Minkä ikäisenä koit ensimmäisen eron pitkästä suhteesta
Kommentit (59)
37-vuotiaana. Yhdessä oltiin 14 vuotta.
Erosin avioliitosta 22-vuotiaana. Seuraavaan avioliittoon astuin 10 vuotta myöhemmin, ja sillä tiellä olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
19v. Suhde oli kestänyt n.2 vuotta. Olen nyt 36 vuotias ja se miten suhde päättyi, jätti minuun sellaiset arvet mitkä ovat määrittäneet koko elämäni suunnan. Harmi että en hakenut silloin tuohon traumaan apua.
Sama täällä. Olin 19 ja suhde oli kestänyt 3 vuotta. Asuttiin yhdessä ja oltiin kihloissa. Yllättäen sitten minut jätettiin, kun oli tullut erimielisyyksiä ja niitä ei osattu sovitella riittävän nopeasti. En neljään vuoteen pystynyt seurustelemaan ja senkin jälkeen suhteet ovat olleet todella rikkinäisiä, kun sellaisen olen saanut alkuun. Itsetunto-ongelmia ja masennusta sykleinä. Vaikea uskoa, että "kelpaan" kenellekkään. Olen nyt 39.
tänä vuonna 45 v enkä vielä ole kokenut. Se ainoa pitkä suhde on jatkunut jo yli 27v.
Olin 30-vuotias, suhde oli kestänyt 11 vuotta.
44 vuotiaana, 23 vuoden liitosta. Nyt uudessa suhteessa neljättä vuotta. m49v
29-vuotiaana, yhdessä kahdeksan vuotta
26-vuotiaana, 7 vuoden suhteen jälkeen. (Mies oli narsisti, joten ero oli suuri helpotus. Onneksi lähdin!!)
22-vuotiaana, yhdessä olimme olleet 4 vuotta. Ero ei ole dramaattinen, ja oli enemmän vain helpotus.
Siitä seuraava suhde kesti reilun vuoden, mutta suhteen loppuaika ja ero aiheutti trauman. Tuolloin olin 24, täytin pian eron jälkeen 25. Olisi kannattanut hakea silloin apua, mutta en hakenut. Suosittelen kyllä jokaiselle, että käytte puhumassa jossain jos yhtään siltä tuntuu. Minä en käynyt ja nyt 13 vuotta myöhemmin, avioliitossa ja perheenäitinä huomaan, että olisi kannattanut.
39v hain yksin avioeroa, suhdetta takana 22v josta naimisissa oltiin 10 vuotta
En vielä ole kokenut.
Nuorena oli lyhyitä suhteita, sitten olekin ollut nyksän kakssa 30v.
Erosin 38 vuotiaana. Takana 20 vuotta.
23-vuotiaana erosin vajaan 6 vuoden suhteesta. Olisi pitänyt erota jo muutama vuosi aiemmin, mutta mitäpä ton ikänen olisi tiennyt hyvästä parisuhteesta?
26-vuotiaana kymmenen vuotta kestäneestä suhteesta. Seuraava on nyt kestänyt 25 vuotta.
25. Oltiin yhdesssä 13 vuotta...