Seiska: Martina iski kuuman palomiehen!
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan myöhemmin uudelleen, ei nyt vielÀ riehaannuta.
Tod.nÀk. tuo on vain yhteistyötÀ lehden myynnin kasvattamiseksi.
Seiska maksaa ehkÀ lemmenloman! Kaikki yksityisasiat kaupan edelleen!
Vierailija kirjoitti:
TÀllaisilla miehillÀ on aina ihan hirveÀt jutut ja sekoilut. HeillÀ on mielessÀÀn vain helpot naiset ja oma egoismi. Krisun frendi kommentoinut nÀin yhteen hÀnen selfie kuvaansa instagramissa:
â Katseesta pÀÀtellen jonku nuoren kuopiolaisen tyttĂ€ren pöksyihin, ainakin viikonlopun ajaksi. #112kuinkavoinauttaa #yksikkömatkallaâ
Ja tuohon Krisu vastannut â đđđđđâ
Siis tuon takia en enÀÀ koskaan sekaannu Alfoihin. Kerran tein sen virheen erÀÀn vanhemman miehen kohdalla ja hĂ€nenkin facea kun selailin, niin ihan samanlaista âlĂ€ppÀÀâ heittivĂ€t sen Ă€ijĂ€n kaverit julkisesti kaikkien nĂ€htĂ€ville hĂ€nen kuviensa alle.
Mulla on kaverin kaverina myös erÀs 20v lentÀjÀpoika, joka nÀyttÀÀ aika samalta kuin tuo Kris. Ja heillÀkin ihan samanlaisia juttuja. Tuo lentÀjÀpoika on vaan varakkaasta perheestÀ, itseriittoinen, mutta ei kuvaa itseÀnsÀ noin paljon. JÀnnÀ kuitenkin miten samanlaisia luonnepiirteitÀ nÀillÀ alfoilla on.
. Tuollaiset jutut on lĂ€hes kaikilla miehillĂ€ Ă€ijĂ€porukoissa kokoon ja nĂ€köön katsomatta. Poikkeuksena muutamat Ă€lyköt. Tervetuloa todellisuuteen đ
Kamooon!! Seksisuhde đȘ
Sama mulla,olen 38v yhden lapsen Ă€iti ja mulla ollut vuoden 5vuotta nuorempi mies jonka kanssa vĂ€lillĂ€ viikonloppuja vietetÀÀn đ
Ihanan rentoa ja molemmilla hiukan myös tunteita tietenkin,mut kumpikaan ei halua vakavaa suhdetta.
En ikinÀ enÀÀ seurustele vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niiiin pieni maa, ettÀ lyön vaikka vetoa, ettÀ ainakin muutama mun kaveri on pannut tuota Krisua.
MeillÀ on niin paljon yhteisiÀ tuttuja, ja varsinkin nykyajan tinder-aikakaudella kaikki vÀhÀn panee ristiin ja rastiin toisiaan. Varsinkin tietyissÀ piireissÀ tietyn tyyppiset ihmiset tuppaavat harrastamaan paljon irtosuhteita ja ulkonÀkö edellÀ mennÀÀn.
Veikkaanpa, ettÀ monikin Tre, Hki, Kuopiolainen +20v tietÀÀ tuon jÀtkÀn ja tietÀÀ lukuisia muijia keitÀ hoidellut. TÀllÀkin palstalla on taatusti muutama, joka ehkÀ jopa itse pannut tuota tai tietÀÀ jonkun, joka on.
VÀhÀn ohiksena, mutta tutustuin kerran ig:ssÀ erÀÀseen kaverin kaveriin vÀhÀn paremmin. MeillÀ synkkas aika hyvin ja olis ollut kiva tutustua paremmin ja nÀhdÀ, kunnes mun hyvÀ ystÀvÀ kertoi nuss*ineensa kyseistÀ miestÀ. Jotenkin ÀllöttÀvÀÀ, meni maku mieheen siinÀ mielessÀ, mutta kivaksi kaveriksi jÀi.
Pieni maa, pienet piirit.
MikÀ tÀmÀn vuodatuksen bointti oli:D EttÀ Kris on kolmeenkymmeneen elinvuoteensa kerenyt panemaan ennenkin ja hÀnellÀ on tuttuja tre, hki, kuopio akselilla. TÀtÀ tuskin kukaan epÀilikÀÀn.
Kris Tamminen komea mutta instagramin kuvista tuli mieleen itserakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihÀn ole yksityinen ig tili tolla Krisilla.
What! EipÀ muuten olekkaan enÀÀ. VielÀ ihan aamulla oli. Olikohan tÀmÀ nyt joku taktinen veto KrisiltÀ?
On kyllÀ todella komea kaveri, mutta selfieitÀ miljoona instassa. Se kertoo aina jostain, vÀhintÀÀnkin siitÀ, ettÀ on tietoinen olevansa erittÀin hyvÀn nÀköinen. Ja bilekuvia paljon.
Ja ilmeisesti joku voimaannuttavaa mietelause tatuoitu rintaan :D :D
Oma nimi ainakin löytyy tatuoituna suurin kirjaimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas ylimielisen oloinen palomies. Aivan kamala. En huolis tommosta leuhottajaa koskaan. YĂ€k.
ĂlĂ€ pelkÀÀ, tuskin hĂ€nenlaisensa kiinnittĂ€vĂ€t sinuun mitÀÀn huomiota.
HyvÀnnÀköinen mies. Minusta on hienoa, ettÀ Martina on löytÀnyt kumppanin. Rahansakin hÀn tienaa tunnetusti itse, vaikka palstaa lukiessa voisi kuvitella, ettÀ 100 000 euroa ei ole mitÀÀn.
Ei muuten yllÀttÀnyt, ettÀ tÀnne löysi heti monta naista, jotka "tuntevat" Krisin (tai ainakin serkun kummin kaima tuntee), eikÀ kukaan ole nÀhnyt hÀnessÀ mitÀÀn hyvÀÀ.
Katkeraa kalkkia.
Ei tÀssÀ kukaan varmaan katkera ole. ItsellÀ vaan p*askoja kokemuksia tuon tyyppisistÀ miehistÀ. Ei sieltÀ suusta tule mitÀÀn jÀrkevÀÀ. Pari kertaa treffeillÀ kÀynyt ja kiitos, mutta ei kiitos.
Krisua en tunne henk.koht, mutta kaikki ne setit mitÀ olen hÀnestÀ nÀhnyt ja kuullut, niin vaikuttaa tyypilliseltÀ Ex on the beach tyyliseltÀ mieheltÀ, jolle alkoholi, reivaaminen ja sekoilu lÀhellÀ sydÀntÀ. IkÀÀ vielÀpÀ 30. Kai tÀllaisia huomioita voi todeta ilman, ettÀ on katkera? :D
Vierailija kirjoitti:
Martina on siis vihdoin löytÀnyt sielunkumppanin, jolla on kanssaan samat arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas ylimielisen oloinen palomies. Aivan kamala. En huolis tommosta leuhottajaa koskaan. YĂ€k.
ĂlĂ€ pelkÀÀ, tuskin hĂ€nenlaisensa kiinnittĂ€vĂ€t sinuun mitÀÀn huomiota.
HyvÀnnÀköinen mies. Minusta on hienoa, ettÀ Martina on löytÀnyt kumppanin. Rahansakin hÀn tienaa tunnetusti itse, vaikka palstaa lukiessa voisi kuvitella, ettÀ 100 000 euroa ei ole mitÀÀn.
Ei muuten yllÀttÀnyt, ettÀ tÀnne löysi heti monta naista, jotka "tuntevat" Krisin (tai ainakin serkun kummin kaima tuntee), eikÀ kukaan ole nÀhnyt hÀnessÀ mitÀÀn hyvÀÀ.
Katkeraa kalkkia.
NÀhtÀvÀksi jÀÀ, miten pitkÀlle ne tulot riittÀvÀn ilman Stefun avustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/1280414
Ihan kiva đ
Omg đ Nyt tais Marttiina vetÀÀ Stefua pidemmĂ€n korren.
Onko myös palksumpi?
Vierailija kirjoitti:
MissÀ tynnyrissÀ kyseinen palomies on kasvanut, jos lÀhtee Maran kelkkaan? Kaikkien luulisi kiertÀvÀn kaukaa.
TÀmÀ palomies vaikuttaa instagramissaan itserakkaalta ja julkisuus maran myötÀ pönkittÀÀ narsistista taipumusta
Vierailija kirjoitti:
MÀ tunnen itserakkaita, jotka eivÀt ole minkÀÀn nÀköisiÀ. Esimerkiksi omasta ÀlystÀ tai omaisuudestaan hullaantuneita. Silloin kuvauskohde on jotain muuta.
Koko ketju pelkkÀÀ ulkonÀön haukkumista, joka suuntaan.
Te vÀitÀtte olevanne se empaattinen sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200768
WAU!!!!!!!đđȘâ€ïžđ
Perunkin innostukseni jos mies onkin lyhyt. Se on niiiim turn-off mulle, sillÀ rakastan pitkiÀ miehiÀ 190cm>
No kuinka moni teistÀ mammoista on edes sen 175 cm? Luulisi tuon pituisen riittÀvÀn aivan hyvin normipituiselle naiselle. JÀttÀkÀÀ ne pitkÀt miehet meille oikeasti pitkille naisille. EiköhÀn Kris ole ihan sopivan mittainen Maralle, on sen verran kirppu.
170 senttiselle 175cm mies on kÀytÀnnössÀ saman pituinen. Haluan tuntea itseni pienemmÀksi ja naiseksi miehen rinnalla. Se tunne ei vaan tule noin lyhyen kanssa.
PalomiehillÀ tÀrkeÀ ammatti ja huono palkka.
VielÀ lyhyt.
En sanoisi ettÀ mikÀÀn saalis.
Tuli nyt nÀistÀ komistuksista mieleen, ettÀ mitenköhÀn drinksusiepoillla menee Rivieralla? Sofia vetÀÀ herneen nenuliin Martinan p*nokaverista, kunhan vain herÀilee tÀhÀn pÀivÀÀn, Martinan ja muiden naisten pÀihittÀminen on luultavasti elÀmÀssÀ eteenpÀin työntÀvÀ voima. Instassa tulee olemaan yhÀ enemmÀn esillÀ Stefun ostamia lahjuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200768
WAU!!!!!!!đđȘâ€ïžđ
Perunkin innostukseni jos mies onkin lyhyt. Se on niiiim turn-off mulle, sillÀ rakastan pitkiÀ miehiÀ 190cm>
No kuinka moni teistÀ mammoista on edes sen 175 cm? Luulisi tuon pituisen riittÀvÀn aivan hyvin normipituiselle naiselle. JÀttÀkÀÀ ne pitkÀt miehet meille oikeasti pitkille naisille. EiköhÀn Kris ole ihan sopivan mittainen Maralle, on sen verran kirppu.
170 senttiselle 175cm mies on kÀytÀnnössÀ saman pituinen. Haluan tuntea itseni pienemmÀksi ja naiseksi miehen rinnalla. Se tunne ei vaan tule noin lyhyen kanssa.
Oletko vÀhÀn pinnallinen?
Onkohan Kris sukua Eva Tammiselle?
Vierailija kirjoitti:
TÀllaisilla miehillÀ on aina ihan hirveÀt jutut ja sekoilut. HeillÀ on mielessÀÀn vain helpot naiset ja oma egoismi. Krisun frendi kommentoinut nÀin yhteen hÀnen selfie kuvaansa instagramissa:
â Katseesta pÀÀtellen jonku nuoren kuopiolaisen tyttĂ€ren pöksyihin, ainakin viikonlopun ajaksi. #112kuinkavoinauttaa #yksikkömatkallaâ
Ja tuohon Krisu vastannut â đđđđđâ
Siis tuon takia en enÀÀ koskaan sekaannu Alfoihin. Kerran tein sen virheen erÀÀn vanhemman miehen kohdalla ja hĂ€nenkin facea kun selailin, niin ihan samanlaista âlĂ€ppÀÀâ heittivĂ€t sen Ă€ijĂ€n kaverit julkisesti kaikkien nĂ€htĂ€ville hĂ€nen kuviensa alle.
Mulla on kaverin kaverina myös erÀs 20v lentÀjÀpoika, joka nÀyttÀÀ aika samalta kuin tuo Kris. Ja heillÀkin ihan samanlaisia juttuja. Tuo lentÀjÀpoika on vaan varakkaasta perheestÀ, itseriittoinen, mutta ei kuvaa itseÀnsÀ noin paljon. JÀnnÀ kuitenkin miten samanlaisia luonnepiirteitÀ nÀillÀ alfoilla on.
MikÀ on 20v lentÀjÀpoika?
Joillekin Any publicity is good publicity.