Heka, Kyösti Kallion tie 1
Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.
Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.
Kommentit (219)
Mihinkähän noiden talojen autot on ajateltu pysäköitävän? Nyt jo Kulosaari on aivan täynnä autoja, kun saaresta tehtiin koko Itä-Helsingin metroparkkipaikka.
Merkillisen kalpeita taloja. Olisi edes ikkunapuihin voinut laittaa pikkusen väriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen Kulosaaressa katsomassa taloja. Ekan talon parvekkeilla oli jo lasit. Kauniit talot
ja sirot parveekkeet. Kirkko on aivan vieressä ja seurakuntatalo.
Sinänsä lähellä ei ole mitään kummoisia palveluita. Alepa mutta sekin aika kallis.
Mitäs palveluita kaipailet? Sekä Herttoniemi että Kalasatama ovat kävelymatkan päässä ja metro suhaa ohi joka neljäs minuutti. Ulkoilumahdollisuudet ovat loistavat ja koulut ja päiväkodit vieressä.
Kirppiksiä, kirjastoa, eläinkauppaa, prismaa, lidliä
"kirjastoa, eläinkauppaa, prismaa, lidliä"
Nuo kaikki löytyvät Herttoniemestä kävelymatkan, pyörämatkan tai 2 min metromatkan päästä.
Lisäksi toisella puolelle on Kalasatama, missä löytyy lisää palveluita. On kyllä kummaa valittaa Kulosaressa palveluiden niukkuudesta, jos ne eivät ole kotiovella. Vastapainoksi Kulosaaressa on luonto aivan kotiovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen Kulosaaressa katsomassa taloja. Ekan talon parvekkeilla oli jo lasit. Kauniit talot
ja sirot parveekkeet. Kirkko on aivan vieressä ja seurakuntatalo.
Sinänsä lähellä ei ole mitään kummoisia palveluita. Alepa mutta sekin aika kallis.
Mitäs palveluita kaipailet? Sekä Herttoniemi että Kalasatama ovat kävelymatkan päässä ja metro suhaa ohi joka neljäs minuutti. Ulkoilumahdollisuudet ovat loistavat ja koulut ja päiväkodit vieressä.
Kirppiksiä, kirjastoa, eläinkauppaa, prismaa, lidliä
Kirppiksiä on Kallio täynnä kahden metropysäkin päässä.
Onko siis mahdollista että saisi vielä tuolta asunnon? Jos niitä jaetaan kuun loppuun asti?
Onko kukaan saanut viime päivinä tarjouksia?
Aiemmin ainakin jonkun uudiskohteen kohdalla ilmoittivat myöhemmin Hekan sivuilla, että asukasvalinnat tehty ja asunnon saajat ovat saaneet ilmoituksen. Olisko ko ilmoitus tulossa Hekan sivuille elokuun alussa?
Onkohan ne kaikki jo oikeasti jaettu ja vaan sanotaan että jako on kesken? Jos jo toiset on kirjoittaneet vuokrasopparit ynnä muut, niin kumma jos osa asunnoista olisikin jakamatta.
Ja pieni kohde, niin ei kai sitä kauaa jaa?
Miten ihmeessä voi olla että noihin ei ole tulorajoja? Nyt hyvätuloinen voi saada asunnon ja asunnoton jäädä ilman. Ei tunnu reilulta.
Ja jos itse olisin hyvätuloinen en kehtaisi mennä asumaan verovaroilla ylläpidettyihin vähävaraisille suunnatuttuun asuntoon, saatika alkaa keinotella niillä kuten jotkut kehuu tekevänsä
Vielä ei sivuilla näy, että kaikki valinnat olisi tehty. Onko kukaan kysynyt chatistä?
Onko joku saanut vielä tarjouksia?
Kaikki on jaettu, ilmoitus laitetaan tänään nettisivulle. Minulle just ilmoitettiin. Päätökset tehtiin tänään
Onnea, millaisen asunnon sait? Todella itse olisin halunnut ja tarvinnut asunnon tuolta.
Mimmoista porukkaa boihin asuntoihin on muuttamassa?