Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksälläni on jo menossa kolmas nainen eromme jälkeen

Vierailija
20.06.2020 |

Jokaisesta näistä naisista on pitänyt laittaa kuva someen heti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.

Minua hävettää. Se, että olen tehnyt lapseni noin epävakaan miehen kanssa. Minua ahdistaa myös lasteni puolesta, varsinkin teini-ikäisen tyttäreni, joka tuntuu myös häpeävän isäänsä.

Mä mietin mihin tämä kaikki vielä johtaa. Tuntuu, ettei miehen elämässä ole päätä eikä häntää.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exällä on ollut vain yksi suhde eron jälkeen ja kaipa tuo on vakiintunut. Lapsensa kuitenkin on unohtanut täysin. Oikeastaan lähes suoraan sanoi, että he ovat perhe uuden naisen ja hänen lapsiensa kanssa.

Vierailija
22/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.

Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.

Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.

Kyllä kuuluu jos ex ei pysty huolehtimaan yhteisistä lapsista. Apn eksä taitaa oikeasti olla aika pihalla.

Taitaa ap siellä itse kirjoitella toisena henkilönä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.

Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.

Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.

Kyllä kuuluu jos ex ei pysty huolehtimaan yhteisistä lapsista. Apn eksä taitaa oikeasti olla aika pihalla.

Olemme lukeneet ap:n version asiasta. Totuus voi olla aivan erilainen.

Jos tänne tulee valittamaan exän toimista, niin on pihalla.

Vierailija
24/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies päässyt kerrankin testaileen hoikkia oikeita naisia jotka pitävät itsestään huolta.

tulee vielä lisää kuvia faceen takuulla

Vierailija
25/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exällä on ollut vain yksi suhde eron jälkeen ja kaipa tuo on vakiintunut. Lapsensa kuitenkin on unohtanut täysin. Oikeastaan lähes suoraan sanoi, että he ovat perhe uuden naisen ja hänen lapsiensa kanssa.

Tapaako heitä ollenkaan? Meillä n kerran vuodessa.

Vierailija
26/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt toteuttaa sitä, mistä ap:n kanssa parisuhteessa ollessaan unelmoi.

Vierailija
27/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen että pääsit hänestä eroon.

Keskity tulevaisuuteen älä katso taaksepäin: sieltä ei ole mitään haettavaa.

Tsemppiä👍

Vierailija
28/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kukin käsittelee eroa omalla tavallaan. Nainen käsittelee asiat heti, suruvaihde päälle ja yleensä lasten vuoksi ei rellestä. Mies ensin rellestää kun kerran nyt on mahdollisuus, hän ei ole niin hoivavietin rajaama ja jättää eron käsittelyn myöhemmälle. Nainen on loukkaantunut miehen näennäisen nopeasta toipumisesta, eikö hän sitten merkinnytkään mitään eikä yhteiset vuodet koska miehellä on heti uudet naiset kierroksessa. Kun naisella on sitten ajan päästä mahdollisesti uusi mies niin sitten ex-mies oireilee, välitti naisesta tai ei. Aika tyypillinen kaava.

Tyypillistä myös, että nainen väittää olevansa vain huolissaan miehen levottomasta käytöksestä kun ainakin osittain kyse on pienestä määrästä kateutta miehen vapaasta toiminnasta, ja menestyksestä vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksesta ja loukkaantumista, että mies pääsi ex-vaimosta niin ”helposti” yli.

Ja molemmat heistä ovat lapsellisia kun jakavat ilmiselvästi muunneltua totuutta somessa, ”hyvin menee” mies ja ”olen huolissani exästä” nainen.

Vierailija
29/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta kyylääminen. Kyylät ovat alinta kastia ihmisissä. Sinun ei todellakaan tarvitse seurata exääsi mitään kautta, vaan riittää, että elät omaa elämääsi. Sinun ei tarvitse paasata myöskään lapsille sanaakaan ja jos passaat, niin aika kakkamamma olet. Taidanpa olla muutenkin.

Vierailija
30/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistan katkeruuden ja mustasukkaisuuden

No voi hyvää päivää. Ymmärrätkö että olen huolissani?

Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.

Huolissas mistä, siitä että mies saa eri torttua ja nauttii vapaudestaan?

Mistä vapaudesta? Eikös ap just kertonut että miehellä on uusi parisuhde?

Joo ymmärrän kyllä ap:n pointin, nuo iskän tyttöystävät ovat pakostakin osa myös lasten elämää ja jos vaihtuvat tiuhaan niin ei hyvä.

Vierailija
31/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noloa. Onneksi omat exäni on tehneet lapsensa nuorena siellä alkupään kumppanien aikana. Ei sitten itseä hävetä kun on vaan listasijoitus 37. tai 65. Sen jälkeen tulevat 130 vaimoa ja tyttöystävää ei enää nolota. Hyväksyy sen, että on tullut polkaistua tuollaista koko kansan jopoa. Kaikki on päässyt ajamaan, harvempi suostunut maksamaan.

Vierailija
32/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat miestä somessa? Kerro.

Vierailija
33/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se exän somen kyttääminen nyt ainakin heti, siitä ei tule kuin pahaa mieltä. Jos mies välittää lapsistaan, hän kyllä tapailee niitä oli naisia tai ei. Ja toisin päin; jos ei välitä, niin ei tapaile. Lapset itse kyllä päättävät miten suhtautuvat isin uusiin.

Vierailija
34/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kun erosin eksästä niin ei kiinnostanut kiloa paskaa mitä sille kuului. Siinä vaiheessa kun eron jälkeen löytynyt laastari olisi halunnut alkaa leikkiä varaäitiä meidän lapsille niin alkoi vähän huolestuttaa. Onneksi ex tajusi, että yksin on parempi kuin täyskahjon ja itsekkään idiootin kanssa ja jätti naisen. Taisipa alkaa ymmärtää minuakin silloin. :D Mutta noin muuten ei kyllä kiinnosta kenestä tykkää ja millä tavalla, toivottavasti on löytämässä mitä toivoo.

Vierailija
35/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.

Joo ymmärrän kyllä ap:n pointin, nuo iskän tyttöystävät ovat pakostakin osa myös lasten elämää ja jos vaihtuvat tiuhaan niin ei hyvä.

Entäpä jos uudet naisystävät eivät kuulu lasten elämään muuten kuin ap:n kautta? Ja sitä paitsi, miehellä saa ehdottomasti olla ystäviä ja se on ihan sama ovatko he naisia vai miehiä. Tuskin lapset kuitenkaan heidän panemistaan seuraavat, vaan korkeintaan ihanaa rakkautta, lepertelyä ja hypistelyä.

Vierailija
36/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos uudet naisystävät eivät kuulu lasten elämään muuten kuin ap:n kautta? Ja sitä paitsi, miehellä saa ehdottomasti olla ystäviä ja se on ihan sama ovatko he naisia vai miehiä. Tuskin lapset kuitenkaan heidän panemistaan seuraavat, vaan korkeintaan ihanaa rakkautta, lepertelyä ja hypistelyä.

Ap:n kautta? Ai että lapset ei ikinä edes tapaa noita naisia? No sitten kai ei ole mitään merkitystä kuinka usein vaihtuvat. Jos isä kuitenkin muistaa että lapset ovat olemassa.

Ed

Vierailija
37/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä eroa onko erosta puoli vuotta vai vuosikymmentä. 6kk aikana kolme tyttöystävää on aika epävakaata tykitystä, mutta kolme 1-2 vuoden suhdetta viidessä vuodessa ei ole hirveän epätavallista näin deittikulttuurin aikana.

Vierailija
38/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas Nainen? Mun exälläpä Popeda.

Vierailija
39/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huolissasi, koska mies nyt vaan nauttii elämästään naisten kanssa? Jeestus. Kyllähän se on ihan kamalaa. Kellään muulla maailmassa ei nykyaikana ole kuin tasan yksi pari-/ seksisuhde ja se on sitten siinä. Kyllä on NIIN huolestuttavaa.

Mitäs jos vaikka keskittyisit vaihteeksi ihan omaan elämääsi.

Vierailija
40/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä en jaksa enää edes selittää. Meillä taitaa olla vähän erilaiset elämänarvot...

Sun elämänarvoillasi ei ole enää inan vertaa kajoamista ex-miehen elämään. Hänellä on omat arvonsa j täysi oikeus elää niiden mukaan. Et voi enää sanella mitään. Jos hän etsii uutta kumppania ja on onnistunut löytämään useita ehdokkaita lyhyessä ajassa, niin sittenpä on. Vaikka sun arvoihisi kuuluisi eron jälkeinen pakkoselibaatti ja kuuden vuoden säkkiin pukeutuminen tuhkaa päälle ripotellen aamuin illoin, niin ex voi elää ihan toisin.