Olen äiti ja mun Elämä on pilalla!
Kaikki olisi täydellistä, jos olisin 45kg kevyempi, 10v nuorempi ja olisi luottotiedot kunnossa.
Nyt olen vanha läski, joka ei pääse töihin vaikka kuinka hakee->ei voi lyhentää velkaa, ikää 35v eikä tästä voi nuorentua, ylipainoa 40kg eikä mikään dieetti pidä muutamaa tuntia kauempaa.
Mietin kyss.
Kommentit (77)
Miksi alapeukku?
Olen epätoivoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, tsemiii <3
Ei lohduta nuorten tsempit
Mites me yli 40 v äidit. Mihin kastiin me kuulutaan. Ymmärtääkseni työmarkkinoilla alkaa pudotuspeli vasta kun ollaan yli 50 v ja sitä ennen töitä kyllä piisaa kunhan on valmis töitä vastaanottamaan. Kuten joku täällä totesi aikaisemmin 1800 € siivoojan töistä on paljon enemmän kuin peruspäiväraha.
Provo, jolla yritetään lytätä jotain ap:n halveksimaa äitiä.
Tuo paino-ongelma on helposti korjattavissa.
Siis mitä hittoa, eihän tuosta olotilasta voi lapsia taikka ikää syyttää!
Nyt ryhtiä nainen! Täällä puhuu 39.v kahden lapsen äiti myös. Rupeat nyt ihan ensimmäisenä juomaan tarpeeksi vettä ja lisäämään arkiaktiivisuutta jos et vaikkapa lenkille tms. perhe-elämän takia jatkuvasti pääsee. Hölkkäät paikallasi, hypit, kyykkäät, teet vaikka seinää vasten punnerruksia. Peppu ylös sohvalta NYT!
Lisäät ruokaan kasviksia ja pidät huolen että menet ainakin 5 kertaa viikossa ajoissa nukkumaan, joo tiedän että se myöhäisillan oma aika houkuttaa mutta jos haluat hoikistua niin yli 30-vuotiaana vaikuttaa myös yöunien määrä tähän projektiin. Ja syö sitä kurkkua, tomaattia, paprikaa ja vaikkapa päälle vuolukanaa. Sokerit minimiin, jauha vaikka purkkaa.
Jos suinkin pääset lenkille tai uimaan lasten kanssa, mene. Itsekin kävin eilen kahden lapsen kanssa iltaurheiluna uimassa, 3.v polski oman uimarenkaansa kanssa kun vesijuoksin vieressä ja 8.v opetteli uimaan vieressä.
Nyt lapset katsoo piirrettyjä ja itse suuntaan terassille kuninauhojen kanssa junppailemaan aurinkoon. Nyt muutat ensin omaa asennetta, mikään ei ole pilalla, huominen koittaa varmasti ja tänään kun aloitat muutoksia niin jatkat huomenna taas. Älä ajattele mitään dieetteja, vaan alat vain tekemään järjestelmällisiä muutoksia ja LISÄYKSIÄ arkeen.
Tsemppiä! Kyllä voi näyttää hyvälle vielä kuule vaikka nelikymppisenäkin! Pidetään itsestämme huolta.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan laihdutuksen 3x viikossa. Tänä vuonna tullut 10kg lisää vaikka tammikuusta alkaen yrittänyt laihduttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miksi maailmassa on niin paljon ylipainoisia, jos on helppoa korjata?
Vierailija kirjoitti:
Provo, jolla yritetään lytätä jotain ap:n halveksimaa äitiä.
Ihan itsestäni on kyse.
Ap
Olen 29 ja luojan kiitos en ole enää 25! Olin aivan hukassa silloin. Ihminen voi muuttua paljonkin parissa vuodessa.
Tuolla ylempänä tuon 39 vuotiaan viestissä oli todella hyviä neuvoja. Tartu niihin! Oikeasti.
T. kahden lapsen äiti joten tiedän mistä puhun. Nuo neuvot on *oikeasti* erinomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ihanaa olla 20v tänä päivänä?
Mä en haluaisi. Kauhistuttaa ajatuskin siitä, että nyt joutuisi pyrkimään työelämään, miettimään perheen perustamista, jne. Ihanaa olla iässä, jossa ei tarvitse rakennella pilvilinnoja ja voi olla oma itsensä, eikä tarvitse enää leikkiä aikuista.
Olet täysin holtiton ja itsekuriton ihminen . Jos ei ikä ja äitiyskään tasapainottanut sinun psyykettä niin miten luulet, että joku palsta-avautuminen auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kyss?
It se mu rha
En ole kuullut tuollaista kyss juttua ikinä. Mistä se on lyhenne? - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit olla 25-vuotias?
Olisin nuori. Nyt olen alhainta naiskastia, yli 30v. Näkymätöntä saastaa. Elämällä ei ole enää mitään tarjottavaa.
Ap
Mitä sen elämän pitäisi tarjota? Nuorta x villiin aikuisen naisen seksiin? :D Shampanja biletystä luksus laukkujen keskellä? :D
Jos oppisit arvostamaan itseäsi ihmisenä, etkä jonain miesten seksihimon kohteena niin kyllä silloin sinäkin pystyt vielä vaikka mihin, jos vaan itse haluat. Unohda se mistä miehet tykkää ja tee jotain mistä itse tykkäät.
Olisihan se ihanaa olla 20v tänä päivänä?