Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä muut keski-ikäset teette töiden jälkeen? Itse odotan vain, että pääsen nukkumaan ja töihin.

Vierailija
27.04.2026 |

Välillä teen iltavuoroa ja silloin on jotain mitä odottaa.

Lapset sen ikäisiä, että pääsevä  itse kulkemaan harrastuksiin.

Aamuvuoron jälkeen ruuanlaitto, keittiön siivous, Netflixiä loppupäivä, samalla voi viikata ja ripustaa  pyykkiä.  Odotan että klo 21 ja voi ottaa nukahtamislääkkeen.

N42

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus arkivapailla saatan ottaa aamullakin nukahtamislääkkeen. Eli silloin kun lapset ovat lähteneet kouluun siinä klo: 7.15

Menee vapaapäivä nopeampaa.

Ap

Vierailija
2/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä piristyisit, jos lähtisit illalla lenkille tai muun urheilun pariin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ootatkonoin kovasti töihin pääsyä? Mitä ihmettä teet työksesi? 

Vierailija
4/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä piristyisit, jos lähtisit illalla lenkille tai muun urheilun pariin. 

Joskus saatan käydä kävelyllä. Olen jalkojen päällä koko päivän töissä, niin iso kynnys lähteä liikkumaan. 

Painoja nostelen kotona, yleensä iltavuoron aamuina.ap

Vierailija
5/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Ootatkonoin kovasti töihin pääsyä? Mitä ihmettä teet työksesi? 

Perusduunari hommia. Ap

Vierailija
6/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen N43 eli hieman sinua varttuneempi. Kokeileppa minun niksiäni: ota nukahtamis lääke myös töihin lähtiessä. Päivä menee kuin unissa kävellen. Minua kollegat ovat sanoneet paljon lempeämmäksi siitä asti kun aloitin tämän. 

Vierailija
7/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä arkisin. Iltaisin käyn salilla tai lenkillä. Teen ruokaa, seurustelen lasten kanssa, kun ovat kotona. Teen käsitöitä, luen kirjoja, suunnittelen ja toteutan eri projekteja, nyt esim eteisen remppa. Päivässä ei tunnit aina riitä, kun tarvii myös nukkua. T. N43

Vierailija
8/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, opiskelen, käyn lenkillä, tallilla x3, salilla kerran tai kaksi, joskus leffassa/teatterissa/oopperassa. Joskus ulkona syömässä. Silloin kun olin vuorotöissä en tehnyt mitään. Töitten jälkeen kaaduin sohvalle josta kömmin sänkyyn ja sieltä ylös ennen sianpieremää. Kamalaa aikaa, elämä valui hukkaan. 

Vierailija
9/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut?

Minä teen töiden jälkeen tallihommia, käyn lenkillä välillä yksin, välillä miehen ja välillä kaverin kanssa, hoidan puutarhaa, laitan ruokaa, pelaan tietokoneella. Mitä milloinkin. Eilen kävin katsomassa kaverin uusia kanoja. Kesäisin käyn uimassa tai käydään pyörälenkillä miehen kanssa. Talvisin katsotaan enemmän telkkaria.

Lapsi pääsee kulkemaan jo itsekseen, mutta silti tehdään asioita edelleen yhdessä, esim. eilen autoin historian esitelmän kanssa ja tänään käytiin kaupassa. Usein lähden myös kuskaamaan harrastukseen, vaikka voisi itsekin mennä, ja käyn sillä aikaa itse lenkillä tai asioilla.

Ikinä en tietenkään tee tuota kaikkea samana iltana, vaikka mieli tekisi, joten varsinkin kesäisin nukkumaanmeno venyy ja aamulla väsyttää. Ikinä en silti odota nukkumaanmenoaikaa.

Vierailija
10/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi joten uuvuttavalta lähteä salille/tallille/pyöräilemään töiden jälkeen. Tai ulos syömään tai leffaan. 

Olen entinen bilehile, milloin elämä loppui??

Ap

Vierailija
11/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45. Etätyöt lopetin klo 15.30, join kahvit, sitten lähdin pitkälle (n. 24 km) pyörälenkille. Kotona söin, tein ruokaa huomiselle, pesin pyykkiä. Vähän siivoilin. Lapset jo teinejä. 

Ihan kivaa elämää. En ota ikinä mitään nukahtamislääkkeitä. Huomenna herätys klo 6 maissa, kohta painun jo pehkuihin. 

Vierailija
12/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali päivätyö ja suurimman osan viikosta etänä. Nyt keväön myötä taas aktiviitunut kävelylenkille työpäivän jälkeen. Kotona aika menee kivasti keittiössä, saunassa ja telkkarin ääressä. Välillä pelailen konsolipelejä jatietty tää Ipadi on keskiössä, tällä hetkellä ilkat menee täydellisen hotellin löytämiseen.

Ilmojen lämmettyä etäpäiviä mökillä viikonlopun ohessa, siellä shoppailua vaatekaupoissa, syömistä ravintolassa ja muuta mökkielämää.

Vierailija
13/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 45. Etätyöt lopetin klo 15.30, join kahvit, sitten lähdin pitkälle (n. 24 km) pyörälenkille. Kotona söin, tein ruokaa huomiselle, pesin pyykkiä. Vähän siivoilin. Lapset jo teinejä. 

Ihan kivaa elämää. En ota ikinä mitään nukahtamislääkkeitä. Huomenna herätys klo 6 maissa, kohta painun jo pehkuihin. 

Tuollaisen matkan olen pyöräillyt viimeksi vuonna 2001

Nyt en pystyisi mitenkään.  

Ap

Vierailija
14/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon painat

Vierailija
15/15 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun päivä klo 10-12 kahvittelu. 12-13 aamupala.

Klo 13-18 pelailua Ps5 Prolla. 18-19 Päivällinen 19-22 Netflix

22-02 nettiselailya kera muutaman napanderin. En koe tarvitsevani työpaikkaa mihinkään, laskisi elämänlaatu. Tai noh, 4v välein teen sen verran töitä että saan hankittua uusimmat huippu TV:to ja uusimmat pelilaitteet 😀