Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Piti olla 56v mutta näyttikin nuorekkaalle kun oli treffeillä farkkupuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Kuulostaa yhdeltä tyypiltä, joka on Tinderissä ja joka muutenkin vaihtaa koko ajan profiiliaan ja esiintyy milloin mitäkin hakien. Välillä kertoo muuttavansa ikäänsä alaspäin, välillä ei kerro. Kannattaisi ehkä hakea vähän omanikäisempää seuraa kuin huijata oma ikänsä.
Toinen taas on jatkuvasti vuorotellen 33 ja 43.
Mahtaako kyseessä olle se iänikuinen lentokapteeni joka on oikeasti 51 mutta esiintyy nelikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Henry the Great näyttää olevan Tinderissä. Väittää iäkseen 46 mutta sehän oli nelikymppinen jo 90-luvulla 😄😄😄
No onnea ja menestystä, ehkä nykyteinit ei tiedä kuka se on ja uskoo iän.
Henry Saari täyttää tammikuussa 58 vuotta !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiaan, mutta mulle hoikkana sirona naisena on valtava turn-off, jos miehen deittiprofiilissa lukee joku painoraja tai vaikka, että muut vartalotyypit kelpaa paitsi pyöreä. Vaikka itselläni ei koskaan ole ollut ylipainoa niin ei voisi vähempää kiinnostaa niin kuvottavan pinnallinen ihminen, joka asettaa naiselle painorajoituksetkin.
Parempi kai olla rehellinen. Jos pitää vain hoikista naisista, niin kai se kannattaa kertoa.
No ei oikeastaan, koska sillä karkottaa myös ne hoikat, koska naiset ei tykkää olla objekteja ja kelvata vain hoikkana ja ovat myös solidaarisia toisilleen. Se pitää tehdä hyvin hienovaraisesti ja kaarrellen.
En käy enkä mene tinderiin, sehän perustuu pelkästään ulkonäölle,ei riitä ulkonäköä siihen hommaan.
Henry the Great metsästää!! Hyvä Henkka! Painapaina!
Oon 40v mies. Naisia jatkuvasti tarjolla alkaen sieltä 20v. Onko näillä sitten jotain isähahmon kaipuuta vai tykkäävätkö vanhemmista miehistä, mene ja tiedä.
Kun olin 25v niin vähemmän silloin oli naisia tarjolla.
No nautitaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiaan, mutta mulle hoikkana sirona naisena on valtava turn-off, jos miehen deittiprofiilissa lukee joku painoraja tai vaikka, että muut vartalotyypit kelpaa paitsi pyöreä. Vaikka itselläni ei koskaan ole ollut ylipainoa niin ei voisi vähempää kiinnostaa niin kuvottavan pinnallinen ihminen, joka asettaa naiselle painorajoituksetkin.
Parempi kai olla rehellinen. Jos pitää vain hoikista naisista, niin kai se kannattaa kertoa.
No ei oikeastaan, koska sillä karkottaa myös ne hoikat, koska naiset ei tykkää olla objekteja ja kelvata vain hoikkana ja ovat myös solidaarisia toisilleen. Se pitää tehdä hyvin hienovaraisesti ja kaarrellen.
Mitä ihmeen kaartelua, tykkäät vain hoikista. Jos joku on huijannut kuvalla, poistu tapaamisesta heti tekosyyllä tai ilman. Ei huijarin kanssa tarvitse deittailla. Ja tosiaan jokainen tuntemani nainen poistaisi samantien tyypin, joka kyselee painoa. Ei tosin ole tapahtunut mulle koskaan.
10 vuotta on naisilla suht koht normaali pyöristysvirhe. Se ei niinkään haittaa, mutta kun valokuvat ovat 30kg sitten.
Jossain deittiapissa tapaamani miehen kanssa menin treffeille - luulin tapaavani 39 v miehen. Oli yläkanttiin omassa ikähaitarissani, mutta päätin tavata kuitenkin. Kun tavattiin, ensireaktioni oli sääli, että miten voi olla jo tuossa iässä noin pahasti kaljuuntunut ja jotenkin vanhan näköinen, vaikka olikin ihan solakassa kunnossa kyllä. Mies oli tosi mukava kuitenkin ja treffattiin toisenkin kerran.
Sitten paljastui vahingossa, että hän oli 50 ja oli vahingossa laittanut väärän iän sinne deittipalveluun. Ihan vahingossa oli laittanut väärän iän! Voi vitsit sentään! Tuli sitten myös ilmi, että miten hänen oman ikäisensä naiset ovat hänen mielestään kaikki kauheita tanttoja, että hän treffailee mieluummin reilusti nuorempia, kun kuitenkin kokee itsekin olevansa nuorempi ja luulinhan minäkin häntä 39-vuotiaaksi. En kehdannut sanoa mitään.
Ei sitten enää tavattu, oli huijattu ja tyhmä olo. Olisi ollut rehellinen alun pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain deittiapissa tapaamani miehen kanssa menin treffeille - luulin tapaavani 39 v miehen. Oli yläkanttiin omassa ikähaitarissani, mutta päätin tavata kuitenkin. Kun tavattiin, ensireaktioni oli sääli, että miten voi olla jo tuossa iässä noin pahasti kaljuuntunut ja jotenkin vanhan näköinen, vaikka olikin ihan solakassa kunnossa kyllä. Mies oli tosi mukava kuitenkin ja treffattiin toisenkin kerran.
Sitten paljastui vahingossa, että hän oli 50 ja oli vahingossa laittanut väärän iän sinne deittipalveluun. Ihan vahingossa oli laittanut väärän iän! Voi vitsit sentään! Tuli sitten myös ilmi, että miten hänen oman ikäisensä naiset ovat hänen mielestään kaikki kauheita tanttoja, että hän treffailee mieluummin reilusti nuorempia, kun kuitenkin kokee itsekin olevansa nuorempi ja luulinhan minäkin häntä 39-vuotiaaksi. En kehdannut sanoa mitään.
Ei sitten enää tavattu, oli huijattu ja tyhmä olo. Olisi ollut rehellinen alun pitäen.
Nämä kaikki huijarit pitäisi vain jättää kuin nalli kalliolle siinä paikassa, kun huijaus paljastuu. Ihan sukupuoleen katsomatta.
Tiedän omasta kokemuksesta, ettei ole helppoa, mutta mielestäni se olisi tervetullut muutos deittikulttuuriin.
Nuorille voisi opettaa jo koulussa, miten epämiellyttävästä tilanteesta poistutaan turvallisesti, samoin kuin muut perusjutut deittailussa. On kauhea katsoa, miten moni sopii esim. ensitreffejä kotiin. Aina ensin julkiselle paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjottelin yhellä ulkomaalaisella deittisaitilla pari viikkoa intensiivisesti miehen kanssa joka väitti olevansa 35. Joku siinä kuitenkin epäilytti alusta pitäen. Kuvat oli jotenki epämääräsiä ja sillä oli tyypillinen hullu ex-vaimo surkutarina takana. Tyyppi oli muuten tosi hyvä kirjottamaan ja hauska, joten sivuutin epäilyt toistaiseksi . Sitten lopulta kun ehdotin videopuhelua, se tunnusti olevansa 75- vuotias! Se oli liikaa. Blokkasin sen samantien.
Tästä tulee mieleen ne Tinderin tyypit, joilla ei ole kuvaa "koska olen sellaisessa työssä". Aina mietityttää mikä tämä tämmöinen työ on vai onko kyse siitä, että on oikeasti eläkkeellä/varattu tai muuta vastaavaa.
sosiaalityöntekijät, poliisit, valtion virkamiehet, julkisuuden henkilötkin saattavat kaivata seuraa. Eli on myös töysin ok syy. Tosin ei selitä jos ei edes kokovartalo kuvaa jossa esim aurinkolasit päässä :D
Hoitsut jättävät usein kuvan näyttämättä "työnsä" vuoksi. Mikä siinäkin on, kun kuitenkin puolet naisista on hoitsuja ja suurin osa ihan kuvalla esillä?
Poliiseihin, julkkuihin, sossuihin ja valtion virkamiehiinkin olen Tinderissä törmännyt ihan kuvalla, joten eivät nekään este ole seuran haulle ihan naama esillä.
Miehille top3 tärkeimmän kriteerejä naisissa: ulkonäkö,paino,ikä,,siksi en edes yritä deittailla.
Täällä kans joka joutui miehen huijaamaksi,olin silloin 25, miehenkin piti olla,saapui paikalle,karjalippis, resuiset vaatteet ja selvästi puolet vanhempi,kertoi "vähän vaa skoijasin":D kaikenlisäksi oli oma ikäinen vaimo ja lapset,ne "treffit" loppui lyhyeen!
Vierailija kirjoitti:
Oon 40v mies. Naisia jatkuvasti tarjolla alkaen sieltä 20v. Onko näillä sitten jotain isähahmon kaipuuta vai tykkäävätkö vanhemmista miehistä, mene ja tiedä.
No nautitaan nyt.
Jos etsivät sugardaddya, kuka oikeesti muuten haluais vanhaa gubbea.
N 26v
I
Sitten nää huijari mieslapset kehtaa suuttua ja h""ritella ja haukkua pinnalliseksi kun niiden huijaus paljastuu:D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175 cm pitkä nainen. Annan sydämen vaan 180cm ja sitä pidemmille miehille. Tämä siksi, että lyhyet miehet lisäävät itselleen yleensä ainakin sen +2cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Mä olen 175-senttinen nainen ja seurustelen itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Pidän pituudesta obsessoivia miehiä sekä naisia aika säälittävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Katsohan tämä video, niin ymmärrät miksi moinille miehille on todella traumatisoiva kokemus tulla ylipainoisen naisen taholta kusetetuksi.
Eihän tuossa kyse ole vain siitä että on joutunut huijatuksi, vaan mies kertoo seksuaalisen hyväksikäytön kokemuksestaan. Aloittaa tarinan kyllä huumorijuttuna, mutta lopussa on jo aika vakavaa jätkää. Ihan hirveää, ja kommentoijatkin vain pitävät hulvattomana tarina, koska eivät ymmärrä, ettäieskin voidaan raiskata ja se on traumaattinen kokemus. Naisen kertomana samaan suhtauduttaisiin hyvin eri tavalla.
Olen ihan normaali palkansaaja ja tämä tiedossa myös näillä naisilla. Luulen, että se on itsevarmuuteni, joka vetää näitä naisia puoleensa. Toki olen myös paremmassa kunnossa, kuin useimmat 25v tietotekniikan rampauttamat pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nautitaan nyt.Jos etsivät sugardaddya, kuka oikeesti muuten haluais vanhaa gubbea.
N 26v
I
Niin on. Jos muikkeli olisi keksinyt istua naaman päälle, niin tuskin olisi jannusta edes varpaat näkyneet. Nämä tälläkin palstalla pyörivät "uhkeat" naiset voivat yllättää.