Eksälläni on jo menossa kolmas nainen eromme jälkeen
Jokaisesta näistä naisista on pitänyt laittaa kuva someen heti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.
Minua hävettää. Se, että olen tehnyt lapseni noin epävakaan miehen kanssa. Minua ahdistaa myös lasteni puolesta, varsinkin teini-ikäisen tyttäreni, joka tuntuu myös häpeävän isäänsä.
Mä mietin mihin tämä kaikki vielä johtaa. Tuntuu, ettei miehen elämässä ole päätä eikä häntää.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Se jätti sen jo, mutta katuu ilmeisesti päätöstään, kun asiat vielä kiinnostaa noin paljon.
Haistan katkeruuden ja mustasukkaisuuden
Itse olet ulalla, kun exän tekemiset noin nyppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Se jätti sen jo, mutta katuu ilmeisesti päätöstään, kun asiat vielä kiinnostaa noin paljon.
No voin vannoa että takaisin en enää halua. Nyt lähinnä vaan ahdistaa se, mistä hullujenhuoneelta eksäni vielä löytyy. Lapseni tarvitsevat isäänsä. Isä tuntuu olevan täysin pihalla.
Kai se on pannut teidät kaikki paksuiksi?
Jotkut ei vaan opi, kai niitä elareita on sitten vaan niin kiva maksella
Kun pitkään syö paskaa, niin haluaa maistella herkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
No voin vannoa että takaisin en enää halua. Nyt lähinnä vaan ahdistaa se, mistä hullujenhuoneelta eksäni vielä löytyy. Lapseni tarvitsevat isäänsä. Isä tuntuu olevan täysin pihalla.
Mitä tuossa nyt on väärää, että nauttii eron jälkeisestä elämästä?
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvää päivää. Ymmärrätkö että olen huolissani?
Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.
Huolissas mistä, siitä että mies saa eri torttua ja nauttii vapaudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Mitä tuossa nyt on väärää, että nauttii eron jälkeisestä elämästä?
Jaa, no ei varmaan väärää, mutta antaahan se ihmisestä vähän epävakaan kuvan että kaikki naiset pitää julistaa maailmalle. Huono itsetunto ainakin taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä en jaksa enää edes selittää. Meillä taitaa olla vähän erilaiset elämänarvot...
Mun exällä on jo ties kuinka mones kierroksessa. Uusin nainen odottaa vauvaa, joka syntyy ihan lähiaikoina ja mies pettää minkä kerkee. Saman kokeneena sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä en jaksa enää edes selittää. Meillä taitaa olla vähän erilaiset elämänarvot...
Miks sä edes enää välität mitä koloja se exä kyntää? Joojoo, on teillä yhteiset lapset mutta ei tuollainen miehestä huonoa tai epävakaata isää tee
Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.
Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.
Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.
Miksi stalkkaat eksääsi? Voitko olla normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä edes enää välität mitä koloja se exä kyntää? Joojoo, on teillä yhteiset lapset mutta ei tuollainen miehestä huonoa tai epävakaata isää tee
Kyllä se tekee. Se vaikuttaa suoraan siihen, ettei hän kykene olemaan läsnä lapsilleen. Ja lapset voivat huonosti, eivätkä halua viettää isän kanssa aikaa. Ja itsestäni on tullut käytännössä yh.
Ihan tosissasi luulette että olen jotenkin mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.
Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.
Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.
Kyllä kuuluu jos ex ei pysty huolehtimaan yhteisistä lapsista. Apn eksä taitaa oikeasti olla aika pihalla.
tuttu mies on pain vuoden aikana ollut 2x avoliitossa ja kerran kihloissa, plus tapailut jotain 5 muuta
Puhuitteko Heikki Lampelastakin näin? Hänellähän oli vilkas seuraelämä eron jälkeen. Menetti maineen lopullisesti. Tai sitten se ohjaaja, jonka nimeä en muista... Eivät lapset ole varmasti kovin ylpeitä isästään.
Ja nyt löytyy ymmärrystä apn eksälle.
Jätä se sika