Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestyyppit mihin olet hulluna?

Vierailija
20.06.2020 |

Itsellä olis tuo keskipitkät mustat hiukset ja tummat silmät ja rintakarvat

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tiettyä tyyppiä, enkä ole koskenutkaan miehiin yli kymmeneen vuoteen, mutta tämä on kuuma 👅👀

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRscyfCr-KxU9Ufq…

Onko suomalainen?

Jos on, niin tää otetaan av:n Hangon reissulle mukaan.

Vierailija
102/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"me naiset ei olla yhtään pinnallisii. hei, sisin on tärkein!"

taas kerran todistettu paskapuheeksi 

No minä en ainakaan ole koskaan väittänyt, että sisin on AINOA tärkeä asia. Sisin ratkaisee, kunhan ulkomuoto miellyttää. Komealla mutta tyhmällä miehellä ei tee mitään.

Nimenomaan. Ihan kiva komea mies on viedä baarista kotiin yöksi, mutta eihän siitä mitään tule jos mies on ihan tyhjäpää ja täysin erilainen kuin itse on. Kiva siinä onnettoman suhteen keskellä itkua tihrustaessa miettiä että "no, mutta onneksi on komea mies!!!" 

Harmi vaan kun se komeekin rupsahtaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä❓ transu tai jotain vastaavaa?

Vierailija
104/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulis Kaakko. Eli se ihmistyyppi, joka teki tästä yhteiskunnasta toimivan ja tasa-arvoisen välittämättä siitä, että itse joutuu ajamaan Ladalla ja perse vähän välillä näkyy.

Vierailija
105/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies kaljamahalla.

Vierailija
106/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tiettyä tyyppiä, enkä ole koskenutkaan miehiin yli kymmeneen vuoteen, mutta tämä on kuuma 👅👀

Roolihahmo oli Sons of Anarchyssä ihan kamala nilkki. Yäk! Ulkonäkö kuitenkin 😋. Näyttelijän luonteesta en tiedä millainen on ihmisenä, mutta Jax ei ollut yhtään kuuma.

Vierailija
107/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla pitkät hiukset ja on "hevari tai rokkari" tyylinen. Mielellään musiikki jollakin tavalla mukana elämässä. Pitkät hiukset ovat aina olleet minulle jokin yksittäinen tekijä joka saa ihailemaan. Toisaalta arvostan todellakin jos on jollakin tapaa vähän erilainen ja ei mene massan mukana joka asiassa.  Hassua toisaalta, että tämä on hyvin tuttua  ja jo hyvin nuorena ihastuin aina samantyylisiin poikiin. Tämä ei ole muuttunut aikuisenakaan ( tosin aika nuori olen). Muuten todella vaikeaa sanoa ulkonäöstä muuten mitään. Erilaisuus silti ehkä juuri se asia mikä kiinnostaa ja arvostan persoonallisuutta.

Muuten luonteeltaan pitäisi kuitenkin olla mukava ja tyypin toisia hyvin kohteleva ihminen. Ehkä minun kanssani sopisi paremmin sellainen pohdiskeleva, intovertti ja taiteellinen tyyppi. Toisaalta en kuitenkaan paheksuisi jos henkilö olisikin enemmän sellainen eksovertimpi ja rohkeampi ihminenkään. Silloin vaan pitäisi jaksaa minua joka en ole niin rohkea todellakaan. Hiusten saisivat olla siis pitkät tai muuten vähän erikoiset, vaatteissa oma tyyli. Mieluiten ehkä laihempi kuin missään nimessä bodattu. Viihtyy ulkona, harrastaa liikuntaa edes jotenkin, ei ole liian ylpeä tai hankala ihminen, arvostaa muita. Musikaalisuus tai jokin yhteys musiikkiin plussana. . Joskus joku totesikin, että minun pitäisi löytää oman elämänsä rokkari jostain joka ei olisi mikään pahis kuitenkaan. Jonkun mainitseman Archien kiltimpi versio tai sitten sellainen syvällinen ja taiteellinen metallimusiikin ystävä.  Vaikeaa uskoa tähän ja ehkä typerää vaatia toista olemaan persoonallinen jos on itse aika tavis. Vaikeaa silti kuvailla tarkemmin ja sen heti huomaa minkälainen tyyppi kiinnostaa. 

Vierailija
108/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 170 pitkät, leveä- ja suoraharteiset (ah, jo ajatuksesta tulee kiimainen olo!), ikäiseni, jäntevät ja ketterät, leukapartaiset (tai parralla ei niin väliä paitsi ei metsuria), rennot, itsevarmat, asiallisesti käyttäytyvät, suunnilleen raittiit (eli jos joskus juo ei koskaan mene liian överiksi), siististi pukeutuvat, ystävälliset, lempeät, hellät, aikaansaavat, ahkerat miehet.

Noihin tunnen eniten vetoa, mutta suhteet eivät ikinä kanna kun tällä suosimallani miestyypillä on aina periaatteellisia kommunikointiongelmia. Lisäksi itse olen aivan eri aaltopituudella elämänkatsomusteni ja suvaitsevuuteni kanssa, joten tuntuu lopulta ettei mies koskaan ymmärrä minua, minä vain häntä. Yhden 180 pitkän ei ihan niin hellän kanssa ajatukset on kohdanneet toistaiseksi parhaiten vaikka olemmekin hyvin erilaisia.

Oho tämä ei nyt saanut kannatusta. Hyvä, ei viedä käsistä.

Vierailija
109/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset reippaat naapurinpojat 😍

Tuo on todella kuvottavaa jos olet itse yli kolmekymppinen.

Vierailija
110/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolihahmo oli Sons of Anarchyssä ihan kamala nilkki. Yäk! Ulkonäkö kuitenkin 😋. Näyttelijän luonteesta en tiedä millainen on ihmisenä, mutta Jax ei ollut yhtään kuuma.

Hitto soikoon! Näkeekö sarjan vielä jostain? Yhtään ei sarja kiinnosta, mutta tuota miestä voisin tuijottaa tuntikaupalla. Näytteleekö missään muualla?

Vierailija
111/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso k*rpä, timmi kroppa, parta, ei tatuointeja, ei ajeltuja karvoja. Vanhempi kuin minä.

Vierailija
112/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen mihin???? Sanotaan: miestyypit, JOIHIN olet hulluna

Vierailija
113/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesihanteeni on Antti Holma poislukien homous. Älykäs, hyvä itsetuntemus, huumorintaju aivan mieletön ja hyvä kroppa. Naamasta voisi olla huonommankin näköinen ja kyllä kelpaisi.

Vierailija
114/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolihahmo oli Sons of Anarchyssä ihan kamala nilkki. Yäk! Ulkonäkö kuitenkin 😋. Näyttelijän luonteesta en tiedä millainen on ihmisenä, mutta Jax ei ollut yhtään kuuma.[/quote

Miten tuo ryppyinen suttuinen voi olla kuuma?  Näyttää tyhmältä ja pahantuuliselta. Ellei ulkonäkö johda harhaan. 

Vierailija
115/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleet miehet. Ei sellaiset valkoiset olmit vitivalkoisilla munakarvoilla, vaan enempi sellaiset maantien vaaleet sinisillä silmillä.

Hyvä juttu että melkein kaikki muut naiset halus tumman miehen. Jää mulle nää blondit.

Vierailija
116/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolihahmo oli Sons of Anarchyssä ihan kamala nilkki. Yäk! Ulkonäkö kuitenkin 😋. Näyttelijän luonteesta en tiedä millainen on ihmisenä, mutta Jax ei ollut yhtään kuuma.[/quote

Miten tuo ryppyinen suttuinen voi olla kuuma?  Näyttää tyhmältä ja pahantuuliselta. Ellei ulkonäkö johda harhaan. 

Kuva johtaa harhaan.

Vierailija
117/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesihanteeni on Antti Holma poislukien homous. Älykäs, hyvä itsetuntemus, huumorintaju aivan mieletön ja hyvä kroppa. Naamasta voisi olla huonommankin näköinen ja kyllä kelpaisi.

Poislukien suvakkius ja se hirveen huono Cheek-rooli.

Vierailija
118/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset reippaat naapurinpojat 😍

Tuo on todella kuvottavaa jos olet itse yli kolmekymppinen.

Mullapa on parikymppiset reppanat naapurinpojat. Ihan mahtava ryöstää näitä äitiensä helmoista ja opettaa elämään, panemaan ja ennen kaikkea nuolemaan ja sitten joku kaunispäivä vapautan heidät omaan elämää.

N54

Vierailija
119/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron mikä ei kiinnosta omien kokemusten perusteella naisia:

Tummat siististi leikatut hiukset

Ruskeat silmät

Parta/sänki

180cm

5kg ylipainoa

Ei introvertti eikä ekstrovertti

Amk-tutkinto/töissä

Rehellinen

Epäitsekäs

Auttavainen

Oikeudenmukainen

Yhden naisen mies

Harrastaa kalastusta, mtb, moottoripyörä

Omistaa koiran

M37

Vierailija
120/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, mukava, kannustava, urheilullinen, herrasmies, maailmaa nähnyt, jalat maassa pää pilvissä -tyyppinen. Ulkonäkö vaalea ja nauravainen.