Veren liian korkea hemoglobiini?
Itseä on jo pari viikkoa vaivannut mystinen sairaus johon kuuluu jatkuva väsymys, huimausta, vatsakipuja ja kova lihassärky. Korona testeissä kävin ja siitä ei ollut kyse. Sitten kävin labrassa ja tänään tänään tulokset ja eivät löytäneet mitään muuta kuin kuin että veren hemoglobiini on poikkeuksellisen korkealla ja sitten nämä helteet eivätkä keksineet muuta mistä oireet voisivat johtua. Onko kukaan ennen kuullut mistään tallaisesta?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulla oli Hb? Minulla Hb on aina 150-172. Väsyttää usein, päätä särkee ja on myös outoja kipuja välillä. En tiedä mikä vaivaa. Juon kutenkin tarpeeksi vettä etten ole ainakaan kuivunut näin helteelläkään.
Normaalisti se on ollut noin 160-174 g/l ja minulla oli lapsena jo rautapitoiset ruuat sen takia kielletty, nyt viitearvo oli sitten 181 g/l.
AP
Mikä sinulla oli Hb? Minulla Hb on aina 150-172. Väsyttää usein, päätä särkee ja on myös outoja kipuja välillä. En tiedä mikä vaivaa. Juon kutenkin tarpeeksi vettä etten ole ainakaan kuivunut näin helteelläkään.