Minkä ikäisenä koit ensimmäisen eron pitkästä suhteesta
Kommentit (59)
Erosin ainoasta pitkästä parisuhteestani 24-vuotiaana ja suhdetta kesti 7 vuotta. Sittemmin on pari lyhyttä tapailu/seurustelusuhdetta ollut mutta sinkkuna tässä on pian 20 vuotta mennyt.
Harmittaa etten saanut omaa perhettä.
N43
18-vuotias. Suhde kesti kolme vuotta.
Olin 26-vuotias kun 9 vuoden suhde päättyi ja tuosta suhteesta olisi pitänyt ymmärtää lähteä jo vuosia aiemmin. Eron jälkeen olinkin vuosia ihan tyytyväisenä yksin ja sitten kun seurustelu alkoi taas kiinnostaa olikin kaikki oikeasti itseä miellyttävät ja itselle sopivat miehet jo perheensä perustaneet :-(
Vierailija kirjoitti:
19v. Suhde oli kestänyt n.2 vuotta. Olen nyt 36 vuotias ja se miten suhde päättyi, jätti minuun sellaiset arvet mitkä ovat määrittäneet koko elämäni suunnan. Harmi että en hakenut silloin tuohon traumaan apua.
2 vuotta on pitkä suhde???
25v, oltiin 12 vuotta. Olisinpa tajunnut erota aiemmin. Miehellä olivollut salasuhde viimeisen kolmen vuoden ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19v. Suhde oli kestänyt n.2 vuotta. Olen nyt 36 vuotias ja se miten suhde päättyi, jätti minuun sellaiset arvet mitkä ovat määrittäneet koko elämäni suunnan. Harmi että en hakenut silloin tuohon traumaan apua.
2 vuotta on pitkä suhde???
Kyllä se on tuossa iässä.
Itse olin 19, kun erosin kolme vuotta kestäneestä nuoruuden suhteesta, joka oli kovin intensiivinen.
37 v, 7 vuoden suhde. Pettämiseen päättyi.
45v 29 vuoden suhde. Meni elämä aika huonoon jamaan. Nyt varovasti aloittelemassa uutta suhdetta. Samaan aikaan aika ihanaa, mutta toisaalta pelottavaakin.
19 v, noin 10 kk (tuon ikäiselle pitkä aika) etäsuhte vain hiipui pois. Mutta jos tuota ei lasketa niin 25v viiden vuoden suhde. n54
25-vuotiaana reilun kahden vuoden suhteesta.
Aivot kehittyvät aikuisiksi 25v joten ihan odotetun mukainen tulos että sen jälkeen erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi vastaukset noudattavan samaa kaavaa. Ero n. 25-30v.
Piti siis tätä lainata.
30-vuotiaana, olimme olleet vuosikymmenen yhdessä. Olisi pitänyt mennä eri teille jo suhteen alkutekijöissä, niin väärät oltiin toisillemme.
Erosin 27 v. 8 vuoden suhteesta. Suhde oli kuollut jo vuosia sitten.