Miestyyppit mihin olet hulluna?
Itsellä olis tuo keskipitkät mustat hiukset ja tummat silmät ja rintakarvat
Kommentit (160)
Jos joku mies on rauhallinen, älykäs ja huolehtivainen niin saa kyllä melkein kaiken muun minulta anteeksi :D
Vierailija kirjoitti:
"me naiset ei olla yhtään pinnallisii. hei, sisin on tärkein!"
taas kerran todistettu paskapuheeksi
Päinvastoin. Olisit lukenut muutakin kuin otsikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellaiset friikin ja hämyn oloiset rokkari-kummajaiset, joilla on pitkät kiharat tummat hiukset. Yhtään mukava-luonteiseksi osoittautuvaa sellaista en vaan ole tähän mennessä kohdannut.
Haittaakos heidän alkoholisminsa?
Kohtaamani ovat olleet tunne-elämältään kylmiä tai muuten tunteineen solmussa. Eivät olleet juoppoja vaikka toisinaan ottivatkin runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan ole koskaan väittänyt, että sisin on AINOA tärkeä asia. Sisin ratkaisee, kunhan ulkomuoto miellyttää. Komealla mutta tyhmällä miehellä ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan ole koskaan väittänyt, että sisin on AINOA tärkeä asia. Sisin ratkaisee, kunhan ulkomuoto miellyttää. Komealla mutta tyhmällä miehellä ei tee mitään.
Nimenomaan. Ihan kiva komea mies on viedä baarista kotiin yöksi, mutta eihän siitä mitään tule jos mies on ihan tyhjäpää ja täysin erilainen kuin itse on. Kiva siinä onnettoman suhteen keskellä itkua tihrustaessa miettiä että "no, mutta onneksi on komea mies!!!"
Älykkäät tai yleisesti asioista kiinnostuneet ja oma-aloitteisesti uutta oppivat miehet. Ai jumankauta pyörii sukat jaloissa kun mun mies siteeraa Platonin ajatuksia tai opettelee jonkun talon remppahomman alusta loppuun itse ilman että valittaa tässä välissä kertaakaan. Seksikkäintä mitä on
Olen aina tykännyt silmälaseista miehellä. Keskimittainen ja normaalipainoinen. Ei lihaskimppu, mieluummin vaikka ruipelo. Sellainen älykön oloinen, vähän nörtti. Julkkiksista esim. Adrian Brody silmälaseissa vastaa hyvin ulkonäköihannettani.
Vierailija kirjoitti:
Miestyyppit mihin olet hulluna?
Nälkiintyneet lommoposket.
Hyppyrimäinen/suora nenä, parta, miehekäs vartalo ja äijämäisyys
AP, siis Ridge Forresteriin?
yh-hyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ihan kiva komea mies on viedä baarista kotiin yöksi, mutta eihän siitä mitään tule jos mies on ihan tyhjäpää ja täysin erilainen kuin itse on. Kiva siinä onnettoman suhteen keskellä itkua tihrustaessa miettiä että "no, mutta onneksi on komea mies!!!"
Panot ja geenit komealta pelimieheltä ja käenpojan sekä itsen elättäjäksi joku vastuullinen hyvin toimeentuleva nuija.
Oletko koskaan kirjoittanut palstalle muuta kuin tuon lauseen?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret raksa/tietyömiehet
Vanhemmatkin 🙂
Harteikas hoikka tai hiukan lihaksikas, pitkähkö, mieluummin tumma kuin vaalea ja hyvät hiukset. Miehekäs, mutta kasvoissa saa olla tiettyä poikamaisuutta (pilkettä silmäkulmassa). Samaa ikäluokkaa.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panot ja geenit komealta pelimieheltä ja käenpojan sekä itsen elättäjäksi joku vastuullinen hyvin toimeentuleva nuija.
Oletko koskaan kirjoittanut palstalle muuta kuin tuon lauseen?
En, koska ensimmäinen viestini;)
Miksi pitää olla tummat hiukset? Miten ne vaikuttaa hyviin geeneihin, pikemminkin viittaa nuoruuden Herttasarjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla tummat hiukset? Miten ne vaikuttaa hyviin geeneihin, pikemminkin viittaa nuoruuden Herttasarjoihin.
Fantasiakirjallisuuden tumma prinssi -fiksaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjäämällä hiukset tummiksi saa hyvät geenit ja hiustenvärjäys jo sinällään viittaa suomalaisten naisten suosimaan miesten femiinisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo voimamiehiä niin vahvimmat testosteronihirmut ovat pääosin vaaleita. Ja suurin osa on Pohjois-Euroopasta.
Tummuus ja korkeampi testosteronitaso ei siis näytä korreloivan. Etelän tummat miehet ovat yleensä vieläpä hintelämpiä ja femiinisempiä.
Hieman feminiiniset ja nimenomaan söpöt eikä varsinaisesti seksikkäät pojat. Olen bi, naisissa taas viehättää maskuliinisuus
Muistan ikuisesti kun vein nykyisen mieheni ekan kerran vanhemmilleni näytille. Seuraavalla vierailulla yksin vieraillessani äiti yritti hienovaraisesti kysyä, että olenko huomannut mieheni olevan tosi feminiininen. Kaappihomoksi tietysti heti epäilivät koska feminiiniset piirteet=täysi hintti. Äitini hieman järkyttyi kun kerroin että joo olen tietoinen, yksi syy miksi hänet itselleni kalastin :D