Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä haluamaansa kumppaniin?

Vierailija
23.06.2020 |

Niin, sitä olen nyt pohtinut tässä viimeiset viikot...onko se teidän mielestänne kovin epäreilua jos vain alan olemaan jonkun "ookoon" kanssa, edelleen haaveillen muista? Luulisi että se ainakin yksinäisyyden voittaa...ja voihan olla että tuossa se toinen saa sen ihannekumppaninsa.
Parempi toiselle, kuin ei kummallekaan?

Kommentit (395)

Vierailija
201/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko itselle helpompi katsoa ihmisiä yksilöinä suhteuttamatta heitä mihinkään tasoon? Keskittyisi posin kautta asioihin, koska jokaisesta meistä löytää erilaisia vikoja kun vain jaksaa kaivella.

En ikinä ymmärrä tätä logiikkaa. Miten olisi mahdollista olla näkemättä tasoja? Jos esimerkiksi toinen nainen on ruma ja toinen kaunis niin nämä ovat eri tasolla. Ei tuossa ole kyse mistään eri arvoista tai kemiasta vaan puhtaasti tasoerosta.

Ihmisiin voi tutustua yksilöinä ja silti samaan aikaan tiedostaa että tämä nainen on 5.5/10, miehen pitäisi olla sokea, että tuota ei voisi tiedostaa.

Ja kaiken kruunaa se, että naiset toimivat täysin tasojen mukaan: 5/10 nainen pyytää uusia treffejä takuuvarmasti kun taas 7/10 nainen "ei tunne kipinää"

Helposti. Suhtautuu ihmisiin yksilöinä, eikä mittaile päästä varpaisiin, vertaile toisiin ja aseta johonkin skaalaan.

Tasoajattelu vie liian helposti siihen, mitä tälläkin palstalla näkee; ajatukseen siitä, että pitäisi olla oikeus johonkin tietyn "tasoiseen" ihmiseen ja jollain toisella ei pitäisi olla oikeutta johonkin toiseen. Kun ainoa oikeus, mitä ihmisten väliseen kanssakäymiseen tulee, on se, että kohdellaan kunnioittavasti.

Miten sen numeroinnin voi tehdä tuolla tavalla, jos kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä ja oletetusta statuksesta tms., kun se ihminen on kaikkien tekijöidensä summa ja jokaisella vielä oma painotuksensa millaista kokonaisuutta hakee

- ulkonäkö

- ammatti, suhtautuminen työhön ja rahaan

- älyllisyys, kädentaidot

- harrastukset

- suhtautuminen lapsiin, eläimiin, matkustukseen

- toiveet asumisen suhteen (kodin laatu, sijainti, ulkonäkö, siisteystaso)

- huumorintaju, temperamentti, ajatukset, mielenkiinnon kohteet

- energiataso, liikunnallisuus

- uskonto, uskomukset, arvot

Eli pisteytyksessä pisteytetään pelkkää ulkonäköä ja se sopii missikisoihin ja lihatiskille baariin, kun arvioidaan pantavuutta, mutta tasoilla ja pisteytyksellä ei voi muodostaa paria.  

Kertoo myös siitä ettei tyypeillä ole ihmissuhteita ja ihmiskontakteja, kun tällainen ulkonäön pisteytys ylipäänsä koetaan mielekkääksi. Kaukaa ihmisiä katsellen. Tai sitten miehen täytyy olla autismin kirjolla, jos edes oikean ihmisen kanssa kommunikoidessa mikään muu ei liiku päässä kuin ulkonäön pisteytys.

Vierailija
202/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla vanha tai tyhmä, mutta en todellakaan ymmärrä näitä tasoteorioita. Ei sitten yhtään.

Mikä taso? Kuka sen määrittelee? Miten muuttumaton se on? Mikä siihen vaikuttaa? Voiko sitä parantaa? Kuinka yksilöllinen se on? 

Tasot ovat samaan aikaan osittain subjektiivisia mutta myös vahvasti objektiivisia.

Itse antaisin tasoesimerkeiksi:

Kiira Korpi nuorena 9/10, tuosta ei suominainen kovin paljoa voi parantua

https://external-preview.redd.it/gJgoXh0r1YunAnsIRrRVs96lQ-WDmWafvmQ_Oa…

Katri Kulmuni 5/10

https://images.almatalent.fi/cx0,cy0,cw1024,ch768,400x/https://assets.a…

Nuo kuvat tuovat hyvin esiin juuri tuon tasojen luokittelun täydellisen subjektiivisuuden. Jos en tuntisi noita henkilöitä lainkaan ja arvioisin heitä vain noiden kahden valokuvan perusteella niin yhtyisin antamiisi pisteisiin. Mutta kun noita naisia on nähnyt laajemminkin ja monissa eri tilanteissa niin ainakin minun silmissäni Kulmunin pisteet nousevat huimasti. Hänessä on vain jotain minun silmääni miellyttävää eikä vähiten tieynlaisen uhkeuden takia. Voisin siis antaa vaikka ysin. Johonkin muuhun se ei taas vetoa joten hän voisi antaa edelleen vitosen.

Tietysti voitaisin katsoa että mikä on se keskiarvo annetuista pisteistä mutta sekään ei ole oikeastaan koko totuus. Tarkoitus kun parinmuodostuksessa ei ole houkutella maailman jokaista ihmistä vaan riittävää määrää. Esim. mielipiteitä paljon jakava ihminen voi käytännössä olla paljon suositumpi kuin se joka on kaikkien mielestä ihan kiva. Tasaisesti seiskan ihminen ei välttämättä saa ollenkaan niiin paljon huomiota kuin se joka on osalle vitonen mutta osalle ysi. Kuitenkin heidän keskiarvonsa on sama.

Näinhän se on, että subjektiivisia preferenssejä löytyy. Minulle tuo Kulmunin uhkeus on oikeasti iso turnoff, koska hän näyttää niin raskasrakenteiselta. Kiiran timmi sporttinen kroppa pienillä rinnoilla ja timmillä takapuolella on äärettömästi viehättävämpi minun mielestä.

Miehillä on kyllä rankkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä kummallisia. En mäkään saanut sitä jonka halusin (ja varmasti täällä on paljonkohtalontovereita), mutta silti täällä on joka päivä nimenomaan miehiä valittamassa kun ei saa haluamaansa naista/tarpeeksi kaunista naista tms. Itse otan vain sen kenet haluan, jos herraa ei kiinnosta, niin olen mielummin yksin.

Ymmärtäisit tuskan, kun huomaiset sen mitä suht tavallisillekin miehille on tarjolla, jos ulkonäkö ei säväytä, eikä ole tarjota mitään selvästi kompensoiviakaan ominaisuuksia. Pelkkiä ongelmatapauksia ja aivan luokattomia tapauksia. Ero on suuri siihen ettei saa jotain instabeibeä, mitä te mielessänne kuvittelette. Saisivat edes jokseenkin tavallisia vastinkappaleita, mutta heitäkin on tarjolla vasta vanhempana lapsiensa kanssa.

Niin siis rumalla miehellä, jolla ei ole mitään ulkonäköä kompensoivia hyviä ominaisuuksia ei ole mahdollisuuksia kuin - noh - rumiin naisiin, joilla ei ole mitään ulkonäköä kompensoivia hyviä ominaisuuksia? Ja tämä on sinusta suuri vääryys? Kun miehelle, jossa on vain huonoja puolia eikä mitään hyvää kuuluisi se "tavisnainen", joka kuitenkin on vähintään iän, painoindeksin ja lapsiluvun perusteella siellä halutuimmassa kastissa. 🙄

Siis tuo edellinen kirjoitti olevansa suht tavallinen ja sinä tulkitsit sen niin, että hän on ruma?

Naisten mielestä tavalliset miehet on rumia kuten se kuuluisa okcupidin tutkimus osoitti.

https://external-preview.redd.it/YOkD5U4T5fcf097vw8z4PlPI7ytWIksArJuuWr…

Samasta tutkimuksesta myös selvisi se, että naiset lähettivät viestejä myös rumina pitämilleen miehille -miehet eivät lähettäneet viestejä ollenkaan rumille naisille ja suurin osa miesten viesteistä meni keskivertoa kauniimmille. Miehet ovat pinnallisia.

https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/

Ei siinä noin sanota, miksi jatkat tätä samaa valehtelua? Ja muualla kertoivat, että rumin osa naisista, sai enemmän viestejä kuin komein osa miehistä.

Katsopa käyrät. Rumimmat naiset, viestien määrä 0. Rumimmat miehet, lähes 10% naisten viesteistä heille. Suurin osa naisten viesteistä keskivertomiehille. Suurin osa miesten viesteistä keskivertoa kauniimmille naisille. Eikö englanti oikein taitu? Vai miksi miesten on tätä osaa "tutkimuksesta" niin vaikea niellä?

Eiköhän se taitu paremmin kuin sinulla, Suomi on minun heikoin kieleni. Näemmä käppyröidenkin tulkinta onnistuu minulta paremmin myös. Viestien määrä edes tuossa käppyrässä ei ole nollalla, ja jos olisit lukenut tuonkin blogin eikä sitä käsittelevää kirjoitusta, olisit ehkä viisaampi. Okc/Match poisti sen, koska jotkut naiset tai naisten puolesta mielensäpahoittajat eivät pitäneet siitä, mutta löytyy se kopioituna muualla, esim tuolla. https://www.gwern.net/docs/psychology/okcupid/yourlooksandyourinbox.html

Ja jos oikeasti olisit tutkinut asiaa, olisi esimerkiksi tämä käppyrä tuttu

https://i.redd.it/09d1ndzeki221.jpg joka kaunistelematta kertoo, kuinka olet väärässä.

Mutta tätä käpyrää ei ole koskaan julkaistu online, koska se kertoo ikävän totuuden OLDista, ja haittaisi Match.comin bisnestä liikaa. Jos haluat valaistua, aloita Rudderin kirjasta, Dataclysm, josta löytyy nämä kaikki käppyrät.

Vierailija
204/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tasoihin. Uskon siihen, että jokaiselle on just oikeenlainen/oikeenlaisia kumppaneita olemassa. Itse ajauduin suhteeseen mukavan miehen kanssa, oli hyvä olla, muttei se ollut koskaan sellanen jonka kanssa oisin voinu puhua kaikesta tai olla täysin oma itseni. Erosin yli 10 vuoden suhteesta 3kk sitten, koska tajusin etten halu viettää elämää ihmisen kanssa, jonka kanssa on mukava olla kun tahdon kuitenkin syvemmän yhteyden jonkun kanssa. Uskon, että mullekin on sellanen juuri sopiva kumppani jossain, joka kestää sen kaiken mistä haluan puhua. En usko, että sellasta ihmistä löytyy helpolla, mutta itse en voi elää elämää tyytyen johonkin kun haluun kuitenkin niin paljon enemmän.

Hyvä suhde tuo sinusta parhaat puolet esiin ja mahdollistaa kasvusi ihmisenä. Huono suhde pidättelee tai pahimmillaan korostaa huonoja puoliasi. 

Vierailija
205/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla vanha tai tyhmä, mutta en todellakaan ymmärrä näitä tasoteorioita. Ei sitten yhtään.

Mikä taso? Kuka sen määrittelee? Miten muuttumaton se on? Mikä siihen vaikuttaa? Voiko sitä parantaa? Kuinka yksilöllinen se on? 

Tasot ovat samaan aikaan osittain subjektiivisia mutta myös vahvasti objektiivisia.

Katri Kulmuni 5/10

Mites taso menee siinä tapauksessa että Kiira on vaarallinen paranoidi skitsofreenikko ja Katri mitä mukavin ja tasapainoisin nainen ja tuleva äiti ikinä. Ja lisäsäksi, Katri Kulmuni 5/10? Mitä ihmettä. Katri on vähintään 8,5. Jos Katri Kulmuni on miehen mielestä vitonen, ei ihme että elämä menee katkeruudessa kieriskellessä. Ihan oikeasti SÄÄLIN.

Jos Kulmuni on 5/10, minä olen varmaan 1/10. Eli ei mitään toivoa :D. Hyvä tietää.

En usko, että teidän kannattaa tehdä noin pitkälle vieviä johtopäätöksiä mun (nuorehkon miehen) pisteytyksistä. Jollekin +40v miehelle Kulmuni saattaa saada korkeammat pisteet, mutta mulle hän on selkeästi 5/10, juuri sen tason nainen joka innokkaasti kyselisi 2.treffien perään.

Vierailija
206/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Kulmuni 5/10

Mites taso menee siinä tapauksessa että Kiira on vaarallinen paranoidi skitsofreenikko ja Katri mitä mukavin ja tasapainoisin nainen ja tuleva äiti ikinä. Ja lisäsäksi, Katri Kulmuni 5/10? Mitä ihmettä. Katri on vähintään 8,5. Jos Katri Kulmuni on miehen mielestä vitonen, ei ihme että elämä menee katkeruudessa kieriskellessä. Ihan oikeasti SÄÄLIN.

Jos Kulmuni on 5/10, minä olen varmaan 1/10. Eli ei mitään toivoa :D. Hyvä tietää.

En usko, että teidän kannattaa tehdä noin pitkälle vieviä johtopäätöksiä mun (nuorehkon miehen) pisteytyksistä. Jollekin +40v miehelle Kulmuni saattaa saada korkeammat pisteet, mutta mulle hän on selkeästi 5/10, juuri sen tason nainen joka innokkaasti kyselisi 2.treffien perään.

Sulla on kyllä harhaiset käsitykset itsestäsi. Miksi joku +nelikymppinen nainen, jolla on hyvä elämä, haluaisi treffailla jotain keskenkasvuisia nulikoita? Ihan sama näyttävätkö Karita Tuomolalta vai lösähtäneeltä. 

Vierailija
207/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä yksin olemisessa pelottaa?

Ohis, mutta tää pisti naurattamaan....

Lähes 100 prosenttisesti tälläisen kysyjä on (ja ei, en tietenkään tiedä sinusta mitään) aina itse parisuhteessa.!

Vierailija
208/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko itselle helpompi katsoa ihmisiä yksilöinä suhteuttamatta heitä mihinkään tasoon? Keskittyisi posin kautta asioihin, koska jokaisesta meistä löytää erilaisia vikoja kun vain jaksaa kaivella.

En ikinä ymmärrä tätä logiikkaa. Miten olisi mahdollista olla näkemättä tasoja? Jos esimerkiksi toinen nainen on ruma ja toinen kaunis niin nämä ovat eri tasolla. Ei tuossa ole kyse mistään eri arvoista tai kemiasta vaan puhtaasti tasoerosta.

Ihmisiin voi tutustua yksilöinä ja silti samaan aikaan tiedostaa että tämä nainen on 5.5/10, miehen pitäisi olla sokea, että tuota ei voisi tiedostaa.

Ja kaiken kruunaa se, että naiset toimivat täysin tasojen mukaan: 5/10 nainen pyytää uusia treffejä takuuvarmasti kun taas 7/10 nainen "ei tunne kipinää"

Helposti. Suhtautuu ihmisiin yksilöinä, eikä mittaile päästä varpaisiin, vertaile toisiin ja aseta johonkin skaalaan.

Tasoajattelu vie liian helposti siihen, mitä tälläkin palstalla näkee; ajatukseen siitä, että pitäisi olla oikeus johonkin tietyn "tasoiseen" ihmiseen ja jollain toisella ei pitäisi olla oikeutta johonkin toiseen. Kun ainoa oikeus, mitä ihmisten väliseen kanssakäymiseen tulee, on se, että kohdellaan kunnioittavasti.

Miten sen numeroinnin voi tehdä tuolla tavalla, jos kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä ja oletetusta statuksesta tms., kun se ihminen on kaikkien tekijöidensä summa ja jokaisella vielä oma painotuksensa millaista kokonaisuutta hakee

- ulkonäkö

- ammatti, suhtautuminen työhön ja rahaan

- älyllisyys, kädentaidot

- harrastukset

- suhtautuminen lapsiin, eläimiin, matkustukseen

- toiveet asumisen suhteen (kodin laatu, sijainti, ulkonäkö, siisteystaso)

- huumorintaju, temperamentti, ajatukset, mielenkiinnon kohteet

- energiataso, liikunnallisuus

- uskonto, uskomukset, arvot

Eli pisteytyksessä pisteytetään pelkkää ulkonäköä ja se sopii missikisoihin ja lihatiskille baariin, kun arvioidaan pantavuutta, mutta tasoilla ja pisteytyksellä ei voi muodostaa paria.  

Kertoo myös siitä ettei tyypeillä ole ihmissuhteita ja ihmiskontakteja, kun tällainen ulkonäön pisteytys ylipäänsä koetaan mielekkääksi. Kaukaa ihmisiä katsellen. Tai sitten miehen täytyy olla autismin kirjolla, jos edes oikean ihmisen kanssa kommunikoidessa mikään muu ei liiku päässä kuin ulkonäön pisteytys.

Eihän nämä edes pysty ajattelemaan sellaisia asioita kuin miten sen puolison kanssa jaetaan kotityöt, perheen talous, lasten hoito jne. Pystytään lähinnä hahmottamaan millaisia tissejä olisi mukavin katsoa kaukaa. 

Vierailija
209/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 100 prosenttisesti tälläisen kysyjä on (ja ei, en tietenkään tiedä sinusta mitään) aina itse parisuhteessa.!

Minä voisin kysyä tuota ja kyllä, olen parisuhteessa, mutta nykyisen ja edellisen parisuhteen välissä olin lähes kahdeksan vuotta sinkkuna. Olisin edelleen mieluummin sinkku kuin "tyytymissuhteessa".

Vierailija
210/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä kummallisia. En mäkään saanut sitä jonka halusin (ja varmasti täällä on paljonkohtalontovereita), mutta silti täällä on joka päivä nimenomaan miehiä valittamassa kun ei saa haluamaansa naista/tarpeeksi kaunista naista tms. Itse otan vain sen kenet haluan, jos herraa ei kiinnosta, niin olen mielummin yksin.

Ymmärtäisit tuskan, kun huomaiset sen mitä suht tavallisillekin miehille on tarjolla, jos ulkonäkö ei säväytä, eikä ole tarjota mitään selvästi kompensoiviakaan ominaisuuksia. Pelkkiä ongelmatapauksia ja aivan luokattomia tapauksia. Ero on suuri siihen ettei saa jotain instabeibeä, mitä te mielessänne kuvittelette. Saisivat edes jokseenkin tavallisia vastinkappaleita, mutta heitäkin on tarjolla vasta vanhempana lapsiensa kanssa.

Niin siis rumalla miehellä, jolla ei ole mitään ulkonäköä kompensoivia hyviä ominaisuuksia ei ole mahdollisuuksia kuin - noh - rumiin naisiin, joilla ei ole mitään ulkonäköä kompensoivia hyviä ominaisuuksia? Ja tämä on sinusta suuri vääryys? Kun miehelle, jossa on vain huonoja puolia eikä mitään hyvää kuuluisi se "tavisnainen", joka kuitenkin on vähintään iän, painoindeksin ja lapsiluvun perusteella siellä halutuimmassa kastissa. 🙄

Siis tuo edellinen kirjoitti olevansa suht tavallinen ja sinä tulkitsit sen niin, että hän on ruma?

Naisten mielestä tavalliset miehet on rumia kuten se kuuluisa okcupidin tutkimus osoitti.

Samasta tutkimuksesta myös selvisi se, että naiset lähettivät viestejä myös rumina pitämilleen miehille -miehet eivät lähettäneet viestejä ollenkaan rumille naisille ja suurin osa miesten viesteistä meni keskivertoa kauniimmille. Miehet ovat pinnallisia.

Ei siinä noin sanota, miksi jatkat tätä samaa valehtelua? Ja muualla kertoivat, että rumin osa naisista, sai enemmän viestejä kuin komein osa miehistä.

Suora lainaus linkin tekstistä:

"But despite their fair ratings, they tend to ignore many of the women they find reasonably attractive and primarily target the most attractive females."

Ja

"And perhaps more telling: women don’t seem to be opposed to actually contacting these men that they’ve just deemed unattractive."

Ja lainaus alkuperäisestä blogitekstistä:

"the two curves together suggest some strange possibilities for the female thought process, the most salient of which is that the average-looking woman has convinced herself that the vast majority of males aren’t good enough for her, but she then goes right out and messages them anyway.”"

Johtopäätös on ihan idioottimainen, koska vaikka nainen sanoisi miehestä, että hän on keskiarvoa vähemmän viehättävä, sehän ei tarkoita sitä, ettei mies olisi tarpeeksi hyvä hänelle. Koska ulkonäkö on vain yksi tekijä siinä, onko mies haluttava vai ei. Itse sanoisin, että naiset antavat mahdollisuuden miehille, jotka miellyttävät silmää tarpeeksi, jotta näkisivät, onko miehessä jotain muutakin kiinnostavaa.

Vierailija
211/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Kulmuni 5/10

Voin Kulmunin puolesta kertoa, että sinun tasosi hänen silmissään on nolla. Et pystyisi tuottamaan mitään lisäarvoa hänen elämäänsä. 

Vierailija
212/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Kulmuni 5/10

Voi luoja. Siis normaalia paremman näköinen nainen innokkaasti kyselisi treffien perään ja itse koet olevasi uhri. Voi teitä REPPANOITA. Liikaa pornoa, liikaa Instaa, liian vähän oikeita ihmisiä.

Vierailija
213/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absoluuttisesti vai suhteellisesti?

Tottakai rumin osa naisista saa enemmän viestejä, koska näissä sovelluksissa on enemmän miehiä. Kuitenkin tuossa alkuperäisessä blogitekstissä näkyy, että kauniit naiset saa jotain 25x enemmän viestejä, kuin rumat ja miehistä komeimmat saa 10x enemmän, kuin rumimmat miehet. Näkisin, että miehissä viestit jakaantuu tasaisemmin.

Vierailija
214/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Kulmuni 5/10

Voi luoja. Siis normaalia paremman näköinen nainen innokkaasti kyselisi treffien perään ja itse koet olevasi uhri. Voi teitä REPPANOITA. Liikaa pornoa, liikaa Instaa, liian vähän oikeita ihmisiä.

Siinä vaiheessa, kun seuraava ketju naisten nirsoudesta avataan, kannattaa muistuttaa tästä ;-)

Vierailija
215/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti yleisin/suurin ongelma on ollut treffailun suhteen naisten vartalot. Kasvoilta riittää täysin tavisnainen, mutta sitä en ymmärrä, että miksi niin usein laiminlyödään vartalon kunto kun juuri se olisi se tapa millä voisi helposti kompensoida ei-niin-viehättävät kasvot.

Tässä näkyy jälleen se liiallisen pornon tuhoava vaikutus. Kuten myös se että kokemus seksistä on aika vähäinen. Haluttavuus arvioidaan vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella.

Oikeastihan seksi on todella paljon muuta kuin vain toisen katselua. Siitä valtava osa on sitä että mitä se toinen tekee, miten hän sen tekee, mitä hän sanoo, miltä hän tuntuu jne. Ei sitä toista arvioida seksissä koko ajan jostain monen metrin päästä (kuten pornossa) vaan ollaan ihan kiinni toisessa suurimman osan aikaa. Siinä on aika sama että onko sen toisen reisissä vähän selluliittia tai jossain vähän rasvaa. Ei sitä edes siinä näe.

Meitsillä on peiliseinä sängyn vieressä, kyllä tiirailen meitä molempia myös metrien päästä seksin aikana. Mutta ei toki koko ajan, että oli sinulla ehkä pieni pointtikin tuossa, sanoissa jollei hengessä.

Lisäksi aika monessa asennossa näkee aika paljon, mutta toki lähärissä peiton alla ei näe, jos se on sitä sinun seksiä.

Vierailija
216/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti yleisin/suurin ongelma on ollut treffailun suhteen naisten vartalot. Kasvoilta riittää täysin tavisnainen, mutta sitä en ymmärrä, että miksi niin usein laiminlyödään vartalon kunto kun juuri se olisi se tapa millä voisi helposti kompensoida ei-niin-viehättävät kasvot.

Tässä näkyy jälleen se liiallisen pornon tuhoava vaikutus. Kuten myös se että kokemus seksistä on aika vähäinen. Haluttavuus arvioidaan vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella.

Oikeastihan seksi on todella paljon muuta kuin vain toisen katselua. Siitä valtava osa on sitä että mitä se toinen tekee, miten hän sen tekee, mitä hän sanoo, miltä hän tuntuu jne. Ei sitä toista arvioida seksissä koko ajan jostain monen metrin päästä (kuten pornossa) vaan ollaan ihan kiinni toisessa suurimman osan aikaa. Siinä on aika sama että onko sen toisen reisissä vähän selluliittia tai jossain vähän rasvaa. Ei sitä edes siinä näe.

Meitsillä on peiliseinä sängyn vieressä, kyllä tiirailen meitä molempia myös metrien päästä seksin aikana. Mutta ei toki koko ajan, että oli sinulla ehkä pieni pointtikin tuossa, sanoissa jollei hengessä.

Lisäksi aika monessa asennossa näkee aika paljon, mutta toki lähärissä peiton alla ei näe, jos se on sitä sinun seksiä.

Olet pihalla kuin lumiukko, et tajunnut mitään viestistä, johon vastasit. 

Vierailija
217/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kysyä tuota ja kyllä, olen parisuhteessa, mutta nykyisen ja edellisen parisuhteen välissä olin lähes kahdeksan vuotta sinkkuna. Olisin edelleen mieluummin sinkku kuin "tyytymissuhteessa".

Tässä taitaa olla se ero tässä, kuinka haluttu itse on parisuhteeseen.

Kun sinkkuus ei ole oma valinta, niin kyllähän se on pelottavaa.

Ja ennen kaikkiaan aivan pe#%#estä...

Kun pääsisi edes siihen tyytymissuhteeseen (kumman tahansa tai molempien puolesta).

Vierailija
218/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tasoteoria on varmasti siinä oikeassa, että miehet ovat todella ulkonäkökeskeisiä. En ole aiemmin käsittänyt sitä.

Minua surettaa, kun aivan ihana ystäväni vertailee itseään miestensä entisiin puolisoihin tai tyttöystäviin negatiivisessa mielessä. Itse asiassa se mitä täältä olen lukenut tasoista on tuonut esille, että hän on varmaan ihan oikeassa tuossa, kun vertailee siihen malliin, että onko mahdollisuuksia seurusteluun.

En ole koskaan tehnyt samaa siksi, että olen ollut se jota on tavoiteltu parisuhteeseen. En ole kokenut hylkäämisiä ja pettymyksiä, jotka olisivat tuoneet esille miesten ulkonäkökeskeisyyden ja saaneet vertaamaan negatiivisesti itseä muihin naisiin. Koska olen ollut aina suosittu, on itsetunto säilynyt hyvänä.

Ja ei se ulkonäkö kuitenkaan saa kaikkia miehiä sillä tavalla pinnallisiksi, että olisivat epäluotettavia. Mutta parinvalinnassa kauneimmat saavat valita mielensä mukaan melkein kenet haluavat. Tai näin olen sen kokenut, että olen saanut poikaystäväksi juuri sen jota olen halunnutkin ihan nuoresta asti.

Vierailija
219/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Kulmuni 5/10

Minä en taas ollenkaan ymmärrä miten tuo Kiira Korpi nostetaan aina niin ylös. Mulla ei taas viehätä yhtään tuollaiset poikamaiset piirteet, niinkuin jollain malleillakin on, että näytetään lähinnä teinipojilta.

M37

Vierailija
220/395 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla se ero tässä, kuinka haluttu itse on parisuhteeseen.

Kun sinkkuus ei ole oma valinta, niin kyllähän se on pelottavaa.

Ja ennen kaikkiaan aivan pe#%#estä...

Kun pääsisi edes siihen tyytymissuhteeseen (kumman tahansa tai molempien puolesta).

Olen eri, mutta ei omallakaan ovella ole jonoa kosijoista ja ihan hyvin menee sinkkuna. Paremmin kuin huonossa suhteessa.

Ehkä te tyytymissuhteen haikailijat ette ole eläneet huonossa suhteessa tai sitten olette suhteessa se sen huonoksi tekevä osapuoli, joka asenteellaan pilaa toisenkin elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi