Miestyyppit mihin olet hulluna?
Itsellä olis tuo keskipitkät mustat hiukset ja tummat silmät ja rintakarvat
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Kerron mikä ei kiinnosta omien kokemusten perusteella naisia:
Tummat siististi leikatut hiukset
Ruskeat silmät
Parta/sänki
180cm
5kg ylipainoa
Ei introvertti eikä ekstrovertti
Amk-tutkinto/töissä
Rehellinen
Epäitsekäs
Auttavainen
Oikeudenmukainen
Yhden naisen mies
Harrastaa kalastusta, mtb, moottoripyörä
Omistaa koiranM37
Koirasta pointsit kuitenkin!
Onko tää nyt se universumi, mihin saa lähettää toiveen miehestä ja sit sellaisen kohta saa?
Vaalea, kiltti, hyvä kroppa mut ei mikään salihirmu. Lyhyet asialliset hiukset.
Positiivinen, ystävällinen, reilu muita kohtaan, tekevä.
Ulkonäöllä ei oikeastaan merkitystä(ensirakkaus 165cm pitkä, mustat hiukset, todella hoikka mutta naimisiin päädyin elämäni rakkauden kanssa joka 188cm pitkä, vaaleat hiukset, hieman tanakka, ei tykkää urheilla).
Asenne ja arvot ratkaisee. Jos ajatellaan saman tyylisesti ei tartte riidellä ym. Elämä on niin helppoa yhdessä.
Jos kysytään miestyyppiä niin se viittaa mielestäni ulkonäköön. Siihen mihin viehättyy ennen kuin tuntee kunnolla. Jonkinlaiseen ihanteeseen.
172-182cm. Eli suunnilleen pituiseni tai vähän pidempi. Oikeasti ei ole niin väliä, mutta tämä on ihanne.
Ruumiinrakenne normaali, lihaksikas tai vähän vatsakas iso turvallinen karhu.
Miehekkäät kädet joissa on kunnon ote.
Isot silmät, siniset tai vihreät. Tai normaalin kokoiset sopusuhtaiset. Kunhan ei ole pienet. Suora nenä tai sellainen söpö pienempi, mutta ei mitään isoa nenää niin kuin Remu Aaltosella on.
Kalju jos on lihaksikas, mutta jos ei ole niin sitten tukkaa. Vaalea, partaa saa mielellään olla. Saa olla pitkät hiukset, mutta ei mielellään varsinaista hevilettiä. Jos on pitkät, täytyy olla paksutkin tai normaalit, ei ohuet. Voi olla lyhyetkin hiukset. Pääasia, ettei ne ole liian asialliset tai siilitukka. Komea.
Sellainen jonka voi kuvitella viikinkipäälliköksi.
Sellainen karismaattinen ja hauska seuramies. Alfauros joka on kaveriporukkansa suosikki.
Peittää huumorilla herkkyyttä, jopa ujoutta ja ei ole mikään häntäheikki vaan torjuu naiset joita on jonoksi asti.
Rehellinen, auttavainen, ystävällinen. Siittää isolla siittimellään paljon lapsia joista huolehtii. Isällinen, ei mikään renttu.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät
Parta/sänki
180cm
5kg ylipainoa
Amk-tutkinto/töissä
Rehellinen
Epäitsekäs
Auttavainen
Oikeudenmukainen
Yhden naisen mies
Omistaa koiranM37
Mun ihanalla aviomiehellä on:
Tummat siististi leikatut hiukset ✅
Ruskeat silmät ✅
Parta/sänki ✅
180cm ✅, tai vähän yli
5kg ylipainoa ✅, enemmänkin
Ei introvertti eikä ekstrovertti ✅
Amk-tutkinto/töissä ✅, kun tavattiin. Nykyään on maisteri.
Rehellinen ✅
Epäitsekäs ✅
Auttavainen ✅
Oikeudenmukainen ✅
Yhden naisen mies ✅
Harrastaa kalastusta, mtb, moottoripyörä. Kalastus 👍🏻, moottoripyörät ❌
Omistaa koiran ❌. Mies kyllä tykkäisi koirista, mutta koira ei sovi tällähetkellä hektiseen elämäntapaamme.
Sun listassa ei ole mitään vikaa.
Minulla ei ole ”tyyppiä”. Koen vetoa moniin erilaisiin miehiin. Enemmän on asioita mitkä on tärkeä rajata ulkopuolelle, esim. päihdeongelmaisuus, vakava ylipaino ja huono hygienia. Lisäksi en usko että voisin olla suhteessa muun kuin omanikäisen miehen kanssa (olen 23, haitari olisi ehkä 22-26). Tottakai väliä on myös arvoilla ja tulevaisuuden suunnitelmilla (perheen perustaminen jne). Ulkonäön puolesta olen kaikkiruokainen niin kauan kun miehen kasvot ovat suunnilleet symmetriset ja mies tykkää hymyillä. Toivomus olisi myös että mies on minua isompi edes vähän. Tän ei pitäisi olla liian paha vaatimus koska itse olen 157cm ja n. 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät
Parta/sänki
180cm
5kg ylipainoa
Amk-tutkinto/töissä
Rehellinen
Epäitsekäs
Auttavainen
Oikeudenmukainen
Yhden naisen mies
Omistaa koiranM37
Koirasta pointsit kuitenkin!
Toi kalastus ja kaikki muukin vastaava, kuten metsästys, on tosi turn off. Senhän tietää sitten, missä äijä vapaansa viettää. Ja sitten se raahaa kuin luolamies niitä saalitaan kotiin. Ehkä pitää laittaa joku kuolleen eläimen raato tai pää seinällekin. Ja kun siihen vielä moottoripyörä, niin sehän se on se ykkösrakkaus sitten. Koira on ihan jees, jos se ei ole mikään perus sakemanni. Ruskeat silmät ei ehkä maailman kauneimmat, mutta jos on hyvä iho ja tumma tukka, ne menettelee, kunhan eivät ole sellaiset simpanssinsilmät.
Pituutta soisi jonkun sentin mielellään lisää, 5 kg ylipainoa voisi muuttaa lihakseksi, siis jos se nyt on rasvaa. Jäntevän tuntuinen mies on mukava käteen. En tykkää pehmeistä kohdista että sormi uppoaa nahkaan.
Epäitsekäs sortuu helposti olemaan tossukka. Tietty itsekkyys on kaiklle hyvästä, kunhan ei mennä liiallisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset reippaat naapurinpojat 😍
Tuo on todella kuvottavaa jos olet itse yli kolmekymppinen.
Kohta 40. Eikä mua haittaa, jos se on sun mielestä kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm, siniset silmät, treenattu kroppa ja harrastaa jotakin urheilulajia tavoitteellisesti, mutta on myös musikaalinen. Hauska, fiksu, luotettava ja itsevarma.
Tämähän olen minä. Oliko muita vaatimuksia? 😄
Älykkäät, mielellään pitkähiuksiset miehet jotka ovat akateemisia ja kannattavat liberaaleja arvoja. En pidä siitä jos on liikaa lihaksia. Pidän persoonallisista kasvoista ja feminiinistä piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt se universumi, mihin saa lähettää toiveen miehestä ja sit sellaisen kohta saa?
Kyllä. Tämä on kaikkeuden toivomuslähde ja ensi juhannukseen mennessä haave toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät
Parta/sänki
180cm
5kg ylipainoa
Amk-tutkinto/töissä
Rehellinen
Epäitsekäs
Auttavainen
Oikeudenmukainen
Yhden naisen mies
Omistaa koiranM37
Minusta vaikutat perusmieheltä. Mun kavereilla on usein just sunkaltainen, miinus moottoripyörä.
Kun muutkin niin minultakin mp:
Tummat siististi leikatut hiukset - mielellään.
Ruskeat silmät - no ei. Siniset.
Parta/sänki - ei. Siloposki.
180cm - hmmm, no ok. Vähän turhan pitkä, viisi senttiä voisi ottaa pois.
5kg ylipainoa - ei. Mieluummin vähän liian hoikka kuin yhtään ylipainoa.
Ei introvertti eikä ekstrovertti - tämä on erittäin hyvä juttu! Etenkin siksi ettei kukaan jaksa kuunnella aiheesta puhumista ja omaan verttiyteen vetoamista.
Amk-tutkinto/töissä - amk ok, mieluummin toki yliopisto (kuten itselläkin). Työt hyvä juttu mutta voi olla töiden välilläkin, maailmantilanne kun on mikä on.
Rehellinen - tuo on lähtökohta, ei edes plussan puolella vaan siis itsestään selvää.
Epäitsekäs - sama kuin edellä.
Auttavainen - erinomainen piirre.
Oikeudenmukainen - sama kuin edellä.
Yhden naisen mies - ok, itseä ei haittaisi avoin suhdekaan mutta aika sama. (Ei ole mulle siis mikään toive kumpaankaan suuntaan, kaikki käy.)
Harrastaa kalastusta, mtb, moottoripyörä - kalastus ihan sama, en tiedä mikä on mtb, moottoripyörästä en pidä. Mieluummin purjevene.
Omistaa koiran - ei ikinä mitään eläimiä. Lapsia saa olla mutta eläimiä ei.
Mutta siis sun nyt luulis löytävän tosi helposti seuraa. Mitkä on sun negat? Tuossa luettelit vain hyviä piirteitä ja ymmärtänet itsekin ettei syy parittomuuteen ole noissa.
Tykkään taiteellisista, lyhyistä, laihoista, kalpeista, lihaksettomista, ehkä hieman naisellisista rimpulamiehistä, mutta valitettavasti ovat aina vasemmistolaisia.
Daniel Craigin kaltainen mies ulkonäköä myöten olisi jo melkoisen kiinnostava tapaus! Ikäisekseen hyvässä kunnossa, vaikka uurteita näkyykin kasvoissa, ihanat silmät ja ääni, karismaattisen ja seesteisen oloinen tyyppi.
Tuohon vielä lisättynä maanläheiset arvot ja muutenkin arvoiltaan asioita sekä ihmisiä kunnioittava, niin oltaisiin täydellisen äärellä.
Iän puolesta kävisi myös sellaisenaan, vaikka sitä eroa olisikin toistakymmentä vuotta. Hei, ikähän on vain numeroita! :D
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla pitkät hiukset ja on "hevari tai rokkari" tyylinen. Mielellään musiikki jollakin tavalla mukana elämässä. Pitkät hiukset ovat aina olleet minulle jokin yksittäinen tekijä joka saa ihailemaan. Toisaalta arvostan todellakin jos on jollakin tapaa vähän erilainen ja ei mene massan mukana joka asiassa. Hassua toisaalta, että tämä on hyvin tuttua ja jo hyvin nuorena ihastuin aina samantyylisiin poikiin. Tämä ei ole muuttunut aikuisenakaan ( tosin aika nuori olen). Muuten todella vaikeaa sanoa ulkonäöstä muuten mitään. Erilaisuus silti ehkä juuri se asia mikä kiinnostaa ja arvostan persoonallisuutta.
Muuten luonteeltaan pitäisi kuitenkin olla mukava ja tyypin toisia hyvin kohteleva ihminen. Ehkä minun kanssani sopisi paremmin sellainen pohdiskeleva, intovertti ja taiteellinen tyyppi. Toisaalta en kuitenkaan paheksuisi jos henkilö olisikin enemmän sellainen eksovertimpi ja rohkeampi ihminenkään. Silloin vaan pitäisi jaksaa minua joka en ole niin rohkea todellakaan. Hiusten saisivat olla siis pitkät tai muuten vähän erikoiset, vaatteissa oma tyyli. Mieluiten ehkä laihempi kuin missään nimessä bodattu. Viihtyy ulkona, harrastaa liikuntaa edes jotenkin, ei ole liian ylpeä tai hankala ihminen, arvostaa muita. Musikaalisuus tai jokin yhteys musiikkiin plussana. . Joskus joku totesikin, että minun pitäisi löytää oman elämänsä rokkari jostain joka ei olisi mikään pahis kuitenkaan. Jonkun mainitseman Archien kiltimpi versio tai sitten sellainen syvällinen ja taiteellinen metallimusiikin ystävä. Vaikeaa uskoa tähän ja ehkä typerää vaatia toista olemaan persoonallinen jos on itse aika tavis. Vaikeaa silti kuvailla tarkemmin ja sen heti huomaa minkälainen tyyppi kiinnostaa.
Pitää tähän vielä lisätä, että jotkut urheilijat ovat myös sellaisia mistä todellakin tykkään. Jos joku tietää hiihtäjän nimeltä Remi niin hänestä pidän kyllä todella paljon. Olen hänen videoitaan paljon katsonut ja hänen äänestään pidän myös. Ei ehkä tule nyt muita mieleen. Ja tietenkin musiikki puolelta monetkin erinäköiset tyypit. Heidän miinuksensa voi olla monesti luonne ja ulkonäkö ei paikkaa sitä. Luonne silti tärkein ja en voisi edes ajatella ihmistä, joka kohtelee muita huonosti ja on liian ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät
Parta/sänki
180cm
5kg ylipainoa
Amk-tutkinto/töissä
Rehellinen
Epäitsekäs
Auttavainen
Oikeudenmukainen
Yhden naisen mies
Omistaa koiranM37
Minusta vaikutat perusmieheltä. Mun kavereilla on usein just sunkaltainen, miinus moottoripyörä.
Kun muutkin niin minultakin mp:
Tummat siististi leikatut hiukset - mielellään.
Ruskeat silmät - no ei. Siniset.
Parta/sänki - ei. Siloposki.
180cm - hmmm, no ok. Vähän turhan pitkä, viisi senttiä voisi ottaa pois.
5kg ylipainoa - ei. Mieluummin vähän liian hoikka kuin yhtään ylipainoa.
Ei introvertti eikä ekstrovertti - tämä on erittäin hyvä juttu! Etenkin siksi ettei kukaan jaksa kuunnella aiheesta puhumista ja omaan verttiyteen vetoamista.
Amk-tutkinto/töissä - amk ok, mieluummin toki yliopisto (kuten itselläkin). Työt hyvä juttu mutta voi olla töiden välilläkin, maailmantilanne kun on mikä on.
Rehellinen - tuo on lähtökohta, ei edes plussan puolella vaan siis itsestään selvää.
Epäitsekäs - sama kuin edellä.
Auttavainen - erinomainen piirre.
Oikeudenmukainen - sama kuin edellä.
Yhden naisen mies - ok, itseä ei haittaisi avoin suhdekaan mutta aika sama. (Ei ole mulle siis mikään toive kumpaankaan suuntaan, kaikki käy.)
Harrastaa kalastusta, mtb, moottoripyörä - kalastus ihan sama, en tiedä mikä on mtb, moottoripyörästä en pidä. Mieluummin purjevene.
Omistaa koiran - ei ikinä mitään eläimiä. Lapsia saa olla mutta eläimiä ei.Mutta siis sun nyt luulis löytävän tosi helposti seuraa. Mitkä on sun negat? Tuossa luettelit vain hyviä piirteitä ja ymmärtänet itsekin ettei syy parittomuuteen ole noissa.
No ei todellakaan löydy helposti, tinderkin on lähes kuollut. Johan sinäkin laitoit monta ei, niin ymmärrät varmaan miksi.
M37
Vampyyrit ja muut vastaavat: Edward Cullen ja Jacob, Daemon & Tylor vampyyripäiväkirjat