisten tilanteiden pelkoni tekee sen, että en osaa puhua järkevästi. Saatan sanoa ihan mitä tahansa pelkästään siksi, että menen niin hämilleni tilanteesta. Olen joskus esimerkiksi valehdellut tahattomasti, vastannut "joo" esitettyyn kysymykseen vain, koska menin tilanteesta paniikkiin. Se ei oikeasti pitänyt paikkaansa (onneksi asia oli hyvin vähämerkityksinen).

Joskus saan myös muistikatkoksia sosiaalisissa tilanteissa. On käynyt joitain kertoja niin, että kun minulta on kysytty vaikka perheestäni, harrastuksistani tai viime viikonlopustani jotain, en yhtäkkiä muista aiheesta mitään. Pää lyö tyhjää enkä pysty vastaamaan. Lopulta vastaan sitten jotain täysin idioottimaista, kuten että minulla ei ole harrastuksia tai että viikonloppuna nukuin.

Ärsyttää olla tällainen. Haluaisin kavereita, mutta ei niitä hitto vie saa näin.

Vierailija
13/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta ei kukaan muu muista mitä hölötit. Ei ihmiset yksinkertaisesti muista. Olet ihan normaali. Ennemmin hölöttäjä kuin tuppisuu jurottaja.

Vierailija
14/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ADD.

Vierailija
15/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta ei kukaan muu muista mitä hölötit. Ei ihmiset yksinkertaisesti muista. Olet ihan normaali. Ennemmin hölöttäjä kuin tuppisuu jurottaja.

Voi kiitos. Tämä oli ihanasti sanottu. Vaikka kyllä jotkut varmasti muistavat, että "minttu?" Ai niin, se vähän hölmö akka, joka oli koko ajan äänessä.

Vierailija
16/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullla on ainakin sosiaalississa kkontakteissa sellainen fiilis vaikka kuinka tietää että toinen on rento ja vapaa mielinen muttta jos oma hahmotuskyky ei ole kunnnossa ja ajatukset lähteee poukkoilemaan ja lähtee liika kauaksi niin sanotuksi soutelemaan omine ajatuksineeen niin sitä menee sitten luonnnolisesti vaan hiljaiseksi. Pitäiisi päästä kiinni ja lentoon.

Vierailija
17/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullla on ainakin sosiaalississa kkontakteissa sellainen fiilis vaikka kuinka tietää että toinen on rento ja vapaa mielinen muttta jos oma hahmotuskyky ei ole kunnnossa ja ajatukset lähteee poukkoilemaan ja lähtee liika kauaksi niin sanotuksi soutelemaan omine ajatuksineeen niin sitä menee sitten luonnnolisesti vaan hiljaiseksi. Pitäiisi päästä kiinni ja lentoon.

Hyvä hahmotuuskyky kun on jo lapsuuudessa niin se automaaattisesti tuo myös uusia tilanteita eteeen ja siten kokemusta ja siteeen myös itseluottamusta ja uuuusia juttuja matkan varrrelta.

Vierailija
18/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hahmotuuskyky kun on jo lapsuuudessa niin se automaaattisesti tuo myös uusia tilanteita eteeen ja siten kokemusta ja siteeen myös itseluottamusta ja uuuusia juttuja matkan varrrelta.

Mä muiistan kun mä joskus harrastin teatteri ja improvisaaatiota niin nautin siiitä suunnattomasti koska siinä hetkelllisesti sellainne vapaus omallle mielikuvitukselle. EI ollut kahlitttuna enää varsinaisesti johooonkin odotusarvoon. Rakastin sitä vapautttta.

Vierailija
19/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muiistan kun mä joskus harrastin teatteri ja improvisaaatiota niin nautin siiitä suunnattomasti koska siinä hetkelllisesti sellainne vapaus omallle mielikuvitukselle. EI ollut kahlitttuna enää varsinaisesti johooonkin odotusarvoon. Rakastin sitä vapautttta.

Taii oli siiinä odotusarvo muttta set tuli lunnostaaan siinä vapaudessa ja häpeän tunne poistui eikä sitä tarviinnut ajattelemalla ajatella etttä se rajoittaisi pääsemästä alkuun ja syttyä tarinalle.

Vierailija
20/26 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taii oli siiinä odotusarvo muttta set tuli lunnostaaan siinä vapaudessa ja häpeän tunne poistui eikä sitä tarviinnut ajattelemalla ajatella etttä se rajoittaisi pääsemästä alkuun ja syttyä tarinalle.

Minuuusta ehkä teatteri ilmaisu on yksi parhaimpia terapian muotoja koska alitajunnasssa on paljon piileviä ajatuksia ja tunnteita joita me emme pysty jäsentelemään ja käsittelemään ilman vuorvaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi