Heka, Kyösti Kallion tie 1
Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.
Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.
Kommentit (219)
Onko kukaan saanut peruutusasuntoa? Kai noihinkin voi tulla peruutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Meillä jo allekirjoitettuna sopimus Kulosaareen. Saatiin tarjous 22.6. Vaihdetaan asuntoa Hekan sisällä, ollaan monta vuotta oltu jonossa "kiireellisiniä" isompaan asuntoon. Eikä ole mitään suhteita.
Sama juttu sain 2/h+kt Kulosaaresta ja olen pyörätuolissa.
Olen myös synnynnäinen stadilainen. Ei se mitään vaikuttanut.
Olen myös ollut pitkään jonossa?
onko asunnon tuolta saaneet saaneet myös jo lisää tietoja muuttopäivän järjestelyistä tms?
Kulosaaren ostari on ainakin tosi aneemisen oloinen.
Mitä värejä on sisustuksessa? onko keittiö kaapit harmaat vai millaiset?
Eikö kellään ole enää mitään sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole enää mitään sanottavaa?
No comments! Se jolla onni on, se onnen kätkeköön ;)
Valmistuu 30.9 ja silloin vasta pääsee katsomaan/muuttamaan. Taloyhtiöllä on omat autopaikat, jonne pysäköin autoni. Olen tavallinen Stadin duunari tuloineen, ei suhteita virkailijoihin ja asunnoton olisin ollut loppuvuodesta. Hakenut stadilta asuntoa yli 10 vuotta.
Eikö ennen pääse edes katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Valmistuu 30.9 ja silloin vasta pääsee katsomaan/muuttamaan. Taloyhtiöllä on omat autopaikat, jonne pysäköin autoni. Olen tavallinen Stadin duunari tuloineen, ei suhteita virkailijoihin ja asunnoton olisin ollut loppuvuodesta. Hakenut stadilta asuntoa yli 10 vuotta.
Asunnottomuus, häätö, yllättävä (?) raskaus tms. ovat hyviä syitä saada asunto.
Minulla vuokra ylitti tuloistani syöpähoitovuosina 60 prosenttia useamman vuoden ajan. Ei toivoakaan Heka-kodista, koska maksoin vuokrani.
Saiko vaihtajat asuntoja? Millainen tilanne teillä oli?
Vierailija kirjoitti:
Saiko vaihtajat asuntoja? Millainen tilanne teillä oli?
Saatiin. Perhe kasvoi, tarvittiin isompi, pitkäaikainen asunto, hyvien kulkuyhteyksien varrelta. Eipä siinä oikeastaan muuta.
Tyhmää aluetta. Joka paikassa yksityisalue kylttejä ja aidattuja alueita. Saas nähdä kun me Remun kanssa aletaan lenkkeillä siellä tuleeko porukka urputtamaan.