Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö mies tunteet vai eikö sitä vain kiinnosta?

Vierailija
16.06.2020 |

Okei, mulla epäselvä tilanne fysioterapeuttini kanssa.
Jouduin viime vuonna käymään useasti erään vaivan takia. Väkisinkin meistä tuli tuttuja. Aloimme viestitellä näkemisten välissä.

Oli ehkä hieman flirttailevaa viesteilyä, mutta se meni liian pitkälle (siis ei todellakaan mitään härskiä vaan ehkä vaan liian tiivistä jne) ja hän vihelsi pelin poikki.
Nyt olemme muutama kuukausi sitten nähneet ja välit lämmenneet, mutta asialinjalla; viesteissä saattaa olla toki esim. kuukauden tauko.

Kun näemme, hän flirttailee ja juttu luistaa. Viesteissä olemme siis olleet asialinjalla.. Kun näemme, tulee tunne kuin olisimme tunteneet aina.
Nyt lupasi laittaa mulle viestiä ja kuvia lomaltaan kun menee entisöimään pohjoiseen kotitaloaan (pidän kaikesta nikkaroinnista & do it yourself -jutuista).
Saas nähdä laittaako.... vai onko vain sanahelinää...
Mulla myös synttärit tulossa - en odota että muistaisi niistä onnitella viestillä - ilahduttaisi toki.

Ongelma: en siis saa hänestä ”otetta”. Aina kun luulen että nyt on jotain, hän luiskahtaa käsistäni kuin saippua. Mitä teen? Onko tilanne vain unohdettava?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut, peräänny. Kun mies on kiinnostunut, hän kertoo sen kyllä.

Olisi varmaan ihanaa jos oma elämä olisi noin yksinkertaista, jos kaikki olisi itselle noin yksiselitteistä. Ei tarttisi mitään koskaan sen syvemmin pohtia, voisi aina syyttää muita.

No itseasiassa ainakin mä tiedän ihan kokemuksesta, että miesten kiinnostuksen kanssa se on valitettavasti juurikin noin yksienkertaista.

Ja believe me, mä jos joku olen uhrannut nuorena (ja vielä vähän vanhempanain) ihan liikaa aikaa sanomisten ja ei-sanomisten ylianalysointiin ja viestien piilomerkityksiin, pilkun paikkoihin ja rivien väleihin. Aikansa kun tahkoaa edestakas niin kyllä sen oikeastaan aina saa tulkittua itselle mieluisalla tavalla ja parhain päin mutta ei se miestä kiinnostuneeksi tee.

Näin juuri. Itse olen myös tullut tähän lopputulokseen. Miehet on lopulta kohtalaisen yksinkertaisia tällaisissa asioissa. Ja se on varma merkki, että mitään ei tule tapahtumaan, jos mies ei osaa sanoa asioita suoraan. Tai ainakin oman kokemukseni perusteella.

Vierailija
42/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että mies vain ystävällisyyttä on tekemisissä. Lopetti homman, kun ilmeisesti tyrkytyt itseäsi. On varmaan kiusaantunut, kun olet asiakas. Ei kiinnostunut tai edes ystävänä pitävä mies pidä viikkojen taukoja yhteydenotoissa.

Tämä mullakin tuli ekana mieleen. Mies yrittää nyt kuitenkin olla mukava (ihan vain kohteliaisuuttaan) ettet heittäydy jotenkin hankalaksi kuten vain torjutuksi tullut nainen osaa..

Tässä ap. Täällä hyvää pohdintaa - olen kaikista kommenteista kiitollinen! En tiedä mitä tehdä. Pitäisikö vain vaihtaa fyssaria...? Mutta vaikeaa se on, meillä on tosi kivaa yhdessä ja kaikki toimii.

Tuohon että olisi kohteliaisuuttaan vain kiva. Mahdollista toki. Pohdin vain, miksi viimeksi sinne mennessäni tempaisi heti puhelimensa esiin ja alkoi näyttämään remppakuviaan (kuten sanoin, minua toki kiinnostaa nikkarointi ym., mutta ei hänen ammattinsa puolesta olisi tuota edes pakko tehdä...) sekä kuvia nyt remontoitavasta kotitalostaan.

Hän myös sanoi laittavansa kuvia (siis ehdotti itse tätä - en pyytänyt!) rempan edistymisestä ym.

Jos vain kohtelias, miksi? Eikö jättäisi nämä silloin sanomatta?

Äääh, en todella tiedä mitä tehdä. Olen luonteeltani varovainen - en siis todellakaan tyrkytä. Mutta en tiedä kauanko uskallan viestitellä ym ettei tule juuri sellaista kuvaa...

Ap

Voi olla hyvin mahdollista, että näiden teidän keskinäisten tapahtumien jälkeen mies ei halua vaivaannuttavaa tunnelmaa, joten koittaa olla yli ystävällinen. Sinuna vaihtaisin fyssaria ja jos ei enään mitään kuulu, niin sillähän se homma selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tietoinen sun kiinnostuksesta vai voiko himmailla siksi että on epätietoinen niin päin? Mulla oli juttu joka kosahti siihen kun mies kuvitteli mun haluavan vain kaveruutta (vaikka olin omasta mielestäni kyllä ollut enemmän kuin selkeä kiinnostukseni suhteen).

Jos on vähänkään perusjuntista fiksumpi niin varmasti varoo ylittämästä rajoja asiakkaan suhteen. Mikäli ei siis ole susta varma.

Vierailija
44/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä että mies on varattu tai sinä olet varattu / luulee sinun olevan varattu? Silloin just tulisi tollainen himmailu kyseeseen ettei oikein uskalla vaikka haluaisi?🤔

Vierailija
45/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että mies vain ystävällisyyttä on tekemisissä. Lopetti homman, kun ilmeisesti tyrkytyt itseäsi. On varmaan kiusaantunut, kun olet asiakas. Ei kiinnostunut tai edes ystävänä pitävä mies pidä viikkojen taukoja yhteydenotoissa.

Tämä mullakin tuli ekana mieleen. Mies yrittää nyt kuitenkin olla mukava (ihan vain kohteliaisuuttaan) ettet heittäydy jotenkin hankalaksi kuten vain torjutuksi tullut nainen osaa..

Osaa miehetkin kun ne on tarpeeksi sekopäisiä. Tässä erityisen hauska tapaus:

Tiivistelmä: nainen on kiinteistövälittäjä. Mies tapaa häntä pari kertaa koska on mahdollisesti kiinnostunut hankkimaan asunnon. No, ei hankkinut asuntoa, mutta tämän jälkeen mies alkoi vainota naista. Vainosi niin reippaasti että lopulta päätyi kolmeksi vuodeksi vankilaan. Vapauduttuaan tämä vainoajamies haastoi naisen oikeuteen ja vaatii 100 000 dollaria korvauksia. Nerokasta!

Kunpa itsekin joskus keksisin tehdä jotain noin ihmeellistä.

Vierailija
46/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos ap ja mies on molemmat tahoillaan varattuja? Muuttaako tämä mielipiteitänne/teorioitanne?

Vierailija
47/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiinnostunut, niin olisi kahvittelupyyntöön vastannut myöntävästi tai vähintään laittanut tekstarin perään, että tottakai mennään. Mutta kun ei halua kahville, niin ei halua. Koita päästä hänestä yli. Hän vain tykkää flirttailla ja tykkää sinusta pienesti, mutta ei riittävästi tapaillakseen.

Vierailija
48/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te molemmat olette vain kömpelöitä sosiaalisesti. Ainakin sä olet kummallinen kun täällä pohdit tätä asiaa etkä vaikkapa kysy mieheltä ihan kasvokkain.

Tai ehkä mies tahtoo edetä hitaasti. Hitaampi parempi. Todella hitaasti. Jos se joskus flirttailee niin se  johtuu siitä että se tavallaan viestittää sulle että se on kiinnostunut susta ja tahtosi viettää sun kanssa aikaa jatkossakin. Mutta sen enempää se ei tahdo tehdä, se ei tahdo edetä sun kanssa. Se tahtoo ensin olla tuttava, pitkään. Vasta pitkän tuttavuuden jälkeen voi tietää onko toinen täysjärkinen eli kannattaako ryhtyä lähempään suhteeseen. Hitaus on varovaisuutta eli hyvä juttu.

Ehkä sä vain hätäilet ja ylianalysoit ja ihmettelet aivan turhaan. Aina pitää ihmetellä jotain vaikkei mitään ihmeteltävää ole. Sulla on yliaktiivinen mielikuvitus.

Vierailija
49/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos ap ja mies on molemmat tahoillaan varattuja? Muuttaako tämä mielipiteitänne/teorioitanne?

Ei

Vierailija
50/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tuollaisia aktiivisia, että tykkäävät lähettää jotain remppakuviaan tuttaville, siitä ei mun mielestä kannata liikoja päätellä. Tuo, että viestittely on mennyt liian pitkälle ja sitten tullut tauko kertoo ehkä sen, että mies ei ole niin kiinnostunut, ellei viestittelyn lopettaja ollut ap. Vaikka se mies olisi varattukin, niin joka tapauksessa ei ole niin kiinnostunut, että lähtisi edes sinne kahville. Jos varattuna olisi tosi kiinnostunut jostain, niin kyllä väitän, että moni menisi ainakin kahville.

Vierailija
51/77 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kiinnostunut, niin olisi kahvittelupyyntöön vastannut myöntävästi tai vähintään laittanut tekstarin perään, että tottakai mennään. Mutta kun ei halua kahville, niin ei halua. Koita päästä hänestä yli. Hän vain tykkää flirttailla ja tykkää sinusta pienesti, mutta ei riittävästi tapaillakseen.

Vilkkusilmä flirttasi nyt "väärälle" naiselle eli homma lähti lapasesta kun ap innostuikin oikeasti. Sitten hamesankari vihelsi pelin poikki, mutta kun on tapojensa orja niin alkoi flirttaamaan uudestaan..

Vierailija
52/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikutsusi oli mun mielestä se deal breaker tässä. Kun ei lähtenyt, ei kannata jossitella. Ystävällisyydellään koittaa pitää nyt vain sut tyytyväisenä. Huomaa että kaipaat miehen huomiota ja olet ihastunut. Sinä ja muut ASIAKKAAT kun tuotte ne remonttirahat. Et ole muuta, ikävä kyllä.

Vierailija
54/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kahvista kieltäytyminen ois mulle ollut se raja eli sen jälkeen en ois tehnyt mitään omasta aloitteesta, korkeintaan vastannut jotain neutraalia viesteihin. Kaverin pitää ymmärtää että olet vähän kiinnostunut mutta sua ei pompoteta juu-ei-juu-ehkä-tyyliin.

Olen itse muuten todennut lukuisia kertoja että viileys tepsii paremmin jos mies empii. Päällekäyvä ystävällisyys pistää pakenemaan.

Vierailija
55/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa sitä pillu kunnes vaihtaa seuraavaan. Kaverini on varattu ukkomiesfyssari, panee melkein kaikkia asiakkaitaan :D

Voin kyllä taata, että kun minut näkisi niin ei panisi. :D

Vierailija
56/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Viileyttä olen koettanut nyt harjoittaa. Viimeksi kun kävin, hän kyseli myös minun kesäsuunnitelmistani.

Kerroin, että eräs ”tuttava” pyysi golfaamaan. Tähän sitten fyssari heti että ”joku mieskö?”. Vastasin myöntävästi ja sanoin että kohteliasta se on mennä kun pyydetään (en tarkoittanut tätä kuittina sille, ettei syksyllä lähtenyt kahville - siitä on jo niin pitkä aika; en edes tuossa hetkessä tajunnut että voisi ottaa kuittailuna, toivottavasti ei...)

Sitten vaihdoin aihetta ja juttelimme muuta.

Kun olin lähdössä hän pysäytti minut vielä ovella ja kysyi ”Hei, oletko tosissaan lähdössä golfaamaan...koska?”

Heilautin kättäni ja sanoin ”hyvää kesää, nähdään!”

Cool enough?😄

Ap

Vierailija
57/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Viileyttä olen koettanut nyt harjoittaa. Viimeksi kun kävin, hän kyseli myös minun kesäsuunnitelmistani.

Kerroin, että eräs ”tuttava” pyysi golfaamaan. Tähän sitten fyssari heti että ”joku mieskö?”. Vastasin myöntävästi ja sanoin että kohteliasta se on mennä kun pyydetään (en tarkoittanut tätä kuittina sille, ettei syksyllä lähtenyt kahville - siitä on jo niin pitkä aika; en edes tuossa hetkessä tajunnut että voisi ottaa kuittailuna, toivottavasti ei...)

Kun olin lähdössä hän pysäytti minut vielä ovella ja kysyi ”Hei, oletko tosissaan lähdössä golfaamaan...koska?”

Cool enough?😄

Ap

Voi hyvänen aika miten lapsellinen olet!

Vierailija
58/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Cool enough?😄

Ap

Loistavasti toimittu! Ja onhan se nyt kiinnostunut, miksi muuten sitä kiinnostaisi sun menot!

Vierailija
59/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Cool enough?😄

Ap

Voi hyvänen aika miten lapsellinen olet!

Mikä tuossa oli lapsellista? Miten olisi kuulunut mielestäsi toimia?

-ohis

Vierailija
60/77 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ylitulkitsee nyt aika reippaasti kaikkea....  Kuten tuolla jo joku sanoi, monen perisynti on tulkita kaikki sanat ja katseet ym. aivan liian monimielisesti suuntaan tai toiseen.  Varsinkin miehet EIVÄT ole mitään tunteiden syviä tulkitsijoita, he elävät nyt ja tässä, ilman mitään monimutkaisia säätöjä. Fyssari on voinut ihan vaan tavallisesti tykätä sinusta, ihmisenä. Hän oli vaan MUKAVA. Kuten asiakaspalvelussa kuuluu olla, ei mitään muuta.

Aloittaja lopettaa nyt sen haihattelun ja romanssin kehittämisen päässään. Ei oikea elämä ole mitään romanttista elokuvaa, jossa pääosan esittäjillä on sun vaikka mitä neuroosia ja monen monen sotkun jälkeen he saavat toisensa ;)