Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia laivayhtiöiden korvausvelvollisuudesta?

Vierailija
23.06.2020 |

Case: laiva jo 2 h seisonut Tallinnan satamassa teknisen vian takia. Halutessaan saa poistua laivasta, mitään muuta tietoa ei ole toistaiseksi. Viikkarin sivuilla ei mitään tietoa myöhästymisestä kaupan ehdoissa.

Onkohan esim hotelli mahdollinen korvaus, tai edes hytti? Kovin tylsäksi vetää, olen yksin reissussa ja kova helle. Tallinnasta olis 120 km mökille, mutta en ole autolla eikä bussit enää kulje. Eestissä on tänään juhannus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:00 - 21:50

(1:50h)

8.00 €

Täispilet

GoBus AS

Ainkin Pärnuun menee tänään viellä 3 bussia, tossa seuraavan tiedot.

Vierailija
2/3 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä korvaavat hytin ihan avokätisesti jos on yhtään suurempi myöhästyminen tai esim. joudutaan jatkamaan matkaa Ahvenanmaan ohi tuulen takia, tällöin on yleensä myös saanut aamiaisbuffan korvaukseksi. :) Tietty jos vasta pari tuntia kulunut niin voi olla vähän turhan aikaista mennä kysymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli vajakkien päiväristeilyllä?