Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinor nukahtamiseen

Vierailija
15.06.2020 |

Miten on teillä auttanut ja mitä sivuvaikutuksia on ollut?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutuksena on se, etten nykyään nuku ilman sitä. Olisiko tähän neuvoja?

Vierailija
2/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi, nukuin sillä monta vuotta mutta myös lihoin 30 kg. En käytä enää ikinä vaikka mikä olis, mielummin sitten vaikka valvotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella lahjaton nukkuja jo vauvasta asti, eli yli 30 vuoden ajan. Tuohon aikaan mahtuu vaikka minkälaista kokeilua ja useita eri lääkkeitä ovat lääkärit minulle testimielessä määränneet. Yleensä lääke (kaikki niistä, ihan oikeasti) toimii yön-pari ja ei sen jälkeen tehoa ollenkaan tai jopa aiheuttaa paradoksaalisen reaktion. Elämä on ollut aika haastavaa välillä :D

Ketipinoria olen napannut 25 mg tabun naamariin nyt varmaan n. vuoden ajan. Toimii juuri kuten pitää, ei väsytä aamulla, ei sivuvaikutuksia, maksaa n. ei mitään. Oma kokemus 6/5.

Vierailija
4/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ktipinorin avulla olen yöni nukkunut melkein 4 vuotta.

Toimii loistavasti, napin nielaistuani väsymys tulee tunnin kuluttua.

Haittana noin kerran viikossa levottomat jalat, burana auttaa siihen.

Parempi nukkua lääkkeen avulla kuin nukkua huonosti tai ei ollenkaan.

Runsaasti kokemusta siitäkin.

Vierailija
5/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tehokas lääke nukkumiseen, yksi tehokkaimpia mitä on. Toki se on neurolepti että ei sitä kevyin perustein kannata käyttää, mutta jos tarvitsee todella tehokkaan avun nukkumiseen, niin kyllähän tuo auttaa.

Vierailija
6/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa nukkumiseen hyvin. Just vaikutuksen alkaessa alkaa myös makeanhimo. Olen nukahtanut suklaalevy vieressä sängyssä.

Vierailija
7/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoi, nukuin sillä monta vuotta mutta myös lihoin 30 kg. En käytä enää ikinä vaikka mikä olis, mielummin sitten vaikka valvotaan.

Käytän myös nukahtamiseen. Multa vei ruokahalun ja paino alkoi tippumaan, onkohan tällä lääkkeellä joku vaikutus aineenvaihduntaan??? Toivottavasti paino ei ala nousta, kun lääke loppuu.

Vierailija
8/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor on psykoosilääke.

Vierailija
9/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mukaan ketipinor tyhmentää.

Vierailija
10/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki psykoosilääkkeet pehmentävät pään vuosikausien käytöllä.

Vierailija
11/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla masennuslääkkeillä on vaikutusta uneen ja siihen kuinka yön aikana palautuu, REM uneen jne.

Rem-uni on ilmeisesti se vaihe jossa uusi asia tallentuu muistiin, jotkut eivät lääkkeiden vaikutuksesta näe ollenkaan Rem unta.

Olen syönyt Ketipinoria 5  vuottaja, 350mg/vrk, hankin juuri aktiivisuusrannekkeen joka tarkkailee untani, sen mukaan näen kyllä Rem unta, mutta usein vasta aamulla, kun pitäisi jo herätä töihin. Joten viikolla sen määrä voi jäädä vägäisemmäksi. Olen kuitenkin oppinut uudessa työpaikassa hirmumäärän asioita aivan kuten pitääkin.

Joten..? Kuka tietää. Lienee yksilöllistä.

Vierailija
12/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut yhtään.

Vierailija
13/77 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, eikä aiheuta niin pökkyräistä oloa kuin unilääkkeet. Tosin sivuvaikutuksena mulla nuo levottomat jalat.

Vierailija
14/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. jonka kaivoin koska minulle lääkäri kirjoitti tuota unettomuuteen.

Nyt kotona olen googlella etsinyt ja lukenut , alkaa pelottaan että uskaltaako edes kokeilla?

Kuin äkkiä voi alkaa lihomaan yms?

Vierailija
15/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän tuon 25mg unen saamiseen, itsellän auttaa, mutta aamulla olen melko väsynyt vielä 9-10h unienkin jälkeen ja tuntuu, että pahentaa aamuihin muutenkin painottuvaa ahdistusta ja masennustani. Ja olo on sellainen "ihan sama"/jäätynty/pökkyrässä vielä useita tunteja heräämsienkin jälkeen ellei koko päivänkin.

Haluaisin itsekin pärjätä ilman, mutta ppelkää njust etten nuku sit ollenkaan,jos en sitä illalla ota:/ Itseäkin pelottaa aivojen tuhoutumisen/hidastumisen lisäksi aineenvaihdunna hidastuminen ja lihominen, se täsrtä vielä puuttuisi:( Muista psyykelääkkeistä ja neurolepteistä jäänyt melkein 10kg ja tuntuu etten niistä pääse eroon ja ainakaan tämän ketipinorin kanssa:( Miten äkkiä tosta voi sit tulla tuo, ettei enää nukukaan ilman? Jo kuuakusien käytössä vai ja jos annos on vaan tuon 25mg?

Vierailija
16/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta minullakaan ollenkaan, eikä auta Imovane. Mikä oisi paras unilääke?

Vierailija
17/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Olantsapiini ja Keti yhdessä niin pystyn nukkumaan. Lisäksi vielä melatoniinia 5mg.

Vierailija
18/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopinut. Kokeilin sitä yöheräilyn vähentämiseksi, mutta tuloksena oli vielä kovempi päiväväsymys. Lääkäri ohjeisti etsimään itse sopiva annos, joka nukuttaa muttei enää päivällä väsytä, mutta ei sellaista löytynyt. Jos on pakko olla aina väsynyt, niin olen mieluummin väsynyt huonon nukkumisen takia kuin lääkkeen takia.

Vierailija
19/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen vuorokausirytmi, liikuntaa ja kunnollinen ravinto. Ei iltaisin tuijoteta ruutuja vaan rauhoitutaan nukkumista varten.

Mömmöt tyhmentää ajan kanssa ja lopulta tappaa ennenaikaisesti

Vierailija
20/77 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen vuorokausirytmi, liikuntaa ja kunnollinen ravinto. Ei iltaisin tuijoteta ruutuja vaan rauhoitutaan nukkumista varten.

Mömmöt tyhmentää ajan kanssa ja lopulta tappaa ennenaikaisesti

Jaa tästäkö se unettomuus johtuukin. :D Kyllä jengi on kaikki nää varmasti jo kokeillut ennen lääkityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä