Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N. 4-kymppinen nainen pyöräili jalkakäytävällä

Vierailija
16.06.2020 |

Miksi ajat jalkakäytävällä, aikuinen ihminen?

Kommentit (430)

Vierailija
1/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä voin

Vierailija
2/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai huomautit asiasta? Itse huudahdan aina, että jalkakäytävällä ei saa ajaa pyörällä. 

Ja kysymykseesi: itsekkyys, laiskuus. On mukavampi ajaa jalkakäytävällä kuin uskaltautua autojen sekaan tai kiertää vähän päästäkseen pyörätietä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustassa pyöräilee jalkakäytävällä ihan kaikenikäiset. Ruuhkaa on.

Vierailija
4/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niille kannattaa aina huomauttaa siitä. Se v*tuttaa niitä sen verran, että välillä siirtyvät ajoradalle. Ja vaikka eivät, niin huomauttelu tekee matkasta ainakin ikävämpää. Mitä useampi niin tekee, sen tehokkaampaa.

Vierailija
5/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai soitit kytät paikalle.

Vierailija
6/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin pyöräili joku urpå motarilla tänä aamuna.. 

Vierailija
7/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, Suomen keskustan tekemisistä ei voi vetää, johtopäätöstä että näin asian pitäisi olla...

Vierailija
8/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niille kannattaa aina huomauttaa siitä. Se v*tuttaa niitä sen verran, että välillä siirtyvät ajoradalle. Ja vaikka eivät, niin huomauttelu tekee matkasta ainakin ikävämpää. Mitä useampi niin tekee, sen tehokkaampaa.

Hulluna pidettäisiin. Tämä olisi poliisin asia. Torin ympärillä pyöräilee väkeä kymmenittäin jatkuvasti näin kesällä, koska siitä menee reitti rantaan. Samoin jäätelökioskit ovat torin laidoilla.

Vierailija
9/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelottaisi niin maar penteleesti mennä sinne autojen sekaan. Minulla ei ole edes ajokorttia enkä pidä autoista, välttämätön paha kun on välillä pakko kyytiin eksyä. Onneksi kotikaupungissani jalkakäytävät tai oikeammin kevyen liikenteen väylät on jaettu niin, että on pyöräilijöiden puoli ja kävelijöiden puoli. Lisäksi julkinen liikenne toimii hyvin.

Vierailija
10/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, Suomen keskustan tekemisistä ei voi vetää, johtopäätöstä että näin asian pitäisi olla...

Suomen Keskusta on erisnimi ja eri asia. Mutta olen samaa mieltä.

Vierailija
11/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua olinkohan se minä :/ missä hitossa nykyään pitää pyöräillä?? Autotiellä?? En uskalla!

Vierailija
12/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap kävelee pyörä tiellä

Vierailija
13/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla muuta tekemistä ole?

Kerran eräs mies huitoi minut pois jalkakäytävältä niin että lähes kaaduin pahasti pyöräni kanssa. Vähän ennen ko tilannetta oli merkki YHDISTETTY pyörä ja jalankulkutie. Hän ei sitä nähnyt...

Olen tällä viikolla pyöräillyt 52km työmatkoja ja pyöräilen niiltä osin jalkakäytävällä kun muutkin niin tekevät. Kaikki mahtuvat kulkemaan.

Toiset 52km vielä tulossa. Mitäs ap tekee, istuu av:lla haukkumassa muita.

Vierailija
14/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä meillä päin pyöräili joku urpå motarilla tänä aamuna.. 

Olikohan minun äitini? Hänellä on alzheimer ja hän eksyi, poliisit toivat hänet kotiin. Otan nyt häneltä pyörän avaimen pois.

Vierailija
15/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha niille kusipääpyöräilijöille on mitään huudella, saat vastaukseksi korkeintaan lällättelyä. Älä väistä niitä, kävele suoraan kohti ja iske kyynärpäällä seurauksista välittämättä.

Jos tälle linjalle lähdetään, niin kannattaa kantaa pesäpallomailaa mukana. Se on paljon tehokkaampi.

Huh. Siis alkaisitko ihan oikeasti hakkaamaan vastaantulijoita jos ne rikkoo liikennesääntöjä?

Vierailija
16/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän parempi ajaa tyhjällä jalkakäytävällä kuin koikkelehtia autojen seassa tien tukka. Siitähän se vasta melu nousisi kun mummopyörät etukoreineen olis tiellä. Eri asia tietysti jos jalkakäytävä on täynnä kävelijöitä.

Muutenkin talvipyöräily ajaa jalkakäytäville sillä autoteillä on kymmenen sentin jäiset urat eikä niillä voi mitenkään ajaa pyörällä.

Vierailija
17/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näin tänään n. 4-kymppisen naisen kääntyvän suojatielle KATSOMATTA. Tipautti itsensä hetkellisesti jalankulkijan asemaan ollessaan jo suojatiellä ja nousi heti takaisin pyörän selkään. Melkein huusin perään vähän liikennesäännöistä, mutta huomattavasti itseäni vanhemmille ihmisille on pelottavaa sanoa mitään.

Vierailija
18/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas näin tänään n. 4-kymppisen naisen kääntyvän suojatielle KATSOMATTA. Tipautti itsensä hetkellisesti jalankulkijan asemaan ollessaan jo suojatiellä ja nousi heti takaisin pyörän selkään. Melkein huusin perään vähän liikennesäännöistä, mutta huomattavasti itseäni vanhemmille ihmisille on pelottavaa sanoa mitään.

Unohtui: siis pyöräilijä, ja autot ajoivat suoraan.

Vierailija
19/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jalkakäytävällä kun autotiellä. Hirveetä myötähäpeää, ku näkee näitä spandexeja autoteillä -.-

Vierailija
20/430 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko kuolla?