Onko se 80cm sänky oikeasti niin turn off miehellä?
Jodelissa ainakin tuollaisia naisten mielipiteitä saa lukea. Seksi jäänyt harrastamatta, yökyläilyt jäänyt välistä (vaikka löytyisi toinenkin nukkumispaikka). Onko nuo enemmän parikymppisten naisten mielipiteitä? Itse kun kerran vierailin nelikymppisen naisen luona, niin ei siinä kyllä seksi jäänyt välistä 80cm sängyn takia
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole niin lihava, että tarvitsisin 120 cm leveän tai sitä leveämmän sängyn. Koti on koti eikä mikään vierasmaja. Jos muutetaan yhteen, sitten tietysti hankitaan parisänky. Parisänky sinkulla tuo mulle mieleen vain ahkerasti irtoseksiä harrastavan tyypin. Vastaus otsikon kysymykseen: ei ole.
N26Kaikilla sinkkukavereillani on kunnon parisänky eikä kukaan heistä ole lihava vaan päinvastoin hoikkia.
Miksi sängyn koko yhdistetään painoon eikä muuten vaan mukavuuteen?
Siis he harrastavat ahkerasti irtoseksiä. Yksi ihminen mahtuu vallan hyvin nukkumaan kapeammassakin sängyssä. Paitsi jos on hillittömän lihava.
Eivät todellakaan harrasta vaan tykkäävät vaan nukkua kunnon sängyssä. Heitä ei miehet hirveästi kiinnosta.
Minä taas olen nyt seksisuhteessa, mutta ei me juurikaan koskaan harrasteta seksiä sängyssä.
Mitä nämä ihmiset, jotka "tykkäävät nukkua kunnon sängyssä" tekevät sitten parisuhteessa, kun pitäisi jatkuvasti nukkua siinä leveämmässä sängyssä jonkun muun kanssa? Silloinhan se oma tila on se 80 senttiä, joten mihinkäs se mukavuudenhalu silloin sitten katoaa. Vai hankitaanko molemmille omat parisängyt?
Ei ole mikään ongelma, tuskin on kenellekään muullekaan. Jaettu parisänky on eri asia kuin 80 cm sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole niin lihava, että tarvitsisin 120 cm leveän tai sitä leveämmän sängyn. Koti on koti eikä mikään vierasmaja. Jos muutetaan yhteen, sitten tietysti hankitaan parisänky. Parisänky sinkulla tuo mulle mieleen vain ahkerasti irtoseksiä harrastavan tyypin. Vastaus otsikon kysymykseen: ei ole.
N26Kaikilla sinkkukavereillani on kunnon parisänky eikä kukaan heistä ole lihava vaan päinvastoin hoikkia.
Miksi sängyn koko yhdistetään painoon eikä muuten vaan mukavuuteen?
Siis he harrastavat ahkerasti irtoseksiä. Yksi ihminen mahtuu vallan hyvin nukkumaan kapeammassakin sängyssä. Paitsi jos on hillittömän lihava.
Eivät todellakaan harrasta vaan tykkäävät vaan nukkua kunnon sängyssä. Heitä ei miehet hirveästi kiinnosta.
Minä taas olen nyt seksisuhteessa, mutta ei me juurikaan koskaan harrasteta seksiä sängyssä.
Mitä nämä ihmiset, jotka "tykkäävät nukkua kunnon sängyssä" tekevät sitten parisuhteessa, kun pitäisi jatkuvasti nukkua siinä leveämmässä sängyssä jonkun muun kanssa? Silloinhan se oma tila on se 80 senttiä, joten mihinkäs se mukavuudenhalu silloin sitten katoaa. Vai hankitaanko molemmille omat parisängyt?
Ei sen rakkaan kainalossa nukkuminen ole sama asia kuin nukkuisi yksin 80 cm:n sängyssä. Hyvin mahdun nukkumaan tapailukumppanin kanssa parisängyssä, mutta en siltikään haluaisi nukku yksin 80 cm:n sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle 80 cm sänky olisi turn off, minusta se ei vain ole aikuisen nukkumaväline vaan tulee mieleen joku opiskelijaboksi. Parikymppisenä on mutta yli 30 v ei.
Miksiyksin asuvan sinkkuihmisen asunto pitäisi olla mitään muuta kuin opiskelijaboksi?
Saahan sitä asua vaikka koirankopissa jos haluaa, mutta siinä tapauksessa halunnee elämältä aika eri asioita kuin minä. Minulle asumismukavuus ja väljyys ovat tärkeitä asioita. Toivon, että ne ovat sitä myös henkilölle jonka kanssa olen ryhtymässä parisuhteeseen ja aikanaan muuttamassa yhteen.
Niin, mistä kukin nyt sitten pitää. Jos sinä tarvitset elintilaa 60 neliötä per henkilö, elät sitten sen mukaan. Mutta ei se tee kenestäkään lapsellista, jos pienempikin tila riittää. Kai käsität, että maailmassa aika monet aikuiset ihmiset elävät ahtaammin, joten tuollainen nyrpistely on vain lapsellista tai kermaperseisyyttä.
Täh, eihän tässä ole mistään huonommuudesta kyse, vaan siitä mitä pitää turn offina seurustelun alussa. En minä ajattele mitään huonoa ihmisestä joka haluaa elää askeettisesti, mutta en halua sellaisen kanssa suhteeseen. Kaveriksi kelpaa toki mainiosti.
No jos 40 senttiä sängyn leveydessä tarkoittaa, että henkilö elää niin askeettisesti, ettei parisuhde tule kyseeseen, kyllä se on mielestäni ihan tarpeetonta nyrpistelyä ja kermaperseisyyttä. Mutta eipä tuo ole minulta pois. Onneksi minulla on miesystävä ja valitsin hänet ihan muilla kriteereillä.
80cm on lasten sänky.
Ja vaikka seksi sujuisi myös 80cm sängyllä, niin uskon sen olen "parempaa" ja sujuvampaa 160cm levyisellä sängyllä. Leveämmässä sängyssä pystyy siirtymään vaivattomasti asennosta toiseen ilman, että toisen tai molempien täytyy nousta sängyltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle 80 cm sänky olisi turn off, minusta se ei vain ole aikuisen nukkumaväline vaan tulee mieleen joku opiskelijaboksi. Parikymppisenä on mutta yli 30 v ei.
Miksiyksin asuvan sinkkuihmisen asunto pitäisi olla mitään muuta kuin opiskelijaboksi?
Olen sinkku, mutta en kyllä halua asua enää missään opiskelijaboksissa. Ihana asua nyt tilavassa 60 m2:n kaksiossa, jonne mahtuu kunnon sänkykin. En voisi nukkua noin kapeassa sängyssä vaan kyllä tilaa pitää olla riittävästi nukkumiseen.
Et siis nukkunut opiskelijana tai et nukkuisia sairaalassa etkä yökylässä silmällistäkään vaan valvoisit herkeämättä koska 80cm sänky?
Olen eri, mutta asumismukavuus lienee vähän eri asia kuin pakon edessä sairaalassa makaaminen tai muu tilapäinen yöpyminen. Aika harva odottaa muutenkaan että sairaalaapaikka vastaa sitä omaa kaksiota kaikkine varusteineen. Tämä tulee ehkä yllärinä, mutta itseasiassa aika moni nukkuu huonommin yökylässä ja sairaalassa kuin kotona.
No ei minulla koskaan ole kyllä sängyn kapeudesta ollut kiinni,miten hyvin vieraassa paikassa nukun, vaan hälinästä, valosta, kuumuudesta, jännityksestä, kivusta tms.
Saat olla itse asumismukavuudesta mitä mieltä tahansa, mutta mikä sinä olet määrittelemään sitä, mitä kukin omassa kodissaan kokee mukavaksi. Jos jonkun mielestä 80 senttinen sänky riittää, miten ihmeessä sinä voit mennä sanomaan, että ei tuon saa riittää sinulle, koska et ole opiskelija.
Niin olikos se keskustelun aihe "mahdunko minä mukavasti 80 cm sänkyyn", vai olikos se "miltä 80 cm sänky vaikuttaa vierailulla olevan naisen silmin"? Ei sitä naista kiinnosta, että mies saa siinä hyvin nukuttua. Naista kiinnostaa, mitä hän mahtuu tekemään siinä sängyssä miehen kanssa.
En tiedä, miten sinä tämän ajattelet, mutta minua ainakin suunnattomasti häiritsisi ajatus, että mies on hankkinut sängyn tehdäkseen vaikutuksen vieraileviin naisiin eikä siksi, että voiko siinä nukkua.
Tätähän tuolla ensimmäisellä sivulla nyt jo poistetussa kommentissa sanottiin:
Aah, ns. sänkyparadoksi, naisten ajattelua kuvaavista paradokseista suosikkini. Naiset sanovat etteivät halua villiä sinkkuelämää viettävää panoalfaa, jolla yhden yön juttuja riittää. Mutta sitten kuitenkin on ylitsepääsemätön turn off, jos miehellä on sänky joka viestii ”en tuo aamyöllä kännissä kännisiä naisia asunnolleni panemaan”
Ei se leveä sänky niitä irtosuhteita itsekseen harrasta.
Voi nähdä niinkin, että herrasmiehellä on valmiina sänky, jossa on tilaa molemmille nukkua mukavasti.
Nukuin minäkin omassani ensin 2v ihan yksin.
Höpö höpö. Et sinäkään kohteliaisuussyistä sitä sänkyä ostanut, vaan toivoit, että saat joskus miestä ja nukut myös mukavasti. Tuolla joku otti esimerkiksi lautaset. En minä sitäkään nyt varsinaisesti mitenkään epäkohteliaana tai loukkauksena itseäni kohtaan ottaisi, jos toisella ei nyt jostain syystä ole kuin se yksi lautanen. Olisihan se vähän omituinen tilanne, mutta siinähän kohteliaisuuden ja herrasmiesmäisyyden ratkaisee sitten se, miten tilanne ratkaistaan.
Olet oikeassa. Ostin sängyn siltä varalta, että viriilinä ihmisenä ja herrasnaisena halusin sängyn, jossa voin sitten aikanaan olla seuralaiseni kanssa mukavasti.
Mutta ei se leveä sänky itsekseen pannut, eikä patjan välistä ilmestynyt pano alffoja. Joten leveää sänkyä voi käyttää myös turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun sinut treffeille luokseni illalliselle. Ai niin sori, minulla on vain yksi tuoli ja yksi lautanen. Olen SINKKU. Mutta eiköhän me jotenkin selvitä? Ai mikset haluakaan jäädä??
Onpas typerä vertaus. Onko sinulla yhtä monta nukkumapaikkaa kuin astioita? Minulla ei. Mistähän johtuisi?
Hienoa, nyt ymmärrät, kuinka typerältä minusta kuulostaa tuo sinkkuuteen vetoaminen tässä asiassa. Kyse on toisen huomioimisesta. Jos elää vain itselleen, voi pärjätä yhdellä tuolilla ja yhden henkilön levyisellä sängyllä. Jos haluat "kestitä" toista ihmistä, varaudut siihen, että hänelle on tilaa elämässäsi ja elinpiirissäsi.
Ihminen, joka etsii parisuhdetta tai on edes teoreettisesti avoin parisuhteelle, hankkii min 120 cm sängyn. Se on miehelle itselleenkin paljon mukavampi. Itse 80 cm sänky ei ole turn off visuaalisesti, vaan kertoo miehen olevan uusavuton ja itsekäs törppö.
Se on sitten voi voi ja toinen keskustelu, jos sellaiseen sänkyyn ei ole varaa tai asuu 10 neliön kopissa.
Samoin ihminen joka haluaa lapsia asuu kolmiossa jossa on lastenhuone jo valmiina. Eiku.
Asioitahan ei voi ostaa sitä myötä kun elämäntilanne muuttuu
Kauanko aiot pitää kumppaniasi 80 cm sängyssäsi, ennen kuin on korkea aika elämänmuutokselle?
Onko se 199 e maksava 120 cm sänky Sotkasta (tai käytettynä vielä halvempi) aikuiselle ihmiselle tosiaan niin hemmetinmoinen ponnistus ja jättimäinen askel? Uusavuttomuus. Se se on.
Kuka nukkuu noin halvassa sängyssä? Mieluummin päälle 500e maksava kapea sänky, kuin leveä sänky, jossa jouset tuntuu läpi selässä.
Tuota minäkin ihmettelen.
Oma 90cm sänky maksoi kaikkineen muistakseni 650 euroa, eikä tosiaankaan ollut mikään luksusmalli vaan pelkistetty hinnat alkaen-kehikko ok joustinpatjalla ja petarilla, ja vieläpä tarjouksessa. Olen siis pienituloinen ja osapäivätyössä, joten ökyilyyn ei ole varaa.
90cm joustinpatja oli keskihintainen eli vajaat 300 euroa, 160cm versio maksaisi 550 euroa. Koko setti 1100-1200 euroa.
Siis tosiaanko naiset nukkuvat 200-300 euron surkeassa sängyssä? Eihän tuolla saisi kelvollista 80cm punkkaa, saati puolta leveämpää. Surkea laatu, ei mukavuutta ja luultavasti lapsityövoiman valmistama niin kuin ne henkkamaukan vaatteet ja muu epäeettinen halpiskrääsä.
Tuollainen jos mikä on turn-off.
Ota tästä nyt selvää, kun toisaalta ollaan köyhää kirkonrottaa "miten kuvittelet minun ostavan uuden sängyn" ja sitten toisaalla ollaankin tiedostavia elitistejä.
Taidan lähteä ulos.
Siis...täh?
Elitistejä?
Tuo oli halvin malli suomalaisesta liikkeestä. Patja ja petari myös edullisemmasta päästä. En tosiaankaan edes harkinnut kalliimpia "eliittisänkyjä".
Siis on elitismiä jos ei halua ostaa lapsityövoimalla tuotettua vanerisänkyä joka natisee liitoksissaan kun siinä makoilee nainenkin, ja patjaa jonka jouset pistelevät selkään jo vuoden käytön jälkeen?
Eikö teidän naisten pittänyt välittää tuotteiden eettisyydestä, ilmastosta ja muusta? Nytkö se onkin että p*skat kaikeasta, kunhan on leveä sänky ja pääsee Dubaihin orjatyövoiman passattavaksi?
Koittakaa nyt päättää.
Ja juu, kieltämättä pienituloisena sillä on merkitystä maksaako sänky 650e vai 1100-1200e. Tilallakin on merkitystä, kun en asu isossa kämpässä.
Ai niin joo, pitäisikö asua? Pitäisiköi hankkia kolmio jossa on kunnon tilava keittiö jos nainen tulee vierailulle? Ehkä lastenhuonekin valmiiksi?
Vai voisiko niitä sänkyjä ja asuntoja hankkia sitä mukaa jos/kun seurustelu etenee? Siis jos löytyy nainen jota kiinnostaa ensisijaisesti mies eikä tämän puitteet ja oman mukavuudenhalun tyydyttäminen leveällä sängyllä ym.
Ennen tätä ketjua olisin ilahtunut tuon nähdessäni, sillä olisin olettanut ettei mies ole seksuaalisesti löyhämoraalinen, mutta näemmä saatoin olla väärässä. Mies siis voikin olla satunnaisia suhteita avoimesti harrastava, mutta ei tuon lisäksi edes tarjoa kunnon nukkumispaikkaa yövierailleen. Itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun sinut treffeille luokseni illalliselle. Ai niin sori, minulla on vain yksi tuoli ja yksi lautanen. Olen SINKKU. Mutta eiköhän me jotenkin selvitä? Ai mikset haluakaan jäädä??
Onpas typerä vertaus. Onko sinulla yhtä monta nukkumapaikkaa kuin astioita? Minulla ei. Mistähän johtuisi?
Hienoa, nyt ymmärrät, kuinka typerältä minusta kuulostaa tuo sinkkuuteen vetoaminen tässä asiassa. Kyse on toisen huomioimisesta. Jos elää vain itselleen, voi pärjätä yhdellä tuolilla ja yhden henkilön levyisellä sängyllä. Jos haluat "kestitä" toista ihmistä, varaudut siihen, että hänelle on tilaa elämässäsi ja elinpiirissäsi.
Ihminen, joka etsii parisuhdetta tai on edes teoreettisesti avoin parisuhteelle, hankkii min 120 cm sängyn. Se on miehelle itselleenkin paljon mukavampi. Itse 80 cm sänky ei ole turn off visuaalisesti, vaan kertoo miehen olevan uusavuton ja itsekäs törppö.
Se on sitten voi voi ja toinen keskustelu, jos sellaiseen sänkyyn ei ole varaa tai asuu 10 neliön kopissa.
Samoin ihminen joka haluaa lapsia asuu kolmiossa jossa on lastenhuone jo valmiina. Eiku.
Asioitahan ei voi ostaa sitä myötä kun elämäntilanne muuttuu
Kauanko aiot pitää kumppaniasi 80 cm sängyssäsi, ennen kuin on korkea aika elämänmuutokselle?
Onko se 199 e maksava 120 cm sänky Sotkasta (tai käytettynä vielä halvempi) aikuiselle ihmiselle tosiaan niin hemmetinmoinen ponnistus ja jättimäinen askel? Uusavuttomuus. Se se on.
Kuka nukkuu noin halvassa sängyssä? Mieluummin päälle 500e maksava kapea sänky, kuin leveä sänky, jossa jouset tuntuu läpi selässä.
Tuota minäkin ihmettelen.
Oma 90cm sänky maksoi kaikkineen muistakseni 650 euroa, eikä tosiaankaan ollut mikään luksusmalli vaan pelkistetty hinnat alkaen-kehikko ok joustinpatjalla ja petarilla, ja vieläpä tarjouksessa. Olen siis pienituloinen ja osapäivätyössä, joten ökyilyyn ei ole varaa.
90cm joustinpatja oli keskihintainen eli vajaat 300 euroa, 160cm versio maksaisi 550 euroa. Koko setti 1100-1200 euroa.
Siis tosiaanko naiset nukkuvat 200-300 euron surkeassa sängyssä? Eihän tuolla saisi kelvollista 80cm punkkaa, saati puolta leveämpää. Surkea laatu, ei mukavuutta ja luultavasti lapsityövoiman valmistama niin kuin ne henkkamaukan vaatteet ja muu epäeettinen halpiskrääsä.
Tuollainen jos mikä on turn-off.
Ota tästä nyt selvää, kun toisaalta ollaan köyhää kirkonrottaa "miten kuvittelet minun ostavan uuden sängyn" ja sitten toisaalla ollaankin tiedostavia elitistejä.
Taidan lähteä ulos.
Siis...täh?
Elitistejä?
Tuo oli halvin malli suomalaisesta liikkeestä. Patja ja petari myös edullisemmasta päästä. En tosiaankaan edes harkinnut kalliimpia "eliittisänkyjä".
Siis on elitismiä jos ei halua ostaa lapsityövoimalla tuotettua vanerisänkyä joka natisee liitoksissaan kun siinä makoilee nainenkin, ja patjaa jonka jouset pistelevät selkään jo vuoden käytön jälkeen?
Eikö teidän naisten pittänyt välittää tuotteiden eettisyydestä, ilmastosta ja muusta? Nytkö se onkin että p*skat kaikeasta, kunhan on leveä sänky ja pääsee Dubaihin orjatyövoiman passattavaksi?
Koittakaa nyt päättää.
On se vaikeaa tuo sängyn osto. Miten te osaatte ostaa nykyajan älypuhelimia. Ja miten moraalinne kestää, lapset Afrikassa louhivat niitä materiaaleja.
Nainen halusi Sotkasta 120 cm leveän tarjoussängyn, stna dubai hörö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä asua vaikka koirankopissa jos haluaa, mutta siinä tapauksessa halunnee elämältä aika eri asioita kuin minä. Minulle asumismukavuus ja väljyys ovat tärkeitä asioita. Toivon, että ne ovat sitä myös henkilölle jonka kanssa olen ryhtymässä parisuhteeseen ja aikanaan muuttamassa yhteen.
Niin, mistä kukin nyt sitten pitää. Jos sinä tarvitset elintilaa 60 neliötä per henkilö, elät sitten sen mukaan. Mutta ei se tee kenestäkään lapsellista, jos pienempikin tila riittää. Kai käsität, että maailmassa aika monet aikuiset ihmiset elävät ahtaammin, joten tuollainen nyrpistely on vain lapsellista tai kermaperseisyyttä.
Täh, eihän tässä ole mistään huonommuudesta kyse, vaan siitä mitä pitää turn offina seurustelun alussa. En minä ajattele mitään huonoa ihmisestä joka haluaa elää askeettisesti, mutta en halua sellaisen kanssa suhteeseen. Kaveriksi kelpaa toki mainiosti.
No jos 40 senttiä sängyn leveydessä tarkoittaa, että henkilö elää niin askeettisesti, ettei parisuhde tule kyseeseen, kyllä se on mielestäni ihan tarpeetonta nyrpistelyä ja kermaperseisyyttä. Mutta eipä tuo ole minulta pois. Onneksi minulla on miesystävä ja valitsin hänet ihan muilla kriteereillä.
Niin, huomaatko, sinähän tässä tuomitset ja solvaat muita ihmisiä väärien mieltymysten perusteella, en suinkaan minä. Mutta eipä ole sekään minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
80cm on lasten sänky.
Ja vaikka seksi sujuisi myös 80cm sängyllä, niin uskon sen olen "parempaa" ja sujuvampaa 160cm levyisellä sängyllä. Leveämmässä sängyssä pystyy siirtymään vaivattomasti asennosta toiseen ilman, että toisen tai molempien täytyy nousta sängyltä pois.
Siis miksi se sinkkumiehen kapea sänky tarkoittaisi sitä, että nyt on sitten tuomittu koko loppuelämäksi huonoon seksiin? Kai se nyt muutaman kerran varsinkin alkukiimoissa kelpaa. Mies voi hankkia myöhemmin leveämmän sängyn ja herranjestas, ehkä voisi mennä myös sinne naisenkin luo välillä.
Kyllä se olisi, mieluusti edes 120 cm leveä sänky.
Ketjun naisista tulee lähinnä mieleen, että pitäisiköhän pilkkoa toinen noista 80 sentin sängyistäni mökille saunassa poltettavaksi, kun tämä parisänky näyttää kiinnostavan lähinnä pinnallisia, typerää "tekoaikuisuutta" mainostavia ja heikkomoraalisia lorttoksia... Jos jättäisin vain toisen 80 sentin sängyn, niin se varmaan takaisi että saisin naisesta selville nämä asiat nopeasti.
M/40
Ymmärsinkö siis oikein että 80cm sängyllä karkottaa materian perään olevat ylipainoiset kolmetoista tusinaan matkustelija-herkuttelijanaiset jotka luopuisivat mieluummin seksistä kuin suklaasta ja mukavuuksista?
Vierailija kirjoitti:
Ja juu, kieltämättä pienituloisena sillä on merkitystä maksaako sänky 650e vai 1100-1200e. Tilallakin on merkitystä, kun en asu isossa kämpässä.
Ai niin joo, pitäisikö asua? Pitäisiköi hankkia kolmio jossa on kunnon tilava keittiö jos nainen tulee vierailulle? Ehkä lastenhuonekin valmiiksi?
Vai voisiko niitä sänkyjä ja asuntoja hankkia sitä mukaa jos/kun seurustelu etenee? Siis jos löytyy nainen jota kiinnostaa ensisijaisesti mies eikä tämän puitteet ja oman mukavuudenhalun tyydyttäminen leveällä sängyllä ym.
Niin, 120-140 cm sänkyhän on ihan sama asian kuin kolmion vaatiminen..? Kohtuullinen sänky mahtuu hyvin jo esim. 30 m2 yksiöön. Miten pienessä tilassa sinä oikein asut, jos sinulle ei mahdu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sinkkunainen, mutta en harrasta yhdenillan juttuja.
Kun muutin parikymppisenä omilleni, ostin 160cm sängyn. Se on mahtunut ihan hyvin niihin yksiöihin, joissa olen asunut.
En haluaisi kapeampaa sänkyä.80cm tai 90cm sänky aikuisella on vähän ööööh? 120cm menee vielä, mutta en tajua miksi kellään olisi kapeampaa.
Siis miten niin öööh? Oletko koskaan ollut esimerkiksi sairaalassa tai hotellissa yhden hengen sängyssä? Sanotko sielläkin, öööööh?
Minulla on 120 senttinen sänky, mutta se on tasan sen takia, että olen varautunut yövieraisiin. Pärjäisin kyllä mainiosti kapeammassakin sängyssä, jos esimerkiksi asunto on pieni. Oletteko niin lihavia vai miksette muka mahdu 80 senttiseen sänkyyn?
Vertasitko äsken tosissasi sairaalan sänkyä oman kodin sänkyyn?
Mulla taisi teininäkin olla 90cm sänky, ja sen jälkeen 160cm sänky.
80cm sängyllä ei mahdu edes kylkeä kääntämään. 160cm sängyllä voi kääntyillä vapaasti ilman sängyltä putoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, huomaatko, sinähän tässä tuomitset ja solvaat muita ihmisiä väärien mieltymysten perusteella, en suinkaan minä. Mutta eipä ole sekään minulta pois.
No anteeksi. Jos haluat pitää kapeampaa sänkyä askeettisen elämän merkkinä vaikka mistään muusta meillä ei ole tietoa, eihän se tosiaan ole minulta pois, jos jonkun hyvän miehen sen takia hylkäät. Joskus vain luen näitä juttuja huvittuneena, kun näistä löytyy välillä niin uskomattomia kriteerejä ja keksitään niistä jotain epäolennaisia arvokysymyksiä. Olen monta kertaa ajatellut, että minulla ei olisi nykyistä miestäni, jos olisin ollut liikkeellä yhtä naurettavan kriteerilistan kanssa . Onneksi ajattelin vähän eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö siis oikein että 80cm sängyllä karkottaa materian perään olevat ylipainoiset kolmetoista tusinaan matkustelija-herkuttelijanaiset jotka luopuisivat mieluummin seksistä kuin suklaasta ja mukavuuksista?
No minä ainakin tykkäsin leveistä sängyistä 50-kiloisenakin. Seksistä eri mieltä, veikkaan että nimenomaan ne seksuaalisimmat haluaa mukavan sängyn.
En tiedä mikä on Jodel. Mutta kun tapasin mieheni, hänellä oli sänkynä joku runkopatja. Kun jäin yökylään (asuimme eri kaupungeissa) mies sijasi minulle vuoteen vuodesohvaan ja kysyi sitten herrasmiesmäisesti, saako tulla viereeni. Minusta oli tosi ihanaa jättää minulle se valinta nukutaanko samassa sängyssä vai ei.
Minulla oli sitten 120 cm leveä sänky, siihen mahduttiin molemmat hienosti. Nykyään on 180 leveä futoni eikä tahdo riittää.
Taidan lähteä ulos.