Seiska: Martina iski kuuman palomiehen!
Kommentit (623)
martina s. 1982 alkaa olla liian vanha niille jolla on rahaa...
Ei jestas miten typerÀn oloinen ukko!! Miten tuo nyt eroaa spermanista? Lompakkokin laihempi. Ei Martina, ei nÀin :(
Maraa harmittaa niin paljon kun Sohva saanut kenties sormuksen ettĂ€ oli pakko saada joku ukkođđ đ€Łpuaaaahh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ota kantaa mutta miten tuo Soffe kehtaa? Esittelee mauttomasti merkkituotteitaan joka storyssaan. Aina tuo iÀnikuinen sama hemmetin Balenciaga. Vaihtaisi levyÀ jo. Soffe me kaikki tiedetÀÀn ettÀ sulla ei ole rahaa. Ja tolla lomallakaan tuskin on maksanut edes vesipulloa itse. Ihan ÀlyttömÀn noloa, hirveÀ myötÀhÀpeÀ hÀnen puolestaan.
On kyllĂ€ tuo Sohvi aikamoinen. Ei uskoisi kĂ€ytöksensĂ€ perusteella 30v naiseksi. Tuo hupakkomainen nauru, muovinen selfie-narsisti-addikti ja Instagram-trendien mukaan elĂ€vĂ€ loinen. Merkkituotteet oltava aina esillĂ€ ja mahdollisimman isolla, ettĂ€ kaikki varmasti nĂ€kee mitĂ€ on pÀÀllĂ€. ĂĂ€rimmĂ€isen noloa.
Mun mielestÀ enemmÀnkin elÀkelÀistyyli. KÀsilaukku sylissÀ ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas miten typerÀn oloinen ukko!! Miten tuo nyt eroaa spermanista? Lompakkokin laihempi. Ei Martina, ei nÀin :(
Spermannista tÀmÀ uusi kaveri eroaa ulkonÀöllÀ, miten voi olla noin hyvÀn nÀköinen? Erityisesti niissÀ kuvissa, joissa on työvaatteissa - huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt nÀistÀ komistuksista mieleen, ettÀ mitenköhÀn drinksusiepoillla menee Rivieralla? Sofia vetÀÀ herneen nenuliin Martinan p*nokaverista, kunhan vain herÀilee tÀhÀn pÀivÀÀn, Martinan ja muiden naisten pÀihittÀminen on luultavasti elÀmÀssÀ eteenpÀin työntÀvÀ voima. Instassa tulee olemaan yhÀ enemmÀn esillÀ Stefun ostamia lahjuksia.
Odotettavissa on uusi herutuskuva..
Vierailija kirjoitti:
Liian komea ja liian treenattu. Tulisi itsellekin tarve olla aina tÀydessÀ tÀllingissÀ. Ei kiitos. TyyppejÀ, joita voi katsella, mutta joita ei halua elÀmÀÀnsÀ. Luulis, ettÀ miehillÀ on vÀhÀn sama. Joku sofia, ehkÀ kiva katsella mutta kiertÀisin kaukaa. Onko, vai olenko ainoa, joka ajattelee nÀin kumppanin ulkonÀöstÀ?
Et ole ainoa, mutta et luultavasti ole kovin hyvÀnnÀköinen.
Martina ja toi Kris on ulkoisesti saman tasoisia, ei ole âliian komeaâ Martinalle.
MÀ en vois olla muun kuin komean miehen kanssa, eikÀ liian komeaa miestÀ ole olemassakaan. PitÀÀ nimenomaan olla sopivan luonteen lisÀksi myös kiva katsella, jotta seksipuoli voi toimia.
Ei pysty nÀköjÀÀn aikuinen nainen olemaan itsekseen. Ero tapahtunut juuri ja nyt jo uutta putkeen. Opettelis tulemaan toimeen itsensÀ kanssa, voisi parisuhdekin joskus sitten onnistua. TÀmÀ tulee kaatumaan ennen joulua. Martinan pitÀisi kÀsitellÀ katkeruutensa ensin pois.
Mukavan nĂ€köinen jĂ€bĂ€ ei siinĂ€ mitÀÀnđ€©
Sohvakin voi olla kade mutta vain jos lompakko unohdetaan...
NÀÀ on nÀitÀ seiskan juttuja seiska tulee ottaa vÀhÀn Jussi kuvia nÀistÀ ettÀ MaRa pÀÀsee taas lehteen..
Kriskin saa nÀkyvyyttÀ..
*huoks*Julkkisten "yllÀtysromansseja" ja "yllÀtyseroja"En lue seiskaa "yllÀtys yllÀtys"
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ota kantaa mutta miten tuo Soffe kehtaa? Esittelee mauttomasti merkkituotteitaan joka storyssaan. Aina tuo iÀnikuinen sama hemmetin Balenciaga. Vaihtaisi levyÀ jo. Soffe me kaikki tiedetÀÀn ettÀ sulla ei ole rahaa. Ja tolla lomallakaan tuskin on maksanut edes vesipulloa itse. Ihan ÀlyttömÀn noloa, hirveÀ myötÀhÀpeÀ hÀnen puolestaan.
Muuten et ota kantaa muuta kun Sofiaan josta ei edes tÀssÀ ketjussa keskustella:D PakkomielteensÀ itse kullakin.
Siis te samat kirjoittajat jaarittelette pÀivÀstÀ toiseen tÀhÀnkin ketjuun?
Ei millÀÀn pahalla, mutta on teillÀ aika surkea oma elÀmÀ.
MÀ enimmÀkseen lueskelen nÀitÀ ruokatunnilla.
Vai ettÀ raitis :D kyllÀ tÀmÀ "Kris" tunnetaan. Oikealta nimeltÀÀn Kristian Tamminen, 29 vuotias ja ihan on kuule pikku kylÀbaarien rÀkÀnokka joka on aina ihan naamat ja vonkaa jokasta.
Vierailija kirjoitti:
martina s. 1982 alkaa olla
liian vanha niille jolla on rahaa...
Martina tykkÀÀ nuorista kolleista, henkinen ikÀ suurin piirtein sama.
Martinan ÀidillÀ lapsi lkolmen eri ukon kanssa. Sosiaalinen malli, Martina pÀÀtyy samaan vielÀ yksi vauva puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty nÀköjÀÀn aikuinen nainen olemaan itsekseen. Ero tapahtunut juuri ja nyt jo uutta putkeen. Opettelis tulemaan toimeen itsensÀ kanssa, voisi parisuhdekin joskus sitten onnistua. TÀmÀ tulee kaatumaan ennen joulua. Martinan pitÀisi kÀsitellÀ katkeruutensa ensin pois.
Ei kai Martina tÀmÀn kanssa parisuhteeseen ole alkamassa vaan paskan suhteen ja kevÀÀn jÀlkeen pitÀÀ hauskaa. Haluaa tuntea vÀhÀn elÀvÀnsÀ. He tuskin ovat yhteistÀ joulua suunittelemassa;D
Vierailija kirjoitti:
Kamooon!! Seksisuhde đȘ
Sama mulla,olen 38v yhden lapsen Ă€iti ja mulla ollut vuoden 5vuotta nuorempi mies jonka kanssa vĂ€lillĂ€ viikonloppuja vietetÀÀn đ
Ihanan rentoa ja molemmilla hiukan myös tunteita tietenkin,mut kumpikaan ei halua vakavaa suhdetta.
En ikinÀ enÀÀ seurustele vakavasti.
5 vuotta ei ole mikÀÀn mainittava ikÀero.
Jotenkin kÀy sÀÀliksi nÀmÀ palstamammat tÀÀllÀ, joille on joku juttu jos mies on vÀhÀn nuorempi ja nÀlvitÀÀn naisia mummoiksi jne.
Kasvatetaanko osa naisista joksikin vanhempien miesten leluiksi, piioiksi ja itsetunnottomiksi, hyödyllisiksi idiooteiksi jotka eivÀt edes tajua jÀttÀvÀnsÀ omaa elÀmÀÀ vÀlistÀ, vai mistÀ nÀÀ tietyt asenteet kumpuaa?
Tuosta Martinan ja Krisin ikÀerosta ei olisi kukaan sanonut mitÀÀn, jos Kris olisikin se vanhempi osapuoli.
Ja Eskohan on Martinaa vielÀ vanhempi kuin Martina KrisiÀ!
Miksi kukaan ei puhu siitÀ? Nelikymppinen Esko vei Martinan nuoruuden vÀijyttÀmÀllÀ hÀnet perheansaan vai mitÀ, miksi ette puhu nÀin??
(Loppuviesti siis yleisesti ketjuun ei vastauksena lainaamaani viestiin)
Vierailija kirjoitti:
Martinan ÀidillÀ lapsi lkolmen eri ukon kanssa. Sosiaalinen malli, Martina pÀÀtyy samaan vielÀ yksi vauva puuttuu
TÀmÀ sama on itsellÀnikin kÀynyt mielessÀ. Jos emme kÀy menneisyyttÀmme lÀpi, toistamme sitÀ aivan uskomattoman tarkasti omassa elÀmÀssÀmme. Luulen, ettÀ kolmas lapsi on vielÀ tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200768
WAU!!!!!!!đđȘâ€ïžđ
Perunkin innostukseni jos mies onkin lyhyt. Se on niiiim turn-off mulle, sillÀ rakastan pitkiÀ miehiÀ 190cm>
No kuinka moni teistÀ mammoista on edes sen 175 cm? Luulisi tuon pituisen riittÀvÀn aivan hyvin normipituiselle naiselle. JÀttÀkÀÀ ne pitkÀt miehet meille oikeasti pitkille naisille. EiköhÀn Kris ole ihan sopivan mittainen Maralle, on sen verran kirppu.
170 senttiselle 175cm mies on kÀytÀnnössÀ saman pituinen. Haluan tuntea itseni pienemmÀksi ja naiseksi miehen rinnalla. Se tunne ei vaan tule noin lyhyen kanssa.
MÀ olen 175cm ja mulle 175 senttinen mies on tosi hyvÀ.
TykkÀÀn, kun mies on kanssani suunnilleen saman pituinen enkÀ koe mitÀÀn tarvetta olla miehen rinnalla pieni.
Tunnen itseni aina Naiseksi, siihen ei vaikuta se kuka tai minkÀlainen mies rinnalla seisoo.
Hei haloo naiset ja naiseilijat! MikÀ vika 175cm miehessÀ? Ette tekÀÀn mitÀÀn tolpan pituisia huippumalleja ole. Tuollaiset pinnalliset senttienkyylÀÀjÀt pysykööt ikisinkkuina