Olen äiti ja mun Elämä on pilalla!
Kaikki olisi täydellistä, jos olisin 45kg kevyempi, 10v nuorempi ja olisi luottotiedot kunnossa.
Nyt olen vanha läski, joka ei pääse töihin vaikka kuinka hakee->ei voi lyhentää velkaa, ikää 35v eikä tästä voi nuorentua, ylipainoa 40kg eikä mikään dieetti pidä muutamaa tuntia kauempaa.
Mietin kyss.
Kommentit (77)
Ei 20 vuotiaalla ole sen hääppöisempää. En itse ainakaan haluaisi olla taas niin nuori, nyt on sentään jotain käsitystä maailman menosta ja nuori naiivius on poissa.
Vierailija kirjoitti:
kuka pakottaa syömään niin että läskit pysyy?
Aloitan laihdutuksen 3x viikossa, ei onnistu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei 20 vuotiaalla ole sen hääppöisempää. En itse ainakaan haluaisi olla taas niin nuori, nyt on sentään jotain käsitystä maailman menosta ja nuori naiivius on poissa.
Niin kun katsoo nuoria aika ylipainoisia hekin ovat ja loppuun palaneita etteivät tahdo jaksaa työelämässä.
Tämä ap on yksitoikkoiseen elämäänsä kyllästynyt trolli. Vaihtelee ikää, sukupuolta ja ongelmaa mutta jankkaamisesta ja kirjoitustyylistä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa, eihän tuosta olotilasta voi lapsia taikka ikää syyttää!
Nyt ryhtiä nainen! Täällä puhuu 39.v kahden lapsen äiti myös. Rupeat nyt ihan ensimmäisenä juomaan tarpeeksi vettä ja lisäämään arkiaktiivisuutta jos et vaikkapa lenkille tms. perhe-elämän takia jatkuvasti pääsee. Hölkkäät paikallasi, hypit, kyykkäät, teet vaikka seinää vasten punnerruksia. Peppu ylös sohvalta NYT!
Lisäät ruokaan kasviksia ja pidät huolen että menet ainakin 5 kertaa viikossa ajoissa nukkumaan, joo tiedän että se myöhäisillan oma aika houkuttaa mutta jos haluat hoikistua niin yli 30-vuotiaana vaikuttaa myös yöunien määrä tähän projektiin. Ja syö sitä kurkkua, tomaattia, paprikaa ja vaikkapa päälle vuolukanaa. Sokerit minimiin, jauha vaikka purkkaa.
Jos suinkin pääset lenkille tai uimaan lasten kanssa, mene. Itsekin kävin eilen kahden lapsen kanssa iltaurheiluna uimassa, 3.v polski oman uimarenkaansa kanssa kun vesijuoksin vieressä ja 8.v opetteli uimaan vieressä.
Nyt lapset katsoo piirrettyjä ja itse suuntaan terassille kuninauhojen kanssa junppailemaan aurinkoon. Nyt muutat ensin omaa asennetta, mikään ei ole pilalla, huominen koittaa varmasti ja tänään kun aloitat muutoksia niin jatkat huomenna taas. Älä ajattele mitään dieetteja, vaan alat vain tekemään järjestelmällisiä muutoksia ja LISÄYKSIÄ arkeen.
Tsemppiä! Kyllä voi näyttää hyvälle vielä kuule vaikka nelikymppisenäkin! Pidetään itsestämme huolta.
Vuolukanaa ja kasviksia? mulla on 5e tilillä perjantaihin. Varaa makkaraan ja makarooniin. Miksi niin vähän? Koska en pääsee töihin vanhana ja lihavana.
Ap
Kasvikset ei ole kalliita. Trolli sinä ainakin olet.
Lihavuus ei vaikuta työllistymiseen. Ellet nyt personal traineriksi ole hakemassa.
Laihdutus on pitkä projekti, pitää myös kuntoilla paljon mieluiten jokapäivä. Alussa se on kuitenkin kaikkein vaikeinta ja monet luovuttaa tässä. Aluksi pitää vain painaa ja jaksaa vaikka kuukausi tiettyä ruokavaliota ja rutiinia kuntoilussa, että siitä tulee tapa ja vähitellen alkaa kunto nousemaan ja kilot karisemaan. Saat onnistumisen tunteita ja haluat jatkaa samaa rataa. Elämä alkaa taas maistua.
Jos 35-v. on mielestään vanha, on se kyllä täysin omasta asenteesta kiinni. Aika suppea ajatusmaailma, mikäli 25 on nuori ja 35 jo vanha. Mikähän mahtaa olla 75-vuotias tuolla logiikalla? Tai 95?
35-v. ei muuten ole 4-kymppinen.
Huomaa selvästi, että nuori mies kirjoittamassa eikä oikea äiti. Toi "kyss" paljasti jo kaiken. Keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selvästi, että nuori mies kirjoittamassa eikä oikea äiti. Toi "kyss" paljasti jo kaiken. Keksi parempi.
Ihan oikea äiti olen.
Jos ap sun miehesi kyttää 13v tytön pyllyä, niin se sun ukkosi on pedofiili. Eroa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus on pitkä projekti, pitää myös kuntoilla paljon mieluiten jokapäivä. Alussa se on kuitenkin kaikkein vaikeinta ja monet luovuttaa tässä. Aluksi pitää vain painaa ja jaksaa vaikka kuukausi tiettyä ruokavaliota ja rutiinia kuntoilussa, että siitä tulee tapa ja vähitellen alkaa kunto nousemaan ja kilot karisemaan. Saat onnistumisen tunteita ja haluat jatkaa samaa rataa. Elämä alkaa taas maistua.
Se mun ongelma onkin, en pysty noudattamaan edes yhtä päivää. Toukokuussa olin 2 päivää ja kiukuttelun miehelle ja lapsille, kun ne sai syödä kaikkea hyvää ja minä en. Mies käski lopettaa dieetin, koska tulin niin pahalle päälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ap sun miehesi kyttää 13v tytön pyllyä, niin se sun ukkosi on pedofiili. Eroa siitä.
Ei se tiennyt ikää, ennen kuin kerroin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mun ongelma onkin, en pysty noudattamaan edes yhtä päivää. Toukokuussa olin 2 päivää ja kiukuttelun miehelle ja lapsille, kun ne sai syödä kaikkea hyvää ja minä en. Mies käski lopettaa dieetin, koska tulin niin pahalle päälle.
Ap
Voi hyvänen aika.. jos aloittaisit sen "dieetin" niin, että jättäisit pois vain ne turhat herkut eli syöt normaali ruokaa niin ettei ole nälkä. Ei sen pitäisi olla vaikeaa. Vai onko sinulla tapana mättää joka päivä roskaruokaa ja nameja normaali ruoan sijaan?
Niin mikä kyss? Joku jonnetermi vai?
Olet lapsellinen ja sulla on huono asenne.
Sulla on mies ja silti uliset, ettet saa enää miehiä. Oletko joku polyamoristi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoi hyvänen aika.. jos aloittaisit sen "dieetin" niin, että jättäisit pois vain ne turhat herkut eli syöt normaali ruokaa niin ettei ole nälkä. Ei sen pitäisi olla vaikeaa. Vai onko sinulla tapana mättää joka päivä roskaruokaa ja nameja normaali ruoan sijaan?
Söin silloin tavallista ruokaa, mutta vähemmän kuin mies. Alkoi kiukuttaan ja vibtuttaq kun toinen sai syödä itsensä täyteen. Ja lapsilla oli karkkipäivä. Niin, en tiedä miksi se syömisen tuoma nautinto on niin tärkeää. Parempaa kuin seksi, orgasmi tai mikään huume.. Jumalten nektaria, se tunne kun saat jotain hyvän makuista suuhun! Mieletöntä! Ap
Jos maha jää ruokailun jälkeen vajaaksi, niin rouski menemään vaikka pari-kolme porkkanaa, niin saat täydemmän olon, mutta et ylenmäärin kaloreita. Ala tekemään pitkiä kävelylenkkejä, niin saat peruskuntoa ja kaloritkin alkavat palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt hyvä nainen elämäsi ohjat omiin käsiisi. Mitä täällä palstalla ruikuttaminen auttaa yhtään mihinkään? Asenneongelma sinulla on, olet päättänyt ettet pysty. No, jos ei pysty, niin sitten ei kertakaikkiaan pysty, ei auta muuta kuin olla läski lopun ikäänsä. Hyvällä säkällä saat sydärin nuorena, niin eipähän tarvitse elää sitä kuvailemaasi "ihmisarvotonta 50-vuotiaan naisen" elämää.
Oikeasti, ajatuksenkulkusi on vähintäänkin hyvin erikoista, ellei jopa sairasta. Elät inhoten itseäsi sukupuolesi takia ja pidät kollektiivisesti kaikkia naisia ihmisarvottomina. Ehkä olet lapsesta saakka elänyt epäterveessä ilmapiirissä ehkä miehesi on kaikkien aikojen sovinisti. Tai mistä ikinä tuo epänormaali suhtautumisesi johtuukaan, olet itse ainoa joka siihen voi vaikuttaa.
Ala elää itsellesi. Jos yhtään lohduttaa niin elämä on vaikeaa myös nuorena, hyvä vartaloisena ja nättinä, jos ajatus kulkee tuota rataa ja ainoa millä kuvittelee olevan väliä on se, että kelpaako jonkun kassientyhjennysleluksi. Elämä sen sijaan muuttuu oikeinkin mukavaksi, kun alkaa arvostaa itseään. Todennäköisesti tämän myötä myös elämänhallintasi palaa raiteilleen, koska kum arvostat itseäsi, haluat myös voida hyvin. Ei pahalla mutta harva reilusti ylipainoinen oikeasti voi hyvin tai pystyy käsi sydämellä sanomaan, että olen aina kohdellut itseäni arvostavasti. Kukaan muukaan ei arvosta sinua, jos et tee sitä ensin itse. Toki jos haluat jatkaa elämääsi katkerana läskinä, niin ei se minulta pois ole. Huomautan vain, että voisi olla muunkin laista.
kuka pakottaa syömään niin että läskit pysyy?