Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^*^^*^^*^^ Haahut elokuussa ^^*^^*^^*^^

30.07.2008 |

.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa tollanen tuhruilu plussan jälkeen! Sullakin Nappe olis varmaan ihan tarpeeksi epävarma olo ilman tuhrujakin. Sulla kuitenkin on vielä pahoinvointia ja tissikipua. Se lienee hyvä merkki. Toivotaan, että tuhrut loppuu ja pahoinvointi pahenee (hyvässä mielessä).

Vierailija
102/136 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuli testattua ja negahan se tietty oli=( Uskalsin sit häissä juoda viiniä ruualla ja jopa yhden paukun kiskaisin. Jotenkin en vaan enenmpää halunnut ottaa. Tuntuu siltä, että pilaa kaiken jos alkaa enemmälti juomaan. Mikä lienen?? Yleensä kuitenkin juhlissa saatan useammankin ottaa ja seuraava päivä onkin kamala... Johtunee siitä etten sit muutoin juokaan edes saunaolutta, tottumattomuutta=)

Hyvät oli juhlat silti ja kivaa oli.

Nappe: On varmasti epävarma olo kaikinpuolin ja sit vielä toi tuhru tuo lisää huolta. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Paljon tarrasukkia lähetän täältä Savon suunnalta sulle!!

Toi kohdunnipukka onkin mielenkiintoinen juttu. Ei kuulemma kovin luotettava jos ei ole sitä seuraillut useampaa kiertoa. Mä itseasiassa ajattelin että mulle on varmaan vasta ovis tulossa, koska oli viime viikolla vielä ihan kova ja nyt alkaa pehmiämään. En joka päivä ole edes tutkinut, joten toosi luotettavaa tietoa itsestäni=)

Rilla: teilläkö on maatila? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen=) Asustan itse maalla ja ilman elukoitakin tuota tekemistä piisaa yllin kyllin, joten sulla sitä vasta onkin. Sivusta olen seuraillut maitotilallisen hommia ja kyllä tahtoo olla rankkaa. Ei olis musta siihen hommaan.

Meillä taitaa jäädä viinimarjat pensaaseen tänä kesänä. Eilen yritin käydä niitä riipimässä pois, mutta en kehdannut kaatosateessa kovin kauaa kärvistellä. Kastuin ihan läpimäräksi ja nyt sit vuotaakin nenä sen ansiosta. Meidän talossa koirakin näyttää olevan viisaampi kun mä. Oli irottanut itsensä juoksunarusta mun huomaamatta ja hiljaa hivuttautunut etupihalle miehen luo pyytämään sisälle kun sataa (toi karvakuono ei tykkää ollenkaan ulkoilla sateessa). Mä itse vähemmän tyytyväisenä kastun sateessa ja yritän poimia marjoja. Hullu taidan olla. No, onneks ei karannu koira (osaa senkin jalon taidon tarvittaessa, lintukoira kun on) eikä tarvinnu lähteä etsimään ja hätäilemään ympäri pitäjää.

Nyt on kyllä otettava jotain syötävää. Outoa, koska yleensä en voi syödä tähän aikaan aamusta mitään ja otankin aamupalaa mukaan töihin...

Irish

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä yhtään lohduttaa, kun ette oireile, niin en kyllä minäkään! Ei mitään oiretta ole vielä tullut... Viikkoja 5 + 4 Pitäiskö olla tyytyväinen vai huolestunut?

Ainut asia mikä on normaalista poikkeavaa kuukautisten poisjäännin lisäksi on, että juostessa häpyluu kipeytyy. Ei muuta.

Joten kuumeilijat, jotka piinailette ilman oireita, niin toivoa silti vielä on! Ei sitä aina tule mitään oireita.

Minulla varhaisraskauden ultra ensi viikon torstaina. Jos sitten tulisi vähän varmuutta tämän raskauden suhteen. Yhtään en uskalla / osaa ajatella edes olevani oikeasti raskaana...

5mama

Vierailija
104/136 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut nappe ja 5mama plussista (ja hyvänen aika muutkin plussanneet jos joku unohtui pikaluvulla)!!!

Mä olen ollut "pimennossa" ikuisuuden kesäloman merkeissä ja nyt sitten viime viikolla lomalta palatessa kerkesin olla pari päivää töissä kun mystinen kuume yllätti, sitten alkoikin vatsa kipuilee yllättävän voimakkaasti vaikka olikin kp 2 ja menkat parhaillaan. Käynti tohtorilla toi epäilyn umpparista ja veitsen allehan sitä joutuikin. Noh umpparissa ei mitään vikaa, mutta vas. munasarjassa oli kookas kysta joka ilm. revennyt ja aiheuttanut oireet. Sille kystalle ei tehty mitään, saa kuulema vuodella rauhassa,vaan saan lähipäivinä kutsun naistenklinikalle sen tiimoilta. Melko painostavia hetkiä vietin leikkauksesta herättyäni; ensimmäisenä tietty kysyin, että onhan kohtu tallella, ja munasarjat, ja lisääntymiskyky??? johon hoitaja tokaisi, ettei siellä ollutkaan umppari ongelmaa vaan endometrioosia!! Mutta ei osannut mitään enempää sanoa kun ei ollut leikkauskertomusta käsilä... No sitten myöhemmin osastolla lääkärit kierrolla toisilleen jutteli mun sängyn päässä, että "tässä olikin ilmeisesti umpparin sijasta kysta ruptuura, mutta mitään ei vielä tiedetä varmaksi kun ei ole l.kertomusta"!!! Silloin mä olin jo ihan et selvä, siis mulla endomertioosia ja kystaa, no mitä muuta kivaa te ootte löytäny!!! Luojan kiitos mä olin sen päivän melko pöllyissä lääkkeistä, etten kerennyt huolestumaan isommin, kun läkäri tuli vasta illalla kertomaan mun synnytyselinten kohtalosta. Eli mitään merkkejä mistään pirun endometrioosista ei ollut, vaan todella kysta puhjennut.

Nyt täällä parannellaan haavoja ja odotellaan kutsua tutkimuksiin, jotta sais vähän lisäinfoa tästä lisääntymistilantestakin, vaikka ymmärsin että sen pitäisi olla ennallaan (eli ei kehumista anyway; yli 1,5 v yritystä, johon mahtuu 1 km, ja miljoona pettymystä).

Jos tästä kaikesta yrittää etsiä jotain positivista niin, se on ainakin että mulla ei ole mitään odotuksia raskautumisesta, nyt on todella tjot-asenne, eikä se ole mitenkään masentava ja luovuttanut fiilis, jotenkin tuntuu, että tässä on ihan turha intoilla joka kuukausi ja kyttäillä ovista jne jne, kun se vaan tulee kun tulee, jos tulee.

Irish; enteilisköhän noi sun "kummallisuudet" kuitenkin plussaa, jos on vaan ovis ollut niin paljon myöhemmin km:n jälkeen, ettei vielä näkynyt testissä jonka teit!? Peukkuja!!!

Pidetään liput korkealla kaikki, kaikesta huolimatta!!!

105/136 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Irish*: Siis neuvolassa tehtiin ensimmäinen jälkitarkastus... Mahtaakohan täällä olla edes mahdollista..

Tehdäänkö se jälkitarkastus muuten ennen vai jälkeen ensimmäisten menkkojen, vai onko sillä edes merkitystä..?

Tsemppiä sinulle vauvauutisten keskelle ja pahoittelu negasta :(

*myy*: Höm.. tyhmä kysymys mutta miten ne neuvolassa tekevät jälkitarkastuksen? Meinaan vain että jos siihen ei kuulu ultraus muutoin kuin sitä vaatimalla... Mie kun nimenomaan haluaisin että ultraamalla varmistettaisiin että kaikki on tullut ulos; niitä viikkoja kun olisi pitänyt olla (jo) 10+. En oikein pelkkään verikokeiden tulokseen uskaltaisi luottaa. Verikokeetkin kun ovat VASTA vk 36-37 eli syyskuun ensimmäinen tai toinen viikko.

Itse en mammaksin ovistesteillä löytänyt KUNNOLLISTA ovista mutta kun ostin apteekista oikeita ovistestejä niin johan löytyi ovis (josta seurasi tämä tm). Testit olivat kieltämättä kalliit; 5kpl jotain 25e mutta jos niiden avulla löytää varmasti oviksen ja sen vielä hyödyntämään niin eihän niitä sitten enää toistamiseen tarvitse ostaa ;)

*Senniina ja Rilla-ma-rilla*: Mulle terveydenhoitajat sanoi ettei tulehdusriskin takia saisi vuotoaikaan uida tai saunoa. Ei minuakaan uimaan houkuta mennä mutta saunomaan kyllä. Kävinkin lauantaina pikaisesti saunassa; tosin omassa enkä missään yleisessä saunassa, sitä paitsi enhän mie enää vuoda :p

Vieläkö Napella tuhruttelee?

Toi oireettomuus on muuten aika jännä juttu. Mullahan kun viikkoja oli 3+4 -6+ niin oli aivan selkeät ja varmat oireet mutta sitten kuitenkin seitsemän viikon kohdalla ne olivat lähes kokonaan häipyneet. Esimerkiksi äiti ei ole oireillut meidän kenenkään kohdalla; hänellä siis 3 raskautta ja viimeisenä sai kaksoset. Jopa kun kuukausia oli 8+ niin hän paineli virkeänä ja hyvävointisena menemään. Oman synnytyksensäkin hän filmikameralla kuvasi :O

Hyttysellä ollut merkillinen lääkärireissu :/ Toivottavasti saat pian lisätietoa!

*ON*: Tuhruttelua ollut taas viikonlopusta lähtien. Tyhjennys oli 7.8 ja 6pv vuosin, sen jälkeen tasan viikon on tuhrutellut eli lähes 2vk tätä on nyt kestänyt. Mietin vain että kuinkahan kauan tätä tuhruttelua jatkuu.. Ei viikkotolkulla huvittaisi kulkea pikkuhousunsuoja housuissa :/ Ja olisihan se kiva jos ne ensimmäiset menkatkin tulisivat ;) Muutoin olo on ihan kohtalainen... Vauvauutiset vain ottavat koville. Meidän naapuriin muutti vanhoja tuttuja ja huomasin että he ovat saaneet lapsen ja toinen vatsan koosta päätellen tulossa :~( (tässä on siis pari vuotta mennyt ettei olla nähty kyseisiä tyyppejä).

Uudet salkkaritkin alkoi vihdoin ja viimein ja eikös sielläkin sitten ollut VAHINKO vauvauutisia :(

Pelottaa vain että meille ei vauvaa suoda... Vielä 2v sitten en edes haaveillut lapsesta ja nyt se olisi niiiin toivottu! Pelkään että siihen etten ole aiemmin lapsia halunnut onkin ollut ihan kohtalon syy; esim. en voi saada lapsia ja kohtalo on siksi minulle järjestänyt etten ole edes halunnut lapsia... Kaikenlaista sitä näköjään mieleen tulee :p

Sunnuntaina viimein viemärikin aukesi :D Iso tukos siellä oli ollut kun päällä on putket laitettu niin että vettä pitäis vähän enemmän käyttää mitä meillä tällä käytöllä on ollut.

Tänä aamuna oli se oppisopimushaastattelu/tapaaminen (hui kun pitkä sana). Työkuva saattaa vähän muuttua mutta se olisi minulle mieluisampaan suuntaan joten peukut pystyyn vain! En tiedä kuinka kauan menee että saan jotain tietoa mutta täytyyhän heidän siellä rauhassa miettiä ja keskustella asiasta. Vihreää valoa kuitenkin edelleen eli hyvä kun ei tullut suoraa tyrmäystä =)

Jaahas, taas oli palvelu tilapäisesti epäkunnossa. Onneksi kirjoitin tämän viestin notepadilla enkä suoraan vastauslaatikkoon, olis muuten viesti kadonnut bittiavaruuteen.

-Danja-

Vierailija
106/136 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas Hyttysellä aikamoinen sairaalareissu. Mutta hyvä kun ei kuitenkaan endoa.

Ja Napelle toivotaan tuhruilun loppumista! Alkuraskaus on muutenkin niin stressaavaa aikaa, ei siihen kyllä mitään pientäkään vuotelua kaipaisi lisäjännitystä aiheuttamaan.

ON: Olen alkanut tikutteleen ovista, aikastahan vielä on, mutta pelataan varman päälle. Tosi hailakka se viiva vielä on. Glandinit on käytössä ja entinen "sahara" on muisto vain.. Se onko niistä sitten muuta apua, jää nähtäväksi.

Taidan mennä kahvin keitoon. Ekä työviikko loman jälkeen ja rytmit vielä hakusessa, VÄSYTTÄÄ! Ja kaikki pakollisimmatkin kotityöt vielä tekemättä.

coocie

Vierailija
107/136 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi. Mulla siis ensimmäisestä km jälkitarkastusaika piti itse varata neuvolan lääkärille. Ultralla katsottiin että kaikki oli varmasti poissa. Mulla se aika venyi ensimmäisten kuukautisten jälkeen, koska lääkäriaikaa muutettiin neuvolan taholta usein. Viimein sit vaadin aikaa heti enkä suostunut enempää aikailemaan. Mulle suositeltiin tuolloin jälkitarkastuksen ajankohdaksi noin kuukausi km jälkeen. Tässä toisessa km tarkastusaika annettiin suoraan sairaalan puolelle, samaan jossa tyhjennys tehtiin. Ja ultralla katsotiin jälleen että kaikki on poistunut. Molemmissa km on ultrattu myös ihan heti km jälkeen kohdun tilanne.

Tuo saunakielto oli uutta. Ei mulla kieletty saunomista ja uimista käskettiin vältellä niin kauan kun vuoto kestää.

Noita vauvauutisia tuntuu tippuvan ihan joka paikasta. Tai sit ne vaan kuulee kaikki kun itse niin jo haluaisi oman paketin. Tänään kuulin että yhdelle tutulle on tulossa kaksoset, taas. Edellisetkin oli tuplat. Tasan ei käy onnenlahjat, ei.

ON: ei uutta täällä. Menkkoja odotellessa menee aika. Pitänee testi uusia jos ei ala parin viikon sisään.

Irish

Vierailija
108/136 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danjalle: Ihan vaan sillä sanoin tuon ultraamisen, koska omassa keskeytyneessä km:ssä, joka siis päättyi ambulanssikyytiin yms. niin neuvolaan, jossa piti jälkitarkastus olla niin lääkärillä oli vain tieto, että todettu rv 12 ja tyhjennetty! Jälkitarkastus oli 4vk tyhjennyksestä, mitään verikokeita ei otettu, pyynnöstä hb (oli sairaalasta lähtiessä 70) ja mitään ultraa ei otettu. Verta tihkutteli edelleen ja hiivan takia sain reseptilla diflucania. Veri kuulemma loppuisi pian. Pari päivää tarkastuksen jälkeen alkoikin hieman runsaampi vuoto ja luulin kuukautisten alkavan.. 6vk tyhjennyksestä soitin polille, että nyt ei ole kaikki ok. Pääsin sinne ultraan.. ja kas sitä istukkaa oli edelleen 2cm pala kiinni ja seuraavana päivänä kaavintaan. Mulla olis hoitovirhe paperit tuolla pöytälaatikossa odottamassa, mutta asia on jäänyt. Eli lääkärillä oli neuvolassa kaikki ultrausvehkeet, samassa paikassa tehtiin myös tuo kohtalokas np-ultra! Mutta ei sitten viitinyt ultrata. (uh, vieläkin kiehuu!!)

Danjalle ja Irishille tsemppiä vauvauutisten kuulemiseen!!

Napelle paljon tarrasukkia ja muita tykötarpeita! Toivottavasti tuhrut poistuu. Hus pois!

Olipas Hyttysellä (?) lääkärikuulumisia! Toivottavasti asiat järjestyy!

Ja Oma elämä alkoi tuntua kovin helpolta luettuani Rilla-Ma-Rillan päivästä! Ihan kiva kuitenkin istua koulunpenkillä ja opiskella tosi mielenkiintoisia juttuja..

ON: Ja kummallisuudet jatkuu.. vaikka tuon km:n jälkeinen kierto olisikin kummallisempi niin nyt on pallo ihan hukassa. Olin aavistelevani ovista kp12 ja kp14 tuntui limoja ym, viikolopun maha oli tärinä arka ja turvoksissa. Sunnuntai meni ok ja samoin eilen. Tänään aamulla herätessä maha kipeä, kipu yltyi ja osui tuohon vasemmalle navan viereen alas, nivusen yläpuolelle. Jos umpaari ei olisi oikealla puolella olisin jo huolestunut. kipu kesti noin 5h ja sitten vaimeni, mutta edelleen maha on arka. Ja vain tuosta yhdestä kohdasta. Olin tuntevinani irtoamiskipuja just tuolta vasemmalta jo aikaisemmin siis noin kp14. Nyt siis kp18.. uuh, joko se ovis on vasta nyt, mikä tietää megakiertoa tai sitten kroppa on seonnut täysin. Sais olla taas ennalta arvattava.. toivottavasti kaikki on ok.

Mutta nyt nukkumaan.. onneksi perjantaina on vapaata, että enää kaksi koulupäivää tällä viikolla. Ja eka tenttikin alkaa jo häämöttää..!

-Myy-y-yyy

Vierailija
109/136 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5mama:eikai tuo mistään "pahasta" kerro jos niitä oireita ei ole ollut alusta pitäen, enemmin huolestuttaa kun jo olevat oireet katoaa. Erilaisista oireista kerkiää varmasti jokainen "nauttia" jossakin vaiheessa :)Kirjotteletko o- puolella?olisi kiva kuulla varhaisultra kuulumiset:)

Hyttynen80: aikamoisen tunnemylläkän olet joutunut käymään läpi!jaksuja ja peukkuja kovasti että varmistuisi kaiken olevan kohdallaaan!ehkäpä toi tjotti asenne onkin hyvästä ja asiat etenevät hyvään suuntaan oikealla painollaan!

Danja: Mulla kesti kanssa seuraavat menkat km:n jälkeen 14 päivää(alkovat kp.18), ja vuoto oli nimen omaan tuhrua pelkästään!hermoja raastavaa on, malttia sen suhteen, seuraavaa kierto voi jo olla normaali, tai niin oli mulla kun tuo tuhruilu viimein loppu!:)!!ja onneksi olkoon työkuvioiden etenemisestä!

cookie: eiköhän se ovis sieltä löydy!paljon on kehuttu noita glandineja!

Irish:monesko kiertopäivä sulla on menossa?vielä ei kannata kirvestä kaivoon heittää:)!josko sieltä plusssa pärähtäisi kuitenkin?

Omaa: Tuhruilu loppui sunnuntaina ja eilen ja tänään ei ole tullut kun valkovuotoa reilumman puoleisesti. Raskausoireetkin palasivat oltuaan pari päivää hukassa, äklötys vielä hieman voimakkaampana! Ruoka maistuu edelleen muttei kovin voi/kannata ahmia itseään turvoksiin koska oksennus silloin lähellä. Ruokailuvälit oltava myös kohdallaan ja tiheässä.Huomasin tuossa kriittisesti tarkkaillessani myös että tissien "kipeysaste" vaihtelee vuorokauden aikana paljonkin. Edelleen olo on epäuskoinen mutta toiveikas!Tänään uskaltauduin varata ajan varhaisultraan yksityiselle kun tiesin sinne olevan jonot aika pitkät, eli aika olisi syyskuun eka päivä!Nyt on vasta kp 37 ja mulla kierrot olleet jopa 36 päivää pisimmillään, joten vielä ei ole senkään puolesta kovin varma olo, tosin hedelmöitysajankohdan tiedän melko tarkalleen.R-testejä olen jokusen vielä tehnyt ja nyt 25 herkkyydellä oleva testi näytti jo päiväpisusta(n 2h pidättely) melko vahvaa +. En silti voi olla rauhallisin mielin mutta päiväkerrallaan, tämä varma km tai tm pelko sais kyllä kadota, vähintään 5 kertaa päivässä olen varma jommasta kummasta...:o/

Tsempityksiä ja aurinkoa kaikille tähän synkkyyteen, ei sais vielä olla kesä ohi!

Vaikeita tunteita on nuo mitä saa käydä läpi vauvauutista, ne on vaan tunnettava ja "käsiteltävä"!paras apu varmasti on tämä palsta ja tieto siitä että moni muu joka on kovia joutunut kokemaan ja pitkään yrittämään tuntee samoin! Höyryt pihalle niin on se ahdistus poissa taakasta!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ja paljon!

Nappe kp37/29-36, Rv 4+2 (turvallista vielä kirjottaa nuo kp:t...:)

Vierailija
110/136 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että sulla Nappe menee nyt paremmin.

Onnekkaita oviksia,kestäviä kiinnittymisiä ja pikaisia plussia kaikille muillekin!

t. Kauralastu kp 28 (täti jo ovella kolkuttelee)

Vierailija
111/136 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla tainnut ensimmäisissä raskauksissakaan olla mitään oireita, joten kai tämä ihan normaalia on.... Nyt kun kävin juoksemassa, niin nyt ei kyllä edes häpyluu kipeytynyt.

En ole uskaltautunut kirjoittelemaan vielä o-puolelle. Ehkä sitten sen ultran jälkeen jos vain suinkin tulee hyviä uutisia. Täällä taidan roikkua siihen asti. Aika tylsää tämäkin, kun ei oikein uskalla olla raskaana... Työkaveri on vain vähän pidemmällä, kuin minä ja jo uskaltanut hehkuttaa asiaa koko maailmalle. Minä vain varovaisesti yhdelle kaverilleni...

Mutta nyt shoppailemaan :)

5mama

Vierailija
112/136 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ihan kalenteri ottaa ja laskea=) Elikkäs nyt on 41pvä tyhjennyksestä. Miltei koko ajan tunne että kohta alkaa menkat, mutta ei ainakaan vielä ole alkanut. Taitaa aikalailla megapitkä väli tulla vuodolle. Edellisen km jälkeen menkat alkoi kp21 joten tuplat siihen jo.

Eilen illalla koski mahaan oikein jo kunnolla. Melkein otin särkylääkkeen, mutta kipu loppui kuin seinään ja siihen mulla yleensä on aina vuoto alkanut kun kipu loppuu, mutta ei näköjään tällä kertaa. Pidetään nyt sit hullua jännityksessä.

Nyt mun on pakko mennä päiväunille. Ihan hullu väsymys eikä meinaa silmät pysyä auki.

Irish

Vierailija
113/136 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua Irish nyt koetellaan. Jospa vielä vaihtuisi tuo nega plussaksi kun täti noin antaa itseään odotella. Mutta kovasti voimia sinulle. Tuo epätietoisuus on kai kaikkein pahinta. Kiertojen heitteleminen suuntaan ja toiseen.

Mitäs Kauralastulle kuuluu?

Toivottavasti saat 5mama pian niitä mukavia ultrakuulumisia.

Täällä sitä vaan koneella istutaan, vaikka tenttimateriaaliakin olisi luettavana. Ei vaan oikein tiedä mistä aloittaisin. Viikonloppuna tein päätöksiä harjoittelujen vähentämisestä tänä syksynä ja keskittymisestä luennoille ja perheeseen. Ettei tule alotettua liian rankasti.. varsinkin kun on nuo leikkaukset/leikkaus tulossa. Meillähän on tuo ihana pieni tyttönen jo olemassa. Joten ehkä tätä vauvakuumetta voisi vähän hillitä. Eilistä kipua, jos nyt oli oviskipua, ei tullu hyödynnettyä just tuon kivun vuoksi ja jotenkin sitä on vaan antanut mennä. Ehkä tuo koulu vaikuttaa siinä mielessä, ettei ehdi ajatella omia oloja koko ajan.

Täällä sitä silti pyöritään, koska eihän se vauvakuume minnekään katoa, vaan niin toivomalla. Ja vertaistuki on parasta lääkettä vanhoihin haavoihin..

Tuo Kauralastun toivotus oli aika ihana! Juuri noita sitä kaikille täällä toivoisi!

-Myy

Vierailija
114/136 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätihän se. Elikkäs kiertopäivä on nyt 1. Masensi kyllä kovasti, mutta sitten muistin, että ei me ehditty yrittää viimeksikään kuin 4 kk, niin tärppäs. Tää oli kuitenkin vasta leikkauksen jälkeen ensimmäinen yrityskuukausi, vaikka varsinainen vauvayritys aloitettiin vuosi sitten. Jospa kohta kuitenkin tärppäis ja pysyis plussana. Kun malttais nyt vaan odottaa.

Vierailija
115/136 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauralastulle pahoittelut. Jaguaari on meiltä just lähdössä, mutta ei sen pitänyt teille tulla.

Itselle ei sen kummempia. Käyn täällä välillä kurkkimassa, olisko plussauutisia. Onneksi välillä sentään on!

Aloitin muuten sellaisen omega-valmisteen syömisen. Siinä on kaikki omegat, helokki-, pellavansiemen- ja tyrniöljyt, D ja E-vitamiinit ja olikohan jotakin muutakin. Kaikki samassa paketissa.

Mulla on kirppisprojekti meneillään ja se työllistää aikalailla. Saapahan kuitenkin vähän taskurahaa, kun ei tuo kotihoidontuki päätä huimaa..

Vierailija
116/136 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnittelut plussista Napelle ja 5mamalle =o) - ihanaa, kun pääsette odottamaan.

Senniinalle; et sinä mitenkään huomaamaton ole =o) - minä ainakin luen kaikkien tekstit tarkkaan, mutta tässä kirjoitus vaiheessa sitten jää monta oleellista juttua kommentoimatta (anteeksi). Sama pää kesät talvet, ja luonteeltani melko tyypillinen kala ;o). Kartallani on paljon kalojen merkin vaikutusta. (Ja myöskin astrologiaihmisiä ;o)).

Minä (+ lapset ja mies) muutan asumaan Rilla-ma-rillalle =oD - saadaanko asettua taloksi? Sinä elät ihan minun unelmaani. Lehmät ovat ihania, ja omasta hevosesta jälleen haaveilen, pitäisi vain olla se oma maapaikka ensiksi.

Voimia tähän kuumeiluun sitä tarvitseville! Ja tietysti voimakkaita, puhurimaisia plussatuulia ~~~~~.

Mukavaa viikonloppua kaikille =o),

Ihanaa, kun on tulossa syksy! Rakastan juuri tätä vuodenaikaa.

* EE *hyvissä tunnelmissa*

Vierailija
117/136 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mun menkat on nyt vähän omituiset. Yleensä vuodan runsaasti, mutta nyt aika vähän; enimmäkseen ruskeaa tuhrua ja riekaletta. Mitä tää nyt sitten on? Ovuloin tässä kierrossa 99,9 % varmasti (testi+ omat tuntemukset). Oon koko ajan odottanut, että kohta hulahtaa reippaammin, mutta ei, tää vaan niukkenee. En ole raskaanakaan, sillä *tunnustan:_| * tein testin, kun menkat oli päivän myöhässä ja negaahan se näytti. Ei muutenkaan ole mitään oireita edes. Eihän tälle nyt tietty mitään voi. Ihmetyttää vaan ja hiukka huolettaa.

t. Kauralastu kp.3

Vierailija
118/136 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinainen valoilmiö taivaalla!! Kivaa pitkästä aikaa tuotakin mollukkaa nähdä!

Pitäisköhän sun kauralastu testata uudestaan, jos vuoto ei kunnolla ala?

Kiitos EE huomiosta:-)

Vierailija
119/136 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta irish79 Enpäs tätä pinoa ollut huomannutkaan.. Sitä niin kotiutui tuonne odotuspuolelle..että on ihan hukassa et minne sitä "kuuluisi"..

Varovasti kysyisin pääsenkö mukaan haahuilemaan.. Mikä kuvastaa omaa oloani juuri nyt erinomaisesti!

Tässä toivun vielä keskenmenosta ja lääketyhjennyksestä.. Tarkoitus heti "yrittää uutta putkeen" kunhan jälkivuoto ja olotila helpottaa .. Tätä kesken mennyttä raskautta yritettiin 2.5v, että josko nyt tärppäisi helpommin.. ehkä jotain toivoa ylipäänsä on..

Meillä on siis poika00 ja tyttö02 ja edelleen kolmas lapsi toiveissa, (tai vaikka kaksoset !! ) Miten muilla pää kestää? Mulla on tiukkaa välillä tehnyt viimeisen reilun vuoden aikana.. aika pelottavaa palata taas takaisen tähän vaiheeseen..

Ei nyt irtoa juttua tämän enempää..

=) mami79

Vierailija
120/136 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Kauralastulle! (tykkään noista sun kielikuvista!)

Tervetuloa joukkoon Mami79 ja suuret lohtuhalit sinulle! Täällä saat purkaa pahaa oloa vapaasti. Ja suru on sallittua!

Mites Senniinan kirppisprojekti etenee?

Meillä muksu alkoi oksentamaan ja ripuloimaan eilen ja meni viikkosuunnitelmat uusiksi. Toki eipä ehdi itsesäälissä velloa. Tuo Senniinan mainitsema outo valoilmiö taivaalla on kyllä kohentanut mieltä hurjasti! Ehkä siis koko ajan positiiviseen suuntaan menossa, uutta kiertoa odotellessa! Ja kaiken tämän oksennushässäkän keskellä itsellä on kamala nuha, ja perjantaina olis ensimmäinen tentti.. (olen lukenut noin 10/300 sivua..)

Mukavaa viikkoa!

Myy