Heka, Kyösti Kallion tie 1
Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.
Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.
Kommentit (219)
Ja mistäs sen tiedät tai niin päättelet?
Siksi kun tiedän keitä sinne on valittu ja keitä sinne on jätetty valitsematta.
Onko sinusta oikein, että hyvätuloisia joilla olisi varaa ostaa oma asunto tai
vuokrata vapaarahoitteinen asunto otetaan verorahoilla rakennettuihin asuntoihin?
Ja ihmiset jotka joutuvat asumaan ylikalliissa asunnossa ja hakemaan sen takia yhteiskunnalta eli verorahoista tukea, jätetään valitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Mimmoista porukkaa boihin asuntoihin on muuttamassa?
Yksiöihin kotiutuu muutama suoraan kiven sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimmoista porukkaa boihin asuntoihin on muuttamassa?
Yksiöihin kotiutuu muutama suoraan kiven sisältä.
Totta kai, ainahan täällä rikollisia hyysätään.
Onhan se kumminkin hyvä että Kulosaareen saadaan toimintaa.
Kertokaa hiukan fiiliksistänne te jotka olette asunnun saaneet ja te jotka ette saaneet.
Itse en saanut asuntoa ja olen tosi pettynyt. mutta onnea niille jotka saivat.
Muutto on ilmeisestikin jo ensi kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Tähän kohteeseen on tehty paljon epäoikeuden mukaisia valintoja.
Et siis saanut asuntoa ja nyt olet katkera?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa hiukan fiiliksistänne te jotka olette asunnun saaneet ja te jotka ette saaneet.
Itse en saanut asuntoa ja olen tosi pettynyt. mutta onnea niille jotka saivat.
Muutto on ilmeisestikin jo ensi kuussa?
Neliö saatiin ja ilmoitus tulikin jo kesäkuun alkupuolella. Hyvä fiilis. Toivotaan että tulee mukavat naapurit ja miljööhän on mitä mainioin. Muutto ensi kuun lopussa jos ei jotain dramaattista tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt varsinaisesti tuosta katkeroitunut mutta ei epäoikeudenmukaisuus ole hyvä asia.
Ja tämä ei koske yksin minua.
Valinnat pitäisi tehdä eniten tarvitsiville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt varsinaisesti tuosta katkeroitunut mutta ei epäoikeudenmukaisuus ole hyvä asia.
Ja tämä ei koske yksin minua.
Valinnat pitäisi tehdä eniten tarvitsiville.
Mistä sinä tiedät ettei nyt valitut tarvinnut näitä asuntoja? Miten luulet kulosaarelaisten reagoivan jos alueen ensimmäinen Hekan talo olisi täynnä esim asunnottomia?
Kateus ja katkeruus paistaa nyt pahasti läpi
Mitä väliä sillä on mitä kulosaarelaiset asiasta ajattelevat? Ei heillä ole asiaan päätösvaltaa.
Tiedän ainakin osan niistä joita sinne on valittu.
Ja ei, nämä valitut eivät ole olleet asunnon tarpeessa, ainakaan kiireellisessä, mitä monet muut esim. vaihtajista ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä kulosaarelaiset asiasta ajattelevat? Ei heillä ole asiaan päätösvaltaa.
Ja ei, nämä valitut eivät ole olleet asunnon tarpeessa, ainakaan kiireellisessä, mitä monet muut esim. vaihtajista ovat olleet.
Tottakai sillä on väliä. Saivathan he torpattua ostarin purkamisenkin. Minä tiedän montakin ketkä ei ole saaneet kaupungilta asuntoa vaikka ovat olleet tarpeessa. Eivät he kuitenkaan täällä itke sen asian johdosta toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on väliä. Saivathan he torpattua ostarin purkamisenkin. Minä tiedän montakin ketkä ei ole saaneet kaupungilta asuntoa vaikka ovat olleet tarpeessa. Eivät he kuitenkaan täällä itke sen asian johdosta toisin kuin sinä.
Ja mitä se sinulle kuuluu kuka täällä itkee ja mitä?
Ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta.
Ja kulosaaressa on hekan seniortalo ja päihdeongelmaisten tukikoti.
Joten ei se nytkään ihan mikään lintukoto ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se sinulle kuuluu kuka täällä itkee ja mitä?
Ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta.
Ja kulosaaressa on hekan seniortalo ja päihdeongelmaisten tukikoti.
Joten ei se nytkään ihan mikään lintukoto ole ollut.
Naurattaa vaan tuo katkeruus. Onneksi saatiin kämppä sieltä. Kävi kerrankin tuuri :)
On kyllä kieltämättä upealla paikalla asunnot, etenkin C-talo!
Joo, ja ihanaa että kirkko on siinä ihan vieressä ja seurakuntasali.
Tuleekohan noihin asuntoihin vielä peruutuksia?
Minä etsiskelen kolmiota tai neliötä. Ympyräkin käy, vaikka se on vaikeampi sisustaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä etsiskelen kolmiota tai neliötä. Ympyräkin käy, vaikka se on vaikeampi sisustaa.
Toivottavasti ei sentään ole hakusessa pehmustettu pyöreä huone?