Miestyyppit mihin olet hulluna?
Itsellä olis tuo keskipitkät mustat hiukset ja tummat silmät ja rintakarvat
Kommentit (160)
Norjalainen hiihtäjä- kuka tahansa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellaiset friikin ja hämyn oloiset rokkari-kummajaiset, joilla on pitkät kiharat tummat hiukset. Yhtään mukava-luonteiseksi osoittautuvaa sellaista en vaan ole tähän mennessä kohdannut.
Haittaakos heidän alkoholisminsa?
Tummat tai ruskeat hiukset, siisti parta tai sänki, sopusuhtainen vartalo, hyvä peppu, sopivasti treenattu, ei lihaskimppu, pilke silmäkulmassa, kiva hymy, kalju tai siististi leikatut hiukset.
Tykkään laihoista punapäistä ja toisaalta pitkistä kaljuista tai lähes kaljuista miehistä. Hymyilevät miehet ovat ihania ja sellaiset, joilla on kiltit silmät.
Mun ihastukset on niin erityyppisiä etten voi mitenkään sanoa ulkonäöstä yhteneväistä piirrettä. Ainoa yhdistävä tekijä on ollut katse. Ei siis silmät, vaan se miten mies minua katsoo. Siitä vain menee jalat veteläksi, varsinkin kun tämä tapahtuu jossain ihan yllättäen. Sen jälkeen kaikki miehen ulkonäössä viehättää :D No kädet on kyllä ihania. Tykkään katsella miehen käsiä, siis kämmeniä, sormia, kädenselkää.
Ja mun miehet on kuitenkin olleet vaaleista tummiin, pitkätukista kaljuun, 160cm-205cm, 63-120kg :D
Jänänä mies. Mitä pitempi lista jänätekoja sen parempi. Kostuu ajatuskin noista juna-asemalla hengailevista valiouroksista N.19
Pidän ns. kauniista miehistä, joten korealaiset ja kiinalaiset näyttelijät ja poptähdet ovat ihania. Ei siellä varmaan tavalliset tallaajat minua kovin viehättäisi, mutta ne kaikista komeimmat, huokaus...
Pitkä, hoikka, lihakset ei miellytä silmää, kauniit silmät ja syvä, lempeä katse. Hieman ylikasvaneet hiukset, parta tai parransänki, silmälasit, rento pukeutuminen esim. farkut ja t-paita.
Mukava, älykäs, ei pinnallinen, osaa keskustella ja analysoida, on itsestään tietoinen ja osaa ottaa itsstään ja omasta käytöksestään vastuuta. Hyvä ja laaja musiikkimaku plussaa.
Sellainen joka on poissa näkyvistä, hiljaa ja olematon. Olen vapaaehtoisesti ilman miestä ja pääsen helpolla siis :)
Sellanen rauhallinen, fiksu ja hauska miesnutturamies. Ruutupaitaa ja sellasta rentoa päällä. Ja jos vielä on tosi taitava jossain, niin mä oon myyty.
Vähän sellainen tihrusilmäinen saalistajankatse, joka porautuu syvälle ja saa pöksyt kastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellainen tihrusilmäinen saalistajankatse, joka porautuu syvälle ja saa pöksyt kastumaan.
Niin siis miehenä tämä on sinun unelma.
Vähän nörtti, kiinnostunut jostain palavasti. Salahauska, taiteellinen, kiltti. Sporttinen kuitenkin. Itsevarma oikealla tavalla, ei vertaa itseään muihin ja on tyytyväinen elämäänsä, tekee itselleen sopivia valintoja eikä ruikuta.
mun mies: pitkätukka (ruskeat, suorat ja paksut) siniset peräkammari silmät tummilla ja paksuilla ripsillä ja yhteenkasvaneilla paksuilla kulmakarvoilla kehystettyinä, rento pukeutuminen repaleiset farkut, t-paita, ruutupaita jne.. vähä kurt cobain tyyliä, on päihde adikti, tatuoitu, pitkä ja hoikka, sopivasti lihaksia ei liikaa, hyvä perse, ei karvoja missää paitsi vähä sänkee naamas, ruskettunu oliivi-iho, oikea 😋
"me naiset ei olla yhtään pinnallisii. hei, sisin on tärkein!"
taas kerran todistettu paskapuheeksi
Mutta entäs ne tappajankatseiset laatikkopäät???