Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Seiska: Martina iski kuuman palomiehen!

Kommentit (623)

Vierailija
301/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofiakin on löytyy tÀn jÀbÀn instasta...Sauli Koskisen kavereita myös..

pieni piiri pyörii😅

https://www.instagram.com/p/2G82MeLWxt/

Siis herran jumala tuo sabina sĂ€rkĂ€n asento 😂😂😂😂😂

Vierailija
302/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suulla supliikkimiehen haastoin

SydÀnjuuria myöten mua raastoit

Kun kullat kupolissa mÀtti

KylmÀsti se mut kyydistÀ jÀtti

Hani, sÀ valehtelit mulle

Ehdin jo antaa lovee sulle

Luulin sitÀ tzoukiks vaan

Sanoit, ettÀ sulta mÀ yllÀrin saan!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eli paluu aikaan Esko.

Vierailija
304/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuinkahan montaa julkkisnaista tuokin ok kairannut? Kiva muuten vicken lukea noita juttuja kaupassa esim.. Ja isben :(

Vierailija
305/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko massia riittÀvÀsti? PelkÀÀn ettei.

Ei laastarilla tarvitse ollakaan.

Vierailija
306/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian komea ja liian treenattu. Tulisi itsellekin tarve olla aina tÀydessÀ tÀllingissÀ. Ei kiitos. TyyppejÀ, joita voi katsella, mutta joita ei halua elÀmÀÀnsÀ. Luulis, ettÀ miehillÀ on vÀhÀn sama. Joku sofia, ehkÀ kiva katsella mutta kiertÀisin kaukaa. Onko, vai olenko ainoa, joka ajattelee nÀin kumppanin ulkonÀöstÀ?

Et ole ainoa, mutta et luultavasti ole kovin hyvÀnnÀköinen.

Martina ja toi Kris on ulkoisesti saman tasoisia, ei ole ”liian komea” Martinalle.

MÀ en vois olla muun kuin komean miehen kanssa, eikÀ liian komeaa miestÀ ole olemassakaan. PitÀÀ nimenomaan olla sopivan luonteen lisÀksi myös kiva katsella, jotta seksipuoli voi toimia.

Olen samaa mieltÀ. Ei olekaan sellaista kuin liian komea mies! Nuorempana ajatteli, ettÀ olen enemmin yksin kuin ei-hyvÀnnÀköisen kanssa - riittÀvÀn kauan kun jaksoi odotella, sopiva tyyppi tuli töissÀ vastaan. On toki ihan hyvÀ tiedostaa se, ettÀ vaikka pullukka voi laihtua, jolloin siitÀ tuleekin hottis eli tietyntyyppiset piirteet kun löytyy, muuta osaa voi kehittÀÀ.

Haastavampaa on löytÀÀ oikeasti hyvÀnnÀköinen (kuten tÀmÀ Kris minusta on), mutta myös oikeasti fiksu mies. Mulla itsellÀ oli yliopistokoulutus enkÀ haluaisi puolisoa, jolla ei ole koulutusta.

Mun mielestÀ naisella/miehellÀ on samallainen oikeus vaatia kumppaniltaan varallisuutta kun sinulla ulkonÀköÀ ja koulutusta. Itse en tyhjÀtaskuista syty ja olen mielummin yksin. EikÀ se tietenkÀÀn tarkoita ettÀ lÀhtisin jokaisen varakkaan matkaan tottakai pitÀÀ olla muutenkin kemiaa. Jokaisella on kriteerinsÀ.

Vierailija
307/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onpa Sofian naama tossa isomman tai kolhomman nÀköinen

Vierailija
308/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan montaa julkkisnaista tuokin ok kairannut? Kiva muuten vicken lukea noita juttuja kaupassa esim.. Ja isben :(

Helkatin ilosilta ja hyvinvoivilta likoilta ne vaikuttaa vaikka sinÀ yrittÀisit kuinka maalailla piruja seinille.

Vierailija
309/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri pannu tuota. LivenÀ miehekkÀÀmmÀÀn ja vanhemman nÀköinen, varmaan 170. Instassa nuoremman nÀköinen. EiköhÀn Martina ota siltÀ vaan munaa, mikÀÀn tosirakkaus ei ole kyseessÀ

Mies?

Vierailija
310/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Stefan on miljonÀÀri ja tÀÀ letkupoikanen tienaa sen 30 000/ euroa vuosi. 😃

On siinÀ melkoiset erot.

No Seiska sponssaa Mummolle ja letkupojalle juttu matkan Alanyaan, jossa voidaan Kleopatra beachilla keikistellĂ€ halpis kuoharit kĂ€dessĂ€ ja vÀÀntÀÀ vĂ€kinĂ€istĂ€ hymyĂ€ 😂

Letkupoika saa sitÀ mitÀ toivookin eli Seiska julkiuutta mummon kainalossa, jonka avulla voi yrittÀÀ pönkittÀÀ omaa "uraa"...

Vierailija
311/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Knpwe kirjoitti:

Mun kaveri oli ton kanssa Tinder treffeillÀ. Sanoi, liian itseÀÀn tÀynnÀ, ja turn off oli kun nÀki luonnossa koska on kuulemma noin 168 cm pÀtkÀ ja lyhyet jalat....

Jos haluaisin panokaverin niin aivan se ja sama kuinka tÀynnÀ itseÀÀn ois saati pituus. Kokonais- tai jalkojen.

Ainoa pituus joka kiinnostais olisi jalkojen vĂ€lissĂ€ 😀

Vierailija
312/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian komea ja liian treenattu. Tulisi itsellekin tarve olla aina tÀydessÀ tÀllingissÀ. Ei kiitos. TyyppejÀ, joita voi katsella, mutta joita ei halua elÀmÀÀnsÀ. Luulis, ettÀ miehillÀ on vÀhÀn sama. Joku sofia, ehkÀ kiva katsella mutta kiertÀisin kaukaa. Onko, vai olenko ainoa, joka ajattelee nÀin kumppanin ulkonÀöstÀ?

Martina ja toi Kris on ulkoisesti saman tasoisia, ei ole ”liian komea” Martinalle.

MÀ en vois olla muun kuin komean miehen kanssa, eikÀ liian komeaa miestÀ ole olemassakaan. PitÀÀ nimenomaan olla sopivan luonteen lisÀksi myös kiva katsella, jotta seksipuoli voi toimia.

Olen samaa mieltÀ. Ei olekaan sellaista kuin liian komea mies! Nuorempana ajatteli, ettÀ olen enemmin yksin kuin ei-hyvÀnnÀköisen kanssa - riittÀvÀn kauan kun jaksoi odotella, sopiva tyyppi tuli töissÀ vastaan. On toki ihan hyvÀ tiedostaa se, ettÀ vaikka pullukka voi laihtua, jolloin siitÀ tuleekin hottis eli tietyntyyppiset piirteet kun löytyy, muuta osaa voi kehittÀÀ.

Haastavampaa on löytÀÀ oikeasti hyvÀnnÀköinen (kuten tÀmÀ Kris minusta on), mutta myös oikeasti fiksu mies. Mulla itsellÀ oli yliopistokoulutus enkÀ haluaisi puolisoa, jolla ei ole koulutusta.

Etsit Ă€lykĂ€stĂ€ ja komeaa, ja kĂ€ytĂ€t sanaa HOTTIS. Reps. SinĂ€ tulet niin jĂ€tetyksi, kun olet Martinan iĂ€ssĂ€ ja nuorempaa puskee ohi. 

Hmm.. Olen jo vanhempi kuin Martina ja niin mun mieskin on. EhkÀ se jÀttÀÀ mut vaikka ensi vuonna kun juhlitaan 13.hÀÀpÀivÀÀ?KÀytÀn muuten ihan sujuvasti hottis-termiÀ, vaikka ikÀ alkaa nelosella ja työkaverit on professoritasoa - töissÀkin!

Olet varmaan sitten kauppakorkeasta.

Vierailija
313/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Letkupoika kirjoitti:

On siinÀ melkoiset erot.

No Seiska sponssaa Mummolle ja letkupojalle juttu matkan Alanyaan, jossa voidaan Kleopatra beachilla keikistellĂ€ halpis kuoharit kĂ€dessĂ€ ja vÀÀntÀÀ vĂ€kinĂ€istĂ€ hymyĂ€ 😂

Letkupoika saa sitÀ mitÀ toivookin eli Seiska julkiuutta mummon kainalossa, jonka avulla voi yrittÀÀ pönkittÀÀ omaa "uraa"...

Itse ottaisin mieluummin nuoren ja komean köyhĂ€n, kuin miljonÀÀrin (vaikka eihĂ€n Stefu ole vanha tai ruma, mutta vertauksena vain toi miljonÀÀriys ja komea mutta ”köyhĂ€â€).

Jokaisella makunsa!

Vierailija
314/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ilmankos jĂ€bĂ€ kuvaa vaan itteÀÀn ylĂ€kropasta on se hyvĂ€ ettĂ€ ei oo ihan tĂ€ydellinen😉jo ihan hĂ€nelle itselleen...

Vierailija
315/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit Ă€lykĂ€stĂ€ ja komeaa, ja kĂ€ytĂ€t sanaa HOTTIS. Reps. SinĂ€ tulet niin jĂ€tetyksi, kun olet Martinan iĂ€ssĂ€ ja nuorempaa puskee ohi. 

Hmm.. Olen jo vanhempi kuin Martina ja niin mun mieskin on. EhkÀ se jÀttÀÀ mut vaikka ensi vuonna kun juhlitaan 13.hÀÀpÀivÀÀ?KÀytÀn muuten ihan sujuvasti hottis-termiÀ, vaikka ikÀ alkaa nelosella ja työkaverit on professoritasoa - töissÀkin!

Olet varmaan sitten kauppakorkeasta.

Ja itse kĂ€ytĂ€t termiĂ€ ”reps” :D

Kovasti ÀrsyttÀÀ, kun joillain on komeat miehet...?

Sivusta

Vierailija
316/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai katohan... hÀnhÀn on siis krisu. Voin kertoa nÀin kyseistÀ miestÀ tapailleena, ettÀ pepun pakaraan menee muutakin kuin vessapaperi. PiikittÀÀ nimittÀin ihan testoa sinne. Ja on myös hyvin ÀkkiherkkÀ, varmaan osittain johtuen juuri tuosta. EttÀ siinÀpÀ on vakka kantensa valinnut. Onnea matkaan!

Vierailija
317/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Letkupoika kirjoitti:

On siinÀ melkoiset erot.

đŸ‘đŸ˜…đŸ˜‚đŸ€Ł

Vierailija
318/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai katohan... hÀnhÀn on siis krisu. Voin kertoa nÀin kyseistÀ miestÀ tapailleena, ettÀ pepun pakaraan menee muutakin kuin vessapaperi. PiikittÀÀ nimittÀin ihan testoa sinne. Ja on myös hyvin ÀkkiherkkÀ, varmaan osittain johtuen juuri tuosta. EttÀ siinÀpÀ on vakka kantensa valinnut. Onnea matkaan!

Ja sit sÀ herÀsit :D

Vierailija
319/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Letkupoika kirjoitti:

On siinÀ melkoiset erot.

Melkoset erot ulkonÀössĂ€kin 😀

Letkupoika kelpais heti.

Vierailija
320/623 |
17.06.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin juuri kirjoittaa ettĂ€ kun instaa katsoo niin ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ ihan toive luonne voi olla aika hermo ne tulee Karalahden kanssa toimeen mökillĂ€đŸ€Ș

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kaksi kuusi