Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain INFJ-A.
Sanoo, että on harvinainen, mutta onko se oikeasti niin harvinainen jos niin moni sitä saa? Vai valehteleeko jotkut saavansa sen ihan vain sen takia, että voivat tuntea olevansa "harvinaisia"?
Hyvä ystäväni on INFJ ja kyllä hän vaikuttaa harvinaislaatuiselta ihmiseltä. Näillä palstoilla varmaan vaan sattuu pyörimään paljon tuon persoonallisuustyypin omaavia.
En itse tosin luottaisi testiin, jota voi miten vain väännellä ja käännellä, että saisi haluamansa vastauksen.
No jos vääntelet ja kääntelet, niin kyllä silloin itse tiedät, että et saa totuudenmukaista tulosta. Vastaa rehellisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama tulos joka kerta näissä, taas
Loogikko
INTP-A
Loogikot saattavat ulkopuolisesta vaikuttaa olevan jatkuvasti muissa maailmoissa, mutta loogikkojen ajatuksenjuoksu on lakkaamatonta ja heidän mielensä syytää ideoita heti varhaisesta aamusta. Tämän jatkuvan ajattelun vuoksi loogikot saattavat vaikuttaa mietteliäiltä ja poissaolevilta, sillä he käyvät usein monisyisiä keskusteluja mielessään. Mutta tosiasiassa loogikot ovat melko rentoja ja ystävällisiä sellaisten ihmisten seurassa, jotka he tuntevat ja joiden kanssa he jakavat samoja kiinnostuksenkohteita. Sen sijaan ollessaan vieraassa seurassa loogikot voivat olla äärettömän ujoja, ja ystävällinen kiusoittelu voi nopeasti muuttua totiseksi taisteluksi, jos loogikkojen looginen päättely tai teoriat joutuvat kritisoinnin kohteeksi.