Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vierailija
18.06.2020 |

https://www.16personalities.com/fi

Itse saan aina tulokseksi INFJ

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain INFJ-A.

Sanoo, että on harvinainen, mutta onko se oikeasti niin harvinainen jos niin moni sitä saa? Vai valehteleeko jotkut saavansa sen ihan vain sen takia, että voivat tuntea olevansa "harvinaisia"?

Hyvä ystäväni on INFJ ja kyllä hän vaikuttaa harvinaislaatuiselta ihmiseltä. Näillä palstoilla varmaan vaan sattuu pyörimään paljon tuon persoonallisuustyypin omaavia.

En itse tosin luottaisi testiin, jota voi miten vain väännellä ja käännellä, että saisi haluamansa vastauksen.

Vierailija
22/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain INFJ-A.

Sanoo, että on harvinainen, mutta onko se oikeasti niin harvinainen jos niin moni sitä saa? Vai valehteleeko jotkut saavansa sen ihan vain sen takia, että voivat tuntea olevansa "harvinaisia"?

Ei tässä ketjussa ainakaan ollut tuota yhdistelmää muuta kuin ap:llä ja sulla. :)

Eikun näköjään nyt olikin tullut lisää vastauksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmista MBTI-testeistä saan INFP:n. Joistain saan INFJ:n.

Tästä sain tulokseksi INFP-A, "sovittelija".

Vierailija
24/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain INFJ-A.

Hyvä ystäväni on INFJ ja kyllä hän vaikuttaa harvinaislaatuiselta ihmiseltä. Näillä palstoilla varmaan vaan sattuu pyörimään paljon tuon persoonallisuustyypin omaavia.

En itse tosin luottaisi testiin, jota voi miten vain väännellä ja käännellä, että saisi haluamansa vastauksen.

Mä oon tehnyt tän testin monta kertaa ja eri sivustoilla eri kysymyksillä ja aina tulee tulokseksi INFJ eli pitäisin testin tulosta suht luotettavana.

Vierailija
25/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ-a Eli arkkitehti. Olipa hauska testi! Nauroin ääneen kuvaukselle itsestäni

Vierailija
26/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infj

Vierailija
27/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

INFP myös

Mitäs hiton porukka te oikein olette?

Kopioikaa sitä tekstiä myös. Pelkkä kirjainyhdistelmä ei kerro mitää.

En kumminkaan osaa vastata niin että saisin tulokseksi tuon.

T. Väittelijä

Sovittelijat ovat todellisia idealisteja ja pyrkivät aina löytämään edes jotain hyvää pahimmistakin ihmisistä tai ikävimmistäkin tapahtumista ja tekemään asioita aikaisempaa paremmin. He saattavat vaikuttaa rauhallisilta, varautuneilta ja jopa ujoilta, ja heillä on sisäinen liekki ja intohimoa, joka loistaa heistä. Sovittelijoita on väestöstä vain 4 prosenttia, minkä vuoksi heillä on suuri riski tulla väärinymmärretyiksi. Mutta kun he löytävät samanmielisiä ihmisiä, joiden kanssa he voivat viettää aikaa, he kokevat sisäistä rauhaa, joka on heille todellinen ilon ja inspiraation lähde.

Semmoista hiton porukkaa ollaan. Joku on verrannut halinalleihin. Samaa porukkaa on olleet monet kuuluisat muusikot ja mm. Jeesus.

Vierailija
28/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN oikeiin tiedä. Toisaalta tuntuu etttä maailma on kehittynyt ihan ihmeelliseen suuntaan ja on jokin murros meneillään ja kaikki on jotenkin niin sekavaa mutta toisaalta taas haluaa lla etttä kaikki peruasiat kuten ihmisen anatomia ja psyyyke pysyy aina samana. Että mikä on se ihmisen ja ympäristön suhde ja miten ihminen kehitttyy tänä päivänä ja millaiseksi pitäisi kasvaaa. Tavallaan on helppo ajatella etttä luota järkeesi ja hahmotuskykyysi joilla kykenet ennustamaan ja näkemään asioita ja siten suhteutttamaan itsesi ympäristöön.

Vierailija
29/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans olen INFJ eli asianajaja.

Vierailija
30/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain INFJ-A.

Mä oon tehnyt tän testin monta kertaa ja eri sivustoilla eri kysymyksillä ja aina tulee tulokseksi INFJ eli pitäisin testin tulosta suht luotettavana.

millä eri sivustoilla?

Vierailija
31/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ-A "Arkkitehti"'

"Tätä persoonallisuustyyppiä edustaa vain kaksi prosenttia väestöstä, ja erityisen harva heistä on nainen, vain n. 0,8 prosenttia väestöstä." (Olen nainen.)

"Arkkitehdit ovat mielikuvitusrikkaita, mutta päättäväisiä; kunnianhimoisia, mutta helposti lähestyttäviä; hämmästyttävän uteliaita, mutta energiaansa säästeleviä. Arkkitehdit jakavat mielellään tietoaan ja ovat varmoja osaamisestaan valikoiduilla aloillaan. Esimerkiksi arkkitehdit voivat olla samanaikaisesti toisaalta äärimmäisen epärealistisia idealisteja, toisaalta erittäin kyynisiä, mikä on selvästi mahdoton ristiriita."

Vierailija
32/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INTJ-A "Arkkitehti"'

"Tätä persoonallisuustyyppiä edustaa vain kaksi prosenttia väestöstä, ja erityisen harva heistä on nainen, vain n. 0,8 prosenttia väestöstä." (Olen nainen.)

"Arkkitehdit ovat mielikuvitusrikkaita, mutta päättäväisiä; kunnianhimoisia, mutta helposti lähestyttäviä; hämmästyttävän uteliaita, mutta energiaansa säästeleviä. Arkkitehdit jakavat mielellään tietoaan ja ovat varmoja osaamisestaan valikoiduilla aloillaan. Esimerkiksi arkkitehdit voivat olla samanaikaisesti toisaalta äärimmäisen epärealistisia idealisteja, toisaalta erittäin kyynisiä, mikä on selvästi mahdoton ristiriita."

Sopiiko sulla nuo heikkoudet suhun? Eli siis herkkä kritiikille, perfektionisti, erittäin yksityinen/privaatti (eli ei helposti avaudu edes lähimmille ystäville), "tarvitsee aina syyn johonkin" ja saa helposti burn outteja?

Vierailija
34/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logistikko ISTJ-A

Logistikot ovat persoonallisuustyyppi, jota esiintyy väestössä eniten, n. 13 prosenttia. Heitä määrittävät luonteenpiirteet eheys, käytännöllinen logiikka ja väsymätön omistautuminen työlle, minkä vuoksi logistikot ovat elintärkeä voima monissa perheissä ja organisaatioissa, joissa vaalitaan perinteitä, sääntöjä ja standardeja, kuten lakitoimistot, sääntelyviranomaiset ja armeija. Logistikot nauttivat vastuun ottamisesta ja ovat ylpeitä tekemästään työstä. Kun he pyrkivät tiettyyn tavoitteeseen, logistikot panevat likoon kaiken aikansa ja energiansa ja suorittavat jokaisen tarvittavan tehtävän huolella ja kärsivällisesti.

Vierailija
35/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLS kirjoitti:

INTJ-a Eli arkkitehti. Olipa hauska testi! Nauroin ääneen kuvaukselle itsestäni

Eikö osunut kohdalleen? Minulla kyllä osui. Hauskaa oli se, että Putin, Gandalf ja Moriarty ovat samaa persoonallisuustyyppiä.

Vierailija
36/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain INFJ-A.

millä eri sivustoilla?

Ainakin duunitori.fi on ja muuallakin mutta en muista tarkkaan missä, googleta myers briggs testi niin sillä pitäisi löytyä

Vierailija
37/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

INTJ-A "Arkkitehti"'

Sopiiko sulla nuo heikkoudet suhun? Eli siis herkkä kritiikille, perfektionisti, erittäin yksityinen/privaatti (eli ei helposti avaudu edes lähimmille ystäville), "tarvitsee aina syyn johonkin" ja saa helposti burn outteja?

Sopii. Tosin en pidä yksityisyyttä/pidättyväisyyttä heikkoutena. Olen vastapainona äärimmäisen lojaali, auttavainen ja ystävällinen omalle lähipiirilleni. Vaikka en edes heille aina avaudukaan. 

Vierailija
38/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuustyyppi vaihtelee elämäntilanteiden ja iän mukaan. Mulla vaihdellut mielialojen mukaan logistikko ja seikkailijan välillä. Mikään seikkailija en ole koskaan ollut tai ehkä vähän 30v sitten nuoduudessani kun olin tyhmä, mikä siis johtui tyhmyydestä, elämänkokemattomuudesta vain eikä persoonallisuudesta. Tuo testi on samaa hölynpölyä kuin horoskoopitkin. Jos oikeasti haluaa olla joku johtajatyyppi niin vastaa juuri niin että saa tulokseksi johtajatyypin. Tosi elämässä voi olla kaukana johtajatyypistä. Harva vastaa totuuden mukaisesti kysymyksiin vaan mielikuvan mukaan ennemmin että minkälainen haluaisi olla. Oma kuva itsestä voi olla narsistinen eikä ihan todellinen. 

Vierailija
39/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENFP-A aktivisti

"Minua ei kiinnosta, mitä teet elääksesi. Haluan tietää, minkä puolesta palat, ja uskallatko unelmoida tapaavasi sydämesi mielitietyn. Minua ei kiinnosta, kuinka vanha olet. Haluan tietää, uskallatko näyttää hölmöltä tavoitellessasi rakkauttasi, unelmiasi ja seikkailua, jossa tunnet eläväsi."

"Aktivistit ovat pelkäämättömän itsenäisiä ja kaipaavat luovuutta ja vapautta enemmän kuin vakautta ja turvallisuutta."

Varsinkin viimeinen toimii.

Vierailija
40/42 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuustyyppi vaihtelee elämäntilanteiden ja iän mukaan. Mulla vaihdellut mielialojen mukaan logistikko ja seikkailijan välillä. Mikään seikkailija en ole koskaan ollut tai ehkä vähän 30v sitten nuoduudessani kun olin tyhmä, mikä siis johtui tyhmyydestä, elämänkokemattomuudesta vain eikä persoonallisuudesta. Tuo testi on samaa hölynpölyä kuin horoskoopitkin. Jos oikeasti haluaa olla joku johtajatyyppi niin vastaa juuri niin että saa tulokseksi johtajatyypin. Tosi elämässä voi olla kaukana johtajatyypistä. Harva vastaa totuuden mukaisesti kysymyksiin vaan mielikuvan mukaan ennemmin että minkälainen haluaisi olla. Oma kuva itsestä voi olla narsistinen eikä ihan todellinen. 

Harva kai näitä ihan tosissaan ottaa, mutta kuvaavathan nämä tämän hetkistä luonnettasi hauskasti ja ylistävästi, joten hauskoja tehdä.