Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi terapeutin valinnassa korostetaan aina sitä, että kemiat pitää toimia?

Vierailija
16.06.2020 |

Jos minulla on vaikkapa vatsaongelmia, niin onhan se tietysti ihan kiva, jos lääkäri on mukava. Mutta se on silti sivuseikka. Sillä se mitä oikeasti haluan on, että lääkäri on kiinnostunut tutkimaan mistä ongelmat johtuvat, antaa tarvittavat lähetteet ja hoitoa ja saa minut terveeksi.

Jos tarvitsen terapeuttia, niin miksi siinä pitäisi olla tärkeää jokin henkilökemioiden toimivuus? Kyllä minulle siinäkin on tärkeintä, että vastassa on ammattitaitoinen ihminen, jolta löytyy tarvittava apu, jolla minut saadaan terveeksi.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota henkilökemioiden korostamista. Minusta se vie helposti vain harhaan.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kokemusta jopa fysioterapiasta, jossa kemiat eivät kohdanneet, joten hoidosta ei tullut mitään. Osasi varmaan juu sen anatomian, mutta se ei vain riittänyt. Ei kuunnellut mitä sanoin kivusta, jankutti, vänkytti, egoili ja SIITÄ SYYSTÄ teki hoitovirheen.

Itse rinnastan kuurouden ammattitaidottomuuden yhdeksi osaksi. En kemioiden kohtaamiseksi.

Jos mitään ei kuulu tai kuunnella, niin ei kai kemiatkaan voi kohdata. Ajattele radiotaajuutta, joka ei ole kohdallaan. Ei silloin kuulu mitään, tai kuuluu vain ärsyttävää rätinää ja ujellusta.

Vierailija
62/62 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä itse ollut keskusteluavun tarpeessa? Toivonut tukea selvittääksesi elämäsi solmuja, käsitelläksesi asioita joista et ehkä ole päässyt yli, ihmissuhdeasioita, yms yms mitä tahansa minkä kanssa kaipaat apua?

Kyllä,hyvän ystävänkin kanssa juttelu auttaa , joten kaipaat varmaan ystäviksesikin sellaisia kenen kanssa kemia käy yksiin. Et kai kelle tahansa ihmiselle osaisi purkaa kaikista syvimpiä asioitasi jos kokisit että ette vain ole samalla aaltopituudella ja kokisit ettei hän ymmärrä sinua oikein?

Aivan, sama homma terapeutin kanssa. Terapeutti voi olla ammatitaitoinen mutt a sä itse voit kokea ettet koe oloasi tarpeeksi ns vapautuneeksi hänen vastaanotolla että purkisit asioita ja kommunikaatio luistaisi.

En tiedä mutta kuulostaa ettet itse ole ollut tälläisessa tilanteessa joten siksikin vertaat sitä juuri noin niinkuin aloitusviestissäsi..kuin kyse olisi jostain satunnaisesta lääkärivastaanotosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä