Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinor nukahtamiseen

Vierailija
15.06.2020 |

Miten on teillä auttanut ja mitä sivuvaikutuksia on ollut?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on illalla 1 kpl 25 mg ketipinor ja 2x15 mg opamox

Aamuisin on olo ärsyttävän tokkurainen. Illalla tulrr ihan mieletön makean haluaminen noin tunti ottamisen jälkeen. (jos vahingossa en ole älynnyt mennä jo petiin)

Mielenkiintoista. Minulle lääkäri sanoi, että näitä kahta ei saisi ottaa yhdessä, mutta kirjoitti kuitenkin reseptit ja sain siitä cocktailista kasvohalvauksen. Että sellaista. 

Vierailija
62/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan opettelisit hallitsemaan neahmimiskohtaukset. Ei niissä pillereissä ole kaloreita. Sit voisit nukkuakin opeteltuas itsehillintää...

Kyllä Ketipinor tekee syömään ihan sairaalla tavalla. Vaikka siinä ei ole kaloreita, se manipuloi ruokahalua. Sä et edes kuvittele, miltä se tuntuu. Mä niin muistan, kun mulla oli Ketipinor lääkitys. Söin ja viiden minuutin päästä oli nälkä. Terävä nälkä ja sellaista nälkää en ole ikinä aikaisemmin tuntenut. Kaikki päivät söin ja olin zombie. Jos sinulla ei ole sellaisesta kokemusta, älä kommentoi. 

Millä annoksella söit ketipinoria? ja kuin kauan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorin vieroitus oli yksi vaikeimmista kokemuksista koko elämäni aikana. 

kuin kauan ja millä annoksella?

Vierailija
64/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuisin on olo ärsyttävän tokkurainen. Illalla tulrr ihan mieletön makean haluaminen noin tunti ottamisen jälkeen. (jos vahingossa en ole älynnyt mennä jo petiin)

Mielenkiintoista. Minulle lääkäri sanoi, että näitä kahta ei saisi ottaa yhdessä, mutta kirjoitti kuitenkin reseptit ja sain siitä cocktailista kasvohalvauksen. Että sellaista. 

Minulle syötettiin osastolla kuule vielä vahvempaa cocktailia. Kaikkea lyötiin vain päällekäin.

Vierailija
65/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ketis autto alkuun mutta pian rupesi tulemaan sivuvaikutuksena hirveän levoton olo koko kroppaan niin että tuntui ettei sekuntia pysty olemaan paikoillaan. Nukuppa siinä sitten. Joillekin on jääny nuo sivarit päälle 24/7 joka sitten saanut jotkut päätymään lopulliseen ratkaisuun. Ei paljo lääkäri näistä varottele.

Vierailija
66/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan opettelisit hallitsemaan neahmimiskohtaukset. Ei niissä pillereissä ole kaloreita. Sit voisit nukkuakin opeteltuas itsehillintää...

Kyllä Ketipinor tekee syömään ihan sairaalla tavalla. Vaikka siinä ei ole kaloreita, se manipuloi ruokahalua. Sä et edes kuvittele, miltä se tuntuu. Mä niin muistan, kun mulla oli Ketipinor lääkitys. Söin ja viiden minuutin päästä oli nälkä. Terävä nälkä ja sellaista nälkää en ole ikinä aikaisemmin tuntenut. Kaikki päivät söin ja olin zombie. Jos sinulla ei ole sellaisesta kokemusta, älä kommentoi. 

Millä annoksella söit ketipinoria? ja kuin kauan

No jos se nälkä ei syömällä lähde niin kannattako silloin ahmia?

Vierailija
67/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor on paha myrkky.Ei pidä käyttää jos ei ole aivan pakko.

Vierailija
68/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että johtui lääkkeistä?

Vierailija
69/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt puolikasta tablettia 25mg.sta uneen monta vuotta, mutta en ole lihonut kuin pari kiloa, nekin varmaan muusta kuin lääkkeestä johtuvaa. Muitakaan mainittavia sivuvaikutuksia ei ole ollut. Isommalla annoksella tulee kyllä selvä ruuanhimo illalla, jos ei nukahda tarpeeksi äkkiä, mutta tuolla puolikkaalla ei mitään erikoista.

Ennen tätä kokeiltiin kaikki mahdolliset konstit ja muut lääkkeet, osastollakin kävin kun kotona saatoin valvoa monta vuorokautta putkeen ja keskinäärin nukuin 2-3 h yössä. Minulle toiminut hyvin. Toivon että joskus saan ajettua lääkkeen alas ja nukun ilman, mutta toistaiseksi mennään näin.

Vierailija
70/77 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kokeilu takana, otin 25mg. Yhtä huonot unet kuin ennenkin, sänkyyn n 2400,vielä kahden aikaan hereillä,sitte heräsin neljän aikaan ja kuuden aikaan.  kasilta lopullisesti ylös.

Vierailija
71/77 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä linkkiä ettei saisi ottaa yhdessä.

Vierailija
72/77 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yö  puolikas ,eli 12,5mg, tokana 25  , kolmas puoltoista pilleriä, ja tänään otan 2 x 25 mg, jospa tuo sitte edes auttais vähän.

Vierailija
73/77 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkeä tuossa ap!

Vierailija
74/77 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin,vaan ei unettomuudessakaan

Vierailija
75/77 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi täällä, että ottaa vain pienen murusen tätä unilääkettä ja voi hyvin. Niin minäkin teen ja voin hyvin enkä liho lisää. Otan siis kolmanneksen tabusta/yö.

Vierailija
76/77 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ketis autto alkuun mutta pian rupesi tulemaan sivuvaikutuksena hirveän levoton olo koko kroppaan niin että tuntui ettei sekuntia pysty olemaan paikoillaan. Nukuppa siinä sitten. Joillekin on jääny nuo sivarit päälle 24/7 joka sitten saanut jotkut päätymään lopulliseen ratkaisuun. Ei paljo lääkäri näistä varottele.

Ei varoittelekaan. Kun skitsofreenikko lopettaa lääkkeensä sietämättömän akatisian takia ja menee sitten junan alle, niin tutkimuksissa tuo tulkitaan siten, että lääkitys suojaa skitsofreenikkoja itsemurhilta. Siksi skitsofreenikoilla onkin niin suuri itsemurhariski, kun he koko ajan lopettelevat ihan syyttä lääkkeitään. 

Vierailija
77/77 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen erakko ja ketipinor zombie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän