Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äiti ja mun Elämä on pilalla!

Vierailija
23.06.2020 |

Kaikki olisi täydellistä, jos olisin 45kg kevyempi, 10v nuorempi ja olisi luottotiedot kunnossa.
Nyt olen vanha läski, joka ei pääse töihin vaikka kuinka hakee->ei voi lyhentää velkaa, ikää 35v eikä tästä voi nuorentua, ylipainoa 40kg eikä mikään dieetti pidä muutamaa tuntia kauempaa.
Mietin kyss.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa, eihän tuosta olotilasta voi lapsia taikka ikää syyttää!

Nyt ryhtiä nainen! Täällä puhuu 39.v kahden lapsen äiti myös. Rupeat nyt ihan ensimmäisenä juomaan tarpeeksi vettä ja lisäämään arkiaktiivisuutta jos et vaikkapa lenkille tms. perhe-elämän takia jatkuvasti pääsee. Hölkkäät paikallasi, hypit, kyykkäät, teet vaikka seinää vasten punnerruksia. Peppu ylös sohvalta NYT!

Lisäät ruokaan kasviksia ja pidät huolen että menet ainakin 5 kertaa viikossa ajoissa nukkumaan, joo tiedän että se myöhäisillan oma aika houkuttaa mutta jos haluat hoikistua niin yli 30-vuotiaana vaikuttaa myös yöunien määrä tähän projektiin. Ja syö sitä kurkkua, tomaattia, paprikaa ja vaikkapa päälle vuolukanaa. Sokerit minimiin, jauha vaikka purkkaa.

Jos suinkin pääset lenkille tai uimaan lasten kanssa, mene. Itsekin kävin eilen kahden lapsen kanssa iltaurheiluna uimassa, 3.v polski oman uimarenkaansa kanssa kun vesijuoksin vieressä ja 8.v opetteli uimaan vieressä.

Nyt lapset katsoo piirrettyjä ja itse suuntaan terassille kuninauhojen kanssa junppailemaan aurinkoon. Nyt muutat ensin omaa asennetta, mikään ei ole pilalla, huominen koittaa varmasti ja tänään kun aloitat muutoksia niin jatkat huomenna taas. Älä ajattele mitään dieetteja, vaan alat vain tekemään järjestelmällisiä muutoksia ja LISÄYKSIÄ arkeen.

Tsemppiä! Kyllä voi näyttää hyvälle vielä kuule vaikka nelikymppisenäkin! Pidetään itsestämme huolta.

Juuri ahmin puoli vuokaa makaronilaatikkoa, vaikka eka annos oli lautasmalli. Sellainen iiiso vuoka. Mitä järkeä enää liikkua, kun en saa noita kaloreita kulutettua mitenkään tänään? Ja tänään syön vielä kuitenkin, kello vasta 3.

Ap

Ei mitään järkeä. Heittäydy sohvalle. Itsesääli ja väsymys diellä sulla vallitsee.

Lepää liiku ja nuku!

Se RUokaryhmä tulee sieltä itsestään. Pistät itsesi nyt tosi koville.

Uni olisi varmaan se ykkönen sinun tilanteessasi.

Väsymykseen ja uupumukseen ihminen syö juuri noin.

Olen työtön, saan nukkua niin paljon kuin haluan. Ei edes väsytä. Ruoan himo on valtava.

Ap

Vierailija
62/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, tsemiii <3

Ei lohduta nuorten tsempit

Peukutin ja Mä olen kylläkin 53.

Tsemii.

Kolmevitosena olin ammatissa ja tapasin mieheni, jonka kanssa on nähty paljon ja saatu lapset.

Mulla tossa sun ikävaiheessa siis alkoi ruuhkavuodet.

Sulla on ikäkriisi ja väsymys pukkaa. Keksi jotain kiinnostavaa, mitä alat tekrmään.

Maailmassa on vaikka mitä. Tuota ikärasismia en tunnista. Olet ihan parhaassa iässä.ala vaan huolehtimaan itse itsestäsi. Olet nyt jättänyt itsesi taka-alalle ja kaiken muun alle.

Kyllä sä sieltä nouset, sitten kun haluat. Kullä se vaatii omaa panostustasi.

Edelleen, minua kiinnostaa miehet ja seksiä ne on mun intohimo. Haluan 25v miehiä, mutta ne ei halua minua, koska olen liian vanha.

Oletko itse tyytyväinen olomuotoosi?

Jos et, niin sitten hommiin.

Jos olet, niin jatka noin.

Jos lihavuus on este miehelle, niin sille sinä et voi mitään.

Vaikuttaa voi omiin asioihin. Mihin sinä voit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, tsemiii <3

Tsemii.

Kolmevitosena olin ammatissa ja tapasin mieheni, jonka kanssa on nähty paljon ja saatu lapset.

Sulla on ikäkriisi ja väsymys pukkaa. Keksi jotain kiinnostavaa, mitä alat tekrmään.

Maailmassa on vaikka mitä. Tuota ikärasismia en tunnista. Olet ihan parhaassa iässä.ala vaan huolehtimaan itse itsestäsi. Olet nyt jättänyt itsesi taka-alalle ja kaiken muun alle.

Edelleen, minua kiinnostaa miehet ja seksiä ne on mun intohimo. Haluan 25v miehiä, mutta ne ei halua minua, koska olen liian vanha.

Sori, luin huolimattomasti.

Ikään et voi vaikuttaa, mutta siihen voit, miten sitä ikääsi kannat.

Siihen et voi vaikuttaa, jos jollakin on iästä seurustelu kiinni. Kaikilla ei ole niin.

Kuten sanottu, on melko turhaa energiankulutusta vaatia tai haluta jonkun pään kääntymistä.

Itsesi juttuihin voit vaikuttaa... et muiden mieltymyksiin.

Vierailija
64/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, tsemiii <3

Tsemii.

Edelleen, aloitan laihdutuksen monta kertaa viikossa, mutta Repsahdan aina.

Ap

Vierailija
65/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä oikein haluat?

Vierailija
66/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla äiti joka silittäisi päätäsi, ottaisi syliin ja sanoisi että kaikki järjestyy ja olet rakas juuri tuollaisena. Kuullostat isolta lapselta joka kiukuttelee täällä sydämen kyllyydestä.

Vierailija
67/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämäsi ole pilalla siksi että olet äiti, ei siksi että olet lihava, eikä työnsaantikaan ole näistä kiinni. Elämäsi on pilalla koska olet negatiivinen ihminen joka ei ota vastuuta omasta elämästään ja hyvinvoinnistaan vaan syyttelee muita asiasta.

Vierailija
68/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin provo, lopetappa se ylipainoisten "rummojen", kuten itse sanoit, pilkkaaminen siellä. Onko hauskaa esittää siellä naista? Mies olet kuitenkin jolla hiertää nyt pahasti.

Vierailija
69/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä oikein haluat?

Kertomuksia, miten kestätte elää, vaikka olette yli 35v?mistä saatte iloa, kun nuoret miehet eivät enää himoitse?

Mikä järki enää elää rummona? Miten olette päässeet irti ruoan himosta?

Ap

Olen 40 v. Mulla on mies josta tykkään. En tarvitse mihinkään muiden himoitsevia katseita. Mulla on myös tytär, joka tuo sitä iloa. En myöskään ole onnistunut laihduttamisessa ikinä, mutta kyllä opin sen asian kanssa elämään jo kauan aikaa sitten.

Meitä ilmeisesti erottaa se, että sulla on huonompi itsetunto joka rakentuu sen varaan pitääkö muut sua haluttavana. Itsetuntoasi ei kohota mies joka katselee muita. Joten hanki parempi mies joka arvostaa sua sellaisena kuin olet.

Ai niin, ei mullakaan ole töitä. Sen suhteen olen luovuttanut jo aikoja sitten. Ehkä vielä joskus teen jotain mistä oikeasti tykkään. Ehkä teen sitä kuukauden, ehkä loppuelämän. Mitä sellaista sinä haluaisit tehdä mistä sinulle maksettaisiin? Voit ihan hyvin lähteä tavoittelemaan sitä unelmahommaa, ei sulla työtilanne nykyisestä kuitenkaan huonone.

Ja työpaikka ei sitten kyllä kerro yhtään mitään ihmisen arvosta.

Vierailija
70/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä oikein haluat?

Kertomuksia, miten kestätte elää, vaikka olette yli 35v?mistä saatte iloa, kun nuoret miehet eivät enää himoitse?

Mikä järki enää elää rummona? Miten olette päässeet irti ruoan himosta?

Ap

Olen 40 v. Mulla on mies josta tykkään. En tarvitse mihinkään muiden himoitsevia katseita. Mulla on myös tytär, joka tuo sitä iloa. En myöskään ole onnistunut laihduttamisessa ikinä, mutta kyllä opin sen asian kanssa elämään jo kauan aikaa sitten.

Meitä ilmeisesti erottaa se, että sulla on huonompi itsetunto joka rakentuu sen varaan pitääkö muut sua haluttavana. Itsetuntoasi ei kohota mies joka katselee muita. Joten hanki parempi mies joka arvostaa sua sellaisena kuin olet.

Ai niin, ei mullakaan ole töitä. Sen suhteen olen luovuttanut jo aikoja sitten. Ehkä vielä joskus teen jotain mistä oikeasti tykkään. Ehkä teen sitä kuukauden, ehkä loppuelämän. Mitä sellaista sinä haluaisit tehdä mistä sinulle maksettaisiin? Voit ihan hyvin lähteä tavoittelemaan sitä unelmahommaa, ei sulla työtilanne nykyisestä kuitenkaan huonone.

Ja työpaikka ei sitten kyllä kerro yhtään mitään ihmisen arvosta.

Minulla ei ole ollut unelma ammattia sen jälkeen, kun minut savustettiin lukiosta ulos hylkimällä ja kiusaamalla. Elämä hirveitä aikaa tähän asti, kunnes täytin 35v. Ei tässä iässä ole mitään haaveiltavaa.

Ap

Vierailija
71/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä menisit sitten juttelemaan jollekin ammattiauttajalle

Vierailija
72/77 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus on pitkä projekti, pitää myös kuntoilla paljon mieluiten jokapäivä. Alussa se on kuitenkin kaikkein vaikeinta ja monet luovuttaa tässä. Aluksi pitää vain painaa ja jaksaa vaikka kuukausi tiettyä ruokavaliota ja rutiinia kuntoilussa, että siitä tulee tapa ja vähitellen alkaa kunto nousemaan ja kilot karisemaan. Saat onnistumisen tunteita ja haluat jatkaa samaa rataa. Elämä alkaa taas maistua.

Se mun ongelma onkin, en pysty noudattamaan edes yhtä päivää. Toukokuussa olin 2 päivää ja kiukuttelun miehelle ja lapsille, kun ne sai syödä kaikkea hyvää ja minä en. Mies käski lopettaa dieetin, koska tulin niin pahalle päälle.

Ap

Nyt hyvä nainen elämäsi ohjat omiin käsiisi. Mitä täällä palstalla ruikuttaminen auttaa yhtään mihinkään? Asenneongelma sinulla on, olet päättänyt ettet pysty. No, jos ei pysty, niin sitten ei kertakaikkiaan pysty, ei auta muuta kuin olla läski lopun ikäänsä. Hyvällä säkällä saat sydärin nuorena, niin eipähän tarvitse elää sitä kuvailemaasi "ihmisarvotonta 50-vuotiaan naisen" elämää.

Oikeasti, ajatuksenkulkusi on vähintäänkin hyvin erikoista, ellei jopa sairasta. Elät inhoten itseäsi sukupuolesi takia ja pidät kollektiivisesti kaikkia naisia ihmisarvottomina. Ehkä olet lapsesta saakka elänyt epäterveessä ilmapiirissä ehkä miehesi on kaikkien aikojen sovinisti. Tai mistä ikinä tuo epänormaali suhtautumisesi johtuukaan, olet itse ainoa joka siihen voi vaikuttaa.

Ala elää itsellesi. Jos yhtään lohduttaa niin elämä on vaikeaa myös nuorena, hyvä vartaloisena ja nättinä, jos ajatus kulkee tuota rataa ja ainoa millä kuvittelee olevan väliä on se, että kelpaako jonkun kassientyhjennysleluksi. Elämä sen sijaan muuttuu oikeinkin mukavaksi, kun alkaa arvostaa itseään. Todennäköisesti tämän myötä myös elämänhallintasi palaa raiteilleen, koska kum arvostat itseäsi, haluat myös voida hyvin. Ei pahalla mutta harva reilusti ylipainoinen oikeasti voi hyvin tai pystyy käsi sydämellä sanomaan, että olen aina kohdellut itseäni arvostavasti. Kukaan muukaan ei arvosta sinua, jos et tee sitä ensin itse. Toki jos haluat jatkaa elämääsi katkerana läskinä, niin ei se minulta pois ole. Huomautan vain, että voisi olla muunkin laista.

Eli mun ainoa mahdollisuus on poistua oman käden kautta? Haluan palstalta vertaistukea! miten yli 3 0 v naiset pystyvät elämään iloisena, vaikka parhaat vuodet takana? Miten olette saaneet itsekuria saada paino alle 60kg, vaikka mummo iässä? Siksi tämä aloitus. Keskustelupalstahan tämä on ja mun aloitus ei loukkaa ketään.

Ap

Parhaat vuodet takana? Mummo iässä? 30 kymppisenä??? Nyt menee liian pitkälle. Tiedoksesi että jos oikeasti väität tuollaista kasvotustenkin ihmisille niin kyllä siinä loukkaantuu. Itse täytin vuoden vaihteessa 30 ja en koe missään mielessä olevani vanha. Ylipainoa on minullakin yli 20 kg mitä olen yrittänyt jo tovin karistaa pois, mutta vasta uuden fyysisen työpaikan saatuani ja muuttamalla ruokatottumuksiani on alkanut jotain tapahtua. Kiukuttelu ei ainakaan auta asiaa.

Vierailija
73/77 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miltä näytät, kun on jo toinen jalka haudassa?

Ap

Jaa, no jalkani ei ole lähelläkään :) Jos ap haluaa strategisia mittojani tietää tietää mitat niin 169 cm/ 67 kg, ryhdikäs kroppa ja puolipitkät hiukset. Olen aina pitänyt itsestäni huolta ja tulen aina pitämään. Niin paljon rakastan elämää ja haluan itse voida hyvin. Se on sitäpaitsi kuule ihan sama miltä ihminen ulkoisesti näyttää jos sisältä on rikkinäinen sielu. Eli hoida se pääkoppasi kuntoon ja lopeta kitiseminen. Kukaan ei tällä palstalla eikä missään muuallakaan sua voi auttaa jos et itse tee päätöstä muuttaa elämääsi. Alkoholista, huumeista ja läskistä pääsee ihminen eroon jos itseltä löytyy halu muuttua. Kukaan toinen ei sinua muuta.

Vierailija
74/77 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että ap purkaa turjautumisensa ja ärsyyntymisensä ääneen ulos, miksi pitää leikkiä ja esittää onnellista, jos ei sitä ole? Palsta on täynnä aivottomia ääliöitä. Pahoittelut näiden muiden vastaajien puolesta, ap. Kaipaisiet kunnon negistlyä?

t.kristallikissa

Vierailija
75/77 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo asiat, mitä ap sanoo, voivat pilata elämän. Ihan ihme selittelyä palstalaisilta jälleen kerran, että ”ei ole olemassa”, jos minä täältä hoen kädet korvissa että pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä päää. (”Pälä pälän” ollen neuvontaa)

t.kristallikiisa

Vierailija
76/77 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kyss:n toisesta ässästä mutta se on it.se.mur.ha.kehoitus Kill YourSelf. Kerron tämän siksi, että tämä on yksi mitä nuoret huutelee toisilleen ja opettajat, vanhemmat ja muut aikuiset ympärillä eivät tajua lainkaan että kyseessä on todella haavoittava kiusaaminen eikä mikään hupihöpöttely.

Vierailija
77/77 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 52-vuotiaana naisena, äitinä, vaimona, it-alan ammattilaisena tuntuu pahalta kuulla etten olisi mitään. Mutta olet pahasti väärässä.

Kroppa ei ole timmi kuin teini-ikäisellä, löytyy selluliittiä ja raskausarpia. Mutta se kroppa on kantanut 3 lasta, palvellut minua kaikki nämä vuodet. Edelleen se kroppa jatkaa palvelimista, reagoi positiivisesti treeniin ja jalat kuljettavat mut paikasta toiseen.

Kaavot ovat melko rypyttömät, hymyni on aurinkoinen ja tarttuva ja hiikseni ovat upeat.

Ei minun tarvitse kääntää 25-vuotiaiden päitä, en osaisi nauttia lapseni ikäisestä miehestä ja harvalla tuon ikäisellä on minua hutmaavaa älykkyyttä.

Mutta ovat miehet edelleen minusta kiinnostuneita, se imartelee, mutta en ole vaihtamassa puolisoani.

Entäs ne työt sitten. Elämä on jatkuvaa opiskelua ja osaamisen ylläpitämistä. Minullakin on 2 tutkintoa, viime talvena opiskelin täydentävän suorituksen joka piyää huolen siitä, että minulla on jatkossakin töitä. Viimeksi olen vaihtanut työpaikkaa 3 vuotta sitten ja minua edelleen jopa headhuntataan.

Omalla kohdallasi kysyisin, työnhaun jälkeen palautetta. Mitä pitäisi parantaa, että voisit tulla valituksi.

35-vuotias on nuori. Sinulla on elämä edessä. Älä mieti mikä kaikki on pielessä vaan mieti mikä on hyvin, lapset ja puoliso. Mieti pieniä asioita joita voit muuttaa.

Syömisen suhteen, vatsa täyttyy 20 minuuttia ruokailun jälkeen. Ei kannata siis syödä itseään ähkyyn vaan mielummin syödä lisää sen 20 minuutin jälkeen, jos on vielä nälkä. Kun muutat pieniä asioita, yhdelläkin posutiivisella muutoksella ruokailutottumuksissa paino rupeaa putoamaan. Aina kun on muka nälkä, juo ensin lasillinen vettä.

Niin ja luottotiedotkin korjaantuvat ajan kanssa, kun ei sössi niitä lisää.

Itse rakastan omaa elämää vaikka välillä on niin rankaa, että tuntuu epäreilulta. Sitten ja katson lapsiani tai lähden meren rantaan ja mulla on taas rauha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä