Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka, Kyösti Kallion tie 1

Vierailija
18.06.2020 |

Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.

Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.

Kommentit (219)

Vierailija
1/219 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään vielä

Vierailija
2/219 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tietoa vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/219 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista että keskustelu poistettiin 🤔 me saatiin neliö silloin toissapäivänä mutta ilmeisesti muita tarjouksia ei ole tullut?

Vierailija
4/219 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tosiaan vaihtajina haettu eikä toistaiseksi ole kuulunut mitään..

Sukulainen sai vielä muutama päivä sitten Haakoninlahdenkadun uudiskohteesta tarjouksen, eli varmaan vähän ruuhkaa käsittelyssä jos niitä vieläkin jakavat.

Vierailija
5/219 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin vaihtajina haettiin nykyistä isompaa eli 4h+k. Toivottavasti tulisi tarjous, vaikka tiedostan kyllä, että ollaan kriteereillä ’kiireinen’ ja erittäin kiireellisiä mahtuu siihen reiluun 5500 hakijaan takuulla monia.

Vierailija
6/219 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tuo edellisen keskustelun katoaminen🙄

Kysyin sähköpostilla Stadin Asunnoilta mihin mennessä asukasvalinnat on tehty ja ytimekäs vastaus oli heinäkuun loppuun mennessä.

Vierailija
7/219 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös hakeneet neliötä. Ei ole kuulunut vielä mitään.

Vierailija
8/219 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaksiota. Ei ole vielä tullut asuntotarjousta. Olen työssäkäyvä ja tämä vapaarahoitteinen rakennus menee täydelliseen remonttiin.

30. Syyskuuta asti saa asua.

Olen useammasta paikasta hakenut asuntoa, mutta vielä ei mistään ole tarjousta lähetetty. Luottotiedot kunnossa. Alkaa tilanne olla todella huolestuttava ja stressaava. Vielä on kuitenkin mahdollisuus saada asunto, joten odotellaan.

Vierailija
9/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin kolmiota tästä (ja aika monestakin aiemmasta) kohteesta. Ei ole mitään kuulunut vielä, en kauheasti uskalla toivoakaan kun nämä on niin kiven alla.

Vierailija kirjoitti:

...

Olen työssäkäyvä ja tämä vapaarahoitteinen rakennus menee täydelliseen remonttiin.

...

...

Itsekin jumissa vapaarahoitteisessa, joka ennen oli kaupungin asunto. Vuokra nousee ihan törkeetä tahtia mutta Hekalta aika mahdotonta saada asuntoa kun on vielä katto pään päällä.

Vierailija
10/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaksiota. Raskaana ja asunnoton ja asun tilapäisesti Äitini luona, mutta en voi tänne jäädä, koska olen todella allerginen kissoille ja äitillä on niitä monta.. ja ei myöskään kauhean kivaa muutenkaa kolmikymppisenä asua pienen lapsen kanssa äidin nurkissa :D. Tarkoitus oli ostaa asunto, mutta koronan takia tulin vielä työttömäksi..olen kyllä hakenut myös muilta alueilta, mutta sijainti olis todella tärkeä avun kannalta, kun olen yksin lapsen kanssa, eikä ole autoa. Itä-Helsingissä paljon asunut, mutta en haluaisi kuitenkaan Kontula/Mellunmäki alueille enään lapsen takia. Toivottavasti tää nappais tai edes joku kohta!

Vierailija
11/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyselin tilannetta ja sain vastauksen, että neliöt on jo jaettu eikä meille tullut nyt tarjousta :( ollaan tosi pettyneitä...kauniin meiltä vapautuvan asunnon olisi saanut joku vaihdossa.

Vierailija
12/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaksiot jo jaettu?En päässyt koneellani chattiin kysymään.

Vierailija
13/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun chatista kysyy niin sanovat vaan että heinäkuun loppuun mennessä jaetaan, ja että eivät muuta voi sanoa.

Vierailija
14/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sinne sähköpostia ja siihen vastasivat, että meidän hakemat asunnot kohteesta on jo jaettu :/

Vierailija
15/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asuntoja, siis minkä kokoisia te haitte?

16/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia haitte jotka on jo jaettu ?

Vierailija
17/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin vain 4h+k eli isoimpia.

Vierailija
18/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tänään kukaan saanut tarjousta?

Vierailija
19/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei kaikille halukkaille löydy halpaa kaupungin vuokra-asuntoa Kulosaaresta, vaikka meillä on ollut punavihreä hallitus jo yli vuoden.

20/219 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haettiin kaksioita , kyselin sähköpostilla , ilmoitamme valituille heinäkuun loppuun mennessä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi