Miksi kikkelikuvan lähettänyt mies loukkaantui?
Kun lähetin takaisin kuvan netistä löytämästäni, suuresta mustasta peniksestä? Luulin että hän tahtoo penis kuvia katsella? Haukkui minut ylimieliseksi ämmäksi.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ä m m ä !!! Sun piti laittaa pillukuva takaisin, se on se homman pointti.
Miksi ihmeessä minä omaa alapäätäni kuvailisin jollekkin tuntemattomalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
No mistä minä sen olisin voinut tietää? Anyways en pidä pikkupileistä muutenkaan.
Mies on selvä rasisti ja homofoobikko.
Loukkaantuminen on lasten tapa reagoida pettymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä minä omaa alapäätäni kuvailisin jollekkin tuntemattomalle miehelle?
Eihän se enää tuntematon ollut kun esittäytyi lähettämällä dikpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, sullekin siis saa tulla esittäytymään hän. Kaikki olennainen käyntikortissa.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuminen on lasten tapa reagoida pettymyksiin.
Lapsilla, kuten aikuisillakin, on useita tapoja reagoida pettymyksiin. Mutta miksi tästä puhutaan kun eihän se ollut aiheena...??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, sullekin siis saa tulla esittäytymään hän. Kaikki olennainen käyntikortissa.
Siitä vain mutta sanoisin että on erehtynyt, en ole homo.
itse lähetin mittanauhasta kuvan , mittana 10cm
Koska hän luuli, että kikkelikuva kiihottaa sinua ja odotti innoissaan, että olisit lämmennyt ja vastauksena tuleekin tuollainen. Kaikki kikkelikuvia lähettävät miehet oikeasti luulevat, että naiset tykkäävät niistä ja kiihottuvat. Miehenä tiedän tämän. Älkää laittako tuollaisia vittuiluja vastauksena, vaan kertokaa suoraselkäisesti, että naiset eivät pidä näistä, älä lähetä näitä enää kenellekään. Ehkä sillä tavalla ne lähettelyt joskus loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän luuli, että kikkelikuva kiihottaa sinua ja odotti innoissaan, että olisit lämmennyt ja vastauksena tuleekin tuollainen. Kaikki kikkelikuvia lähettävät miehet oikeasti luulevat, että naiset tykkäävät niistä ja kiihottuvat. Miehenä tiedän tämän. Älkää laittako tuollaisia vittuiluja vastauksena, vaan kertokaa suoraselkäisesti, että naiset eivät pidä näistä, älä lähetä näitä enää kenellekään. Ehkä sillä tavalla ne lähettelyt joskus loppuvat.
Osa naisista tosin tykkää niistä kuvista, ja osa miehistä lähettää niitä siitä huolimatta, vaikka tietäisivät, ettei nainen kuvia halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista tosin tykkää niistä kuvista, ja osa miehistä lähettää niitä siitä huolimatta, vaikka tietäisivät, ettei nainen kuvia halua.
Ehkä monikin tykkää, jos on ollut jo seksiä miehen kanssa. Ekana repliikkinä Tinderiin tuskin mikään miellyttävä kovinkaan monille?