Eksälläni on jo menossa kolmas nainen eromme jälkeen
Jokaisesta näistä naisista on pitänyt laittaa kuva someen heti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.
Minua hävettää. Se, että olen tehnyt lapseni noin epävakaan miehen kanssa. Minua ahdistaa myös lasteni puolesta, varsinkin teini-ikäisen tyttäreni, joka tuntuu myös häpeävän isäänsä.
Mä mietin mihin tämä kaikki vielä johtaa. Tuntuu, ettei miehen elämässä ole päätä eikä häntää.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistan katkeruuden ja mustasukkaisuuden
No voi hyvää päivää. Ymmärrätkö että olen huolissani?
Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.
Huolissas mistä, siitä että mies saa eri torttua ja nauttii vapaudestaan?
Antaa lapsilleen todella omituisen mallin parisuhteesta, jos lapset joutuvat tutustumaan yhä uudelleen uusimpiin valloituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.
Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.
Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.
Olen täysin varma siitä, että kaltaisesi olisi itkemässä ja huutamassa niitä eksiäkin tilille, jos joku lapsi kokisi iskän ja sen uuden hoidon huostassa jonkin vilja-eerikan kohtalon. SIlloin huudettaisiin kilvan av-palstallakin, kuinka syyllinen on myös se eksä, kun ei tuon vertaa seuraa, että kenen hoitoon lapsensa vie. Ottaisi selvää prkle! Mutta ei, kun on niin kiire baariin hraamaan ja lapset jonkun holtittoman isän vielä holtittomammalle nyksälle vai mikä lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.
Huolissas mistä, siitä että mies saa eri torttua ja nauttii vapaudestaan?
Mistä vapaudesta? Eikös ap just kertonut että miehellä on uusi parisuhde?
Joo ymmärrän kyllä ap:n pointin, nuo iskän tyttöystävät ovat pakostakin osa myös lasten elämää ja jos vaihtuvat tiuhaan niin ei hyvä.
Entäpä jos uudet naisystävät eivät kuulu lasten elämään muuten kuin ap:n kautta? Ja sitä paitsi, miehellä saa ehdottomasti olla ystäviä ja se on ihan sama ovatko he naisia vai miehiä. Tuskin lapset kuitenkaan heidän panemistaan seuraavat, vaan korkeintaan ihanaa rakkautta, lepertelyä ja hypistelyä.
Ap:n kautta? Ai että lapset ei ikinä edes tapaa noita naisia? No sitten kai ei ole mitään merkitystä kuinka usein vaihtuvat. Jos isä kuitenkin muistaa että lapset ovat olemassa.
Ed
Niin ap:n kautta, että ap länkyttää alvariinsa penskoille lasten isän naisista, itkee ja mekastaa, voivottelee ja säälii itseään. Isä taas on onnellinen ja tykkää naisistaan ja huom. hän tykkää heistä ilmeisesti yksi kerrallaan, eikä kuljeta naislaumaa käsipuolessaan. Miehelle kuitenkin jokainen nainen voi olla se "elämän nainen", sillä mistä sitä tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. On kuitenkin hyvä, että mies on rehellinen ja avoin tekemisistään, näyttää muillekin rakkaansa ja on ylpeä naisystävästään.
Mies on isä omalla tavallaan, ei enempää eikä vähempää. Jos hän näkee lapsiaan harvoin, niin valitettavasti se on hänen valintansa, mutta luultavasti tämä oli tiedossa jo ennen eroa lasten äidistä. Miehen mustamaalaus ei ole fiksua millään tavoin, vaan se kääntyy yleensä itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi kuule mieli muuttua sitten ;)
Mun mieheni exä sääli miestäni heidän eronsa jälkeen, "kun sillä menee nyt niin huonosti, ja minulla niin paljon paremmin, voivoi ressukkaa, löytäisipä kunnon naisen."
Noh, minä olin ja siis olen edelleen vuosien jälkeen se kolmas nainen eron jälkeen. Exänsä oli niiiin hyvillään että onpa kiva kun exmies löysi kivan naisen.
Muutettiin sitten yhteen, mentiin kihloihin, ostettiin talo, ja alkoi löytymään kaikkea valitettavaa. Nyt exmiehellä menikin hyvin, oikein hyvin, ja lapsetkin pitivät uudesta naisesta hirmuisesti ja oikein mankuivat että pääsisivät isälle. Oma elämä alkoi näyttää huonolta exän onnen rinnalla, ja tuli mieleen alkaa tekemään kiusaa.
Nyt sitä kiusaa on tehty jo viitisen vuotta, välissä käyty ihan oikeudessa selvittelemässä exvaimolle miten asiat menee. Tuomarikin vain pyöritteli silmiään että miten voi olla akka noin ulalla.
Neuvoni on, että elä omaa elämääsi, älä puutu mitenkään exmiehen elämään, älä ole säälivinäsi jne, koska voi tulla se päivä kun exmiehelläsi meneekin oikein hyvin, ja hän on onnellinen, ja sinulla menee huonosti. Jos et ole päästänyt exästä irti siihen mennessä, niin katkeruus voi hiipiä mieleen myöhemmin.
Mä jätin exän. Pisti siskonsa utelemaan vieläkö rakastan, kaduttaako ja varmasti haluan takaisin.
Mulla on neljäs menossa. Vaikka olisi viimeinen mies maan päällä niin takaisin en halua. Tosin narsisti kääntää sen niin että kuhan sanon vaan. Nainen vastaa.
Mie sain exältä Klamydian.