Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?

Vierailija
15.06.2020 |

Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?

Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D

Kommentit (375)

Vierailija
321/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40 nyt vielä kovin vanha ole, oota kun oot ite 70v.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 40v mies. Naisia jatkuvasti tarjolla alkaen sieltä 20v. Onko näillä sitten jotain isähahmon kaipuuta vai tykkäävätkö vanhemmista miehistä, mene ja tiedä.

Kun olin 25v niin vähemmän silloin oli naisia tarjolla.

No nautitaan nyt.

Jos etsivät sugardaddya, kuka oikeesti muuten haluais vanhaa gubbea.

N 26v

I

Vierailija
322/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähinnä painot on heitellyt naisilla ja varmaan arvaat ettei alaspäin

Uskon kyllä että moni valehtelee painonsa, mutta eivät kaikki. Toisen henkilön painoa voi olla mahdoton arvata, sillä se voi jakautua niin erikoisesti että hämää silmää.

Joku hoikan näköinen 160cm voi painaa 100kg ilma että näyttää edes lihavalta

No toden totta… 🤭😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo useita vuosia aikaa kun kävin treffeillä naisen kanssa joka valehteli 15 vuotta ikäänsä alaspäin. Ei se ikinä sitä tunnustanut mutta jäi kiinni kun vessassa käydessään mä tarkistin syntymäajan lompakosta sen ajokortista joka sillä oli vahingossa jäänyt näkyville pöydälle.  Oli pakko tarkistaa kun alkoi epäilyttämään. Sillä oli sama syntymävuosi kuin mun mutsilla. Jonkun verran tunsin höynäytetyksi enkä sen jälkeen ole kenenkään naisen deitti-ilmoituksissaan ilmoittamia ikiä uskonut automaattisesti oikeiksi.

Kukaan nainen ei jätä lompakkoaan pöydälle jossa ajokortti on näkyvillä mennessään vessaan¨.  Lompakko on laukussa joka otetaan mukaan. Siis valetta!

Vierailija
324/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan normaali palkansaaja ja tämä tiedossa myös näillä naisilla. Luulen, että se on itsevarmuuteni, joka vetää näitä naisia puoleensa. Toki olen myös paremmassa kunnossa, kuin useimmat 25v tietotekniikan rampauttamat pojat.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 40v mies. Naisia jatkuvasti tarjolla alkaen sieltä 20v. Onko näillä sitten jotain isähahmon kaipuuta vai tykkäävätkö vanhemmista miehistä, mene ja tiedä.

No nautitaan nyt.

N 26v

I

Lähipiirissäni on ollut tasan yksi parikymppinen nainen, joka piti vanhemmista miehistä, ja hän oli aivan sekaisin päästään (tai on yhä, emme ole enää tekemisissä). Muut vanhempaa miesmakuaan mainostavat ovatkin olleet sitä ihmistyyppiä, jonka muutenkin osaan kiertää kaukaa.

Vierailija
325/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi joka kyllä ilmoitti oikean ikänsä. Oli 35. Kuvat olivat kuitenkin siinä 5-10 vuotta vanhoja. Kun tavattiin, niin tuli vähän shokkina se miltä mies näytti. Ihmetystä lisäsi vielä se, kun mies oli 35 vuotiaana komeampi kuin mitä oli ollut alta 30 vuotiaana. Mutta kai se yritti sillä vedota nuorempiin naisiin. Olen itse kyseistä miestä 10v nuorempi.

Oli mukava ja hyvän näköinen niin annoin kuva asian olla, kun en ole itsekään linssilude ja piti ottaa profiiliin uudet kuvat. Kyllä siinä sitten ajan myötä paljastui, ettei se mies ollut päässyt eteenpäin nuoruuden vuosisataan. Oli siis tavallaan virhe painaa villasella ne selkeästi vanhojen kuvien käyttö.

Vierailija
326/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan normaali palkansaaja ja tämä tiedossa myös näillä naisilla. Luulen, että se on itsevarmuuteni, joka vetää näitä naisia puoleensa. Toki olen myös paremmassa kunnossa, kuin useimmat 25v tietotekniikan rampauttamat pojat.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nautitaan nyt.

N 26v

I

Lähipiirissäni on ollut tasan yksi parikymppinen nainen, joka piti vanhemmista miehistä, ja hän oli aivan sekaisin päästään (tai on yhä, emme ole enää tekemisissä). Muut vanhempaa miesmakuaan mainostavat ovatkin olleet sitä ihmistyyppiä, jonka muutenkin osaan kiertää kaukaa.

Toki niitä tasapainottomiakin on ja sugardaddyn perään. Ite olen ollut vanhempien miesten perään. 10v ikäero on mun mielestä hyvä. 15v ikäero on jo vähä liikaa ja 20v tai yli on ehdoton ei. En halua 50 v ikäisenä olla vanhan miehen hoivaaja. Itseäni vanhemmissa kiinnostaa miesten kypsyys ja elämän rauhallisuus. Itse elän tosi tasaista ja rauhallista elämää ja on kaikki palikat kunnossa. En kaipaa rinnalleni miestä joka kiertää baareja ja bilettää harva se viikko tai joka ei tiedä haluaako lapsia tms. Oletusarvoisesti vähän vanhempi mies on jo käynyt biletysvaiheen ja tutkiskellut itseään jne.

Totuus ei ole aina ihan tätä. Siinä missä on kypsiä nuoria on myös epäkypsiä vanhoja. Pariin otteeseen tapailin paria eri vanhempaa miestä ja olivat kyllä ihan kujalla itsestään ja elämästään. Ei ollut tietoa siitä mitä he haluavat ja mihin ovat menossa.

Olen myös tapaillut itseni kanssa saman ikäisiä. Ikä ei ole kaikki kaikessa. Se antaa mahdollisesti osviittaa ihmisen kehitys tasosta, muttei välttämättä.

N28 ihan normaali ja tasapainoinen ihminen olen.

Vierailija
327/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on todella buginen appi +/- 1 v heittää ikä vaikka laittaisi oikeinkin ihan vaan sen takia. Ei luulisi olevan vaikea koodata sitä oikein, mutta ei vaan toimi.

Vierailija
328/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea naisen ikä = (miehen ikä/2) + 7

Herrat, onko meillä kaavaa oikealle naisen painolle?

Tinder on algoritmi, joka on matematiikkaa. Suhtautukaamme siihen siis oikein.

Vierailija
329/375 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua sitä, että miksi monet ihan vanhan kurpan näköiset äijät kuvaavat itseään Tinderissä nuorekkaina?!?! Siis ei oma äitikään niin sanoisi missään tapauksessa hyvää hyvyyttään! Ei edes, jos vertaa keskimääräisiin sen ikäluokan miehiin! Luulevatko, että sen maagisen sanan "nuorekas" jälkeen nainen sokaistuu ja ei katso niitä kurttunaamakuvia?!?! Eikä ne bodyt oo yhtään sen paremman näköisiä! Kaiken kaikkiaan miellyttävän näköisiä ihmisiä on sielä todella vaikea löytää ja juu mä tahdon, koska en oo ruma itse! Mitä tulee tuohon iällä kikkailuun, niin mitä hyötyä siitä on kun jossain vaiheessa lienee tapaaminen ja se totuus tulee ilmi! Molemmin puolin ajanhukkaa!

Vierailija
330/375 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nää huijari mieslapset kehtaa suuttua ja h""ritella ja haukkua pinnalliseksi kun niiden huijaus paljastuu:D

Aito pinnallisuus on sitä, että kumppanin valinnassa korostuu pituuden tai painon tärkeys. Ei se, että joku nyt ei satu tykkäämään miehestä, joka on oman isän ikänen.

Vierailija
331/375 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v yrutin kissin chatissä saada aikuista naista. ei onnistunt, jutut kai liian levottomia/lapsellisia.

332/375 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Henry Saari on tullut vastaan väärällä iällä Tinderissä. En muista minkä ikäinen väitti olevansa, mutta mulla on yläikäraja 44, joten korkeintaan sen verran oli herralla ikää. Tästä ei ole aikaa kuin jokunen kuukausi, eli aika reippaasti hän on ikäänsä pyöristänyt alaspäin.

Henry Saari on viisikymppinen ja istuu Karhupuistossa naukkailenassa viinaa ja pillereitä. Silti omien sanojensa mukaan ajaa Porschella.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
333/375 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.

-mouth75

Tuokin on totta. Mutta yrittäisin löytää sen ei-hamsterin ikäisistäni, max plus 7 vuotta.

Toki naisissa sama juttu. Kuuskymppinen äiti voi olla paljon simpsakampi kuin hänen kolmikymppinen tytär, joka ei ole vielä edes synnyttänyt. Silti luulen että se Aleksi 28 vee ottaa ennemmin tyttären.

Olen nainen.

Vierailija
334/375 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity asiaan, mutta mulle hoikkana sirona naisena on valtava turn-off, jos miehen deittiprofiilissa lukee joku painoraja tai vaikka, että muut vartalotyypit kelpaa paitsi pyöreä. Vaikka itselläni ei koskaan ole ollut ylipainoa niin ei voisi vähempää kiinnostaa niin kuvottavan pinnallinen ihminen, joka asettaa naiselle painorajoituksetkin.

Parempi kai olla rehellinen. Jos pitää vain hoikista naisista, niin kai se kannattaa kertoa.

Samaa mieltä. Jää väliin monta turhaa tapaamista, kun profiilistä selviää heti toisen pinnallisuus. En reagoi koskaan sellaisen ihmiseen, jonka profiilissa on jotain ulkonäkövaatimuksia.

Jokaisella on ulkonäköön liittyviä kriteereitä, joita toisessa haluaa olevan. Mutta ihminen on kokonaisuus ja viehättävyys selviää vasta tapaamisella.

Vierailija
335/375 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä oli nainen, jonka piti olla yli nelikymppinen, mutta kuva näytti korkeintaan 15-vuotiaalta. En ymmärrä mitä järkeä on valehdella ikänsä noin paljon ylöspäin.

Vierailija
336/375 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parikymppisenä miehenä Tinderissä näkyy todella usein, varmaan joka kymmenennellä naisella väärä ikä, aina ovat oikeasti nuorempia kuin ilmoitettu ikä, esim. "Sofia 20, Oon oikeesti 18 :)". Tämä siksi että profiili on tehty 16 vuotiaana ja ikä valehdeltu täysi-ikäiseksi koska 18 on Tinderin alaikäraja.

Eli nuorille miehille varoitus, moni "18 vuotias" on oikeasti alaikäinen, vaikka suojaikärajahan on 16 mutta silti.

Yksi profiili oli merkattu 22 vuotiaaksi ja tekstissä korjattu 18 vuotiaaksi, eli profiili tehty jo 14 vuotiaana😅

337/375 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huijannut, laitoin iäksi 29 ja olen oikeasti 39.

Typerää huijata. Itse ainakin kääntyisin heti kannoiltani kun tapaa eka kertaa

338/375 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten nää huijari mieslapset kehtaa suuttua ja h""ritella ja haukkua pinnalliseksi kun niiden huijaus paljastuu:D

Aito pinnallisuus on sitä, että kumppanin valinnassa korostuu pituuden tai painon tärkeys. Ei se, että joku nyt ei satu tykkäämään miehestä, joka on oman isän ikänen.

Ei se ole pinnallisuutta että haluaa vähintään oman pituisensa  miehen, ja normaalipainoisen

Sitten meneee jo liioitteluun, jos silmien väri pitää olla tietty ja horoskooppimerkki

Jos ei viehäty vaaleista, ei  kiinnostu seksuaalisesti vaaleista, miksi sitten tapailisi  heitä

Vierailija
339/375 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catfishing on ihan normaalia keski-ikäisillä naisilla. Kuvat ovat vuosien takaa. Törkein tapaus oli tänä keväänä. Profiilissa ilmoitti olevansa 51 ja kuvissa näytti tosi nuorekkaalta. Todellisuudessa heltta roikkui jo leuan alla. Olisiko oikea ikä sitten ollut jo lähempänä 60 v. Herrasmiehenä en heivannut ensinäkemältä, vaan tarjosin jopa lasillisen viiniä merinäköalalla. Olen liian kiltti.

Vierailija
340/375 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikä 21v ja mies,täti ikäiset yli 30v naiset koettavat esiintyä parikymppisinä..pari 40v mummoo sitte 30v mutta se ei mene läpi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme