Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestyyppit mihin olet hulluna?

Vierailija
20.06.2020 |

Itsellä olis tuo keskipitkät mustat hiukset ja tummat silmät ja rintakarvat

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs ne tappajankatseiset laatikkopäät???

Vierailija
22/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalainen hiihtäjä- kuka tahansa niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffarit. Lääh

Vierailija
24/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellaiset friikin ja hämyn oloiset rokkari-kummajaiset, joilla on pitkät kiharat tummat hiukset. Yhtään mukava-luonteiseksi osoittautuvaa sellaista en vaan ole tähän mennessä kohdannut.

Haittaakos heidän alkoholisminsa?

Vierailija
25/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat tai ruskeat hiukset, siisti parta tai sänki, sopusuhtainen vartalo, hyvä peppu, sopivasti treenattu, ei lihaskimppu, pilke silmäkulmassa, kiva hymy, kalju tai siististi leikatut hiukset.

Vierailija
26/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään laihoista punapäistä ja toisaalta pitkistä kaljuista tai lähes kaljuista miehistä. Hymyilevät miehet ovat ihania ja sellaiset, joilla on kiltit silmät.

Vierailija
27/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastukset on niin erityyppisiä etten voi mitenkään sanoa ulkonäöstä yhteneväistä piirrettä. Ainoa yhdistävä tekijä on ollut katse. Ei siis silmät, vaan se miten mies minua katsoo. Siitä vain menee jalat veteläksi, varsinkin kun tämä tapahtuu jossain ihan yllättäen. Sen jälkeen kaikki miehen ulkonäössä viehättää :D No kädet on kyllä ihania. Tykkään katsella miehen käsiä, siis kämmeniä, sormia, kädenselkää.

Ja mun miehet on kuitenkin olleet vaaleista tummiin, pitkätukista kaljuun, 160cm-205cm, 63-120kg :D

Vierailija
28/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänänä mies. Mitä pitempi lista jänätekoja sen parempi. Kostuu ajatuskin noista juna-asemalla hengailevista valiouroksista N.19

Vierailija
29/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ns. kauniista miehistä, joten korealaiset ja kiinalaiset näyttelijät ja poptähdet ovat ihania. Ei siellä varmaan tavalliset tallaajat minua kovin viehättäisi, mutta ne kaikista komeimmat, huokaus...

Vierailija
30/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka, lihakset ei miellytä silmää, kauniit silmät ja syvä, lempeä katse. Hieman ylikasvaneet hiukset, parta tai parransänki, silmälasit, rento pukeutuminen esim. farkut ja t-paita.

Mukava, älykäs, ei pinnallinen, osaa keskustella ja analysoida, on itsestään tietoinen ja osaa ottaa itsstään ja omasta käytöksestään vastuuta. Hyvä ja laaja musiikkimaku plussaa.

Vierailija
31/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiurheilijat.

Vierailija
32/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttipojut :3

Vierailija
33/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on poissa näkyvistä, hiljaa ja olematon. Olen vapaaehtoisesti ilman miestä ja pääsen helpolla siis :)

Vierailija
34/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen rauhallinen, fiksu ja hauska miesnutturamies. Ruutupaitaa ja sellasta rentoa päällä. Ja jos vielä on tosi taitava jossain, niin mä oon myyty. 

Vierailija
35/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen tihrusilmäinen saalistajankatse, joka porautuu syvälle ja saa pöksyt kastumaan.

Vierailija
36/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen tihrusilmäinen saalistajankatse, joka porautuu syvälle ja saa pöksyt kastumaan.

Niin siis miehenä tämä on sinun unelma.

Vierailija
37/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nörtti, kiinnostunut jostain palavasti. Salahauska, taiteellinen, kiltti. Sporttinen kuitenkin. Itsevarma oikealla tavalla, ei vertaa itseään muihin ja on tyytyväinen elämäänsä, tekee itselleen sopivia valintoja eikä ruikuta.

Vierailija
38/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies: pitkätukka (ruskeat, suorat ja paksut) siniset peräkammari silmät tummilla ja paksuilla ripsillä ja yhteenkasvaneilla paksuilla kulmakarvoilla kehystettyinä, rento pukeutuminen repaleiset farkut, t-paita, ruutupaita jne.. vähä kurt cobain tyyliä, on päihde adikti, tatuoitu, pitkä ja hoikka, sopivasti lihaksia ei liikaa, hyvä perse, ei karvoja missää paitsi vähä sänkee naamas, ruskettunu oliivi-iho, oikea 😋

Vierailija
39/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me naiset ei olla yhtään pinnallisii. hei, sisin on tärkein!"

taas kerran todistettu paskapuheeksi 

Vierailija
40/160 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Pacino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän