Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksälläni on jo menossa kolmas nainen eromme jälkeen

Vierailija
20.06.2020 |

Jokaisesta näistä naisista on pitänyt laittaa kuva someen heti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.

Minua hävettää. Se, että olen tehnyt lapseni noin epävakaan miehen kanssa. Minua ahdistaa myös lasteni puolesta, varsinkin teini-ikäisen tyttäreni, joka tuntuu myös häpeävän isäänsä.

Mä mietin mihin tämä kaikki vielä johtaa. Tuntuu, ettei miehen elämässä ole päätä eikä häntää.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Se jätti sen jo, mutta katuu ilmeisesti päätöstään, kun asiat vielä kiinnostaa noin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan katkeruuden ja mustasukkaisuuden

Vierailija
4/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet ulalla, kun exän tekemiset noin nyppii.

Vierailija
5/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Se jätti sen jo, mutta katuu ilmeisesti päätöstään, kun asiat vielä kiinnostaa noin paljon.

No voin vannoa että takaisin en enää halua. Nyt lähinnä vaan ahdistaa se, mistä hullujenhuoneelta eksäni vielä löytyy. Lapseni tarvitsevat isäänsä. Isä tuntuu olevan täysin pihalla.

Vierailija
6/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pannut teidät kaikki paksuiksi?

Jotkut ei vaan opi, kai niitä elareita on sitten vaan niin kiva maksella

Vierailija
7/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitkään syö paskaa, niin haluaa maistella herkkuja!

Vierailija
8/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

No voin vannoa että takaisin en enää halua. Nyt lähinnä vaan ahdistaa se, mistä hullujenhuoneelta eksäni vielä löytyy. Lapseni tarvitsevat isäänsä. Isä tuntuu olevan täysin pihalla.

Mitä tuossa nyt on väärää, että nauttii eron jälkeisestä elämästä?

Vierailija
9/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää. Ymmärrätkö että olen huolissani?

Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.

Vierailija
10/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin olla mustasukkainen noin epävakaasta ihmisestä? Olisikin löytänyt jonkun kunnon naisen, joka voisi olla mukava lapsillekin, mutta kaikki jotain ihmeellisiä hihhuleita.

Huolissas mistä, siitä että mies saa eri torttua ja nauttii vapaudestaan?

Vierailija
11/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Mitä tuossa nyt on väärää, että nauttii eron jälkeisestä elämästä?

Jaa, no ei varmaan väärää, mutta antaahan se ihmisestä vähän epävakaan kuvan että kaikki naiset pitää julistaa maailmalle. Huono itsetunto ainakin taustalla.

Vierailija
12/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä en jaksa enää edes selittää. Meillä taitaa olla vähän erilaiset elämänarvot...

Vierailija
13/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä on jo ties kuinka mones kierroksessa. Uusin nainen odottaa vauvaa, joka syntyy ihan lähiaikoina ja mies pettää minkä kerkee. Saman kokeneena sääliksi käy.

Vierailija
14/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä en jaksa enää edes selittää. Meillä taitaa olla vähän erilaiset elämänarvot...

Miks sä edes enää välität mitä koloja se exä kyntää? Joojoo, on teillä yhteiset lapset mutta ei tuollainen miehestä huonoa tai epävakaata isää tee

Vierailija
15/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.

Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.

Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.

Vierailija
16/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stalkkaat eksääsi? Voitko olla normaali.

Vierailija
17/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sä edes enää välität mitä koloja se exä kyntää? Joojoo, on teillä yhteiset lapset mutta ei tuollainen miehestä huonoa tai epävakaata isää tee

Kyllä se tekee. Se vaikuttaa suoraan siihen, ettei hän kykene olemaan läsnä lapsilleen. Ja lapset voivat huonosti, eivätkä halua viettää isän kanssa aikaa. Ja itsestäni on tullut käytännössä yh.

Ihan tosissasi luulette että olen jotenkin mustasukkainen?

Vierailija
18/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän parisuhdeasiat eivät kuulu millaan tavalla entiselle kumppanille.

Miksi tämä ei mene osalle ihmisistä perille.

Menkää eteen päin itsekin ykisityiselämässänne, vai liekö jumittaminen/jankkaaminen samassa asiassa ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ollut yksi syy siihen ettei parisuhde kanssanne aikanaan onnistunut.

Kyllä kuuluu jos ex ei pysty huolehtimaan yhteisistä lapsista. Apn eksä taitaa oikeasti olla aika pihalla.

Vierailija
19/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu mies on pain vuoden aikana ollut 2x avoliitossa  ja kerran kihloissa, plus tapailut jotain 5 muuta

Vierailija
20/48 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitteko Heikki Lampelastakin näin? Hänellähän oli vilkas seuraelämä eron jälkeen. Menetti maineen lopullisesti. Tai sitten se ohjaaja, jonka nimeä en muista... Eivät lapset ole varmasti kovin ylpeitä isästään.

Ja nyt löytyy ymmärrystä apn eksälle.