Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
INFP myös
Mitäs hiton porukka te oikein olette?
Kopioikaa sitä tekstiä myös. Pelkkä kirjainyhdistelmä ei kerro mitää.
En kumminkaan osaa vastata niin että saisin tulokseksi tuon.
T. Väittelijä
ENFJ-A eli protagonisti. Uskon ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
ENFJ-A eli protagonisti. Uskon ihmisiin.
Olen yliempaattinen ihminen ja minua on aina luultu sairaanhoitajaksi. Teen toimistotyötä.
"Kaikella, mitä teet, on vaikutusta kaikkeen ja kaikkiin. Olemuksesi voi viestiä hyvyyttä tai aiheuttaa pelkoa. Henkäykselläsi voit puhaltaa toisiin rakkautta ja sysätä vastapuolesi masennukseen. Katseesi voi herättää iloa. Sanasi voivat rohkaista vapauteen. Jokainen tekosi voi avata sydämiä ja mieliä."
Vierailija kirjoitti:
Seikkailija
ISFP-A
"...Seikkalijat uhmaavat mielellään perinteisiä odotuksia olemuksellaan ja käytöksellään ja ovat todennäköisesti useasti kieltäytyneet sopeutumasta johonkin tiettyyn muottiin... Seikkailijat tulkitsevat sosiaalisia suhteitaan mielellään uudelleen, nauttivat itsensä uudelleen löytämisestä...
Tästä huolimatta seikkailijat ovat ehdottomasti introvertteja ja yllättävät ystävänsä astuessaan pois valokeilasta, kun he tarvitsevat aikaa akkujensa lataamiseen...
Kaikella elämässä on merkityksensä
Seikkailijoiden suurin haaste on tulevaisuuden suunnittelu. Ei ole helppoa löytää sellaisia rakentavia ihanteita, joille tavoitteet voisi perustaa eikä asettaa sellaisia tavoitteita, jotka luovat positiivisia periaatteita..."
ENTJ-T
“Päällikkö”-persoonallisuus
Aikasi on rajoitettu, joten älä haaskaa sitä elämällä muiden elämää. Älä jää jonkin opinkappaleen uhriksi – eli elä toisten ajattelun mukaisesti. Älä anna toisten mielipiteiden hukuttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, rohkene seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. He jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista.
En mä koe tota päällikköydeksi, ihan vaan haluan olla oma itseni, ei mua kiinnosta muita pomottaa. Ja mua ei todellakaan pomoteta, ymmärrän kyllä totella kun se on järkevää, mutta alistuminen vastoin tahtoani, ei käy.
Puolustaja
ISFJ-t
Tuskin olisi parempaa persoonallisuustyyppiä kattamaan jopa 13 prosenttia väestöstä. Puolustajat yhdistävät perinteistä parhaat puolet ja halun tehdä hyvää, ja siksi heitä kohtaa usein lääketieteen ammatinharjoittajissa, akateemikoissa ja hyväntekeväisyystyössä.
Vierailija kirjoitti:
INTJ-A
"Arkkitehti" ja tämä kohta kuvaa mua parhaiten: "Arkkitehdit ovat erinomaisia ja varmoja tiedostaan, jonka ymmärtämiseen he ovat nähneet vaivaa, mutta valitettavasti sosiaaliset taidot eivät kuulu arkkitehtien bravuureihin. Valkoiset valheet ja small talk ovat jo tarpeeksi vaikeita totuutta ja syvyyttä tavoittelevalle persoonallisuustyypille, mutta arkkitehdin mielestä sosiaaliset konventiot voivat olla jopa täysin järjettömiä. Ironista kyllä arkkitehtien on usein paras pysyä siellä, missä he ovat omimmillaan – poissa parrasvaloista – tutussa ympäristössä, missä arkkitehtien luontainen varmuus pääsee parhaiten esille ja missä he voivat miellyttää temperamentiltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan samankaltaisia ihmisiä."
Itse sain INFJ-A.
Sanoo, että on harvinainen, mutta onko se oikeasti niin harvinainen jos niin moni sitä saa? Vai valehteleeko jotkut saavansa sen ihan vain sen takia, että voivat tuntea olevansa "harvinaisia"?
Vierailija kirjoitti:
Itse sain INFJ-A.
Sanoo, että on harvinainen, mutta onko se oikeasti niin harvinainen jos niin moni sitä saa? Vai valehteleeko jotkut saavansa sen ihan vain sen takia, että voivat tuntea olevansa "harvinaisia"?
Hyvä ystäväni on INFJ ja kyllä hän vaikuttaa harvinaislaatuiselta ihmiseltä. Näillä palstoilla varmaan vaan sattuu pyörimään paljon tuon persoonallisuustyypin omaavia.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain INFJ-A.
Ei tässä ketjussa ainakaan ollut tuota yhdistelmää muuta kuin ap:llä ja sulla. :)
Väittelijä
ENTP-a
Väittelijä on varsinainen paholaisen asianajaja, joka silppuaa argumentteja ja uskomuksia ja antaa liuskojen lepattaa tuulessa kaikkien nähtävillä. Toisin kuten päättäväisemmät yksilöt väittelijät eivät toimi näin saavuttaakseen jonkin syvemmän merkityksen tai strategisen päämäärän, vaan yksinkertaisesti koska se on kivaa.