Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista

Vierailija
16.06.2020 |

"Tutkimuksen perusteella kumppanin löytäminen on vaikeinta maissa, joissa perinteiset sukupuoliroolit ovat murtuneet, mutta uusia tasa-arvoisia rooleja ei ole löytynyt. Helpoiten kumppanin ovat löytäneet nimittäin ihmiset maissa, joissa eri sukupuolet ovat tasa-arvoisia keskenään sekä maissa, joissa sukupuoliroolit ovat perinteiset. Murrosvaihetta elävissä yhteiskunnissa on vaikeinta löytää kumppani. Muissa Pohjoismaissa tasa-arvokehitys on tutkimuksen mukaan Suomea pidemmällä ja ikisinkkujen osuus siksi pienempi kuin Suomessa. Paljon ikisinkkumiehiä on sen sijaan Irlannissa ja ikisinkkunaisia Italiassa."

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-…

Kommentit (3307)

Vierailija
2241/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on useaan otteeseen väitetty, että naiset eivät tunnista pelimiestä vaan luulevat olevansa miehelle jotain erityistä. Silti naisten pitäisi tunnistaa väkivaltaiset ja pettäjät ensi silmäyksellä. Miehet voisivat kertoa, mistä tuollaiset erottaa, jos vastaan tulee hymyilevä, jutteleva ja tavalliselta vaikuttava mies. Onko mies pelimies, väkivaltainen vai pettäjä vai peräti kaikkea kolmea? Mikä on todennäköisyys sille, että kyseessä on hymyilevä ja jutteleva tavallinen mies?

Valtaosa miehistä on ”hymyileviä ja juttelevia tavallisia miehiä”, kun he tulevat tekemään itseään naiselle tykö. Totuus paljastuu sitten viikkojen, kuukausien tai jopa vuosien kuluessa. Narsistisesti häiriintyneen kanssa totuus saattaa paljastua vasta, kun on menty naimisiin tai jälkikasvua on tulossa, eli kun mies kokee naisen olevan ”nalkissa”. Siinäpä sitä naiselle venäläistä rulettia kerrakseen. Luulisi näiden tavallisten miesten ymmärtävän, miksi naiset ovat varovaisia ja pitävät rimaa korkealla.

Noinhan se menee. Haluaisin kuitenkin kuulla palstamiehiltä, mistä nainen näkee heti, millainen mies oikeasti on? Palstamiehethän vain syyllistävät naisia, kun he menevät kimppaan huonon miehen kanssa. Jos nainen siis tapaa jossain kivan oloisen miehen, joka ei rehvastele eikä leveile omaisuudellaan, ei tilaa naiselle shampanjaa tai pyydä mukanaan Pariisiin, niin täytyykö naisen kuitenkin ajatella miehestä pahaa? Kyseessähän ei voi mitenkään olla kiva mies, joka haluaa tutustua juuri siihen tapaamaansa naiseen vaan pelimies, joka häviää heti tai sattumoisen raitista kautta elävä väkivaltainen juoppo.

Tehän teette sen päätöksen vaikkapa baarissa silmänräpäyksessä jos joku rohkenee kysyä onko pöydässä tilaa :D

Kerro siis itse millä perusteella siellä on yhdelle, mutta ei tuolle toiselle?

Kerro sinä, miksi tunget yhteen pöytään, mutta et toiseen - siihen, missä istuu se vähemmän kaunis, ylipainoinen hissukka?

Tarkoitatko että läski antaa varmasti? Se on se helppo?

Ei kovin kauniisti ajateltu omasta sukupuolesta, varsinkaan kun merkittävä osa alkaa olla läskejä.

Tämä läski ei harrasta irtoseksiä, mutta mielelläni juttelen ihan ilman taka-ajatuksia. Jos seurassani on ystävä tai ystäviä, niin heitä näen nykyisin niin harvoin, että mielelläni juttelen heidän kanssaan. Ulkopuolisen tullessa mukaan juttujen aiheet ovat ihan erilaisia mitä omalla porukalla.

On muuten tosi jännä, että sinä heti aloit ajatella seksiä. Sekö sinulla on aina tarkoituksena, kun naisille puhut?

Vierailija
2242/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä jaksanut kahlata ketjun kaikkia toistasataa sivua lävitse, mutta ihmettelin, että tällainen ketju on näinkin pitkään täällä ollut ilman poistoa (liekö sitten modejen juhannusloma, who knows).

Naisilla on kyllä, yleistäen, aika kovat vaatimukset miehelle. Jos ulkonäkö on perus-pertti maantienharmaalla tukalla, on peli menetetty, ellei ole muita avuja kompensoimassa tilannetta. Nyt kelpaa vain suklaasilmäiset giorgiot jostain eksoottisista maista.

Niin miehet kuin naisetkin ovat liiaksi turtuneet siihen IG- jne some-pintaliitoon, jossa ulkokuori on luonnetta tärkeämpää. Ymmärrän tämän kyllä nuorten pikadeittailussa, mutta onhan se nyt outoa jos kolmekymppinen nainen haluaa iskeä vain nuoria ja komeita tai rikkaita ja vanhoja. Siihen väliin jää 90% kaikista sinkkumiehistä.

Olen normaalivartaloinen, päihteetön (en absolutisti tai uskonnon vuoksi), tavallinen mies hyvällä koulutuksella (lääkäri). En löydä naisseuraa millään. Siis kaverinaisia on joo, mutta heillekin kelpaan lähinnä konsultointiin ja reseptikoneeksi. En täytä nykynaisten kriteerejä, koska, no, enpäs tiedä, kertoisitteko? Ehkä olen sitten tylsä, koska haluan normaalin parisuhteen, perheen, pari muksua jne.

Vaan ei löydy ketään. Joku mättää, mutta mitään selitystä en ole kuullut viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Alan jo menettää toivoa. Haluaisin lapsia. Työyilanne ja asuminenkin sen mahdollistaisi.

M32

Vanha, kelkasta tippunut nainen kysyy:

Eikö facessa ole ryhmää, jos toistakin? Myös paria etsiville? Näin olen käsittänyt, toki voi olla väärässä. Ihmettelen, jos ei ole, kaikenlaista ryhmää sieltä löytyy. Pakkoko siellä Tinderissä on roikkua?

Onhan niitä ryhmiä varmaan ollut jos jokaisessa sosiaalisessa median muodossa jo toistakymmentä vuotta. Haluaako sitä sitten kuitenkaan jonkun Finderin kautta etsiä partneria on mielestäni vähän eri juttu. Tykkään "perinteistä" eli treffailusta ja rauhallisesta etenemisestä.

En ole kranttu (ymmärtääkseni), olen vain itse aika kokematon parisuhteissa ja se tuntuukin olevan suurin epäkelpoisuus uusia parisuhteita yrittäessä. Ensisijaisesti siis toivoisin, että kumppani on vähän tai liki yhtä pihalla touhusta kuin minäkin. En halua asettaa paineita toiselle enkä toisaalta kaipaa niitä itse. Enemmän tässä itse koker ahdistusta siitä, etten tajunnut nuorempana iloita moraalin löysyydestä.

En mainosta näitä edellämainittuja seikkoja sen suuremmin, enkä ajatellutkaan. Jos ongelmani niistö johtuvat, ymmärrän kyllä yskän.

M32

Kysyykö ihmiset yleensä jostain vanhoista suhteista? Pari kolme kuukautta ainakin oli tapailtu ennen kuin tuli puhe mistään ja sekin siksi että olimme menossa juhliin joissa miehen exä.

Ehkä minä olen pihalla kaikesta suhde- ja treffailutouhusta.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran kun käy ihmettelemässä eikä tule kuin paha mieli niin ehkä sitä jää mielummin himaan kuin menee sinne naisten raadeltavaksi.

Ei se vaadi kuin että nainen jota se on yrittänyt juttuttaa antaa paskaa niskaan kun joku tarras 5min sitten perseestä.

Mutta ei kai kukaan ihan oikeasti kuvittele, että himaan jäämällä saa seksielämän?

Ei varmasti niin, mutta kuinka monta kertaa sä menisit saamaan turpiisi?

PS5 on tulossa joten se on parempaa ajanviihdettä kuin naisten lupaus mahdollisesta seksielämästä (jos oikein yrittää tehdä vaikutuksen.)

Vierailija
2244/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä jaksanut kahlata ketjun kaikkia toistasataa sivua lävitse, mutta ihmettelin, että tällainen ketju on näinkin pitkään täällä ollut ilman poistoa (liekö sitten modejen juhannusloma, who knows).

Naisilla on kyllä, yleistäen, aika kovat vaatimukset miehelle. Jos ulkonäkö on perus-pertti maantienharmaalla tukalla, on peli menetetty, ellei ole muita avuja kompensoimassa tilannetta. Nyt kelpaa vain suklaasilmäiset giorgiot jostain eksoottisista maista.

Niin miehet kuin naisetkin ovat liiaksi turtuneet siihen IG- jne some-pintaliitoon, jossa ulkokuori on luonnetta tärkeämpää. Ymmärrän tämän kyllä nuorten pikadeittailussa, mutta onhan se nyt outoa jos kolmekymppinen nainen haluaa iskeä vain nuoria ja komeita tai rikkaita ja vanhoja. Siihen väliin jää 90% kaikista sinkkumiehistä.

Olen normaalivartaloinen, päihteetön (en absolutisti tai uskonnon vuoksi), tavallinen mies hyvällä koulutuksella (lääkäri). En löydä naisseuraa millään. Siis kaverinaisia on joo, mutta heillekin kelpaan lähinnä konsultointiin ja reseptikoneeksi. En täytä nykynaisten kriteerejä, koska, no, enpäs tiedä, kertoisitteko? Ehkä olen sitten tylsä, koska haluan normaalin parisuhteen, perheen, pari muksua jne.

Vaan ei löydy ketään. Joku mättää, mutta mitään selitystä en ole kuullut viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Alan jo menettää toivoa. Haluaisin lapsia. Työyilanne ja asuminenkin sen mahdollistaisi.

M32

Eikö facessa ole ryhmää, jos toistakin? Myös paria etsiville? Näin olen käsittänyt, toki voi olla väärässä. Ihmettelen, jos ei ole, kaikenlaista ryhmää sieltä löytyy. Pakkoko siellä Tinderissä on roikkua?

Onhan niitä ryhmiä varmaan ollut jos jokaisessa sosiaalisessa median muodossa jo toistakymmentä vuotta. Haluaako sitä sitten kuitenkaan jonkun Finderin kautta etsiä partneria on mielestäni vähän eri juttu. Tykkään "perinteistä" eli treffailusta ja rauhallisesta etenemisestä.

En ole kranttu (ymmärtääkseni), olen vain itse aika kokematon parisuhteissa ja se tuntuukin olevan suurin epäkelpoisuus uusia parisuhteita yrittäessä. Ensisijaisesti siis toivoisin, että kumppani on vähän tai liki yhtä pihalla touhusta kuin minäkin. En halua asettaa paineita toiselle enkä toisaalta kaipaa niitä itse. Enemmän tässä itse koker ahdistusta siitä, etten tajunnut nuorempana iloita moraalin löysyydestä.

En mainosta näitä edellämainittuja seikkoja sen suuremmin, enkä ajatellutkaan. Jos ongelmani niistö johtuvat, ymmärrän kyllä yskän.

M32

Mistä sä sitten ajattelit löytäväsi jonkun? Jotainhan sun pitää tehdä, jos halu on. Ajattelin, että erinäisten ryhmien kautta olisi kätevää vähän päästä tutustumaan toiseen, en mäkään ole liian vanha sopeutumaan ajatukseen sähköisestä kirjeenvaihdosta. Ennen vanhaan ihmiset kirjoitti kirjeitä, nyt se sama on sähköisessä muodossa. 

-se vanha kelkasta tippunut kurppa

Vierailija
2245/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hassua että syytellään mutuilusta.

Sitten naiset itse linkkaavat tutkimuksen, mutta kappas vain siitä käykin ilmi että palstamiesten jutut ovat täyttä totta (!).

=+2 seksipartneria/vuosi naisia on aikaisempaa enemmän, kun taas miehiä vain puolet siitä mitä ennen. Eli on kuin onkin niin että naiset paneskelevat nuoruusvuosinaan niiden suosittujen miesten kanssa, muiden jäädessä ilman.

Lopultakin löysit tuon Finsex-tutkimuksen, ai kun kiva. Nyt kun vielä yrität ymmärtää lukemaasi etkä usko näiden palstakirjoittelijoiden hölynpölytulkintoja, niin siellä on paljon kiinnostavaa ja valaisevaa tietoa. Mm. sellainen tuli vastaan, että vaikka nuorin tutkittu ikäluokka suhtautuukin seksiin aiempaa tiedostavammin, irtosuhteiden määrä on heillä vähenemässä ja seksiä yleensäkin harrastetaan vähemmän kuin aiemmin. Äitinne ja isänne ovat siis olleet huimasti vapaamielisempiä kuin te nykynuoret. Miettikääpä sitä, lapsukaiset. :)

"Naisten kumppanimäärien nousu näkyy erityisen selvänä kun verrataan eri syntymävuosiin kuuluvia naisia keskenään. Mitä tuoreemmista syntymävuosista on kyse, sitä enemmän seksikumppaneita naisilla on keskimäärin ollut. "

Terveisin Finsexxx

Postasin tämän jo kertaalleen, mutta ainakaan itse en viestiä näe, joten varuilta uudelleen. Tämäkin siis Finsexistä:

” Vakituisella seurustelulla on suuri rooli varsinaisten seksikokemusten aloittamisessa. Nuorista naisista noin 60 prosenttia ja miehistä noin 50 prosenttia kertoi vuoden 2015 tutkimuksessa olleensa ensimmäisessä yhdynnässään vakituisen seurustelukumppanin kanssa. 1970-luvusta lähtien naiset ovat aloittaneet seurustelunsa keskimäärin 1–2 vuotta miehiä nuorempina. Seurustelun aloittaminen on osaltaan vaikuttanut siihen, minkä ikäisenä ensimmäinen yhdyntä on koettu.”

Nyt sitten yhdistelet eri tietoja ja teet tulkintaa. Onnistuu? Hyvä!

Ps. Tällainenkin kiintoisa tulos löytyi:

”Entistä harvemmat suomalaiset olivat olleet yhdynnässä viimeisen viikon aikana. Tämä osuus oli kaikista miehistä 39 prosenttia ja naisista 33 prosenttia. ” En taida nyt avata, mikä tässä hämmentää - katsotaan, keksitkö itse. ;)

Eri kuin jolle vastasit mutta miehet liioittelee ja naiset vähättelee.

Tai sitten kysely ei kohdistunut pariskuntiin

Tai sitten se kohdistui, mikä hieman huolestuttaa (voi tulla sanomista)

Nyt jos miehet liioittelee ja naiset vähättelee niin tiettyjen tilastojen ero kasvaa entisestään?

ja tosiaan, eri.

Vierailija
2246/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota.... jos laittaa 100 miehen kuvan joista kymmenen on klassisesti komeita ja 90 todellisia hirviöitä... top20 listalle mahtuu useimmilla ainakin 8 noista kymmenestä. Järjestys (jos sitä haetaan samalla) toki vaihtelee.

Mielipide.

Mitä ihmettä selität? Että 90 % miehistä näyttää hirviöiltä?

Lukiko jossain niin?

No miksi ne 90 listallasi sitten ivat todellisia hirviöitä? Miksei tavallisia miehiä?

Vierailija
2247/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Onhan siellä, mm. KoSi, josta oli juuri juttua iltapäivälehdessäkin. Mutta kun kysyy palstamiehiltä, ovatko he siellä, laskeutuu hiljaisuus.

Vierailija
2248/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset itse linkkaavat tutkimuksen, mutta kappas vain siitä käykin ilmi että palstamiesten jutut ovat täyttä totta (!).

=+2 seksipartneria/vuosi naisia on aikaisempaa enemmän, kun taas miehiä vain puolet siitä mitä ennen. Eli on kuin onkin niin että naiset paneskelevat nuoruusvuosinaan niiden suosittujen miesten kanssa, muiden jäädessä ilman.

Lopultakin löysit tuon Finsex-tutkimuksen, ai kun kiva. Nyt kun vielä yrität ymmärtää lukemaasi etkä usko näiden palstakirjoittelijoiden hölynpölytulkintoja, niin siellä on paljon kiinnostavaa ja valaisevaa tietoa. Mm. sellainen tuli vastaan, että vaikka nuorin tutkittu ikäluokka suhtautuukin seksiin aiempaa tiedostavammin, irtosuhteiden määrä on heillä vähenemässä ja seksiä yleensäkin harrastetaan vähemmän kuin aiemmin. Äitinne ja isänne ovat siis olleet huimasti vapaamielisempiä kuin te nykynuoret. Miettikääpä sitä, lapsukaiset. :)

"Naisten kumppanimäärien nousu näkyy erityisen selvänä kun verrataan eri syntymävuosiin kuuluvia naisia keskenään. Mitä tuoreemmista syntymävuosista on kyse, sitä enemmän seksikumppaneita naisilla on keskimäärin ollut. "

Terveisin Finsexxx

Tuo ”keskimäärin” tarkoittanee keskiarvoa. Kertooko se nyt naisista jotain todellista, vaikka vastaavasti miehistä ei? Miten se menikään: ”Muutama aktiivinen nostaa lukua, mediaani olisi parempi mittari tähän tarkoitukseen”, totesi joku mies tuolla taannoin.

Muutama aktiivinen, mies. Jota useat naiset....

Vierailija
2249/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M32

Sen varmaan koulutettuna ihmisenä ymmärrät, että joka ikinen vuosi tekee samanlaisen kumppanin löytämisestä entistä haastavampaa. Olet jo nyt sen ikäinen, että ikäisilläsi naisilla alkaa olla lapsia. Parisuhteita ainakain. Sinuna en siis tuhlaisi enää ainuttakaan kesäiltaa istumalla kotona ja notkumalla vauvapalstalla äitisi ikäisten naisten kanssa keskustelemassa.

Vierailija
2250/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole mikään yllättävä uutinen. Naiselta vaaditaan työssäkäyntiä ihan siinä kuin mieheltäkin, mutta suurin osa miehistä ei silti panosta vastaavasti enemmän parisuhteeseen, kodinhoitoon ja lapsiin. Kun parisuhde on naiselle jo lähtökohtaisesti aika huono diili, niin on sen miehen totta vie oltavakin aika hemmetin upea tapaus, että tuollaiseen viitsii lähteä.

Tällä hetkellä miehet yrittävät tasa-arvossa poimia rusinat pullasta. He tykkäävät kyllä, että naisetkin tienaavat rahaa, mutta eivät haluaisi oman työmääränsä lisääntyvän, vaan muilta osin sitten haluaisivatkin perinteisempää työnjakoa ymmärtämättä ollenkaan, että siihen perinteiseen työnjakoon sisältyi erittäin olennaisena osana se, että mies sitten hoitaa naiselle kunnollisen elintason.

En tunne yhtäkään miestä joka tuollaista vaatii. Yleensä se on nainen joka niitä vaatimuksia tekee. Pitää olla jatkuvasti siivoamassa, pitää joka päivä tehdä itse ruoat, pitää tehdä sitä ja tätä.

Ei miehet niitä ole alunperinkään halunnut.

Vierailija
2251/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Finsexxx

Postasin tämän jo kertaalleen, mutta ainakaan itse en viestiä näe, joten varuilta uudelleen. Tämäkin siis Finsexistä:

” Vakituisella seurustelulla on suuri rooli varsinaisten seksikokemusten aloittamisessa. Nuorista naisista noin 60 prosenttia ja miehistä noin 50 prosenttia kertoi vuoden 2015 tutkimuksessa olleensa ensimmäisessä yhdynnässään vakituisen seurustelukumppanin kanssa. 1970-luvusta lähtien naiset ovat aloittaneet seurustelunsa keskimäärin 1–2 vuotta miehiä nuorempina. Seurustelun aloittaminen on osaltaan vaikuttanut siihen, minkä ikäisenä ensimmäinen yhdyntä on koettu.”

Nyt sitten yhdistelet eri tietoja ja teet tulkintaa. Onnistuu? Hyvä!

Ps. Tällainenkin kiintoisa tulos löytyi:

”Entistä harvemmat suomalaiset olivat olleet yhdynnässä viimeisen viikon aikana. Tämä osuus oli kaikista miehistä 39 prosenttia ja naisista 33 prosenttia. ” En taida nyt avata, mikä tässä hämmentää - katsotaan, keksitkö itse. ;)

Eri kuin jolle vastasit mutta miehet liioittelee ja naiset vähättelee.

Tai sitten kysely ei kohdistunut pariskuntiin

Tai sitten se kohdistui, mikä hieman huolestuttaa (voi tulla sanomista)

Nyt jos miehet liioittelee ja naiset vähättelee niin tiettyjen tilastojen ero kasvaa entisestään?

ja tosiaan, eri.

En kyllä keksi yhtään syytä, miksi kukaan liioittelisi tai vähättelisi tämän kysymyksen kohdalla.

Vierailija
2252/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIESTEN SEKSUAALISEN TASON 7 LUOKKAA

1. Super-YTM

Tähän luokkaan kuuluu n. 1-5 % korkean statuksen julkkiksista, kuten Tauski 10 000 partnerillaan. Super-YTM:llä piisaa enemmän hyvännäköisiä naisia kuin mitä he ehtivät hoitelemaan siten, että naiset juoksevat heidän perässään eikä päinvastoin.

Super-YTM:n markkina-arvo, markkinointi ja markkinoille pääsy hoituvat samalla kertaa julkisuuden kautta, kuten Huippu-urheilijoiden rakkauselämästä käy ilmi.

2. YTM

Tähän luokkaan kuuluu 10-15 % miehistä. Heidän suosionsa ei ole aivan Super-YTM:n luokkaa, mutta naisia piisaa kasoittain. Ero Super-YTM luokkaan on lähinnä siinä, että YTM miesten pitää tehdä enemmän töitä naisten etsimiseksi, siinä missä naiset juoksevat Super-YTM:n perässä.

3. Ylempi keskitaso YKTM

Elämässä hyvin pärjäävät ja hyvässä ammatissa olevat miehet, esimerkiksi lääkärit. Heidän on helppo löytää partnereita eronkin jälkeen.

4. Keskitaso KTM

Tavallinen parisuhteessa oleva ja työssä käyvä mies

5. Alempi keskitaso AKTM

Parisuhteessa oleva mies, jolla on usein vaikeuksia naissuhteiden hankinnassa, ainakin jos nykyinen parisuhde katkeaisi. Naisteniskentätaidot ovat huonot tai markkina-arvo on laskenut parisuhteen aikana.

6. Ylempi alempitaso YATM

Naiseton mies, jonka naisettomuus johtuu usein naisteniskentätaitojen puutteesta. Ujous, sosiaalisten taitojen puute, sisäänpäinkääntyneisyys jne. Periaatteessa naisen löytäminen olisi mahdollista, mutta edellä mainitut ongelmat on ratkaistava ensin.

Turhautunut netin nörttiosasto, johon kuuluu n. 10-15 % miehistä

7. Hardcore ATM

Markkina-arvo ja markkinointi ovat niin toivottomalla tasolla, että HATM ovat käytännössä lähes kokonaan suomalaisten pariutumismarkkinoiden ulkopuolella – vain Thaimaa voi pelastaa. Ryhmään kuuluu n. 5-10 % miehistä.

Vitsi, millaisen vitsin murjaisit tämän listan kanssa. Olisin tuon listan perusteella kolmosen tasoa oikeassa elämässä ja tinderin puolella joutuisin tyytymään seiskaa. 🤣

Milloin pääsit oikein peruskoulusta (tai oletko päässyt jo suljetulta ulos)?

Millainen on sinusta seiskan nainen? Kiinnostaa!

Minulta on turha tuollaista kysellä! En perusta mihinkään tasoterioihin. Ei ole olemassa tasoja jotka toimisi kaikkiin, ne jotka miettivät tasoja ovat joko teinejä tai henkilöitä joilta lääkitykset puuttuvat tai vähintään olisivat terapian tarpeessa.

Kannattaa kysyä alkuperäisen listan tekijältä jos oikeasti kiinnostaa tuollaiset.

Itseasiassa nuo tasot on tehty tieteellisen tutkimuksen vuoksi. Luokittelu mukailee eläinlaumoja joissa on alfauros ja sitten toisessa päässä se puolirampa omega jota ei ole vielä kannibalisoitu.

Ai teistä on ikävä että myös miehiä tutkitaan sukupuolentutkimuksessa eikä kyse ole enää ainoastaan feministisestä naistutkimuksesta? Sääli.

En tiedä tulitko ohi ketjun kommentoimaan. Mutta vastataan oma näkemys tuolle sinun väitteelle. Ihmiset on jo erittäin kaukana laumaelämästä. Ja jos tuollaista tutkimusta tehtäisiin nykypäivänä ei sidottaisi pelkästään naisiin tai miehiin. Tuollaisten tutkimusten tekeminen menisi joko isojen perheiden sisällä tai kaveri porukassa! Myös tuo hemmetin lista joka oli tarkoitettu nyt meille miehille on täyttä huuhaata, se ei sisällä mitään sellaista millä oikeasti voisi määritellä lauman johtajuutta jne.

Turha yrittää keksiä eläinkunnan laumatasoista, ulkoisia tasomäärityksiä ihmisille! Siellä määritelmät menevät aivan eri tavalla kuin nykyisessä yhteiskunnassa tai nyky ihmisillä.

Lue sinäkin Alaston apina, niin tajuat miten lähellä ihminen on eläintä peruskäytökseltään. Ihmisillä on päässään vain harha jostain ylevämmästä olennosta, vaikka keskimääräiseltä maan asukilta jäisi nytkin keksimättä jokaikinen maailmanhistorian keksinnöistä. Täällä siis nytkin vain liihotellaan viisampien siivellä ja kiitokseksi paskotaan kaikki.

Kyseinen viesti käsittääkseni kritisoi väitettä että ihmisen laumakayttäytymistä voisi suoraan verrata eläimiin. Ihmisen elinympäristö ja mikä on oma lauma on hyvin erillainen mikä eläimillä joten suoraan ei pysty hierarkiaa eläimiltä kopioida.

Ympäristö on tietenkin eri, mutta tämä alkukantaisuus on läsnä kaikissa ihmisten välisissä kanssakäymisissä. On siis hölynpölyä väittää etteikö laumamallit täten heijastuisi vieläkin ihmiselämään.

Ihmisillä on useita eri sosiaalisia ympäristöjä joissa toimivat ja näissä erillaiset roolit. Eläinten käytöstä kopioimalla ei saa selville kuka on missäkin roolissa koska ihmisillä se vaihtelee.

Tietysti, nyt puhutaan suurista massoista.

Miehen seksuaalista markkina-arvoa nostavat erityisesti 3 seuraavaa asiaa:

1. Status

2. Ulkonäkö

3. Varallisuus

Jos mies haluaa seksuaalisen tasohierarkian huipulle, hänellä on pakko olla korkea status. Vain korkean statuksen miesten ympärillä pyörii enemmän viehättäviä naisia kuin mitä mies ehtii hoidella.

Niin? Jos noin on, niin tuo tieto varmaan hyödyttää niitä miehiä, jotka haluavat seksuaalisen tasohierarkian huipulle, mutta jälleen kerran: mikä sen anti on meille naisille?

Ei tuo hyödytä miehiä jotka haluaa mihinkään. Rupean rokkitähdeksi jotta saan pìllua ei oikein toimi 45-vuotiaalle eronneelle perähikiäläiselle. Toki jossain voi olla se pankkiiri jolla oli opiskelumotiivina juurikin tuo. 

Hyöty naisille? Mikä konkreettinen hyöty sukupuolentutkimuksesta ja feminismistä on miehille?

Pankkiri, joka valitsi opiskelualan sillä, että saa pllua? Älä viitsi. Ei noin tyhmää miestä voi ollakaan.

eri

Niinpä. Nämä pässit eivät tajua, että se heidän ronkumansa status muodostuu nimenomaan siitä, että ihmisellä on elämässään muutakin sisältöä ja motivaattoreita kuin p*llunpuute. 

Aivan, hienoa että tajusitte että statusta ei välttämättä hankita naisen vuoksi, mutta naiset tulevat sen seurauksena. Siispä neuvo "kehitä itseäasi jotta sinusta tulee alfa" ei ole oikein toimiva. Se riittää siihen että pääsee betaksi ja naimisiin.

Se ei ole siis yhtään huono asia.

Kuka nyt on neuvonut kehittämään itseään sen takia, että tulisi alfaksi? On vain käsketty kehittämään itseään, että tuo loputon kitinä loppuisi. Mutta jos se ei lopu ennen kuin olet alfa, niin kai se neuvo sitten menee ihan hukkaan. 

Aina joku näissä ketjuissa. Yhtä vakio kuin "thaimaa" tai "osta virolainen húora"

Ja kai se neuvo menee hukkaan kun se ei voi toimia.

työtön yh haluaa kartanon? Neuvo: säästä rahaa. No periaatteessa näin mutta me kaikki tiedetään ettei se toimi. Joku voisi jopa luulla että vìttuilette mutta eihän täällä niin tehdä, eihän?

Kitty ihmenukkeen pystyy jopa työtön säästämään rahaa. Lähentelee jo kartanoa jos hommaa siihen kylkeen ääntelevän lelun. Muutoin täytyy jäädä ilman

Eli aivan yhtä hyvä neuvo kuin tavalliselle miehelle "kehity jotta susta tulee leffastara/kirurgi"

Säästin työttömänä 2000e arvoiseen koiranpentuun. Oon totta kai nyt töissä, mutta päätin ajoittaa pennun tulon työttömyysjaksolle.

Ei aivan riitä huvilaan. Ei miehenkään status nouse jos hän seuraa linkedinissä jotain johtajaa. 

Sitten on ilman ellei satu voittamaan lotossa. Mikä muuten siinä sinkkuudessa pelottaa?

Huokaus taas...

sinne leffastaran (alfa) ja ikisinkun (omega) väliin mahtuu mm. se beta joka pääsee kyllä naimisiin, mutta ei ole erityisesti naisten suosiossa.  Betasta naisten suosioon ei noin vain nousta vaikka haluaisi, aivan kuten ei huvilaakaan osteta vaikka kerrostalokämppään olisikin varaa.

Se ei tarkoita silti että on ikisinkku

Se ei tarkoita etttä asiassa olisi ratkaistavissa olevaa ongelmaa

Se ei tarkoita että naisten pitää antaa betalle aina kun beta napsauttaa sormiaan

Mitähän muita olkiukkoja keksitte tähän... no pian selviää.

Kerrotko, miksi miehen pitäisi päästä monikossa naisten suosioon? Miksi ollaan katkeria, että ollaan löydetty se yksi ihana nainen joka rakastaa, miksi se ei riitä? Ahnetta tuollainen himoitseminen, pitäisi saada ihan jokainen maailman kaunotar. 

Kerron toki: ei pitäisi. Kuka on katkera siitä että on vain yksi nainen?

Nyt kun puhutaan miesten menekistä naisten keskuudessa niin korkeimmalla nyt vain ovat miehet jotka eivät jahtaa naisia vaan he saavat seuraa yrittämättä. ikisinkun täysi vastakohta, toisessa ääripäässä.

Sitten tulee tavalliset julkkikset joita nyt ei kirkuva naislauma seuraa jodelissa mutta seuraa löytyy jos menee moikkaamaan. Sitten keskitaso (betat) joista osa saisi eron yllättäessä helposti uuden puolison, osalle se olisi vaikeampaa ja lopuksi tulee ne parisuhdekelvottomat.

1. Huh, hyvä!

2. No se naimisiin päässyt beta on katkera, kun ei nouse naisTen suosioon, vaikka haluaisi.

2: no ei ole, beta on tyytyväinen beta. Jenkkikielessä gamma on se joka haluaisi olla alfa mutta kun ei taidot riitä. Se on kanssa se joka hakkaa sit muijaansa. Beta on hyvis.

Betassa ei ole mitään vikaa eikä se ole sen enempää haukkumanimi kuin nörtti vuonna 2020. Juu, 80-luvulla minua sanottiin nörtiksi haukkumatarkoituksessa, voi kyynel. Fakta/mielipidejankkaajalle: mielipiteitä, paitsi fakta että "haukuttiin"

Ok, nyt mulle tuli ihan uutta tietoa! Hienoa jos beta onkin hyvis, jotenkin olin saanut kommenteista (ei vain näistä vaan lukuisista vastaavista) sen käsityksen, että beta olis jotain halveksittavaa. 

Aina oppii uutta, hyvä näin =)

Beta oli menneisyydessä hyvis, eikä betan roolissa ollut mitään vikaa. Beta kävi töissä, betalla oli kavereita, beta löysi kivan tyttöystävän <20v ikäisenä, meni naimisiin ja päätyi perheenisäksi. Alfa teki pitkälti samoin, mitä nyt nainen oli vähän kuumempi ja laitetumpi.

Nyt tilanne on toinen; seksuaalinen vallankumous on repäissyt valtavan eron alfan ja betan välille. Alfalla onkin rajattomat markkinat, voi hankkia satoja panoja ilman häntäheikin mainetta. Beta onkin usein kolmekymppiseksi asti entisen omegan asemassa, naisettomana, kun naiset haluavat ensin seikkailut ja vasta sitten perheen - ja nämä halutaan eri miesten kanssa. Eikä betan asema takaa enää parisuhdetta, vaan vaara jäädä kokonaan ilman on suuri tavallisellakin miehellä.

Mediassakin beta on luuseri, Homer Simpson on korvannut entiset sankarilliset työmiehet.

Ei ihme että miehet haluavat alfoiksi keinolla millä hyvänsä.

"Voi hankkia satoja panoja", ja tämäkö on sinun käsitys kaikkien miehien parhaimmasta unelmasta?

Minäpä kerron: iso osa miehistä on onnellisempia sen yhden "panonsa" kanssa kuin nämä rikkinäiset ihmisressut, joiden heikko ego tarvitsee pönkitystä aina vain uudesta hepsankeikasta. En usko hetkeäkään, että sata panoa tekee ketään onnelliseksi, oikeasti. 

Ei välttämättä teekään. Mutta naisettomuus tekee onnettomammaksi kuin ympäriinsä paneminen.

Kun nyt työelämävertausta käytettiin niin ei rikkaus onnelliseksi tee, mutta köyhyys tekee onnettomaksi.

Se on kuvion ongelma. Osa naisista jotka olisivat ennen olleet parisuhteessa sen kivan betan kanssa, hankkivat nyt "kokemuksia" ja "elämyksiä" panomiesten kanssa.

Ihan sama kuin vertaisit vakituista työsuhdetta, jossa on hyvät edut päivän, parin pätkätöihin silloin tällöin useissa eri työpaikoissa vuodesta toiseen. Minun on helppo valita, kumpi on mieluisampi, mutta iso osa miehistä ilmeisesti ottaisi nuo pätkätyöt.

No pätkätyöt 17-28 ikäisenä on parempi kuin työttömyys ja duuniin vasta kun täyttää 29. No okei, oli siellä se yksi viikko mansikkapellolla mutta siellä oli kaikki muutkin.

Samalla katsoo sen kymmenen vuotta kun kaikki naiset tekee pätkätöitä ja muutama mieskin.

No mutta hei, kaikki pääsee sitten töihin kun on 29. Pätkätyöt päättyy ja työttömätkin pääsee johonkin hommaan. Toisilla on toki työkokemusta enemmän alla joten ei tarvitse kuunnella vinoilua kun ei osaa mitään ja se pätkätyöläinen sentään hoiti homman kunnolla.... 

Kun minä olin 17-19-vuotias, niin minut elätti vanhemmat. Siitä eteenpäin pärjäsin opintotuella ja -lainalla. Kesäisin saattoi olla muutaman kuukauden työsuhde tai sitten ei, silloin opiskelin sen minkä pystyin. Niin puutteessa en ollut, että mihinkään päivän työsuhteisiin olisin lähtenyt. Valmistumisen jälkeen löysin vakituisen työpaikan ja se ura alkoi siellä yhdessä harjoittelemalla. Opin jatkuvasti uutta ja muutaman kuukauden kuluttua hommat sujui tosi hyvin.

Sitten osalle porukkaa tiedoksi, että tällä ei oikeasti ollut mitään tekemistä töiden kanssa.

Vierailija
2253/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran kun käy ihmettelemässä eikä tule kuin paha mieli niin ehkä sitä jää mielummin himaan kuin menee sinne naisten raadeltavaksi.

Ei se vaadi kuin että nainen jota se on yrittänyt juttuttaa antaa paskaa niskaan kun joku tarras 5min sitten perseestä.

Mutta ei kai kukaan ihan oikeasti kuvittele, että himaan jäämällä saa seksielämän?

Ei varmasti niin, mutta kuinka monta kertaa sä menisit saamaan turpiisi?

PS5 on tulossa joten se on parempaa ajanviihdettä kuin naisten lupaus mahdollisesta seksielämästä (jos oikein yrittää tehdä vaikutuksen.)

Hyvä, olet löytänyt oman intohimosi. Tuo on sitä MGTOW-aatetta, mitä kannattaa toteuttaa käytännössä pelkän uhoamisen sijaan,

Vierailija
2254/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M32

Mistä sä sitten ajattelit löytäväsi jonkun? Jotainhan sun pitää tehdä, jos halu on. Ajattelin, että erinäisten ryhmien kautta olisi kätevää vähän päästä tutustumaan toiseen, en mäkään ole liian vanha sopeutumaan ajatukseen sähköisestä kirjeenvaihdosta. Ennen vanhaan ihmiset kirjoitti kirjeitä, nyt se sama on sähköisessä muodossa. 

No, nyt kun kysyit, en oikeastaan edes tiedä sanoa mitään vastausta. Olen töissä alueella, jossa ikäisiäni (nais)sinkkuja ei käytännössä ole. Jos onkin, on mukana kahden tai kolmen muun isän muksuja. Sitä en kaipaa. Yksinhoitaja käy, mutta en mitään sarjalisääntyjää halua vaivoikseni.

Olen yrittänyt käydä harrastuksissa (ryhmäliikuntatunneilla kuten bodypump, crossfit jne) ja kaupassa ym. En vain löydä kiinnostuneita naisia. Itseasiassa ilmottauduin jopa paritanssikurssille, johon ilmaantui vain post-menopausaalisia naisia...

"Jotain pitäisi tehdä, jos halu on"

No älä helvetissä! Haluan perheen ja muksuja ennen kuin olen vainaa jonkun sukuvian vuoksi. Ei niitä daameja vain löydy mistään!

Tässä on aikamoinen kohtaanto-ongelma!

M32

Vierailija
2255/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Finsexxx

Tuo ”keskimäärin” tarkoittanee keskiarvoa. Kertooko se nyt naisista jotain todellista, vaikka vastaavasti miehistä ei? Miten se menikään: ”Muutama aktiivinen nostaa lukua, mediaani olisi parempi mittari tähän tarkoitukseen”, totesi joku mies tuolla taannoin.

Muutama aktiivinen, mies. Jota useat naiset....

Voi ziisus teitä apukoululaisia, tuohan nimenomaan laskisi keskiarvoa naisilla. Eihän muutamasta kovin moneksi eri panoksi riitä. Niinpäin, että muutama aktiivinen nainen...

Ootte te melkoisia matemaatikkoja, kyllä kannattaa näillä insinööritaidoilla päteä. 😅

Vierailija
2256/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on suora sitaatti tuon Pariisin-matkan esittäjän kommentista: "Nainen: sinulla on mahdollisuus lähteä treffeille luotettavan henkilön kanssa, ilman velvoitetta seksiin tai mihinkään mitä et halua"

Sinun kommenttisi mukaan ihan jokainen mies valehtelee vaikka väittäisi mitä tahansa. Kerro, miksi miehet valehtelevat?

Ilmaisia lounaita ei ole. Jotain todella epäilyttävää olisi lähteä noin vain Pariisiin jonkun "luotettavan" ihmisen kanssa. Mitä hän minusta haluaa? Tai mitä hän minusta luulisi haluavansa, upeaa intensiivistä debattiako? Imartelevaa, mutta turvallisuushakuisena ihmisenä en ikinä uskaltaisi lähteä.

Häämatkalla sitten vasta, sitten kun oikeasti tunnen sen tyypin!

Hei, kirjoitin tuon esimerkin.

Olen ollut ympäristössä jossa on lakimiehiä ja pankkiireja. Tuntiveloitus niillä on 300-400. Siis tunti, ei päivä.

Ne käy viikonloppuna Barcelonassa, Pariisissa, shoppaamassa Milanossa jne. Sit kun ne lähtee kunnolla reissuun niin se on Euroopan ulkopuolella. Sellaiselle ei tee mitään vaikeutta yrittää tehdä vaikutusta johonkin ihmiseen esimerkiksi tarjoamalla reissu ilman välitöntä taka-ajatusta (maksu seksillä paikanpäällä) vaan se voi olla niille kuin treffit starbucksissa meille taviksille.

Heitetään nyt sitten että teillä on yhteinen kaveri ja kaverisi kertoi että on hyvä tyyppi. Ei siis pelkkä random hiippari joka hyökkää jonku luksushotellin ovesta kun kävelet sen ohi.

Pointtina: status ja varallisuus mahdollistaa tuollaiset treffit.

Taidan olla ainut joka kirjoitti että lähtisin. Koska aluksi asetelma oli luotettava joka ei odota seksiä tai muuta mitä en halua. Nyt vedän takaisin, oletin että luotettava tarkoittaa ihmistä jonka tunnen. En pidä luotettavan kaverin kaveria jota en tunne.

Joo no mitä sinä pidätkään luotettavana mutta oikeasti aivan sama. Minäkin vedän takaisin että sinulle tarjottaisiin mitään matkaa kenenkään toimesta. Muille kyllä.

Siis mitä? Kaiken tämän väännön jälkeen jostain kuvitteellisesta matkasta kuvitteellisen henkilön kanssa kuitenkin myönnetään että kohteen subjektiivisella kokemuksella matkan järjestäjään onkin merkitystä ei vain rahalla, statuksella yms mitä olikaan.

Myönnät kuitenkin että myös rahalla ja statuksella on merkitystä.

Kyllä se naisen tunnetila on alusta asti erilainen kun on Pariisin matka kiinnostavan ja vaikutusvaltaisen miehen kanssa tiedossa, eikä vain kahvilatreffit kolmetoista tusinaan-taviksen kanssa, joka ei lähtökohtaisesti poikkea mitenkään sadasta muusta Tinder-matchista.

Ilmassa on ihqua jännitystä ja alitajuinen toive että jos tämä rikas, öh, kiinnnostava mies osoittautuu kemialliseksi niin luvassa on täydellinen paketti.

Kyllä se riippuu ihan naisesta, millä asioilla on hänelle juuri merkitystä...

ohis

Vierailija
2257/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on useaan otteeseen väitetty, että naiset eivät tunnista pelimiestä vaan luulevat olevansa miehelle jotain erityistä. Silti naisten pitäisi tunnistaa väkivaltaiset ja pettäjät ensi silmäyksellä. Miehet voisivat kertoa, mistä tuollaiset erottaa, jos vastaan tulee hymyilevä, jutteleva ja tavalliselta vaikuttava mies. Onko mies pelimies, väkivaltainen vai pettäjä vai peräti kaikkea kolmea? Mikä on todennäköisyys sille, että kyseessä on hymyilevä ja jutteleva tavallinen mies?

Valtaosa miehistä on ”hymyileviä ja juttelevia tavallisia miehiä”, kun he tulevat tekemään itseään naiselle tykö. Totuus paljastuu sitten viikkojen, kuukausien tai jopa vuosien kuluessa. Narsistisesti häiriintyneen kanssa totuus saattaa paljastua vasta, kun on menty naimisiin tai jälkikasvua on tulossa, eli kun mies kokee naisen olevan ”nalkissa”. Siinäpä sitä naiselle venäläistä rulettia kerrakseen. Luulisi näiden tavallisten miesten ymmärtävän, miksi naiset ovat varovaisia ja pitävät rimaa korkealla.

Noinhan se menee. Haluaisin kuitenkin kuulla palstamiehiltä, mistä nainen näkee heti, millainen mies oikeasti on? Palstamiehethän vain syyllistävät naisia, kun he menevät kimppaan huonon miehen kanssa. Jos nainen siis tapaa jossain kivan oloisen miehen, joka ei rehvastele eikä leveile omaisuudellaan, ei tilaa naiselle shampanjaa tai pyydä mukanaan Pariisiin, niin täytyykö naisen kuitenkin ajatella miehestä pahaa? Kyseessähän ei voi mitenkään olla kiva mies, joka haluaa tutustua juuri siihen tapaamaansa naiseen vaan pelimies, joka häviää heti tai sattumoisen raitista kautta elävä väkivaltainen juoppo.

Tehän teette sen päätöksen vaikkapa baarissa silmänräpäyksessä jos joku rohkenee kysyä onko pöydässä tilaa :D

Kerro siis itse millä perusteella siellä on yhdelle, mutta ei tuolle toiselle?

Kun sinä olet ystäväsi tai ystäviesi kanssa pöydässä, olette nähneet viimeksi kauan aikaa sitten, niin teidänkö pöytään saa tulla ihan kuka tahansa nainen? Myös se nelikymppinen nainen, joka on ottanut jo muutaman liikaa?

Vierailija
2258/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M32

No, nyt kun kysyit, en oikeastaan edes tiedä sanoa mitään vastausta. Olen töissä alueella, jossa ikäisiäni (nais)sinkkuja ei käytännössä ole. Jos onkin, on mukana kahden tai kolmen muun isän muksuja. Sitä en kaipaa. Yksinhoitaja käy, mutta en mitään sarjalisääntyjää halua vaivoikseni.

Olen yrittänyt käydä harrastuksissa (ryhmäliikuntatunneilla kuten bodypump, crossfit jne) ja kaupassa ym. En vain löydä kiinnostuneita naisia. Itseasiassa ilmottauduin jopa paritanssikurssille, johon ilmaantui vain post-menopausaalisia naisia...

No älä helvetissä! Haluan perheen ja muksuja ennen kuin olen vainaa jonkun sukuvian vuoksi. Ei niitä daameja vain löydy mistään!

M32

Edelleen, meinaatko tehdä ongelmalle jotain? 

“Tyhmyys on sitä, että toistaa yhä uudelleen samaa, mutta odottaa silti eri tulosta.”

-Albert Einstein-

Vierailija
2259/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin kiistatta validi tutkimus. Samaan eivät ole miesàsiamiehet yltäneet. Ja tiedotkin ihan esitetyn mukaisia, kumoavat tàsoteoreetikkojen väitteet mennen tullen. Toki, jos ei hallitse lukuja ja prosentteja (kolmasosa ei tosiaankaan ole 45 %), niin sittenhän niistä voi lukea ihan mitä haluaa.

Hei, tasoteoreetikkona pyytäisin että nuo ruikuttajat laitetaan omaan porukkaansa. Tasoteoriaan ei kuulu karusellit tai muu. Siinä, nimensä mukaisesti luokitellaan miehet potentiaalisen seksuaalisen haluttavuuden mukaisesti erilaisiin ryhmiin, Laitoin monet kerrat sen luikitelun, ja sen jenkkiversio on alfa - beta - gamma - omega

Siihen ei kuulu asian vatvominen tasolla "mä en saa kun 80% naisista nussii Chadia"

Siihen kuuluu että on joukko miehiä joiden eri ominaisuudet houkuttelevat naista riittävästi, jotta pariutuminen on toisille helpompaa ja toisille vaikeampaa.

1. Mihin sitä tietoa tarvitaan?

2. Mihin me naiset sitä tietoa tarvitsemme eli miksi sitä on tärkeää levittää naisvaltaisella palstalla?

Tämä on suomen suosituin keskustelupalsta

Jos otat sukupuolikortin ja väität että palsta on vain naisille, noh... tervetuloa nykyaikaan. Kannattaisi opetella tasa-arvoiseksi.

Kannattaa varoa ettei mene kutsumaan miehiä palstan vähemmistöksi. Tiedäthän mitä se tarkoittaisi?

Vierailija
2260/3307 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M32

M32

Edelleen, meinaatko tehdä ongelmalle jotain? 

“Tyhmyys on sitä, että toistaa yhä uudelleen samaa, mutta odottaa silti eri tulosta.”

-Albert Einstein-

ai kuten se että vastailee trollille?

Niin... Ihan hyvä tuo sinun lainauksesi.

-eri. mies. väite on mielipide, ei fakta. Se että olen mies on fakta.

Riittävän selkeästi eroteltu ettei tule raivareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan