Lue keskustelun säännöt.
Miksi kauniilla naisilla on niin huono itsetunto?
Kommentit (141)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Minä olin ilmeisest nuorena kaunis. Joskus 14- vuotiaana pikkupaikkakunnalla ihmiset saattoivat sanoa ykska, että onpas tuo .... kaunus tai äidin työpaikalla. Olin hyvin syrjäänvetöytyvä ja esim yli 20- vuotiaana, jos joku nuori mies kehui tai pyysi ulos, niin ihan vaan kavahdin. En oikein itse sisäistänyt olevani kaunis. Ensimmäinen suhdekin lähes kolmekymppisenä. Sitten tuli vähän liikaa painoa ja elämä oli rankkaa enkä miettinyt noita juttuja ollenkaan. Nelikymppisenä sitten erosin ja elämä kokonaan ykskas muuttui ja laihfuin ja puhkesin kukkaan...olin tietoisesti kaunis, mutta tapasin miehen, joka kauneudestani huolimatta kohteli kuin sintaa ja se henkiinherääminen meni tavallaan hukkaan. Heh. Nyt olen viisikymppinen. Edelleen aika kaunis, mutten tee sillä kauneudella tai tietoisuudella mitään. Minua on kyllä kehuttu kauniiksi. Ystävät ja tuntemattomat . En oikein tiedä oliko sillä väliä, koska uskoin sen vasta kesku-ikäusenä☺. Kunhan nyt höpötän. Mutta kauniita nuoria naisia joskus tekisi mieli kehua ääneen, muttei ehkä kuitenkaan tule sitä tehtyä. Voisivat ihmetellä.