Seiska: Martina iski kuuman palomiehen!
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty nÀköjÀÀn aikuinen nainen olemaan itsekseen. Ero tapahtunut juuri ja nyt jo uutta putkeen. Opettelis tulemaan toimeen itsensÀ kanssa, voisi parisuhdekin joskus sitten onnistua. TÀmÀ tulee kaatumaan ennen joulua. Martinan pitÀisi kÀsitellÀ katkeruutensa ensin pois.
Ei kai Martina tÀmÀn kanssa parisuhteeseen ole alkamassa vaan paskan suhteen ja kevÀÀn jÀlkeen pitÀÀ hauskaa. Haluaa tuntea vÀhÀn elÀvÀnsÀ. He tuskin ovat yhteistÀ joulua suunittelemassa;D
Edelleen olen sitÀ mieltÀ, ettÀ oma pÀÀ ensin kuntoon eikÀ mitÀÀn laastari suhteita. KyllÀ aikuisen naisen pitÀisi pystyÀ parempaan. Ihan sama kestÀÀkö vai ei, mutta jonkinnÀköinen suhdeviritys on. Seliseli puhtaalle hauskanpidolle, ikÀÀ kun on jo liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty nÀköjÀÀn aikuinen nainen olemaan itsekseen. Ero tapahtunut juuri ja nyt jo uutta putkeen. Opettelis tulemaan toimeen itsensÀ kanssa, voisi parisuhdekin joskus sitten onnistua. TÀmÀ tulee kaatumaan ennen joulua. Martinan pitÀisi kÀsitellÀ katkeruutensa ensin pois.
Ei kai Martina tÀmÀn kanssa parisuhteeseen ole alkamassa vaan paskan suhteen ja kevÀÀn jÀlkeen pitÀÀ hauskaa. Haluaa tuntea vÀhÀn elÀvÀnsÀ. He tuskin ovat yhteistÀ joulua suunittelemassa;D
Edelleen olen sitÀ mieltÀ, ettÀ oma pÀÀ ensin kuntoon eikÀ mitÀÀn laastari suhteita. KyllÀ aikuisen naisen pitÀisi pystyÀ parempaan. Ihan sama kestÀÀkö vai ei, mutta jonkinnÀköinen suhdeviritys on. Seliseli puhtaalle hauskanpidolle, ikÀÀ kun on jo liikaa
Miksei Martina voi harrastella tÀllÀistÀ samalla kuin toipuu edellisestÀ. EihÀn Martina tarvii mitÀÀn pysyvÀÀ rinnalle sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Martinan ÀidillÀ lapsi lkolmen eri ukon kanssa. Sosiaalinen malli, Martina pÀÀtyy samaan vielÀ yksi vauva puuttuu
Luulisi KrisiÀ pelottavan tÀmÀ yhtÀlö. Ei Martinalla ole iÀn puolesta enÀÀ paljon aikaa odotella.
LÀÀh puuh kyllÀ kelpaisi kilttinaiselle tuollainen panom.. Siis palomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole koskaan liian vanha pitÀmÀÀn hauskaa.
YritÀ tehdÀ enemmÀn asioita mitkÀ tekevÀt SINUT onnelliseksi, niin ehkÀ katkeruuskin siitÀ vÀhenee.:)
Kristian Tamminen.Muistan hÀnet hÀnen Pelastusopiston kouluajoilta.On kyllÀ lyhyt mies.EikÀ liiemmin hymyile.Puhekin hiukan sössöttÀvÀ.
Miehen Àly ja taidot pitÀvÀt kyllÀ seksipuolen kunnossa. Ja olen nÀyttÀvÀ ja koulutettu. En vain pidÀ pinnallisuudesta tai jaksa laittautua 24/7. Miten sinÀ pÀrjÀÀt, kun miehelle tulee ikÀÀ ja ulkonÀkökin poikkeuksetta rapisee? Tai mitÀ ulkonÀkökeskeinen mies tekee, kun sinulle tulee "liikaa" ikÀÀ. Alan ymmÀrtÀÀ, miksi TinderistÀ valitettaan. Olette aika yksinkertaista sakkia.
Kaveri pannu tuota. LivenÀ miehekkÀÀmmÀÀn ja vanhemman nÀköinen, varmaan 170. Instassa nuoremman nÀköinen. EiköhÀn Martina ota siltÀ vaan munaa, mikÀÀn tosirakkaus ei ole kyseessÀ
Brankkareilla on kuntotestit joka vuosi ja kuntoilevat työajallaankin ohjatusti. Jos testiÀ ei lÀpÀise joutuu harjoitteluohjelmaan ja uuteen testiin.
KyllÀ ei stefun plösömasu pÀrjÀÀ vertailussa.
Miten mahtavaa ettÀ tÀssÀ tarinassa saa nyt vertailla miehiÀkin. Se vanha jÀi taas riman alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian komea ja liian treenattu. Tulisi itsellekin tarve olla aina tÀydessÀ tÀllingissÀ. Ei kiitos. TyyppejÀ, joita voi katsella, mutta joita ei halua elÀmÀÀnsÀ. Luulis, ettÀ miehillÀ on vÀhÀn sama. Joku sofia, ehkÀ kiva katsella mutta kiertÀisin kaukaa. Onko, vai olenko ainoa, joka ajattelee nÀin kumppanin ulkonÀöstÀ?
Et ole ainoa, mutta et luultavasti ole kovin hyvÀnnÀköinen.
Martina ja toi Kris on ulkoisesti saman tasoisia, ei ole âliian komeaâ Martinalle.MĂ€ en vois olla muun kuin komean miehen kanssa, eikĂ€ liian komeaa miestĂ€ ole olemassakaan. PitÀÀ nimenomaan olla sopivan luonteen lisĂ€ksi myös kiva katsella, jotta seksipuoli voi toimia.
Olen samaa mieltÀ. Ei olekaan sellaista kuin liian komea mies! Nuorempana ajatteli, ettÀ olen enemmin yksin kuin ei-hyvÀnnÀköisen kanssa - riittÀvÀn kauan kun jaksoi odotella, sopiva tyyppi tuli töissÀ vastaan. On toki ihan hyvÀ tiedostaa se, ettÀ vaikka pullukka voi laihtua, jolloin siitÀ tuleekin hottis eli tietyntyyppiset piirteet kun löytyy, muuta osaa voi kehittÀÀ.
Haastavampaa on löytÀÀ oikeasti hyvÀnnÀköinen (kuten tÀmÀ Kris minusta on), mutta myös oikeasti fiksu mies. Mulla itsellÀ oli yliopistokoulutus enkÀ haluaisi puolisoa, jolla ei ole koulutusta.
Etsit ÀlykÀstÀ ja komeaa, ja kÀytÀt sanaa HOTTIS. Reps. SinÀ tulet niin jÀtetyksi, kun olet Martinan iÀssÀ ja nuorempaa puskee ohi.
MikÀ kiire tuolla Martinalla oli? NÀyttÀmisen halu exÀlle? Olis nyt vaan rauhassa elÀnyt omaa elÀmÀÀnsÀ, tuo tyyppi on varmaan julkisuutta valla.
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju pelkkÀÀ ulkonÀön haukkumista, joka suuntaan.
Te vÀitÀtte olevanne se empaattinen sukupuoli?
Joo, nÀmÀ pahimpia ovat nÀmÀ "etsin ÀlykÀstÀ ja komeaa ja olen korkeakoulutettu nainen" -kotkat. Toisin sanoen yhÀreitÀ alle nelikymppisenÀ.
No ei kyllÀ ole ainakaan minun makuuni tuo ÀijÀ. Naamasta ihan komea mutta itseriittoinen tyyli ei pure minuun.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ kiire tuolla Martinalla oli? NÀyttÀmisen halu exÀlle? Olis nyt vaan rauhassa elÀnyt omaa elÀmÀÀnsÀ, tuo tyyppi on varmaan julkisuutta valla.
MikÀ tarve kenellÀkÀÀn sinkulla on "rauhassa elellÀ" omaa elÀmÀÀnsÀ? KyllÀ miehiÀ voi ja pitÀÀ tapailla, jos sopiva tulee vastaan. Se on ihan omasta halusta ja tunteista kiinni, milloin aika on sopiva.
Jospa ei taas haukuttais niin paljon henkilökohtaisella tasolla kun nĂ€yttÀÀ nÀÀ ketjut menevĂ€n kiinni đ€ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200768
WAU!!!!!!!đđȘâ€ïžđ
Perunkin innostukseni jos mies onkin lyhyt. Se on niiiim turn-off mulle, sillÀ rakastan pitkiÀ miehiÀ 190cm>
No kuinka moni teistÀ mammoista on edes sen 175 cm? Luulisi tuon pituisen riittÀvÀn aivan hyvin normipituiselle naiselle. JÀttÀkÀÀ ne pitkÀt miehet meille oikeasti pitkille naisille. EiköhÀn Kris ole ihan sopivan mittainen Maralle, on sen verran kirppu.
170 senttiselle 175cm mies on kÀytÀnnössÀ saman pituinen. Haluan tuntea itseni pienemmÀksi ja naiseksi miehen rinnalla. Se tunne ei vaan tule noin lyhyen kanssa.
Oletko vÀhÀn pinnallinen?
MitÀ hittoa? Sinulle siis kelpaisi 200kg, haiseva, harvahiuksinen, huonohampainen, lyhyt..? Tuskin huolisit yhtÀkÀÀn nÀistÀ ominaisuuksista, kunhan esitÀt niin hyveellistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200768
WAU!!!!!!!đđȘâ€ïžđ
Perunkin innostukseni jos mies onkin lyhyt. Se on niiiim turn-off mulle, sillÀ rakastan pitkiÀ miehiÀ 190cm>
No kuinka moni teistÀ mammoista on edes sen 175 cm? Luulisi tuon pituisen riittÀvÀn aivan hyvin normipituiselle naiselle. JÀttÀkÀÀ ne pitkÀt miehet meille oikeasti pitkille naisille. EiköhÀn Kris ole ihan sopivan mittainen Maralle, on sen verran kirppu.
170 senttiselle 175cm mies on kÀytÀnnössÀ saman pituinen. Haluan tuntea itseni pienemmÀksi ja naiseksi miehen rinnalla. Se tunne ei vaan tule noin lyhyen kanssa.
MÀ olen 175cm ja mulle 175 senttinen mies on tosi hyvÀ.
TykkÀÀn, kun mies on kanssani suunnilleen saman pituinen enkÀ koe mitÀÀn tarvetta olla miehen rinnalla pieni.
Tunnen itseni aina Naiseksi, siihen ei vaikuta se kuka tai minkÀlainen mies rinnalla seisoo.
MinÀkin 175 ja voisin hyvin ottaa samanpituisen miehen. On ollutkin. MinÀ olen nainen ja tunnen itseni naiseksi huolimatta siitÀ kuka on vieressÀni. VÀhÀn sÀÀlittÀÀ sellaiset naiset jotka tarvitsevat jotain "suojelijaa" ja pitkÀÀ miestÀ rinnalle jotta pystyvÀt tuntea olonsa naiselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian komea ja liian treenattu. Tulisi itsellekin tarve olla aina tÀydessÀ tÀllingissÀ. Ei kiitos. TyyppejÀ, joita voi katsella, mutta joita ei halua elÀmÀÀnsÀ. Luulis, ettÀ miehillÀ on vÀhÀn sama. Joku sofia, ehkÀ kiva katsella mutta kiertÀisin kaukaa. Onko, vai olenko ainoa, joka ajattelee nÀin kumppanin ulkonÀöstÀ?
Et ole ainoa, mutta et luultavasti ole kovin hyvÀnnÀköinen.
Martina ja toi Kris on ulkoisesti saman tasoisia, ei ole âliian komeaâ Martinalle.MĂ€ en vois olla muun kuin komean miehen kanssa, eikĂ€ liian komeaa miestĂ€ ole olemassakaan. PitÀÀ nimenomaan olla sopivan luonteen lisĂ€ksi myös kiva katsella, jotta seksipuoli voi toimia.
Olen samaa mieltÀ. Ei olekaan sellaista kuin liian komea mies! Nuorempana ajatteli, ettÀ olen enemmin yksin kuin ei-hyvÀnnÀköisen kanssa - riittÀvÀn kauan kun jaksoi odotella, sopiva tyyppi tuli töissÀ vastaan. On toki ihan hyvÀ tiedostaa se, ettÀ vaikka pullukka voi laihtua, jolloin siitÀ tuleekin hottis eli tietyntyyppiset piirteet kun löytyy, muuta osaa voi kehittÀÀ.
Haastavampaa on löytÀÀ oikeasti hyvÀnnÀköinen (kuten tÀmÀ Kris minusta on), mutta myös oikeasti fiksu mies. Mulla itsellÀ oli yliopistokoulutus enkÀ haluaisi puolisoa, jolla ei ole koulutusta.Etsit ÀlykÀstÀ ja komeaa, ja kÀytÀt sanaa HOTTIS. Reps. SinÀ tulet niin jÀtetyksi, kun olet Martinan iÀssÀ ja nuorempaa puskee ohi.
Hmm.. Olen jo vanhempi kuin Martina ja niin mun mieskin on. EhkÀ se jÀttÀÀ mut vaikka ensi vuonna kun juhlitaan 13.hÀÀpÀivÀÀ?KÀytÀn muuten ihan sujuvasti hottis-termiÀ, vaikka ikÀ alkaa nelosella ja työkaverit on professoritasoa - töissÀkin!
175cm ei kuulosta mitenkÀÀn erityisen lyhyeltÀ. MiettikÀÀ, jos ylipainosta puhuttaisiin samalla tavalla. "Ihan mukava muuten, mutta neljÀ kiloa yli ihannepainon".
En minÀkÀÀn ole mikÀÀn pitkÀ nÀin 165 senttisenÀ ja kyllÀ kelpaisi.
Haastavampaa on löytÀÀ oikeasti hyvÀnnÀköinen (kuten tÀmÀ Kris minusta on), mutta myös oikeasti fiksu mies. Mulla itsellÀ oli yliopistokoulutus enkÀ haluaisi puolisoa, jolla ei ole koulutusta.