Kuinka nainen voi parantaa kiinnostavuuttaan? peukutusketju
Kuinka nainen voi parantaa kiinnostavuuttaan? peukutusketju
Kommentit (9)
Olemalla ystävällinen ja hyväntahtoinen. On meinaan niin harvinaista. Itse pidän tällaisista naisista ja itse olen edellämainitun kaltainen ja on ollut aina naisia. Kokeilkaa.
Olemalla liiankin itsenäinen, persoonallinen ja torjuva.
Treenaamalla itselleen timmin urheilullisen kropan
Vierailija kirjoitti:
Olemalla liiankin itsenäinen, persoonallinen ja torjuva.
Tämä toimii myös toisinpäin. Tuntuu ett kun et halua olla ohmisten kanssa ja välttelet heitä niin sitä enemmän he kiinnostuvat sinusta. Ja itse kun haluaisi olla vain rauhassa.
Ai nytte niitten pitäisi parantaa kiinnostavuuttaan?
Toisissa ketjuissa itketään, kun naisilla on tinderissä viissataa ukkelia kerralla pyörityksessä ja toinen mokoma jonossa oven takana.
Seuraavassa ketjussa taas itketään, kun pariutumisikäisiä/ halukkaita on niin paljon vähemmän tässä maassa kuin ukkeleita.
Ja vielä pitäis siitä parantaa? Miksi? Että peräkammarin pojat sais lisää aihetta uhriutua?
Yleissivistys! Siihen ei ole mitään helppoa oikotietä tietenkään. Pitää oikeasti lukea kirjoja, seurata ajankohtaisia asioita ja yleisesti olla jonkin verran kiinnostunut maailmasta ympärillään. On säälittävää, jos aikuisen naisen kanssa ei voi keskustella ilman että pitää taustoittaa perusasioita heti kun puhe menee esimerkiksi politiikkaan. Koettu on esimerkiksi, että ei tiedetä, missä sodissa Suomi on ollut tai mikä on Neuvostoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytte niitten pitäisi parantaa kiinnostavuuttaan?
Toisissa ketjuissa itketään, kun naisilla on tinderissä viissataa ukkelia kerralla pyörityksessä ja toinen mokoma jonossa oven takana.
Seuraavassa ketjussa taas itketään, kun pariutumisikäisiä/ halukkaita on niin paljon vähemmän tässä maassa kuin ukkeleita.
Ja vielä pitäis siitä parantaa? Miksi? Että peräkammarin pojat sais lisää aihetta uhriutua?
Kyllä.
Olemmalla itse kiinnostonut monista eri asioista ja kiinnostumalla muista ihmisistä.