Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö mies tunteet vai eikö sitä vain kiinnosta?

Vierailija
16.06.2020 |

Okei, mulla epäselvä tilanne fysioterapeuttini kanssa.
Jouduin viime vuonna käymään useasti erään vaivan takia. Väkisinkin meistä tuli tuttuja. Aloimme viestitellä näkemisten välissä.

Oli ehkä hieman flirttailevaa viesteilyä, mutta se meni liian pitkälle (siis ei todellakaan mitään härskiä vaan ehkä vaan liian tiivistä jne) ja hän vihelsi pelin poikki.
Nyt olemme muutama kuukausi sitten nähneet ja välit lämmenneet, mutta asialinjalla; viesteissä saattaa olla toki esim. kuukauden tauko.

Kun näemme, hän flirttailee ja juttu luistaa. Viesteissä olemme siis olleet asialinjalla.. Kun näemme, tulee tunne kuin olisimme tunteneet aina.
Nyt lupasi laittaa mulle viestiä ja kuvia lomaltaan kun menee entisöimään pohjoiseen kotitaloaan (pidän kaikesta nikkaroinnista & do it yourself -jutuista).
Saas nähdä laittaako.... vai onko vain sanahelinää...
Mulla myös synttärit tulossa - en odota että muistaisi niistä onnitella viestillä - ilahduttaisi toki.

Ongelma: en siis saa hänestä ”otetta”. Aina kun luulen että nyt on jotain, hän luiskahtaa käsistäni kuin saippua. Mitä teen? Onko tilanne vain unohdettava?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että nauttii huomiosta ja flirtistä. En usko, että on edes juuri kiinnostunut sinusta, sillä olisi muuten aktiivisempi. Kaikille flirttailu ja kaikkien halukkaiden kanssa seksin harrastaminen on joillekin ihmisille ihan arkipäivää.

Vierailija
62/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Viileyttä olen koettanut nyt harjoittaa. Viimeksi kun kävin, hän kyseli myös minun kesäsuunnitelmistani.

Kerroin, että eräs ”tuttava” pyysi golfaamaan. Tähän sitten fyssari heti että ”joku mieskö?”. Vastasin myöntävästi ja sanoin että kohteliasta se on mennä kun pyydetään (en tarkoittanut tätä kuittina sille, ettei syksyllä lähtenyt kahville - siitä on jo niin pitkä aika; en edes tuossa hetkessä tajunnut että voisi ottaa kuittailuna, toivottavasti ei...)

Sitten vaihdoin aihetta ja juttelimme muuta.

Kun olin lähdössä hän pysäytti minut vielä ovella ja kysyi ”Hei, oletko tosissaan lähdössä golfaamaan...koska?”

Heilautin kättäni ja sanoin ”hyvää kesää, nähdään!”

Cool enough?😄

Ap

Oletko oppinut sosiaaliset taitosi Salatuista elämistä? Pelleily on mielestäsi fiksu tapa rakentaa suhteita?

Miehestä en mitään tiedä, en osaa selittää hänen käytöstään, mutta sinä olet kyllä tyhjänpäiväinen idiootti jos tuollaisia ajatuksia mielessäsi pyörittelet ja sitten vieläpä toimit ajatustesi mukaisesti muiden ihmisten ilmoilla, vieläpä sellaisten ihmisten ilmoilla joilta toivot ystävyyttä.

Jos minulla olisi vihollisia joiden kanssa olisin aktiivisesti sodassa niin saattaisin käyttää pelleilyä tekniikkana jotenkin harhauttaa tai provosoida heitä, jotta saisin heidät tekemään virheitä. Ystäviin en tekniikoita käytä, ystäville en pelleile.

Kenties mies pitää sinusta pinnallisten seikkojen vuoksi kuten vaikkapa ulkonäkösi vuoksi tai ihan vain siksi että olet "kivan oloinen nainen". Nyt mies epäröi koska on huomannut että olet pelleilijä eli hän on huomannut että sinulla on luonnevika joka estää hyvän ihmissuhteen. Mies ei vain löydä itsestään tarpeeksi tahdonvoimaa lopettaa ystävyyttä kokonaan, hän vielä turhaan elättelee toivoa että suhde saattaisi olla mahdollinen, siksi hän on niin vaivaantunut kun ei osaa perääntyä vaikka arvelee että pitäisi.

Hän on vähän säälittävä, surullinen, yksinäinen tapaus, ressukka, kiltti. Sinä olet pelleilijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Viileyttä olen koettanut nyt harjoittaa. Viimeksi kun kävin, hän kyseli myös minun kesäsuunnitelmistani.

Kerroin, että eräs ”tuttava” pyysi golfaamaan. Tähän sitten fyssari heti että ”joku mieskö?”. Vastasin myöntävästi ja sanoin että kohteliasta se on mennä kun pyydetään (en tarkoittanut tätä kuittina sille, ettei syksyllä lähtenyt kahville - siitä on jo niin pitkä aika; en edes tuossa hetkessä tajunnut että voisi ottaa kuittailuna, toivottavasti ei...)

Kun olin lähdössä hän pysäytti minut vielä ovella ja kysyi ”Hei, oletko tosissaan lähdössä golfaamaan...koska?”

Cool enough?😄

Ap

Oletko oppinut sosiaaliset taitosi Salatuista elämistä? Pelleily on mielestäsi fiksu tapa rakentaa suhteita?

Miehestä en mitään tiedä, en osaa selittää hänen käytöstään, mutta sinä olet kyllä tyhjänpäiväinen idiootti jos tuollaisia ajatuksia mielessäsi pyörittelet ja sitten vieläpä toimit ajatustesi mukaisesti muiden ihmisten ilmoilla, vieläpä sellaisten ihmisten ilmoilla joilta toivot ystävyyttä.

Jos minulla olisi vihollisia joiden kanssa olisin aktiivisesti sodassa niin saattaisin käyttää pelleilyä tekniikkana jotenkin harhauttaa tai provosoida heitä, jotta saisin heidät tekemään virheitä. Ystäviin en tekniikoita käytä, ystäville en pelleile.

Kenties mies pitää sinusta pinnallisten seikkojen vuoksi kuten vaikkapa ulkonäkösi vuoksi tai ihan vain siksi että olet "kivan oloinen nainen". Nyt mies epäröi koska on huomannut että olet pelleilijä eli hän on huomannut että sinulla on luonnevika joka estää hyvän ihmissuhteen. Mies ei vain löydä itsestään tarpeeksi tahdonvoimaa lopettaa ystävyyttä kokonaan, hän vielä turhaan elättelee toivoa että suhde saattaisi olla mahdollinen, siksi hän on niin vaivaantunut kun ei osaa perääntyä vaikka arvelee että pitäisi.

Hän on vähän säälittävä, surullinen, yksinäinen tapaus, ressukka, kiltti. Sinä olet pelleilijä.

Ööööö ????😂

Vierailija
64/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Cool enough?😄

Ap

Loistavasti toimittu! Ja onhan se nyt kiinnostunut, miksi muuten sitä kiinnostaisi sun menot!

Kenties sitä miestä vain kiinnosti golf. Olisi mielellään kuullut lisää kaverin golf-harrastuksesta.

Jos joku vilpittömästi kysyy toisen golf-harrastuksesta, niin on aika outoa jos toinen vastaa "hyvää kesää, nähdään!". Ehkä se kysyjä ei silloin osaa päätellä että "tuo pitää minuun viileää etäisyyttä". Ehkä se kysyjä vain mielessään hetken ihmettelee kun ei saanut vastausta. Kysyjä ei tule tulkinneeksi tuota ihmissuhdepelinä, koska kysyjä on normaali ihminen joka ei pelaile lapsellisia hiekkalaatikkoleikkejä. Kysyjä kysyi golfista, ei saanut vastausta golfiin, kysyjä ihmettelee että olipas outo keskustelu mutta pian hän unohtaa koko jutun.

Kenties tuo mies ei ole aiemmin ollut suhteessa fantasioita elättelevän ylitulkitsija-peluri-narsistin kanssa, koska muutoin mies varmaan tunnistaisi jo varoitusmerkit ja pistäisi kaveruuden kokonaan poikki, oman turvallisuutensa vuoksi.

Vierailija
65/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että nauttii huomiosta ja flirtistä. En usko, että on edes juuri kiinnostunut sinusta, sillä olisi muuten aktiivisempi. Kaikille flirttailu ja kaikkien halukkaiden kanssa seksin harrastaminen on joillekin ihmisille ihan arkipäivää.

Joo. Jompi kumpi tuossa on ihan pihalla ja vain pelailee, tai molemmat, mutta eivät pelaa samaa peliä. Ei mitään toivoa että suhteella olisi hyvä tulevaisuus.

Vierailija
66/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jompi kumpi tuossa on ihan pihalla ja vain pelailee, tai molemmat, mutta eivät pelaa samaa peliä. Ei mitään toivoa että suhteella olisi hyvä tulevaisuus.

Jep, juuri näin. Itselleni on sanottu useamman kerran tuota "sinusta ei saa otetta" ja ne ovat olleet tilanteita, joissa en ole halunnut suhdetta tai mitään sinnepäinkään. Olen vain nauttinut toisen ihailusta ja ruokkinut sitä juuri sopivasti että pysyy yllä. Ei ihan reilua peliä mutta ihailija piristää elämää.

Vierailija
67/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ylitulkitsee nyt aika reippaasti kaikkea....  Kuten tuolla jo joku sanoi, monen perisynti on tulkita kaikki sanat ja katseet ym. aivan liian monimielisesti suuntaan tai toiseen.  Varsinkin miehet EIVÄT ole mitään tunteiden syviä tulkitsijoita, he elävät nyt ja tässä, ilman mitään monimutkaisia säätöjä. Fyssari on voinut ihan vaan tavallisesti tykätä sinusta, ihmisenä. Hän oli vaan MUKAVA. Kuten asiakaspalvelussa kuuluu olla, ei mitään muuta.

Aloittaja lopettaa nyt sen haihattelun ja romanssin kehittämisen päässään. Ei oikea elämä ole mitään romanttista elokuvaa, jossa pääosan esittäjillä on sun vaikka mitä neuroosia ja monen monen sotkun jälkeen he saavat toisensa ;)  

Jos suhde ei ole dramaattinen kuin Titanic leffa ja kiemurainen kuin Ally McBeal sarja niin silloinhan suhde on aivan mälsä. Kuka nyt niin mälsän harmaan suhteen haluaisi? Suhteen täytyy olla täyttä elämää, lisää elämää!

Kerran tunsin tyypin joka eli mielikuvituksessaan. Se selitteli että järven pohjassa elää merihirviö, se etsi sitä merihirviötä kun se souteli siellä järvellä. Myös joistain automatkoista se puhui, sellaisista missä se auto lentelee jossain taivaalla. Käsittääkseni se tyyppi ei ollut kehit ysvamm ainen tms. Sillä oli vain ns. vilkas mielikuvitus.

Myöhemmin olen oppinut että useimmilla sosiaalisilla ihmisillä on vilkas mielikuvitus myös, mutta erilailla. He eivät kuvittele merihirviöitä ja lentäviä autoja. He kuvittelevat ihmissuhdekiemuroita, salattuja merkityksiä muiden käytöksessä, muiden taka-ajatuksia. Noiden kuvitelmien mukaan he sitten tekevät seuraavat siirtonsa ihmissuhteissaan. Kun he löytävät tuttavia jotka kuvittelevat asioita samalla lailla niin heidän kanssa on sitten hurjan mukava juoruilla ja jakaa ihmissuhdeneuvoja. Näille ihmisille ihmissuhteet ovat kuin shakkipeliä missä tehdään siirtoja muita ihmisiä vastaan. Mutta tosiasiassa he tekevät siirtoja omaa mielikuvitustaan vastaan. He pelaavat koko elämänsä ajan itseään vastaan ja vain kuvittelevat että muut ihmiset ovat heitä vastaan. Narsistinen illuusio. Elämä olisi paljon helpompaa kun vain lakkaisi vainoharhaisesti kuvittelemasta vihollisia, mutta silloinhan elämä olisi myös tyhjää, joten parempi vain jatkaa kuvittelemista niin kauan kuin on pelissä voitolla. Lopulta jokainen narsisti kuitenkin häviää pelin, koska ei hän voi itseään voittaa.

Vierailija
68/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Golf -asia tuli siis aiemmin jo esille. Silloin ei kysynyt golfista mitään, vaan huomasin että yllättyi kun sanoin meneväni miespuolisen tutun kanssa - ja joo, sellaisen josta voisi tulla jotain.

Ulos lähtiessä - olin siis jo ovella - kysyi tuota koska menen / menenkö tosiaan pelaamaan sitä sen kaverin kanssa (en muista tarkkaa sanamuotoa), selkeästi oli yllättynyt siitä miehestä. Miksi? En tiedä, jos ei kerran kiinnosta.

Taitaa olla tuhoon tuomittu koko juttu, ei tästä mitään tule.

Ap

Vierailija
69/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mies ammattiglirttailija, joka tykkää pelata asiakkaidennkanssa ja ns leikkiä tulella. Tietää rajan ylittämisen olevan epäeettistä ammattilaiselle, joten tyytyy tuollaiseen. Saa siitä hivelyä egolleen. Tiedän vähän vastaavan miehen.

Tuollainen pelaaminen joka päivä naisasiakkaiden kanssa ei anna ammattimaista ja rehellistä kuvaa äijästä. Vastenmielinen ja rasvainen äijä 🤢

Vierailija
70/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kiinnostaa

Vierailija
71/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vastenmielinen itseään tyrkyttävä bimbo. Olisiko kenties isä puuttunut lapsuudessa, kun pitää miehiltä kerjätä huomiota joka tilaisuudessa? Ettekö ymmärrä miehen olleen vain ystävällinen ja erittäin ammattimainen, jossa veti selkeän rajan ja silti naikkosella vaan kova ky**ä mielessä...

Vierailija
72/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on vastenmielinen itseään tyrkyttävä bimbo. Olisiko kenties isä puuttunut lapsuudessa, kun pitää miehiltä kerjätä huomiota joka tilaisuudessa? Ettekö ymmärrä miehen olleen vain ystävällinen ja erittäin ammattimainen, jossa veti selkeän rajan ja silti naikkosella vaan kova ky**ä mielessä...

Ohhoh, aikamoisen analyysin teit ap:ta tuntematta! Häpeä.

Vierailija
73/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta lukijana en ymmärrä yhtä asiaa. Ap kysyy asiaa —> hänet lynkataan. Kyllä nainen on naiselle susi.

Ja asiaan kommentti: on se kiinnostunut. Ei vaan voi, syystä tai toisesta.

Mies53v

Vierailija
74/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
75/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/77 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neuvoisit ap:ta, jos hän olisi siskosi?

Vierailija
77/77 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne tässä?!