Miestyyppit mihin olet hulluna?
Itsellä olis tuo keskipitkät mustat hiukset ja tummat silmät ja rintakarvat
Kommentit (160)
Tumma ja tulinen. Jykevä leuka ja voimakkaat käsivarret. Ei pinnallinen, arvostaa naisen näköistä ja kokoista naista.
Sellainen karismaattinen pukumies👍
Huumorintajuinen, sinisilmäinen, koko kalju roteva, hellä, kiltti, mutta jämäkkä. Keskutelutaitoinen, älykäs...
Tummat turn off
Mieluummin vaalea kuin tumma. EI kaljupää!
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craigin kaltainen mies ulkonäköä myöten olisi jo melkoisen kiinnostava tapaus! Ikäisekseen hyvässä kunnossa, vaikka uurteita näkyykin kasvoissa, ihanat silmät ja ääni, karismaattisen ja seesteisen oloinen tyyppi.
Tuohon vielä lisättynä maanläheiset arvot ja muutenkin arvoiltaan asioita sekä ihmisiä kunnioittava, niin oltaisiin täydellisen äärellä.
Iän puolesta kävisi myös sellaisenaan, vaikka sitä eroa olisikin toistakymmentä vuotta. Hei, ikähän on vain numeroita! :D
Eli haet ilmiselvästi Vladimir Putinia :D
Minä tykkään mt-ukkeleista, mukava kun on vähän jotain häröä luonnetta mukana. Mut pitää kuitenkin olla komea.
Pitkä tukka, harrastaa metallimusaa , rokkia, ehkä muusikko itsekin. Kiinnostunu myös muista taiteen alueista kun itekin harrastan.
Hoikanpuoleinen mut lievä ylipaino ei haittaa. Kivan näköinen. Älykäs ja hyvä huumorintaju. Ajattelee muitakin kuin itseään.
Eläinrakas. Hyvä yleissivistys. Yhteiskuntakriittinen, .saa herjata auktoriteetteja minkä sielu sietää mutta ei mikään aktivisti.
Ei mielellään harrasta mitään urheilua mut kiva jos .on ajokortti.
Saa olla köyhäkin muttei siipeilijä.
Alkoholinjuonti kohtuuden rajoissa eli ei päivittäistä lipittämistä aamusta ilmaan.
Kohtelias ja kiltti, ei kuvittele että vittuilu on fiksua .
Olen nykyisin hulluna hieman hulluihin miehiin. Nuorempana olin järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Harteikas hoikka tai hiukan lihaksikas, pitkähkö, mieluummin tumma kuin vaalea ja hyvät hiukset. Miehekäs, mutta kasvoissa saa olla tiettyä poikamaisuutta (pilkettä silmäkulmassa). Samaa ikäluokkaa.
N23
Lasketko mut samaa ikäluokkaa olevaksi?🙊
M38
Vierailija kirjoitti:
Kerron mikä ei kiinnosta omien kokemusten perusteella naisia:
Tummat siististi leikatut hiukset
Ruskeat silmät
Parta/sänki
180cm
5kg ylipainoa
Ei introvertti eikä ekstrovertti
Amk-tutkinto/töissä
Rehellinen
Epäitsekäs
Auttavainen
Oikeudenmukainen
Yhden naisen mies
Harrastaa kalastusta, mtb, moottoripyörä
Omistaa koiranM37
Ruskeita silmiä ja moottoripyörää ja koiraa lukuunottamatta tuossa kuvailtiin mun mies.
Silmien väristä mulla ei ikinä ole ollut mitään mielipidettä, mutta tyyppini on aina ollut enemmän tumma kuin vaalea.
Lainaamani kuvaus on musta sellainen perusmies. Hyvällä tavalla.
Oma isäni on ollut 70,-ja 80-lukujen vastine jännälle miehelle, enkä sellaista ongelmakimppua omaan eläämäni ole halunnut. Fiksu, tasainen, harkitsevainen, tavalliseen elämään pystyvä ja siitä nauttiva mies on ollut enemmän makuuni.
En ole valintaani katunut ja yhteiselämä on ollut enimmäkseen onnellista, kaksi lastakin olemme saaneet.
Miehiä on kahdeksaa kategoriaa.
1) Taiteilijat
2) Erämiehet
3) Käytännön osaajat
4) Urheilijat
5) Älyköt
6) Bisnesmiehet
7) Nörtit
8) Naapurinpojat eli keskiverrot
Kaikki paitsi 4 ja 6 tulevat ketjussa vahvasti esiin.
hän vaikka ketä muuta yrittäs vilkuilla
Miehet, jotka ovat henkisesti kypsiä ja panostavat itsensä kehittämiseen.
Vastausten perusteella naisille on tärkeintä, että miehellä ei ole liikaa lihaksia. Tämä oli eniten mainittu ominaisuus. Muuten tuntuu kelpaavan kaikenlaiset miehet.
Sinänsä huvittavaa sillä mikään ei ole helpompaa, kuin päästä lihaksista eroon.
Suosittelen vanhaa alkoholisoitunutta miestä, niin ei ole pelkoa lihaksista.
Mulla ei koskaan ole ollut mitään tiettyä tyyppiä.
Rakastan omaa puolisoa.
Kaikkia tyyppejä joihin olen ollut ihastunut, on yhdistänyt hyvä huumorintaju, eläinrakkaus ja pieni pilke silmäkulmassa. Lisäksi ovat olleet oman tiensä kulkijoita.
T: tuntematon
Hyvinkasvatetut hyväntahtoiset hymyilevät kunnolliset naapurinpojat.
Selvästikin alkoholistit ja sekakäyttäjät. Aina kun bongaan jostakin oikein viehättävän ja mukavan oloisen miehen, on hän lopulta päihdeongelmainen.
Positiivinen, karismaattinen, hellä, mutta intohimoinen, rakastaa ja näyttää sen, sporttinen mutta ei liiaksi, hyvä huumorintaju, peto sängyssä, puolustaa ja puolustautuu tarvittaessa, ei väkivaltaista, ei päihde- tai mt-ongelmaista...
Fyysisesti mun polvet notkahtaa tämmöselle:
https://www.google.com/search?q=Juan+Pablo+Raba&client=ms-android-huawe…