Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö mies tunteet vai eikö sitä vain kiinnosta?

Vierailija
16.06.2020 |

Okei, mulla epäselvä tilanne fysioterapeuttini kanssa.
Jouduin viime vuonna käymään useasti erään vaivan takia. Väkisinkin meistä tuli tuttuja. Aloimme viestitellä näkemisten välissä.

Oli ehkä hieman flirttailevaa viesteilyä, mutta se meni liian pitkälle (siis ei todellakaan mitään härskiä vaan ehkä vaan liian tiivistä jne) ja hän vihelsi pelin poikki.
Nyt olemme muutama kuukausi sitten nähneet ja välit lämmenneet, mutta asialinjalla; viesteissä saattaa olla toki esim. kuukauden tauko.

Kun näemme, hän flirttailee ja juttu luistaa. Viesteissä olemme siis olleet asialinjalla.. Kun näemme, tulee tunne kuin olisimme tunteneet aina.
Nyt lupasi laittaa mulle viestiä ja kuvia lomaltaan kun menee entisöimään pohjoiseen kotitaloaan (pidän kaikesta nikkaroinnista & do it yourself -jutuista).
Saas nähdä laittaako.... vai onko vain sanahelinää...
Mulla myös synttärit tulossa - en odota että muistaisi niistä onnitella viestillä - ilahduttaisi toki.

Ongelma: en siis saa hänestä ”otetta”. Aina kun luulen että nyt on jotain, hän luiskahtaa käsistäni kuin saippua. Mitä teen? Onko tilanne vain unohdettava?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttaleeko vai onko vain ystävällinen? Ilmeisesti sinä ap teet aloitteen kaikkeen. Aloitit viestittelyn, viestittelit liian tiiviisti, vaadit kuvia lomalta, olet pyytänyt kahville eikä toinen innostunut.

Tämä mies vain yrittää pitää asiakkaansa ja on hankalassa tilanteessa. Luovuta.

Missä kohtaa ap on VAATINUT lomakuvia???😂

Naisen syy. Aina.😳🙄

No ei ap kieltänytkään. Ap myös odottaa syntymäpäivän muistamista. Vähän outoa jo.

Miten ihmeessä täällä väännetään kaikki aina naisten syyksi? Edellä ap kertoo ettei odota miehen muistavan synttäreitään ja siitä joku sanoo että odottaa! Hetkinen...

No kun selvästi odottaa, että muistaa. Miksi muuten moista kirjoittaisi.

Vierailija
22/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos molemmat ovatkin varattuja? Muuttaisiko se tilannetta? Mulla meinaan samantyylinen case, ammatin voi vaihtaa vaan tosta ekasta viestistä.

Mietin vaan laajemmin tota käytöstä: että jos nämä onkin varattuja. Vaikuttaako se asiaan?

-ohis

No mitäpä arpoisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole varattu niin olishan se tuossa ja lämmennyt, anna olla. Miksi ihmeessä "kieltäisi tunteensa", eihän tuossa oli nyt mitään miksi ne pitäisi kieltää.  Ei kehtaa lopettaa täysin jos kuitenkin käytät sen palveluja= tuot rahaa

Ihan samaa mieltä. Ei kehtaa sanoa ikävästi, kun kerran asiakkaasta kyse. Ja ikävähän tuota on selittää miksi asiakas lähti pois.

Vierailija
24/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han itse ehdotti että vaihtaisi fyssarilla ja mies sanoi että älä vaihda!

Vierailija
25/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat varattuja???

Vierailija
26/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han itse ehdotti että vaihtaisi fyssarilla ja mies sanoi että älä vaihda!

Nyt hei järki käteen :D olisiko fyssarin pitäny sanoa: "joo vaihda vaan". Ei palvelualan ihminen uskalla ottaa riskiä, kun ap vaikutaa hieman jo ahdistelijalta :DD minkälainen paskamyrsky siitä olisi voinut seurata :D

Vierailija
27/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap tee mitään. Jos laittaa viestin niin voit vastata LYHYESTI, äläkä missään tapuksessa laita 2 viestiä peräkkäin.

Katso mitä hän tekee, mutta anna vain sen verran kuin hänkin. Voit kokeilla olla ihan vaan asiallinen, etkä flirttailla. Jos hän on oikeasti kiinnostunut hän ottaa asian puheeksi, jos olet yli-innokas hän perääntyy.

Vierailija
28/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran elokuvan jossa joku ukkeli tykkäsi seksuaalisesti teinipojista. Ukkelilla oli suhteita teinipoikien kanssa. Kerran ukkeli ystävystyi erään erityisen herkän ja haavoittuvaisen teinipojan kanssa, jolla oli paljon ongelmia. Ukkeli vietti paljon aikaa tuon teinipojan kanssa ja ukkeli joutui paljon, todella paljon, painiskelemaan mielessään suuren kysymyksen kanssa: olisiko hän teinipojalle vain ystävä, tuki ja turva VAI tekisikö hän heidän suhteesta seksuaalisen mikä tarkoittaisi sitä että hän käyttäisi hyväksi erittäin haavoittuvaista ihmistä.

Se leffa ei ollut kauhean hyvä, koska siinä tietysti tapahtui paljon kaikkea muutakin sontaa, mutta tuo ukkelin sisäinen painiskelu oli loistava juttu.

Kenties ap sun miesystävällä on vähän samantapainen ongelma. Jokin mitä hän ei osaa ratkaista itsessään, sisällään, elämässään. Mulla on ollut tuollaisia juttuja paljon. En osaa olla sujut itseni kanssa, en tiedä miten elää, en tiedä mitä elämältä haluan, en tiedä mitä ihmissuhteilta haluan, minulla ei ole minkäänlaista suuntaa, olen aivan eksyksissä. Toisinaan olen kohdannut jonkun hyvän ihmisen jota kohtaan olen tuntenut vetoa. En ole tiennyt mitä tehdä. Etenisinkö suhteessa? Poistuisinko kokonaan? Pysyisinkö vain ystävänä? Tuollaisissa suhteissa olen käyttäytynyt melkolailla samoin kuin mitä sinä ap kuvailit että miesystäväsi käyttäytyy.

Kun ihmisellä on oma sisäinen identiteetti täysin hukassa, kun hän ei osaa olla oma itsensä, niin ei hän myöskään osaa olla ihmissuhteessa.

Vierailija
29/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, peräänny. Kun mies on kiinnostunut, hän kertoo sen kyllä.

Vierailija
30/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan ihanaa jos oma elämä olisi noin yksinkertaista, jos kaikki olisi itselle noin yksiselitteistä. Ei tarttisi mitään koskaan sen syvemmin pohtia, voisi aina syyttää muita.

Vierailija
31/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
32/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole mustavalkoista. Ehkä mies kamppailee ammatti-identiteettinsä ja ihastumisen välillä.

Vierailija
33/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole mustavalkoista. Ehkä mies kamppailee ammatti-identiteettinsä ja ihastumisen välillä.

Höpö höpö. Ilman muuta olisi sanonut, että mennään vaan kahville, kun fysio ohi. Jos siis kiinnostaisi.

Vierailija
34/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ilman muuta olisi sanonut, että mennään vaan kahville, kun fysio ohi. Jos siis kiinnostaisi.

Paitsi. Jos on varattu.

Vierailija
35/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että mies vain ystävällisyyttä on tekemisissä. Lopetti homman, kun ilmeisesti tyrkytyt itseäsi. On varmaan kiusaantunut, kun olet asiakas. Ei kiinnostunut tai edes ystävänä pitävä mies pidä viikkojen taukoja yhteydenotoissa.

Tämä mullakin tuli ekana mieleen. Mies yrittää nyt kuitenkin olla mukava (ihan vain kohteliaisuuttaan) ettet heittäydy jotenkin hankalaksi kuten vain torjutuksi tullut nainen osaa..

Vierailija
36/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että mies vain ystävällisyyttä on tekemisissä. Lopetti homman, kun ilmeisesti tyrkytyt itseäsi. On varmaan kiusaantunut, kun olet asiakas. Ei kiinnostunut tai edes ystävänä pitävä mies pidä viikkojen taukoja yhteydenotoissa.

Tämä mullakin tuli ekana mieleen. Mies yrittää nyt kuitenkin olla mukava (ihan vain kohteliaisuuttaan) ettet heittäydy jotenkin hankalaksi kuten vain torjutuksi tullut nainen osaa..

Tässä ap. Täällä hyvää pohdintaa - olen kaikista kommenteista kiitollinen! En tiedä mitä tehdä. Pitäisikö vain vaihtaa fyssaria...? Mutta vaikeaa se on, meillä on tosi kivaa yhdessä ja kaikki toimii.

Tuohon että olisi kohteliaisuuttaan vain kiva. Mahdollista toki. Pohdin vain, miksi viimeksi sinne mennessäni tempaisi heti puhelimensa esiin ja alkoi näyttämään remppakuviaan (kuten sanoin, minua toki kiinnostaa nikkarointi ym., mutta ei hänen ammattinsa puolesta olisi tuota edes pakko tehdä...) sekä kuvia nyt remontoitavasta kotitalostaan.

Hän myös sanoi laittavansa kuvia (siis ehdotti itse tätä - en pyytänyt!) rempan edistymisestä ym.

Jos vain kohtelias, miksi? Eikö jättäisi nämä silloin sanomatta?

Äääh, en todella tiedä mitä tehdä. Olen luonteeltani varovainen - en siis todellakaan tyrkytä. Mutta en tiedä kauanko uskallan viestitellä ym ettei tule juuri sellaista kuvaa...

Ap

Vierailija
37/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan ihanaa jos oma elämä olisi noin yksinkertaista, jos kaikki olisi itselle noin yksiselitteistä. Ei tarttisi mitään koskaan sen syvemmin pohtia, voisi aina syyttää muita.

No itseasiassa ainakin mä tiedän ihan kokemuksesta, että miesten kiinnostuksen kanssa se on valitettavasti juurikin noin yksienkertaista.

Ja believe me, mä jos joku olen uhrannut nuorena (ja vielä vähän vanhempanain) ihan liikaa aikaa sanomisten ja ei-sanomisten ylianalysointiin ja viestien piilomerkityksiin, pilkun paikkoihin ja rivien väleihin. Aikansa kun tahkoaa edestakas niin kyllä sen oikeastaan aina saa tulkittua itselle mieluisalla tavalla ja parhain päin mutta ei se miestä kiinnostuneeksi tee.

Vierailija
38/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä. Yllättävän monilla ihmisillä on omituinen sairas taipumus takertua tuttaviin, niin naisilla kuin miehillä. Siltä tuttavuudelta sitten toivotaan aina vain enemmän eikä se ikinä saisi loppua. Toinen osapuoli vaivaantuu, mutta tuttavuus on vaikea lopettaa. Jos yrittää asiallisesti ja kohteliaasti ihan suoraan sanoa "en tahdo tapailla enää" niin todellakin on suuri riski että toinen ei tahdo asiaa hyväksyä, alkaa inttää, ottaa nokkiinsa ja ryhtyy kostotoimiin. Tuosta syystä monesta suhteesta ei pääse ulos oikein muulla kuin ghostaamisella tai että vain pysyttelee hiljaa etäällä ja antaa suhteen kuihtua.

Itse aikoinaan päädyin naimisiin tuon vuoksi. Ei meillä ollut mitään syytä olla yhdessä, mutta kumppanini oli supertakertuja. Minä taas olin superkiltti, superjoustava. Ystävällisesti ja kärsivällisesti yritin lopettaa tapailun, mutta hän ei lopettamiseen suostunut. Joustin niin paljon liikaa että menimme naimisiin ja olimme naimisissa 1,5 vuotta ennen kuin vihdoin viimein osasin lopettaa suhteemme. Tuon jälkeen olen oppinut että on olemassa sellaiset asiat kuin "rajat". Olen oppinut asettamaan rajat. Olen huomannut ettei supertakertujia muutoin saa pidettyä loitolla. Omituisia pakkomielteisiä hulluja jotka nappaavat kiinni eivätkä ikinä päästä menemään.

Vierailija
39/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin tuollaisessa tilanteessa kun nainen on tavallaan tehnyt sen aloitteen jo valmiiksi eikä miehen tarvitse arastella pakkeja tai itsensä nolaamista.

Se vaan on meidän (kiinnostuneiden/ihastuneiden) naisten perisynti, että selitellään itselle mustaa valkoiseksi ja kuinka mies ihan varmasti on aivan lovena mutta ei nyt vaan sen, tämän tai tuon takia vaan saa tuotua ihastustaan julki. Se on oikeasti aika pelottavaakin kuinka "mielipuoliseenkin" settiin sitä oma mielikuvitus taipuu ettei vaan tarvitsisi myöntää ettei miestä kiinnosta vttujakaan.

Vierailija
40/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän asiakassuhteelta ja että mies on vain tuttavallinen. Ja ettei olisi kiinnostunut, koska kiinnostuneen huomaa kaukaa jo ja se johtaa johonkin nopeammin. Ehkä löydät muualta sopivamman miehen tai sinkkuna. Saatat säästyä paljolta, jos myöhemmin paljastuu että mies on varattu, menevä pelimies tai jotain muuta outoa.