Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Ei voi kun naureskella näitten Tinderien yms. käyttäjille. On se vaikeaa löytää nykyään kumppania. Onneksi ei ollut näitä kolmekymmentäviisi vuotta sitten. Kun itse olin parikymppinen, olis saattanu jäädä vaimo löytymättä. Ja ne ulkonäköpaineet, ei Helvetti.
Olen upeannäköinen puuma, joka osaa kaikki mahdolliset temput. Pokaan vain alle 25v miehiä, jotka jaksaa ja haluaa oppia. Miehiä riittää! N49
Vierailija kirjoitti:
No nytkin on yksi muija laittanut tykkäyksen ja kirjoitellut jonka ikä on muka 24 ja näyttää 55-60v. (Ei tinder vaan toinen deitti äppsi)
Voi voi jos on oikeesti tuon ikäisenä tuon näköinen.
Näitä itsensä todellista ikää nuoremmaksi ilmoittavia naisia kyllä riittää. Kuvista asia ei aina tule ilmi, mutta livenä kyllä.
Eikä ikä ole tärkein. Viisikymppiseltä näyttävä " kolmekymppinen" ei ole meriitti.
Jos on päädytty treffeille, en asiasta sano, mutta saatan piruuttani ottaa puheenaiheen, josta ikänsä puolesta naisella ei voi olla omakohtaista kokemusta. - Vaikka sääliä kait pitäisi, jos on niin epätoivoisesti ihmissuhdetta hakemassa.
M54v
Vierailija kirjoitti:
Henry the Great näyttää olevan Tinderissä. Väittää iäkseen 46 mutta sehän oli nelikymppinen jo 90-luvulla 😄😄😄
No onnea ja menestystä, ehkä nykyteinit ei tiedä kuka se on ja uskoo iän.
Saattaa se jalkavaivainen ja ylipainoinen (lähde: 7) eläkeläinen joihinkin elemämkoululaisiin vedotakin. Onhan sentään entinen filmitähti.
Kaskun ei sanota että 18 ja todellisuudessa 90🤣vois sanoa että on progeria ja suomalaisiin uppoais kuin veitsi voihin.
Mä valehtelin ikäni ja painoni. Tiesin kyllä etten voi sitten tavata ketään, mutta halusin saada jutella edes jonkun kanssa edes vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä valehtelin ikäni ja painoni. Tiesin kyllä etten voi sitten tavata ketään, mutta halusin saada jutella edes jonkun kanssa edes vähän aikaa.
toi on aika säälittävää..
julkkis Anne kukkohovi tuli tinderissä vastaan ja esiintyy siellä 41-vuotiaana!!. Oikeesti hän 51-vuotias(1970.s).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjottelin yhellä ulkomaalaisella deittisaitilla pari viikkoa intensiivisesti miehen kanssa joka väitti olevansa 35. Joku siinä kuitenkin epäilytti alusta pitäen. Kuvat oli jotenki epämääräsiä ja sillä oli tyypillinen hullu ex-vaimo surkutarina takana. Tyyppi oli muuten tosi hyvä kirjottamaan ja hauska, joten sivuutin epäilyt toistaiseksi . Sitten lopulta kun ehdotin videopuhelua, se tunnusti olevansa 75- vuotias! Se oli liikaa. Blokkasin sen samantien.
Tästä tulee mieleen ne Tinderin tyypit, joilla ei ole kuvaa "koska olen sellaisessa työssä". Aina mietityttää mikä tämä tämmöinen työ on vai onko kyse siitä, että on oikeasti eläkkeellä/varattu tai muuta vastaavaa.
sosiaalityöntekijät, poliisit, valtion virkamiehet, julkisuuden henkilötkin saattavat kaivata seuraa. Eli on myös töysin ok syy. Tosin ei selitä jos ei edes kokovartalo kuvaa jossa esim aurinkolasit päässä :D
Tajuun kyllä vuoden tai parin iän valehtelut.
Jollain voi olla ikäkriteerinä vaikka 35-45.
46v on melkein 45, ei sitä eroa edes huomaa. Eli 46v voisi sopiakin sille tai 47kin.
Samoin voi huijata helposti pari senttiä itsensä pidemmäksi tai pari kiloa hoikemmaksi, ei sitä huomaa.
Toki valehtelu on sitten aina valehtelua. Mistä muustakin sitten valehtelee.
Mä olen 175 cm pitkä nainen. Annan sydämen vaan 180cm ja sitä pidemmille miehille. Tämä siksi, että lyhyet miehet lisäävät itselleen yleensä ainakin sen +2cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Kuulostaa yhdeltä tyypiltä, joka on Tinderissä ja joka muutenkin vaihtaa koko ajan profiiliaan ja esiintyy milloin mitäkin hakien. Välillä kertoo muuttavansa ikäänsä alaspäin, välillä ei kerro. Kannattaisi ehkä hakea vähän omanikäisempää seuraa kuin huijata oma ikänsä.
Toinen taas on jatkuvasti vuorotellen 33 ja 43.
Ihan sama ajatus tuli mieleeni.
Haluaa kokovartalokuvat ja vetoaa siihen, että on ollut deiteillä ylipainoisen kanssa.
Kaverilleni tuli sama mätsi ja hän laittoi kuvan. Nätti nainen, mutta mies tyrmäsi samoin tein. Joten ei ehkä ole täysjärkinen tyyppi. Tuollaisista pitää päästä heti eroon.
Hassua kyllä paras tapa välttää nämä tyypit on laittaa kokovartalokuva, kun oikeasti on ekstraa kropassa.
Kaikki kumppanit ja deitit ovat aina suhtautuneet kauniisti minuun ja kehooni. Kyllähän myös normaalipainoiset ja hoikat ansaitsisivat saman. Älkää koskaan kuunnelko mitään pskaa ulkonäöstänne
N40 167/85, Tinderistä pariutunut
eikö nää huijarit tajua jäävänsä kiinni kun tapaa livenä treffeillä?
lähinnä painossa huijataan rankasti
mikä siinä on vaikeaa ilmoittaa oikea paino, enhän minä ole hakemassa kuin tiettyä ihmistyyppiä ja ei kannata ottaa jo levinnyttä, vaan hieman kapeampi koska siinä menee jonkun aikaa kun se leviää kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
julkkis Anne kukkohovi tuli tinderissä vastaan ja esiintyy siellä 41-vuotiaana!!. Oikeesti hän 51-vuotias(1970.s).
Onko se sen exä nuorempi? Se on tullut vastaan - Joni tai joku - tinderissä, ei ole kai ikää siellä maininnut. Mutta itsellä haarukan yläpää 50 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Katsohan tämä video, niin ymmärrät miksi moinille miehille on todella traumatisoiva kokemus tulla ylipainoisen naisen taholta kusetetuksi.
Ikää naiset eivät koskaan ole valehdellu mutta paino ja lapset on ihan vakio että niistä valehdellaan :D
Kerran treffeille käytiin syömässä ja kahvilla niin neiti kysyi koko ajan,syötkö ja juotko kaikki mitä olet tilannut että hänen kyllä mahtuu. Kaiken kukkaraksi hieroi mahaansa ja sanoi että tänne mahtuu ruuan lisäksi vielä pikku jari jos aletaan lapsia tekeen :D Tämän jälkeen lähdin vessaan enkä palannut enää pöytään enkä vastannu puheluihin enkä viesteihin
Aikoinaan 17 vuotiaana hain seksiseuraa sen aikaiselta deittipalstalta.
Sovin treffit miehen kanssa, joka ei suostunut kertomaan ikäänsä, muuta kuin sanoilla "aikuinen mies".
Kun kohdattiin, olihan hän aikuinen.
Laitoin sedälle sopat suihin ja luikin karkuun.
Perästä laittoi viestin että on 58v.
Vieläkin ällöttää kyseinen kyyryselkä, mutta menköön nuoruuden toilailujen piikkiin...
Tuo videon jätkähän on Selviytyjä.
Minuutin per piinattu tunti saa savoksi viännettyä järkyttävästä kokemuksestaan.
Ei kai kukaan Tinderistä hae muuta kuin yhden yön seuraa. Iän sijaan paljon tärkeämpi millainen kroppa, varustus ja kyvyt seksiin. N33